Every review we hold for the Birmingham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly Recommended
Absolutely fantastic service from the Seven Living team, efficient, reliable, and thoroughly professional. A genuinely refreshing experience. Highly recommended.
Steve · 2 February 2026
Agent replied · 21 March 2026
Hi Steve,
Thank you for taking the time to review us. We are pleased that you are happy with the service provided.
Team Seven Living
★★★★★ 1/5
TrustpilotSince moving in The Grand Exchange in…
Since moving in The Grand Exchange in Bracknell, I have been experiencing significant problems with the refrigerator's functionality. It has not been cooling properly, causing the food stored inside to spoil prematurely. This issue has led to a considerable amount of food wastage and has been both inconvenient and costly for me.I have already reported this problem to the maintenance team, but unfortunately, I have not received any USEFUL assistance or resolution thus far.
Karen · 2 January 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hello and thank you for taking time to provide us with feedback. Upon thorough investigation, we understand the frustration caused by the malfunctioning refrigerator. We want to clarify that, as a brand-new property, the appliances are under the manufacturer's warranty. We've been diligently working to address the issue, but unfortunately, there were delays in the manufacturer's service team visiting the property. As your letting agent we regret any inconvenience this has caused, however it is crucial to note that the responsibility for issues covered under the manufacturer's warranty lies with the manufacturer. We have provided you with the contact details Beko and requested that you make contact with them directly to ensure you can arrange an appointment that is convenient for you. We recommend that you action this as soon as possible and would ask that you keep SevenLiving in the loop with this communication. We do appreciate your patience during this process.If you have any additional concerns or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly. We value your tenancy and appreciate your understanding.Team Seven Living
★★★★★ 1/5
GoogleMet agent for a viewing for which he was 30 minutes late for despite already being n the reception property, he wouldn’t answer his phone and concierge had to go and get him.
Offered asking asking price and aggreeed as verbally agreed. Handed my notice in to be only be the told 2 weeks later landlord has rented the property. After many calls.
AVOID this agent
Steve · 5 June 2024
Agent replied · 19 June 2024
Dear Steve,
We have reviewed the issues you have raised and cannot find your details on our database. We record our calls and note touch points on our system. Our process is also to not accept any verbal off on the spot as it must be agreed with the landlord.
Please contact SevenLiving to discuss this matter on 0121 468 3264 or email lettings@sevenliving.com
Kind regards
Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent!
Ellie was very efficient, and a delight. Excellent service would recommend!
Alexandra · 27 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Hi Alexandra,Thank you for your review! We are please to understand Ellie was efficient 😁Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotAva and Jaize and very supportive and…
Ava and Jaize and very supportive and really responsive, they are willing to help whenever issue happens!
S · 21 January 2026
Agent replied · 21 March 2026
Hi S,
It is great to have feedback on how supportive Ava and Jiaze has been.
Team SevenLiving
★★★★★ 1/5
TrustpilotI booked 2 serviced apartments at…
I booked 2 serviced apartments at Birmingham lastweek between 19-21th of June. I was overcharged by 700+ pounds on 16th JUNE. I then made multiple emails explaining the overcharge and proof of receipts to Sophie and Callum. First I was assured that it will be refund last week. No refund was made and again I was reassured that it will be refund by end of this week. Nothing happened again! I felt I like I have been conned by this company. For those who wants to rent a service apartment from them, please think twice. I will escalate further to the appropiate authorities and this should be resolved in good timing.
Kenneth · 30 June 2023
Agent replied · 24 August 2024
Hi Kenneth -Thank you for your feedback. This is being investigated as we take such matters very seriously. We will be in further contact with you. -To follow on from your comments and our response, the team followed up with you directly and explained that your refund was not been held but it was in process of being checked and verified as we waited confirmation from the 3rd party booking platform you had used. This was resolved within several days and you were refunded. We are sorry for that the refund payment was not a quick as you would have liked and any inconvenience this caused, but hope you are now satisfied that the matter has been resolved. Team SevenLiving
★★★★★ 1/5
GoogleI rented for a whole year, took amazing care of the apartment, and still had my deposit of 1000 pounds almost completely taken away for the dumbest of reasons. Im going to attach some pictures below because when i tell people the story its almost hard to believe its real. If you want to be robbed, rent with Seven. If you want all your concerns ignored, go with Seven. I regret my decision so bad, i feel so taken advantage of and robbed. Warned everyone about renting with them..tried to discuss this with them and they did what they always do and ignored me to death. Guess ill just see you in court :)
Deema · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi Deema,
The deposit amount you queried is incorrect to what you have quoted in your reivew. It is also incorrect that the matter was not resolved as the team liasied with you directly and you agreed to the final works and amount deducted as the property had not been left in an amazing condition as you suggest.
Deposits are managed via the TDS following a strict process. Should you have any issue the process would be to contact the TDS directly.
Team SevenLiving
★★★★★ 1/5
GoogleI am a returning client however this…
I am a returning client however this stay has been an absolute nightmare. I arrived 23rd to find blood, urine, feces on & around the toilet. It was not fit for use. Contacted them immediately & was advised that the cleaning team would come the next day to clean the toilet & to replace the seat. Unfortunately this took them over 30 hours to get the toilet cleaned & then the cleaners refused to replace the seat but instead applied pure bleach on the seat to make it look white! Bleach guidelines state that any skin contact should be avoided as can cause burning. I was contacted on Monday 27th where is was agreed that then toilet was unusable & they would replace seat..Today 1st March I am still waiting for this to happen. Not mention the TV didn’t work, they left dirty laundry in the apartment. I am having had to go to the local shopping mall every time I need to use the facilities.They have refused to supply me with there complaints procedure. My only cause of action now is to apply for a chargeback as I paid for an apartment with a working kitchen, bathroom & TV. I have received 1 out of 3 things this property advertised.
Date of experience: 23 February 2023
Sonia · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi,
Thank you for your feedback, we really care about guests having a comfortable stay within our properties and we’re sorry that the stay didn’t hit your expectations.
During your stay we made a number of attempts to make your stay comfortable to yourself including moving apartment (a cost to replace linen and reclean which we absorbed) as you were originally allocated an apartment which had too much traffic noise from Wokingham Road a single carriage, B road which is around 20 to 25 yards away from the apartment (this is a complaint we haven’t had before.) After moving you reported a dirty toilet over 8 hours after taking the keys. We sent the cleaners back into the property within 12 hours as these are self-service serviced apartments and cleaning has to be pre-scheduled.
We did also come up with a number of other solutions including moving alternative apartments (which you felt weren’t suitable) and a refund of what was a non-refundable booking, which you refused.
In addition we were not made aware that dirty laundry was left in the property and when you told us the TV did not work we confirmed how to get it working to which you confirmed that you were then able to watch the TV. Following this we did not hear anything to the contrary.
Team SevenLiving
★★★★★ 1/5
GoogleWorst agency.They shown the property to me and said no guarantor is required just pay the deposit and rent in advance. Then they Don’t let me rent a property by saying guarantor is not valid. But taken my whole deposited money. I presented two guarantors, which have there own houses in country, but according to this fake agent my guarantor’s were not valid. Fraud letting agency. When i ask to return my deposit money back, then they said it’s our money, we will not refund it. Don’t trust them at all. Fake and frauds.
Sukhjeen · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Sukhjeem,
Letting out a property is a regulated process. We have strict letting criteria and part of this process is ensuring suitability and affordability. Reservation fees which I assume you are referencing, not the deposit because deposits are held with the TDS as part of the tenancy process, are only taken following initial questions to ensure time is not wasted for all parties. Reservation fees are clearly stated none refundable. In the case of your partner, as you were not the person applying for the tenancy as a gesture of goodwill 50% of the fee was returned.
Team SevenLiving
★★★★★ 1/5
GoogleI have been trying to contact seven living for over a month in regards to 2 properties which I was interested in. It’s disheartening that I struggle to contact this agency. I’ve rang almost every other day and was the first in line to have a viewing “allegedly” and was promised by a worker that I would be the first to be notified as soon as the New Eton House for £1050 pcm becomes available for viewing and after a long while of back and forth on an updates, a staff member tells me that the viewings for both properties are fully booked out. I am very upset and disappointed with this agency. This is very unprofessional. I have even called today at 5pm and it says the office is now closed when online it says that office closes at 5:30pm. Please change your agency attitude towards people who are interested in the properties which are being advertised online. I’m extremely dissatisfied and disappointed.
Safia · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi Safia,
Sorry to hear of your disappointment.
We work with a strict process whereby when a property becomes available it is advertised online. We then have specific days for viewings. For those who are interested it is essential that once a property is live, they contact quickly to ensure they get a slot to view the property. We appreciate your feedback, but because we manage hundreds of properties and have high volumes of inquiries we are unable to offer such a personalised service.
Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe process of looking for a flat is…
The process of looking for a flat is often tense and lengthy. From Seven Living I can say that I received personal and attentive attention during the process. Arv especially has been very approachable and quick to deal with in the leasing process and then as a tenant. That's what anyone looks for in an agent. It has been a good experience dealing with Seven living for sure.
Gianni · 19 March 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hi Gianni,We are thrilled to understand that you received a great service!Thank you for taking the time to review.Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotHave been using Sevenliving for about 3…
Have been using Sevenliving for about 3 years now and they have been brilliant. Ava always keeps us informed with prompt replies to queries on our statements
Haseeb · 3 October 2025
Agent replied · 23 October 2025
Hi Haseeb,
It is great to have feedback on how helpful Ava has been.
Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe have used Seven Living for about 2…
We have used Seven Living for about 2 years and found them to be very efficientJosh, Tom and the team create a smooth running operation solving the problems before I hear about them. Most importantly they achieve a high level of occupancy and rent.
Jon · 31 January 2022
Agent replied · 24 August 2024
Hi,Thank you for providing feedback and that you are happy. It is much appreciated you have taken the time to review.Seven Living Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood experience
I had a good experience with the agency, despite the landlords' slow replies on requests. On my last request for renewing my contract Shanae has been extremly helpful and ressuring and managed to get me on the right track with things.Thank you!
Irina · 10 May 2022
Agent replied · 24 August 2024
Hi,Thank you for providing feedback and that you are happy. It is much appreciated you have taken the time to review. We look forward to welcoming you back soon.Seven Living Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotArv was amazing
Arv was amazing, thank you for all your help.
Sharon · 19 September 2024
Agent replied · 23 October 2024
Hi Thank you for sharing the great service Arv has provided for you!Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Handyman Kevin was very helpful and…
The Handyman Kevin was very helpful and professional. He got the bathroom door handle fixed in no time and it’s all working perfect now. Thank you Kev! 🙂
Elsie · 19 March 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastic service from all involved
Fantastic service from all involved. Communication is amazing. I know my apartment is taken care of and guests are enjoying stays at my property, without me having to worry about anything. Would 100% recommend Seven Living to all my family and friends.
Tom · 20 January 2022
Agent replied · 24 August 2024
Hi Tom,Thank you for providing feedback and that you are happy. It is much appreciated you have taken the time to review.Seven Living Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing and efficient rental service
Arv is always super quick and efficient in getting back to me with any concerns I log, super friendly and polite but professional and always solves my queries and problems, one of the best experiences I have had with renting so far. 5*s - would definitely recommend.
NP · 2 May 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotI am a returning client however this…
I am a returning client however this stay has been an absolute nightmare. I arrived 23rd to find blood, urine, feces on & around the toilet. It was not fit for use. Contacted them immediately & was advised that the cleaning team would come the next day to clean the toilet & to replace the seat. Unfortunately this took them over 30 hours to get the toilet cleaned & then the cleaners refused to replace the seat but instead applied pure bleach on the seat to make it look white! Bleach guidelines state that any skin contact should be avoided as can cause burning. I was contacted on Monday 27th where is was agreed that then toilet was unusable & they would replace seat..Today 1st March I am still waiting for this to happen. Not mention the TV didn’t work, they left dirty laundry in the apartment. I am having had to go to the local shopping mall every time I need to use the facilities.They have refused to supply me with there complaints procedure. My only cause of action now is to apply for a chargeback as I paid for an apartment with a working kitchen, bathroom & TV. I have received 1 out of 3 things this property advertised.Seven living, thank you for your response. I reported both the tv & toilet at 11.14 some 30-40 minutes after I moved across. If you would like I am happy to publish the screenshots on this site? You offered 1 other room which was on the 1st floor however, the lift was not working & you were aware that I am a blue badge holder with limited mobility.
S · 9 March 2023
Agent replied · 24 August 2024
Hi, Thank you for your feedback, we really care about guests having a comfortable stay within our properties and we’re sorry that the stay didn’t hit your expectations. During your stay we made a number of attempts to make your stay comfortable to yourself including moving apartment (a cost to replace linen and reclean which we absorbed) as you were originally allocated an apartment which had too much traffic noise from Wokingham Road a single carriage, B road which is around 20 to 25 yards away from the apartment (this is a complaint we haven’t had before.) After moving you reported a dirty toilet over 8 hours after taking the keys. We sent the cleaners back into the property within 12 hours as these are self-service serviced apartments and cleaning has to be pre-scheduled.We did also come up with a number of other solutions including moving alternative apartments (which you felt weren’t suitable) and a refund of what was a non-refundable booking, which you refused.In addition we were not made aware that dirty laundry was left in the property and when you told us the TV did not work we confirmed how to get it working to which you confirmed that you were then able to watch the TV. Following this we did not hear anything to the contrary. Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotSeven Living First Class Communication
Awesome communication throughout my stay with Seven Living. I mainly communicated with Caroline and recently Callum. The property was in the area of Brindley Birmingham UK via Air BnB. It’s great to have a company like Seven Living on the ball who contacted you within the hour and gave great instructions for self check in. Would definitely recommend using a stay where Seven Living is involved. Thanks Seven LivingClive
Clive · 2 September 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotFraud they steal your card details and…
Fraud they steal your card details and carry on charging you even after you vacate the property. My card has constantly been charged for no reason. I wake up and see charges from this company.They carried on taking money from my account without my consent.I booked this property for my family on Airbnb on the 4th of February till 18th of Feb. they didn't disclose they charge any deposit even though Airbnb doesn'support deposits and charges outside Airbnb. Upon arriving the property they insisted on deposit and wouldn't check us in until we did pay themWe paid the £200 deposit as it was last minute and no options.We have needed to extend our booking and they forced us to pay extra cleaning fees that we already paid they charged another £200 deposit for the booking extension straight to my card without contacting me.Right now I have been fraudulently charged over £425 that I'm yet to get back we we checked out there's no damage and the property has been left on pristine condition.We checked out at 9:50 am we needed the keys to get through the car park so we used the keys and put it back into the lockbox after we got our taxi out and again without my consent I was charged £25 for late checkout check out was 10 o'clock and it was slightly past 10 and yet they charged me even though I spoke to them before checking out and they know what time I checked out.
Oprah · 18 February 2023
Agent replied · 24 August 2024
Dear Oprah, The Team here have been in constant correspondence with you throughout your stay. An additioanl £25 has been charged in line with our T&C's because the keys were handed to the Housekeeper after the specified checkout time. This is standard practice covering the Housekeepers time to wait. In respect of the deposit funds SevenLiving are not holding your money. Team SevenLiving have already confirmed with you that these funds have been returned as per the standard checkout practice. A refund can take up to 7 working days and is not instant, which has also been confirmed to you. Kind regards,Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
GoogleJames is the best. He did more than everything to handle the situation and sign the contract with me. I am very happy. He is the best.
Valentin · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi Valentine,
Thank you for leaving a review about the great service James provided.
Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotExtremely helpful and efficient
Emma Loth was extremely when I lost my flat key. She made it very easy to arrange to get a new one to me as soon as possible. Thanks Emma!
Beth · 15 March 2023
Agent replied · 24 August 2024
Hi Beth, Thank you for taking the time to reivew Emma's service. We are glad everything got sorted for you. Team SevenLiving
★★★★★ 5/5
TrustpilotLaura was very helpful
Laura was very helpful, and an extremely warm person. I had no issues with setting up my tenancy, and I greatly appreciated her help!
Yigit · 14 August 2023
Agent replied · 24 August 2024
Hi, Thank you for taking the time to review the service received from Laura. We are thrilled that your tenancy set up went well!Many thanksTeam SevenLiving
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.