Every review we hold for the Brighton office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBrand Vaughan Delivers First Class…
Brand Vaughan Delivers First Class Service.Suzanne and Frankie provide Excellent Customer Service, Very Professional, friendly and Accommodation is first class.
Mary · 17 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thank you so much for your review Mary. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your experience with us. We will pass this on to Suzanne and Frankie.
★★★★★ 5/5
TrustpilotIt is not often that I write reviews…
It is not often that I write reviews but this is an exception.We would like to thank Chelsea for all her hard work getting this transaction completed. Chelsea throughout the process ensured that we were kept informed and more importantly chased on our behalf any outstanding issues. Chelsea was very professional and went well beyond the call of duty for us.Once again, many thanks for all your support and help with the purchase.Lokuge Family
Romesh · 5 July 2019
★★★★★ 4/5
TrustpilotRegular calls
Regular calls, politely asking if I have time for the telephone call to update me on suitable properties .
Katherine · 30 May 2026
★★★★★ 4/5
GoogleIf you are looking for an estate agent with energy, integrity and attention to detail, look no further.
Brand Vaughan sold our house quickly but without cutting corners. Their initial marketing was speedy but thorough, with good quality photos. The team were always approachable and advised us throughout the sale process. A pleasure to work with, we would thoroughly recommend the team at Brand Vaughan Preston Park.
D · 13 June 2023
Agent replied · 12 June 2024
Thank you very much for your fantastic review. We are pleased to hear you would recommend the team at Preston Park.
★★★★★ 5/5
TrustpilotLease application experience
Fast and efficient response to our application with user friendly online tools to make the process easier. Joshua was approachable and extremely helpful during the tour of the property.
Michael · 17 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for your 5 star review Michael.
★★★★★ 2/5
TrustpilotStudent rentals
My daughter and her other student friends moved in 4 weeks ago and have reported issues with their accommodation (shower still not in operation, Ceiling about to collapse and fridge still not operational). Although reported on the portal, these things have not yet been fixed. i have emailed today so hope to get a resolution and will amend this review based on response from Brand Vaughan and if the issues are fixed or not!
Hazel · 20 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Dear Hazel, thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear your daughter and her friends have had issues with their accommodation. One of the team should respond to your email or alternatively, feel free to contact us on customercare@brandvaughan.co.uk to discuss this more.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you so much
Really helpful from all staff, who helped us with a lot of queries and made the application smooth. Particularly thank you to Joshua and Kamila for all your help.
Ta · 28 May 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you so much.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAbigail was professional
Abigail was professional, timely and caring - the process felt smooth from start to finish and I couldn't recommend enough.
Becky · 25 April 2023
Agent replied · 15 June 2024
We are delighted to hear that you had a great experience with us Becky. Thank you for sharing your positive feedback and for choosing Brand Vaughan, we will pass your review onto Abigail.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional service again !!
Jay at Mishom is assisting me in renting my property. I have always had exceptional service from the team and Jay especially, nothing is ever too much trouble. I would highly recommend him and the team in both renting and purchasing from Mishom Mackay.
Karen · 4 May 2017
Agent replied · 28 December 2024
Thank you Karen for your kind words about our Kemp Town and Lettings teams, we are delighted to have you as a continued customer and hope to work with you in the future also.
★★★★★ 5/5
TrustpilotDefinitely 5 star service .From start…
Definitely 5 star service .From start to finish we had help all the way Damien and Holly from the Portslade branch were fantastic .The sale was not a easy due to a complicated leasehold and they helped me all the way . They chased everyone and kept us in the loop . They certainly earned the commission on this one .I would not hesitate to use them again and we'll recommend them to all the people I know .If you are looking for a estate agent that actually helps you from start to finish .Give these guys a call Thanks again Darren
Darren · 8 December 2021
Agent replied · 28 December 2024
Hi DarrenDamien and Holly are a terrific team who go out of their way to give their clients the very best service they can. Good to hear that you think so too! Really pleased that the sale did eventually get across the line despite some complications along the way. Thanks for taking the time to post.Steve NeocleousMishon Mackay
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy Favorite Estate Agent in Brighton!
As their client, I have been having a very good experience with this estate agent. Particularly, I am very very impressed by the great services provided by their Property management team (including Maria, Jordan, Natasha, Claire and Sarah). They are very professional, resourceful and extremely patient!! I am a typical difficult owner (with a lot questions and sometimes writing very long emails, I am sure they know :) ). But they have been very patient to me and have been giving me great help (well managing my property, giving me suitable suggestions for some very complicated property issues and finding best possible solutions for me), though they are just managing 1 property to me. So no doubt they are well deserved to have the 5 star from me. Also, the sale team is also great, George's team (with Samim also in) helped me a lot! Though I was only buying 1 property (also quite low budget), they were still providing me very good services and showing me many properties and finally found me a good property . So I did feel I was well served by them (well, I did feel - been neglected by some Brighton estate agents, due to my low budget). So they are also deserved to have a 5 star from me :)!Of course - the letting team (James and Jenny), you guys are great, too! Every time, you found me so many tenants, helped me achieve the best possible rent and well select the best tenant based on their profiles. Without you guys, I am sure I would have been struggling during the pandemic (with long void period). Another 5 star will definitely goes to you guys!!Many thanks, guys!
JL · 7 December 2021
Agent replied · 28 December 2024
Hi thereWow, what a great review. Thank you so much, it's almost as though you have given us 15 stars in total! This is a great example of the Lettings, Sales & Property Management Teams working well together and making the process easier for clients as a result. I'm really pleased that you have received such a good service all the way through from all departments. Thanks again for posting such a great review.Steve NeocleousMishon Mackay
★★★★★ 5/5
TrustpilotPortslade branch: I would recommend Holly and Damien to anyone looking to place their property on the market
I’m writing on behalf of my Mum who is moving from out of the area and just about to complete on a purchase in Portslade. Holly and Damien at the portslade branch have been not only a joy to work with, but have been a fundamental part of helping my Mum find her ideal property. We unfortunately had a sale fall through due to circumstances outside of anyone’s control. Holly and Damien stayed in touch and found my Mum a second property. Through both experiences they have actively project managed the conveyancing process. It isn’t about a sale to them. It’s about matching the right property with the right buyer. They don’t shy away from tricky conversations and are honest, transparent and realistic. Whilst they’ve been incredibly helpful and supportive to us, we also know they have the interests of the seller as a priority. I know I will recommend them non stop to friends and family in the area. They are everything a good estate agent should be: proactive, communicative and you can trust they act with integrity towards both potential buyers and their vendors. They are rare gems. Thank you both.
Rachael · 29 November 2021
Agent replied · 28 December 2024
Hi RachelThank you so much for this absolutely cracking review. You are absolutely right that for Damien and Holly it isn't just another sale, they care very much about ensuring that people receive the very best service they can give and it matters to them when things don't go according to plan. It's great that they were able to piece things back together for your Mum and I hope that she is very happy in her new home. Thank you again for taking the time to post this lovely review. Kind regardsSteve Neocleous Mishon Mackay
★★★★★ 1/5
TrustpilotDont rent from Brand Vaughan - they treat students with abstract indifference.
Brand Vaughan treat students apaulingly. Dont expect your deposit returned, dont expect a reply to your emails, dont expect your calls top be answered or returned dont expect them to do anything.Expect them to ignore the law, expect a load of irrelevant excuses and broken promises. Expect a long wait, expect them not to give you your deposit back, even when they have no reason not to.Unbelievably unprofessional and act with absolute arrogance.
Paddy · 14 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Dear Paddy, thank you for sharing your feedback. We aim to be a team centred around integrity, care and understanding so we’re sorry your experience didn’t match expectation.Please feel free to reach out to us on customercare@brandvaughan.co.uk if you would like to discuss this more.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery helpful letting agency
Brand Vaughan have been really helpful in finding a property in Brighton. Staff have been very fast in responding to any queries, the viewings team were really friendly and had all the information we need and in general the whole experience was made very easy and straightforward.
Matthew · 29 July 2024
Agent replied · 24 August 2024
Thank you for the positive feedback! We're glad we could assist you in your journey. We're here for any future needs you may have.
★★★★★ 5/5
TrustpilotKamila at Brand Vaughn was highly…
Kamila at Brand Vaughn was highly helpful with securing our rental accommodation. Pilot and friendly with prompt responses.
Holly · 2 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thank you so much for your review Holly. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your experience with us. We will pass this on to Kamila.
★★★★★ 2/5
TrustpilotCharged £276 for a pre-tenancy 'sparkle…
We were 'sold' a pre-tenancy 'sparkle clean' as we were not in the country to inspect the flat after the previous tenants vacated. We were told that the inventory check had indicated that the flat was 'grubby' and it was necessary 'to make sure'. We agreed to go ahead with the clean without seeing any written quotes or specification. When the new tenants moved in, they told us they felt the flat was not clean and sent us photos. The cleaners had not even moved the one sofa to vacuum clean underneath, the oven, and the washing machine had not been touched. We raised this with Mishon and they have told us that we were charged £60 per hour incl VAT (for two people) for 4.5 hours or £270 in total. Mishon did not deal with our query and when we chased after two weeks did not really have an answer and, were very dismissive.
R · 28 October 2021
Agent replied · 28 December 2024
Firstly, thank you for taking the time to post a review and I’m sorry you feel dissatisfied with your service from Mishon Mackay. I understand from the communication with you and Natasha that you instructed us to carry out the inventory at your property earlier than we normally would book it, as you asked to use the report for your vacating tenants, this meant that we don’t have any evidence of the lack of cleaning. I can see you agreed to allow Natasha to proceed with the cleaning without getting a quote as you were on holiday. I believe Natasha offered to arrange for the cleaners to re-attend the property to rectify any areas that were missed, once you raised this, to which you explained your tenants hadn’t taken pictures of the areas they weren’t happy with, and that they were cleaning the areas themselves. Natasha has also offered you the option of some re-imbursement, as a sparkle clean is not what Natasha instructed our cleaners to complete, but we are yet to hear from you on this.We are very sorry that your query was not picked up in good time, this was missed inadvertently and not in the time frame we aim to respond to our clients. We are keen to resolve this issue for you and ensure you are satisfied. We have advised of our complaints procedure separately, but, please call or email our Director, Jordan Tupper at jordan@mishonmackay.com or call the office on 01273 606076 (opt 2) should you wish to discuss further.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommended. Thank you.
Beth and the team were absolutely great. Very highly recommended. Realistic, attuned market advice. Excellent levels of communication. Highly proactive. Pleasure to deal with. Successful sale in good time. What else could you want.
Pilch · 19 June 2021
Agent replied · 28 December 2024
Hi thereThanks so much for your lovely review about Beth and the team at our HPP Office. Some great words in there which is music to our ears, realistic advice, excellent communication and highly proactive. Thanks again for taking the time to review us. Kind regardsSteve Neocleous
★★★★★ 1/5
TrustpilotLandlords STAY AWAY
Landlords STAY AWAY. Chaters fail on every aspect of providing services to landlords. Lazy, sloppy, careless, irresponsible.
Mimi · 2 June 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat job done by BrandVaughan
Great job done by Michael Burns and the team at BrandVaughan
Ade · 22 November 2023
Agent replied · 15 June 2024
Great to hear this! thank you so much for your review. We will pass this on to Michael.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Customer Service!
Excellent Customer Service!Dee Karagol was amazing at keeping me up to date on the sale of the property and went above and beyond to ensure I was always informed at each stage. I'd be delighted to have her walk me through my buying process again!
Angie · 3 October 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally good service from start to…
Really good service from start to finish. My estate agent Samim was always on hand to help and expedited things whenever he could. Really pleased with my property - can’t wait to move in!
Mary · 18 May 2021
Agent replied · 28 December 2024
Hi MaryGreat to see that you have experienced such good service from our Brighton Office, Samim will be delighted that you have recognised his efforts. A big thank you for taking the time to post a review. Kind regardsSteve Neocleous
★★★★★ 5/5
TrustpilotWonderful Service
Every person I spoke to was honest, professional and cheerful. I felt they really made the effort to understand the needs of my partner and I, and they went the extra mile to ensure we got the property we wanted. Viewing was at a time to suit us, and our application was approved the same day we said we wanted it. 10/10.
Jack · 25 January 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotMehmet Altankaya
We just bought 1 bed flat in brighton. Drew is helped us so much with the purchase. We would like to say thank you to them for the hard work !
Mehmet · 19 November 2021
Agent replied · 28 December 2024
Hi MehmetThanks for your review, it's so good to know that Drew was able to give you so much assistance. I'll make sure she sees this lovely review. Thanks againSteve Neocleous
★★★★★ 5/5
TrustpilotJosh was a pleasure to deal with
Josh was a pleasure to deal with, answered all of my questions quickly and helped make the admin side of the lettings process smooth and efficient. Thank you
RG · 27 April 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for the review.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.