Trusted Agent profile · Brownhills

Goodchilds Brownhills reviews

3.6

★★★★★ Good

345 reviews across 2 platforms

1 High Street, Brownhills, WS8 6ED

Goodchilds's office in Brownhills, at 1 High Street, is rated 3.6 out of 5 across 345 reviews on two platforms, including 200 Google reviews rated 4.5.

Google logo

4.5 / 5

200

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

145

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Brownhills office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

From start to finish Brownhills Goodchilds were professional and friendly. They knew that I had to move into a property ASAP and worked hastily to get me moved in. All the staff are down to earth and are willing to answer any queries big or small. I will definitely continue to rent from this company as they make the customer a priority and go above and beyond their duties.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value

Kamisha · 27 August 2021

Agent replied · 20 June 2024

Thank you for your feedback, i'm glad you found the experience an enjoyable one.

5/5

Google

Just completed the sale of my property lovely staff very friendly helpful nothing to much trouble helped all the way through always at the end of the phone if I needed help would highly recommend

Linda · 19 August 2024

Agent replied · 26 August 2024

Hi Linda, Congratulations on your move. Thank you for your review. It was a pleasure working with you. All the best in your new home.

5/5

Trustpilot

Just purchased my first house and was…

Just purchased my first house and was helped massively by Maisie. Thank you so much! You guys are great. Excellent service

Madeleine · 4 February 2026

1/5

Trustpilot

Unserious People

This company is an absolute joke. I can never recommend this guys. I requested for a viewing and they made me go through all referencing phases before I could be considered to view and got no update from them only to find out the property was already let out.I’m not surprised seeing negative comments here.I don’t think they know what they are doing at all

Olaide · 19 September 2024

5/5

Google

For the 2.5 years I rented through this agency, I had a consistently positive experience. All inquiries were handled promptly and efficiently. I want to especially to mention Rebecca Evans, who was incredibly responsive and always provided helpful answers to my questions. A truly great agency, and I wouldn't hesitate to recommend them.

Marianna · 5 March 2025

1/5

Google

Awful Estate Agents! Please avoid them if possible. We were selling our home with this branch and we were never communicated with. They would show up at random with people wanting to view the house, and we had no time to prepare. When I told them that we never got a call about the appointments, they said that they had talked to my husband about it, even though he was at work. When my husband called up to say that they had never called him, they said that they had confirmed it with me. They never knocked on the door when they would come, they just let themselves in. Once they let themselves in while I was in the bath. The man that was going to show the couple around just stood at the door and tried to chat with me, even after I asked him if they could come back later! He said that they would be there soon, so he was just going to do it anyway. They would get mad at us if the house was a mess when they showed up unannounced, saying that it was taking so long to sell because we were not ever prepared. How do you prepare for something that you don't know is happening?Then when it finally sold, we were told we had a week or so to leave. Then they showed up with the buyers and said that if we didn't get out the next day, he was going to give the buyers the key so they could come in and throw all the stuff we hadn't moved yet in a skip. The contracts had not even been exchanged yet and they were threatening to come around and trash our belongings! It got so bad that we had to involve our solicitors. I would not recommend!

Samantha · 28 August 2017

Agent replied · 26 August 2024

Hello, I am really sorry that you have had a bad experience with one of our offices. Having checked your information it appears that we have never had any dealings with yourself? Our offices are part of a franchise network. Please could you contact us further so that we can help. Regards

1/5

Google

Awful Estate Agents! Please avoid them if possible. We were selling our home with this branch and we were never communicated with. They would show up at random with people wanting to view the house, and we had no time to prepare. When I told them that we never got a call about the appointments, they said that they had talked to my husband about it, even though he was at work. When my husband called up to say that they had never called him, they said that they had confirmed it with me. They never knocked on the door when they would come, they just let themselves in. Once they let themselves in while I was in the bath. The man that was going to show the couple around just stood at the door and tried to chat with me, even after I asked him if they could come back later! He said that they would be there soon, so he was just going to do it anyway. They would get mad at us if the house was a mess when they showed up unannounced, saying that it was taking so long to sell because we were not ever prepared. How do you prepare for something that you don't know is happening?Then when it finally sold, we were told we had a week or so to leave. Then they showed up with the buyers and said that if we didn't get out the next day, he was going to give the buyers the key so they could come in and throw all the stuff we hadn't moved yet in a skip. The contracts had not even been exchanged yet and they were threatening to come around and trash our belongings! It got so bad that we had to involve our solicitors. I would not recommend!

Samantha · 22 June 2017

Agent replied · 20 June 2024

Hello, I am really sorry that you have had a bad experience with one of our offices. Having checked your information it appears that we have never had any dealings with yourself? Our offices are part of a franchise network. Please could you contact us further so that we can help. Regards

5/5

Google

Over the last year my Husband & I have had several dealings with different estate agents and solicitors. From those experiences I can honestly say that Erin & Abi at Goodchilds (Brownhills) were always polite, professional & excellent communicators. It must be mentioned that this has not always been the case in our experience with others we have dealt with so we must give credit, where it's due. They always kept me up-to-date with the recent developments and nothing was too much trouble. I would wholeheartedly recommend them to others and congratulate them on providing an excellent purchasing experience for us, which was quick & efficient. Best wishes for the future. Lucy & Simon Chappell

Lucy · 22 June 2017

Agent replied · 20 June 2024

Thank you very much for such a great review. We work very hard to make sure all our customers are happy. I made sure Erin & Abbie got the recognition they deserve and they were both really happy to see your review. All the best in your new home from all the team

1/5

Trustpilot

Awful communication and customer…

Awful communication and customer service! Tried booking a viewing! Staff member was rude and Took over 15 minutes to ‘wait for the her to finish her previous task!’ Finally was able to get our viewing confirmed.. less than 3 hours before viewing - was cancelled due to the amount of interest! Awful from the start!

B · 14 May 2021

1/5

Trustpilot

Demand unnecessary information

We have enquired about rental properties through this estate agents, but they will not even consider you for a viewing unless you submit a full application including your bank details. Having gathered enormous amounts of your personal information, they don't even bother to contact you unless you are successful. Furthermore, they ask for documentation they don't even need (you do not need my passport, driving licence AND birth certificate) so it's virtually impossible to even get past the application form the amount they expect you to give them. It's a completely unreasonable amount of personal information to require just for an enquiry

Imogen · 13 November 2023

5/5

Trustpilot

What a refreshing change for someone to…

What a refreshing change for someone to be fully aware of the differences between a b & m home and a park home. Chloe was very efficient and a pleasure to deal with.

Steve · 19 October 2023

5/5

Google

Very Professional and Bespoke to the needs of their landlords. I have dealt with a large number of Estate Agents over the years but Anisa and her team are A1.

Andy · 22 June 2018

Agent replied · 20 June 2024

Hello Mr Mulligan, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We appreciate your feedback! Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

1/5

Trustpilot

Absolutely awful estate agents

Absolutely awful estate agents - please avoid at all costs. I rented with the Lincoln branch and have never had such a poor experience in all my time. They were condescending, rude and just damn right deceitful. I was complimented on uplifting the property standard and then when I moved out to move into somewhere bigger, they refused to give me my deposit over a light bulb that was out, removing the stick on tiles I had put on - despite telling me it had to go back to the original condition etc. I had to fight through the deposit scheme and the staff and manager I spoke to were so incredibly rude to me at the time. I have never been made to feel so awful. I had my reservations when moving into the property as their communication was poor and I should have re-evaluated what I was doing then. Fortunately I am qualified in housing and know my rights but they still made my life very difficult.

Naomi · 18 October 2023

5/5

Google

A huge thank you to the team at Goodchilds for helping in our journey! They kept us updated with everything that was going on during our purchase, and helped explain things to us. The team have been an absolute pleasure to deal with. Thank you :)

Petrina · 23 November 2023

Agent replied · 20 June 2024

Hi Petrina, Thank you so much for such a glowing review. It was lovely working with you. If you need anything in the future please do not hesitate to contact us. We wish you all the best in your new home.

1/5

Trustpilot

They’ll steal your deposit

They claimed to have protected our deposit with TDS and there aren’t any records to confirm that, asked for the deposit reference number and they don’t have it, contacted TDS and they say that they never received anything from them. It’s been over a month and now they’ve stopped taking our calls.Only thing left to do is sue them and never do business with this poor poor company…it’s a shame that professionals can be thieves too.

Amazon · 3 January 2024

5/5

Google

Fantastic service.. highly recommend

Raghvir · 19 August 2025

Agent replied · 9 September 2025

Thank you so much for your positive feedback, appreciate it

5/5

Google

I recently sold my house through Goodchilds and they were absolutely amazing! I’d definitely recommend them to anyone who’s moving house. Very professional and my sale went through smoothly.

Lucy · 4 October 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hi Lucy, Thank you so much for our glowing review. We really appreciate it. Wishing you all the luck in your new chapter, it was a pleasure working with you. From all the team at Goodchilds Brownhills

5/5

Google

Leanne was very helpful and friendly, and made the whole process happen very quickly as I wanted to be the the property soon. Thanks!

Simon · 21 June 2020

Agent replied · 20 June 2024

Thank you for your kind words. I will be sure to pass this onto Leanne :-)

5/5

Google

A big thankyou to Elaine for helping me and my boyfriend through the process of buying our first home together! So helpful and made the process so smooth and any question were never a hassle to ask. Thankyou so much!! Xx

Jessica · 21 February 2024

Agent replied · 20 June 2024

Hello, Thank you for leaving such a glowing review. Congratulations on the purchase of your new home, i'm glad we could help.

1/5

Trustpilot

Extremely slow and poor communication

Extremely slow and poor communication. Dealing with the Peterborough office and it's just a nightmare. They do not get back to you and as a customer, we are constantly chasing them only to receive a blurred response. Frustrating experience

Miz · 11 July 2025

1/5

Trustpilot

Still waiting after 12 weeks and find someone else is in the property….

Wow I would avoid these like the plague. My son and his fiancé brought a chain free home and thought it would be a easy sale but no it’s been over 12 weeks now and the seller has moved to another country. But we have found out that there is someone else living at the property when was told the house was empty .. So what a mess their first home but maybe it’s not going to be. They’ve been calling the estate agents and always say we will get back to you. . Very poor service

Neal · 30 August 2023

5/5

Google

Letting a property from Goodchilds and Rebecca's service was fantastic. She has been professional and helped me through the process every step of the way. Five star service

David · 27 September 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hello David, Thank you so much for such a glowing review. Your kind words mean a lot to Rebecca and the team, we really appreciate it.

5/5

Trustpilot

Professional and kind

The viewings were handled very efficiently and with minimum need to contact us. We really appreciated that we were kept informed at all stages and had control of what offers we would consider. The house sold within a week! And from beginning to end the whole process took only 2 months. Staff were so courteous and helpful.

Karen · 11 November 2024

1/5

Trustpilot

THAT AGENCY IS REALLY POOR COSTUMER…

THAT AGENCY IS REALLY POOR COSTUMER SERVICES .I M SEND THE DOCUMENTS THAT PEOPLE ASK TO START T VIEWING PROPRETIES AND THAT LASE PEOPLE TAKES SO LONG TO ADAVANCE THE PROCESS . ALL THE LANDLORDS STAY WAY FOR THAT PEOPLE . THEY JUST PLAYING AROUND THE THE PROPRETIES IS NEVER GON GET NEW TENANTS ETC. SO POOR SERVICE JUST UNBELIEVABLE THAT GUYS STILL CAM DEAL WITH LANDLORDS AND SELLING PROPRETIES. SO BAD 👎 👎 👎 👎 👎 👎 👎 👎

Sergio · 18 August 2023

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Goodchilds's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.