Trusted Agent profile Β· Brighton

Brand Vaughan Brighton reviews

4.5

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Excellent

1,363 reviews across 2 platforms

219 Preston Road, Brighton, BN1 6SA

Brand Vaughan's office in Brighton, at 219 Preston Road, is rated 4.5 out of 5 across 1,363 reviews on two platforms, including 239 Google reviews rated 4.5.

Google logo

4.5 / 5

239

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,124

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Brand Vaughan hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Brighton.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Brighton office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

The whole team were fantastic from start to finish. They were helpful and easy to communicate with, even when there were a few bumps in the road of our sale. Would highly recommend their service and Louise was an absolute star. Keep up the brilliant workPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Ruth Β· 13 June 2021

5/5

Google

Thanks to all the team at BV Preston Park , Jason Howell for managing the account and particularly Phil Bennet for getting the sale and ensuring that it proceeded in a timely and well communicated manner , his continued assistance throughout was a great reassurance , we would recommend BV without hesitation .

David Β· 13 June 2020

5/5

Trustpilot

A great experience with Brand Vaughan

Jenna was out initial point of contact and was friendly, professional and well informed. The other staff were a pleasure to work with too. Brand Vaughan found us tenants within days of being hired. Consequently I would happily use them again and definitely recommend them.

Customer Β· 15 February 2022

2/5

Trustpilot

My purchase with no chain at all took 7 …

My purchase with no chain at all took 7 months, granted with some matters that were out of everybody's hands. However, in comparison to the estate agents who dealt with the sale of my property I found that these estate agents were happy to let weeks go by without pushing the sale on. I feel that had I not pushed so hard for the sale to go through, it still would not have happened.

Fiona Β· 8 May 2017

Agent replied Β· 28 December 2024

Hi Fiona, I am sorry to hear that you felt you received a poor service from our team. I have called you discuss in more detail as we take the service levels we provide our customers extremly seriously. I would very much welcome the opportunity to discuss this with you. I understand that your purchase was particularly difficult with the unexpected death of one of the owners mid way through the transaction, causing a substantial delay due to probate proceedings having to be be dealt with. Whilst this is something we of course could not control, we do understand the importance of keeping everyone involved aware of the progress updates as they happen. I can see from the notes on file that we had numerous communications with you via email following our team pushing the sellers and their solicitors to expedite matters quickly, I believe there were also some unnecessary delays from the sellers solicitor taking a very long time to provide detailed information regarding boundary issues that would, I'm sure have caused more frustration for you. Perhaps you could contact me directly on 01273 944800 to discuss how you feel we could have improved our service to you.

5/5

Trustpilot

Dee was an excellent negotiator and…

Dee was an excellent negotiator and went above and beyond our expectations. She was professional and always available to help guide us through the process. The best agent we have dealt with.

Thomas Β· 21 June 2023

1/5

Trustpilot

A disgraceful company profiteering from…

A disgraceful company profiteering from students. Failures at almost every level and non existent or rude customer service. Avoid at all costs, it’s not worth the hassle.

Toby Β· 10 September 2024

Agent replied Β· 23 October 2024

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and take your comments seriously. We strive to provide excellent service, and it’s clear we’ve fallen short in this instance. If you would like to discuss your concerns further, please reach out to us directly so we can address the issues you’ve raised.

5/5

Trustpilot

Everything was excellent and everyone…

Everything was excellent and everyone was nice specially Abi

Khalid Β· 4 August 2022

Agent replied Β· 15 June 2024

Great to hear, thank you Khalid

5/5

Trustpilot

The team were very helpful

The team were very helpful, thorough and professional, and kept us informed throughout as they diligently followed up our purchase and sale. Thanks Dee, George and team πŸ™

Max Β· 28 September 2023

5/5

Trustpilot

Excellent throughout the whole process

Sam has been invaluable throughout the process and his communication has always been very clear. He's been very approachable and has always acted with honesty and integrity. He dealt with all the "challenges" from our buyers to keep things moving along quickly, I honestly couldn't imagine using something like Purple Bricks in the future.

J Β· 13 November 2019

5/5

Trustpilot

Great experience

This has been the absolute best experience. I have had a good experience in the past with brand vaughn and am excited to be letting with them again. Found a beautiful place at possibly the most difficult and stressful time to find a place. Thanks abigal and the rest of the team. Its been amazing :)

Kane Β· 8 September 2022

Agent replied Β· 15 June 2024

Thank you for your feedback Kane. We are so happy to hear we could help you find a new home.

1/5

Trustpilot

Avoid this agents

We have found the letting staff to be rude, inefficient and lacking in basic skills. We had so many problems moving in with the admin staff forgetting things and causing delays plus an inventory that is seemingly for another flat it's so different, which they refuse to amend. Long wait for any repairs issues. Worst lettings agent I have experienced and would advise people to avoid avoid avoid.

AMK Β· 23 May 2020

Agent replied Β· 28 December 2024

We are sorry that you have had a bad experience with us. If you would like to share your contact details with us we would be happy to take a look at this and respond in more detail if that would help?

5/5

Trustpilot

Very helpful when we encountered…

Very helpful when we encountered problems with the roof once we had exchanged contracts! Damian went over and beyond to help us at this very stressful time! Very good communication throughout the process of buying a new house and always happy to help us out! A very good team! Thank you again πŸ€—

Caroline Β· 11 January 2020

5/5

Trustpilot

Damien the manager at Portslade Branch …

Damien the manager at Portslade Branch is so helpful he always goes the extra mile to help and explain the whole buying and selling process

Jo Β· 13 April 2017

Agent replied Β· 28 December 2024

Thank you Jo for taking the time to write a review and I will be sure to pass on your comments to Damien which I know he will appreciate.

5/5

Trustpilot

BRAND VAUGHN

IF YOU ARE ARE A STUDENT AND YOU RENT 3 COURTLANDS, ASHTON RISE FROM THEM. JUST KNOW BACK IN 2019 JUNE I DONE UP THE BALCONY WITH STRIPPING THE WALLS TO MAKE EM SMOOTH, THE WHITE PAINT AND ASTRO TURF. HOPE SOMEONES KEPT UP THE WHITE PAINT AND NOT LET IT FADE. FOND MEMORIES OF THAT FLAT. WOULDNT MIND OWNING ONE OF THEM ONE DAY. MAYBE THAT 1

Eddie Β· 12 March 2024

5/5

Trustpilot

I can’t rant enough about how good this…

I can’t rant enough about how good this company is. Dee was amazing. She went above and beyond in helping us secure our new home and making sure the process was smooth. 5 star service ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Jane Β· 9 August 2022

5/5

Trustpilot

Amy and Chris were brilliant

Amy and Chris were brilliant, I was impressed by their professionalism, but also realism. They fairly set our expectations and were communicative through out. Most importantly, they delivered on what they set out to do and sold our place quickly.I would recommend both Chris and Amy, you won't find more genuine, and professional Estate Agents.

Josh Β· 19 November 2018

5/5

Google

We have recently sold with Brand Vaughan, they were easy to get hold of and always answered any questions we had, gave quick feedback after viewings and kept us in the loop. Would definitely use them again only wish we had bought through them too as our experience with that estate agent was as less than perfect.

Philip Β· 13 June 2022

Agent replied Β· 12 June 2024

We're glad to hear you had a great experience with us Philip. Thank you.

5/5

Trustpilot

Thanks so much Josh!

As a first time renter after many years of home ownership, I’m so grateful to Josh for his help and support getting me in to my dream home! I really felt like he was with me every step of the way!

Daniel Β· 14 November 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

We are thrilled to hear this, thank you so much for your review.

5/5

Trustpilot

I was very impressed with the service…

I was very impressed with the service provided by Brand Vaughan. It was a difficult situation as it was a multi-agent property, but the lettings team, and especially Mollie and Olga, supported me throughout the process and secured me a property that I am very happy with!

Adam Β· 6 July 2021

5/5

Trustpilot

John was very professional and …

John was very professional and supportive through a difficult conveyancing. He was able to respond always quickly and effectively. I would highly recommend him.

Sarah Β· 27 September 2017

Agent replied Β· 28 December 2024

Thank you Sarah for your kind words about our senior Negotiator in Rottingdean, John. Congratulations on the purchase and do let us know if we can help any further.

1/5

Trustpilot

Money for Nothing

My missus' boy is renting from this bunch of charlatans - leaky roof for 6 weeks and last week the bathroom ceiling caved in - they've done sweet fa about it - "Managing Agent" - don't make me laugh...

Steve Β· 18 December 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

We are so sorry to read about your experience and would love to put this right, I have passed the comments on to the branch manager who will be in touch directly.

5/5

Trustpilot

I ended up renting an apartment through…

I ended up renting an apartment through Brand Vaughan, and I am so happy with my decision. The apartment is perfect for me, and the team was so helpful throughout the entire process. I would highly recommend them to anyone looking for an apartment.

Darlington Β· 15 August 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

We are delighted to hear that you had a great experience with us. Thank you for sharing your positive feedback and for choosing Brand Vaughan.

5/5

Trustpilot

Good experience

It’s been a really good experience with Bran Vaughan so far. Lovely staff, they take the time that it’s needed to explain any questions and clear any doubt about the properties . Very polite, thank you.

Luisina Β· 19 February 2024

Agent replied Β· 15 June 2024

We appreciate your fantastic review! It's wonderful to know that our team met your expectations.

5/5

Trustpilot

Abigail was really helpful

Abigail was really helpful! Thanks

Hugo Β· 26 October 2022

Agent replied Β· 15 June 2024

Thank you Hugo.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Brand Vaughan's Google reviewsLeave Brand Vaughan a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Brand Vaughan hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Brighton.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent