Every review we hold for the Brownhills office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotNo benefit over internet based Agents
There is absolutely zero benefit using this company over an Internet or Web-based Estate Agent. Over a period of many months we had numerous viewings but only one offer which was a long way from the asking price. We agreed to lower but still no luck. As far as we saw, the company did nothing except answer the telephone/emails and pass in messages to us, other than the preparation of the information sheet we saw no input whatsoever - regular demands for payment but no calls, no updates and no advice except a continued recommendation to lower the price. In my mind that is not selling but simply letting the price sell the house. In lieu of the lack of input I asked if they would contribute to the fee for withdrawal of the property from the market. Absolutely not, they demanded the £300 which we had to pay. What a waste of our time and £300. Lastly, they charged us for the energy assessment but took many, many months to provide a copy.
Andrew · 15 February 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRecently sold my property with Elaine and she was very helpful with the sale. She always kept me updated with everything that was going on and it all happened really fast! Thank you for all of your help! Highly reccommend this place, all lovely people.
Tiff · 19 December 2024
Agent replied · 26 December 2024
Thank you for the positive review! We are really pleased to hear that you had such a great experience. We strive to provide excellent customer service, so we’re glad that we were able to exceed your expectations.
★★★★★ 4/5
TrustpilotMss Olivia
Mss. Olivia was very professional.
Very kind and friendly and she answered all my enquiries.
Thanks again
Nines · 20 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the moment Martin came out and valued our house and spoke to us about the service Goodchilds provide we knew we had to see if they could deliver.
Within 2 months Abbie and Erin had sold our house and their service was second to none. Abbie was our main contact throughout the rest of the process and she kept us constantly updated and in the loop. Nothing was ever too much trouble. She was very patient with my endless phone calls and kept all parties updated and chased throughout. I can't thank goodchilds enough and would definitely recommend them to anyone wanting a first class service and wanting to sell their house quickly! Thank you.
Vicki · 22 June 2018
★★★★★ 5/5
GoogleSelling my property through Goodchilds was an easy decision to make. From day one with Anisa coming to value the house to Elaine dealing with the day to day selling everything as been made so straightforward. Thank you so so much you’ve been so lovely to work with.
Malcolm · 4 October 2024
Agent replied · 25 October 2024
Hi Malcolm, Thank you for a great review. We really appreciate it. It was a pleasure working with you, i'm glad we could help. Thank you so much for the card and present also that was very thoughtful.
★★★★★ 5/5
GoogleVery helpful! I was phoned straight away when a property became available, and Jackie was very quick to respond to queries and helped me so much through the stressful move! Would definitely use again in the future. Thank you all at Goodchilds :o)
Lee · 21 June 2020
Agent replied · 20 June 2024
Thank you for your review, all the best in your new home :-)
★★★★★ 1/5
TrustpilotHouse non sale
Had my house for sale with this estate agent for 6 months last year. Not a single viewing. Think they greatly inflated the price. Poor pictures.
Steve · 25 April 2026
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant people and great service. Super thankful for all their hard work, reassurance the whole way through and constant updates. Can’t thank them enough! Anisa and Lauren are absolutely incredible
Amy · 19 May 2025
Agent replied · 13 June 2025
Hi Amy, thank you so much for our glowing review we really appreciate it. Congratulations on the purchase of your property, we wish you all the best in your new home
★★★★★ 5/5
TrustpilotPETERBOROUGH Branch (Werrington)…
PETERBOROUGH Branch (Werrington) Fantastic service with a very professional Team, Ellie Levender helped me sell my property and come up with the perfect upgrade for me, with the budget and speciation right on Target!
Ian · 16 February 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat Company
Great Company, helped us all the way. Debbie is brilliant, chased the legal teams in our chain and kept us informed.
Mick · 5 February 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service
A fantastic service from Elliott and the team at Boston Branch. Very professional service and always explained things well without talking down to us.I would recommend this company to anyone.Well done Boston team.
Marie · 8 August 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotPlease better dont choose if have got another option
The biggest thing is very poor response to the mails and poor services all over cant give one star even for the performance
Sul · 6 May 2026
★★★★★ 5/5
GoogleUsed Goodchilds for a number of year to manage a couple of our properties. Haven’t had an issue with them.
Andrew · 19 August 2025
Agent replied · 9 September 2025
Hi Andrew, thank you for taking the time to leave a brilliant review, appreciate it.
★★★★★ 5/5
GoogleOutstanding service in all my dealings with Goodchilds. Leanne has been fantastic throughout. Very efficient and professional. I look forward to my dealings with Zoe and the sales team in the forthcoming months.!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Gillian · 27 August 2021
Agent replied · 20 June 2024
Hello Gillian, thank you so much for taking the time to leave this review. We look forward to continue working with you.
★★★★★ 1/5
GoogleGoodchilds, Brownhills have managed our 7-8 rental properties for several years and overall the service has been mediocre to poor, but we have put up with it as we have had other business interests taking up our time.
Our circumstances have now changed, freeing up us up to take on some of the property management ourselves. Unfortunately, the Goodchilds Terms of Business effectively lock us into their services indefinitely due to punitive cancelation fees.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Simon · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Hello Mr Rowley , Firstly I am sorry to hear you feel this way. Our terms of business have not changed and unfortunately this does include a fee chargeable to yourself for going direct with the tenant. We have discussed this matter with you and offered you different tailored landlord packages to try and help with this but we were still advised you would like to go direct with the tenant. We are under the impression that this situation is still in negotiations and we are awaiting a reply from yourself in regards to what you would like to do involving the property/tenancy in question. As you have stated we do currently manage 7-8 our your properties and have done for a couple of years and this is the first we were aware that you were not happy with our service. If you could please contact our office we would be more than happy to discuss this with you in more depth.
★★★★★ 5/5
GoogleWe rented a property for 3 years under GoodChilds. Their communication was always prompt and helpful. Highly recommend.
Helena · 19 August 2025
Agent replied · 9 September 2025
Hi Helena, Thank you so much for taking the time to leave us a great review, we really appreciate it.
★★★★★ 5/5
GoogleAlways impressed with the service provided, Rebecca is always prompt and professional and the communication is excellent.
Gary · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Hi Gary, thank you so much for your review. I know Rebecca prides herself on her work and really appreciates your feedback.
★★★★★ 5/5
GoogleAs we had to do everything remotely communication was key and Lauren and the team were excellent.
Malcolm · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Hi Malcolm, Thank you so much for your positive review. Congratulations on the completion of your property. From all the staff here at Goodchilds.
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to thank Kate and all of the team for helping us find our dream home, she was excellent in helping us find the right property and giving us updates right until the end. Would definitely recommend and use again when we eventually sell our property.
Noah · 21 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleThis is hands down the best run outfit for real estate i have ever come across.
Jag · 19 August 2025
Agent replied · 9 September 2025
Hi Jag, Thank you for your kind words and happy to hear you love our service
★★★★★ 1/5
GoogleExcuse after excuse after excuse.
Had holding deposit down on a flat for 7 weeks and Goodchilds cancelled it due to messing about with gas and electric certs. I was promised all work would be done whilst office was shut over christmas. 4th Jan came and they still hadnt even got credit on the gas meter to do a gas cert. 11th Jan and then they had done the gas cert and it failed, it was this point Lauren phoned and wanted to cancel. She would not allow me to speak with Anisa Patel.
Brownhills Goodchilds are not to be trusted. If you're a landlord i would rent your property with a company that is fit for purpose.
I was apparently their "top priority". I would phone for updates every other day to see what was happening and they would not treat you like a customer. They dont take responsibly for their incompetance, blame the landlord and could not even apologise for wasting my time for so long. AVOID!!!!NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism
Alex · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Hello Mr Waters,
I'm sorry you feel this way but we have kept you up to date on a daily basis and unfortunately there were hold ups that were out of our control which was explained to you. We advised you have a full refund back which was rejected on your part which kept the matter ongoing. The matter got drawn to an end after we insisted you have a full refund back so that you could secure another property which you then accepted. We hope you have now secured another property and would like to wish you all the best.
★★★★★ 5/5
GoogleI have recently had dealings with Goodchilds in Brownhills and can say that I was treated with the utmost professionalism and courtesy at all times. My contacts were Leanne and Rebecca who handled a less than straightforward tenancy agreement (with a change of tenant), with a professional and quality service. Reference and credit checks were carried out with speed even during the Covid Pandemic and they kept me informed and updated at all times. I would not hesitate to recommend Goodchilds Estate Agents with any property issues you may have.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Carl · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Thank you so much for your review. I know Rebecca and Leanne really pride themselves on their work and this review means a lot to them. Thank you again and look forward to doing more work with you in the future
★★★★★ 1/5
TrustpilotPoor experience after poor experience
After numerous complaints that didn’t took month to get resolved I have since left the property and am awaiting my deposit. I have heard nothing about the return of my deposit and after contacting the branch on several occasions I keep getting told someone will get back to me, yet I receive no call or email. It has been 24 days since I left my property, so I feel it is an adaquate length of time to have at least received some communication about my deposit.
Daniel · 24 May 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you so much David and his team…
Thank you so much David and his team who really helped us buy our home, excellent service with really good quality and work ethics. Do more work than the Solicitors once again thank you David and Max
Fidget · 14 February 2024
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.