Trusted Agent profile · BRACKNELL

Verified

Leaders Bracknell reviews

4.1

★★★★★ Great

6,164 reviews across 1 platform

81 High Street, BRACKNELL, RG12 1DZ

Leaders's office in BRACKNELL, at 81 High Street, is rated 4.1 out of 5 across 6,164 reviews on 1 platform.

Trustpilot logo

6,164

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Want Leaders Bracknell to help?

Send Leaders Bracknell a message.

What do you need help with?

Leaders Bracknell will use your details to contact you about this. See our privacy notice.

Reviews

Every review we hold for the BRACKNELL office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Solid estate agent with good properties

Macy was consistently really helpful throughout the viewing process, guiding me to very quickly find an appropriate property, responding quickly, and being personable, engaging and friendly.

Laurence · 19 June 2026

5/5

Trustpilot

Julie Preston is so helpful

Julie Preston is so helpful. We've been in this house since 2000, but we're now moving into a caravan. Julie is so helpful and always negotiates with the landlord to keep the costs low. Leaders have always been good to us. We are looking to buy a house so I would go back to Leaders, and they have always been supportive to us.

Nicola · 3 May 2024

Agent replied · 29 August 2024

Dear Nicola TaylorCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

1/5

Trustpilot

Tenant of property

As the tenant of a property managed by Leaders (Spalding), I was extremely disappointed by the way this tenancy was handled. During a dispute over rent, I was contacted by the branch regarding a refund that I had never requested. I made it clear that I did not want my landlord’s rent returned to me, as I understood the issue was between Leaders and the landlord, not me.

Gabbie · 29 July 2026

5/5

Trustpilot

Really pleased with the service

Really pleased with the service. Responded very promptly to my initial inquiry, and set up a viewing right away. Macy was very professional, helpful, and friendly

Toby · 17 June 2026

5/5

Trustpilot

I had a fantastic experience with…

I had a fantastic experience with Leaders, and I would especially like to thank Lucy, Selwyn, and the rest of the team for their outstanding support. From the house viewing through to processing the paperwork and finally moving in, everything was handled professionally, efficiently, and with genuine care.

MR · 23 December 2025

5/5

Trustpilot

Property Visit this morning by Ellie…

Property Visit this morning by Ellie was polite and professional, prompt within our time slot of 9-12. Nice talking to you. Thanks

Marc · 15 July 2026

5/5

Trustpilot

Daryl at Leaders Southampton was great…

Daryl at Leaders Southampton was great throughout the whole process of selling my house. From beginning to end he was very responsive, informative and kept me fully updated. His knowledge of the housing market in the Southampton area was excellent and he went out of his way to help in any way he could. I would recommend very highly.

CG · 12 July 2024

Agent replied · 29 August 2024

Dear CGCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving Daryl a 5 star rating! Many thanksCustomer Care Team

5/5

Trustpilot

The staff was friendly and helpful

Lucy Kennedy has been very helpful. She found another property for me to look as the previous one was already taken.

Carmeida · 21 July 2026

5/5

Trustpilot

Great, timely service from Rosey

Rosey was very helpful helping me to settle into a new apartment when I had just moved to UK. She guided me through all the processes from getting my utilities set up and handling all tenancy registrations. She always checked with me to find out how I was fairing on, gave me notices in a timely manner of any scheduled renovations and visits and was a perfect bridge for escalating any maintenance issues to the landlord. She always responded quickly (I'll say in seconds) to my emails and just made my stay the very best. I'll recommend Rosey over and over again. Once again, thanks!

Franklin · 28 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear FranklinCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Deborah is the one who visited and…

Deborah is the one who visited and checked our home, she is so friendly and kind.

MELVA · 23 August 2026

5/5

Trustpilot

Nothings too much

Every problem I had was quickly dealt with, easy to contact with quick replies. Staff members will always advise on the best solutions. So far, I think this is the most helpful and easygoing letting agency I've dealt with. 👍🏻

Magdalena · 29 June 2026

Agent replied · 3 July 2026

Dear Magdalena Siniak, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Great help to first time sellers

Michael was a massive help to us as we had never sold a property before. He gave great advice on how to prepare the house for sale, we handed over a set of keys and he took care of everything else! The valuation was spot on as we accepted an offer of the asking price within a couple of days of marketing the property. The price for the service was exactly what I was expecting to pay and worth every penny, removing any stress from us!

Robbie · 25 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear RobbieCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

A big thank you to lucy miller

A big thank you to lucy miller for being so friendly, helpful, and professional. She was lovely to deal with and made the viewing experience smooth and enjoyable. I really appreciate her time and support throughout the whole process, She was attentive from start to finish. She made the whole experience positive. Many thanks from Elaheh

Eli · 13 October 2026

5/5

Trustpilot

Selwyn!!

Selwyn was great! They were very friendly and prompt in their responses.

Belle · 17 September 2026

5/5

Trustpilot

What made my experience great was the…

What made my experience great was the opportunity I had in terms of the company making sure their clients do things rightly and making sure it’s done in due time. Malik Miah has been very supportive and had great relationship so far, always ready to put me through and make sure I do things accordingly. He’s good I must say.

Mercy · 18 June 2024

Agent replied · 29 August 2024

Dear MercyCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving Malik a 5 star rating! Many thanksCustomer Care Team

5/5

Trustpilot

Fantastic and efficient service from Holly

I have been dealing with Holly during my application process and she has always been very transparent and efficient throughout. She has also been extremely accommodating with regards to all my personal circumstances and gave me reassuring options and ensured that if she was absent her colleague would be able to support with the application and even her colleague Jack has been fantastic in follow up and direct assistance at the branch. I would definitely recommend the estate agency in Manchester thanks to Holly sympathetic approach and efficient service !

Nora · 21 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear NoraCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

1/5

Trustpilot

I have never seen more selfless and…

Update: I won the appeal with TDS, the exact amount I asked to be returned to me from my deposit has been refunded by the decision of adjudicator who was fair and just! I’ve filed a court claim against them and someone representing them sent me an email saying they will refund me full amount of my claim as a “gesture of good will”! No apologies, no sorry, not anything because they believe they were not in the wrong WITH THE LAW SAYING OTHERWISE. I’ve recently got a job and I am working 9-5 so I was stressed about having to go to court anyway as I have a toddler too so I accepted their offer but I just wanted everyone to know that you DON’T MATTER. You could pay your rent and be an exemplary tenant, they don’t care about people! I have never seen more selfless and useless agency in my entire life. I moved into a property advertised by them in 2017 and then realised how dirty and dusty the carpets were. They came in, did a property report and even add notes on the report saying the carpets needs to be changed them never got back to me. I moved out this year in 2022, at first they give me 6 months notice and then changed their mind to two months and as you can imagine it is really hard to find a house in such a short time. I was stressed me and my husband trying to find a house and God helped us find one just a day before the notice. We left some items at the basement of the building of flats which were my son’s electric car for which we paid a lot of money and some other item of his; neighbours were all aware of these and that we would come back for them. We give the keys on Friday and they removed the items in weekend. I confronted them and the agency blamed the landlord then landlord blamed them. They went against the law and they had no idea that such law even existed until I bought it to their attention. When I first called them they were so rude and mean saying that it’s not their problem. the Torts (Interference with Goods) Act 1977says: Reasonable attempts must be made to contact the tenants, it is important the landlord or agent keeps records of attempts made to contact the tenants. Which they haven’t. In addition to that, they want to keep my entire deposit for some works that the apartment needed work on and some of these were wear and tear present in the original property report and wanted me to be responsible for this. They said they will not reimburse me for MY belongings because it’s not part of the original inventory. Then WHY removing them and take them as if they were yours and not even ask me if I still need them? These were my 3 year old son’s belongings and they just took advantage of us being a young family. I applied for TDS for my deposit to be returned to me and then I will file a report to City Council to take them to court for not complying to the law. Don’t believe them if they are replying to say that they tried to get in touch or that they are sorry. Because they are not!! I already tried to get in touch with their superiors and they did nothing about this. They owe me £300 all in total excluding the fridge and office chair that they removed from the inside of the apartment.

Daniela · 20 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear Daniela Marica,We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. If you would like to contact us at customercare@lrg.co.uk we will be happy to look into this for you.Many thanks, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Very seamless process from Gracie, Faith & Jasmine

Very seamless process and everything made easy and clear to understand. Notably, the service from Gracie, Jasmine and Faith was exceptional and I couldn’t recommend highly enough!! Thank you all.

Non-returning · 15 May 2026

5/5

Trustpilot

First class service as always

First class service as always. Been using Northampton office now for 25 years. Our portfolio has steadily grown to 14 properties and Jolanta and the Team, Lillian and Kristian are second to none. Just rapidly let 2 of our vacant properties with lovely tenants as always.The vetting is first class which is a major reason we like dealing with Jolanta and the team.Great tenants, well vetted , which is hassle free renting, just as I like it . 100% recommended

Mr · 15 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear Mr Hobbs, thank you very much for taking your time to leave such a wonderful review for our Northampton staff!

5/5

Trustpilot

Great Experience!

I had a fantastic experience with Leaders, in particular Bilal Raqeeb. Bilal was transparent and delivered everything I was looking for when trying to find tenants for my property. I would definitely recommend Leaders, if you're a landlord I would ask to be pointed in Bilal's direction although everyone else in the team is more than competent too!

Syeed · 18 July 2024

Agent replied · 29 August 2024

Dear SyeedCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving Bilal a 5 star rating! Many thanksCustomer Care Team

5/5

Trustpilot

Highly Recommended as renting agency.

Highly Recommended as renting agency.My experience with Leaders as a renting agency was a joyful one. We as a family have moved back to the UK after long years abroad and were staying in a temp accommodation AirBnB. Through Leaders, we found a lovely partial furnished (to be honest, it was more than partial, and was great for us), as we were looking for a furnished house to rent, to make our start in the UK an easy one. The process started with Jake Calvert (From the Manchester office) showing us the property and answering all our questions and starting the ball rolling for us to move into the house within a week, he was very helpful. Then Kirsty Diggory started to do the rental contract process for us to meet the moving date. Then due to some complications in the Property energy certification, our moving date was going to be put back by 10 days, meaning we needed to look for another temp AirBnB, which would have put stress on us. But thanks to Kirsty and also the other Leaders team, they pulled a miracle in a very short time and were able to resolve all outstanding issues and complete the contract in the last minute so that we can move into the house on the agreed date. To us, this a great Teamwork by Leaders and it showed us that they really cared for us and helped us. On behave of my family, we can't thank you all at Leaders, that was involved with our rental, enough for the excellent work. Thank you.

Mohammed · 12 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear MohammedCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Acknowledging great service

After 4 years in the same property we have just vacated due to geographical relocation with work. During our tenancy tenure the team at Leaders both in Nantwich and Crewe have managed the property on behalf of our Landlord. The property management team have been outstanding, with a special mention to Joanna Lawrinson and her team at Leaders office in Crewe. When ever we had reason to call upon them and there services we have received a very friendly, responsive and professional service. We would like to recognise the Leaders team for all there help and support.

Douglas · 8 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear DouglasCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Lettings Valuer Ashley Cooke

Lettings Valuer Ashley Cooke has looked after me through the process of letting out my property from when I initially queried in September 2022 for a rental valuation for my property. He kept in touch with me as I was not ready to let my property out at that time. I got in touch with Ashley when I was ready to let my property and he booked an appointment to see me at my property and run through Leaders services. He answered all my questions and kept me up to date with the process of finding a suitable tenant. I'll be honest and say I did have another estate agent come to value my property however the rapport I had with Ashley and the way he conveyed the information and researched comparable rental market figures was impressive. I would recommend Ashley. Colin

Colin · 8 February 2023

Agent replied · 20 September 2023

Dear ColinCustomer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Trustpilot

Leaders bromsgrove

Holly leek was was so good to my and my partner!! She took time and patience to understand us and we can’t thank her enough!!

Keira · 2 October 2026

Agent replied · 10 October 2026

Dear Keira Hodgson We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with us. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Many thanks, Customer Care Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Want Leaders Bracknell to help?

Send Leaders Bracknell a message.

What do you need help with?

Leaders Bracknell will use your details to contact you about this. See our privacy notice.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent