Every review we hold for the Birmingham City Centre office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotStacey was outstanding
Stacey was outstanding. Very smiley and happy, knows what her job is and how a potential client should be treated. The veiwing went well and Stacey is an asset to LV
Nicky · 25 September 2023
Agent replied · 28 October 2024
Dear Nicky,Thank you so much for taking the time to write us a 5-star review and for the kind feedback on Stacey, we appreciate you taking the time to leave us this review, and I'm thrilled to hear that you were so happy with our service.We look forward to working with you in the future.Kind regards,Customer relations team,
★★★★★ 5/5
GoogleStacey was a great help when moving in, she had called and made sure we was aware of the steps there are to move.
Gabriel · 10 June 2025
★★★★★ 5/5
GoogleLV Property has been extremely reliable and very helpful from day one when I made my offer all the way through to completion. The staff went out of their way to facilitate the communication with the seller, as a first time buyer I really appreciated their support. Thanks Rav and Jas for helping me get my first home!
Karen · 22 June 2018
Agent replied · 20 June 2024
Thank you for the review Karen, we feel honoured to have helped you secure your first home.
★★★★★ 5/5
TrustpilotEfficient Property Management
Property Manager Gemma was very helpful during my move, arranging a same day resolution for various maintenance issues, making a typically stressful move slightly less so. I’m very grateful to her, and to Imran from SAB property maintenance, for their friendly and helpful conduct during what proved an efficient resolution.
Will · 28 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleKaran was very helpful during our move in time in our apartment. Any questions we had he would be more than happy to answer and was always very pleasant to talk to.
Agi · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Agi,
Thank you for the kind feedback on Karan, we appreciate you taking the time to leave us this review, and I'm thrilled to hear that you were so happy with our service.
We look forward to working with you in the future.
Kind regards,
★★★★★ 5/5
GoogleI decided to contact LV property to sell my property because of their 5 star reviews, and I wasn't disappointed!
Starting with Jas who explained me how the property would be marketed, moving on to Ajay who took care of the viewings and Andrew who always kept me up to date throughout the entire process, they were all knowledgeable, friendly and ready to go the extra mile when needed (I moved abroad before completing the sale so, a couple of times, I had to ask them to go to the property for me).
Highly recommended!
Claudia · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Claudia,
Thank you for the feedback on Jas, Ajay, and Andrew, we appreciate you taking the time to leave us this review, and I'm thrilled to hear that you were so happy with the service we have provided.
Kind regards,
Customer Care Team,
★★★★★ 5/5
GoogleI recently worked with stacey to find a rental property, and I cannot speak highly enough of my experience. From the very beginning, she and the team were professional, knowledgeable, and responsive. Always listening carefully to my needs and preferences, and quickly presented me with several great options that fit my criteria.
Throughout the entire process, the lettings agency was incredibly communicative, keeping me updated on the status of my application and answering any questions I had in a timely manner. They were also very patient with me as I made my final decision, and never pressured me to rush into anything.
In the end, I found the perfect rental property.
Overall, I would highly recommend LV Property to anyone looking for a professional and reliable lettings agency. Their team truly went above and beyond to ensure that I found the perfect rental property, and I couldn't be happier with my experience
Meia · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Meia,
We are delighted to hear that we have achieved our aim of providing a five-star service, and I’d like to thank you for taking the time and trouble to provide us with such positive feedback.
Our team is always geared towards making life easier for our clients, so I’m pleased to see that resonated so positively in your kind review.
We wish you all the best in the future.
Kind regards,
Customer relations team,
★★★★★ 5/5
GoogleI couldn’t recommend LV Property highly enough! Ajay and Andrew have been incredibly helpful, throughout the process of selling our apartment. We felt listened-to and understood from start to finish, and we were so happy with what we sold it for. I never felt pushed or patronised - they were just friendly, pro-active, and on top of everything at each step of the process. It was such a refreshing approach to everything. I cannot fault any part of the service we received, it felt like a true team effort, and I’ll miss chatting through everything each week with Andrew!
Highly highly recommend!
Fay · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Fay,
We are delighted to hear that we have achieved our aim of providing a five-star service, and I’d like to thank you for taking the time and trouble to provide us with such positive feedback.
Our team is always geared towards making life easier for our clients, so I’m pleased to see that resonated so positively in your kind review.
We wish you both all the best in the future.
Kind regards,
Customer relations team,
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery professional lettings agency in the heart of Birmingham
Big thanks to Stacey and her team for helping us out at short notice with the rental of our city centre apartment, really personable service and great communication in keeping us updated at all times. Highly recommended to all landlords.
Jas · 27 August 2022
Agent replied · 28 October 2024
Thank you so much for your positive feedback and for taking the time to post this review.It's our customers that allow us to constantly improve the way we do business, one of which we're really proud of, is the quick response time you've been experiencing. Best wishes,Ella - Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleStacey has been great to deal with. She has made the letting process less complicated and taken any stress out of it. She has given us excellent advice and found us new tenants quickly. Fantastic service and I would definitely recommend Stacey and LV Property team.PositiveResponsiveness, Professionalism
Jo · 25 August 2021
Agent replied · 20 June 2024
It has been a pleasure to work with you in letting your property, thanks for being a brilliant landlord!
All The Best,
Stacey
★★★★★ 5/5
TrustpilotI have a contract with LV property for…
I have a contract with LV property for an apartment and I am really really satisfied with their performance specially in hard situations. I asked them to fix some of our devices and they introduced us professionals quickly. They came and fixed them pretty fast. I appreciate their time and support and management.
Consumer · 22 November 2024
Agent replied · 29 December 2024
Thank you for your review. We are pleased all the issues managed to get resolved quickly.
★★★★★ 1/5
GoogleReceptionist was horrible. She should not answer the phone . Doesn’t care about customers at all.
TAN · 21 May 2024
Agent replied · 20 June 2024
Dear Tan,
I'm truly sorry to hear about your experience with our receptionist. Providing exceptional customer service is paramount to us, and it's disappointing to learn that you didn't receive the level of care and attention you deserve.
We take feedback like this seriously, and I assure you that we will address this issue promptly. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to making things right.
If there's anything specific you'd like to discuss or if you have any further feedback, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate your honesty and the opportunity to improve.
Kind Regards,
Custiomer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleFirst time using LV Property - Joshua made the process so straight forward, thanks again ☺️
Aimee · 21 May 2024
Agent replied · 20 June 2024
Dear Aimee,
Thank you for the kind feedback on Joshua, we appreciate you taking the time to leave us this review, and I'm thrilled to hear that you were so happy with our service.
We look forward to working with you in the future.
Kind regards,
Customer Relations Team
★★★★★ 4/5
GoogleWent through the details part of the agreement and Joshua was quite supportive through the process. Happy tenant
Adedayo
Adedayo · 22 March 2024
Agent replied · 20 June 2024
Dear Adedayo,
Thank you so much for taking the time to share your kind 5-star review for Joshua! We greatly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a fantastic experience with our service.
Once again, thank you for choosing LV PROPERTY and for your amazing review. We look forward to serving you in the future and exceeding your expectations.
Best wishes,
Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotPoor service and terrible experience
Started off well but towards the end of the tenancy, became untrustworthy and had terrible admin. They requested additional money outside of the period permitted to as the landlord wanted to add additional costs to the contract after it had been signed. Did not produce any evidence when requested for these additional charges and actually ignored majority of emails about it - still not received any evidence for these additional costs. After the tenancy had ended and keys were returned, they didn’t alter their pay drop system so I continued to receive requests for rent for the month I was not living in the property. Then received an arrears letter, despite Lv acknowledging the end of my tenancy, for the month after I had stopped living there. Will never use them again.
James · 8 May 2023
Agent replied · 28 October 2024
Dear James,We appreciate your feedback and we sincerely apologise for the inconvenience you've experienced during your tenancy. We understand your concerns regarding the additional costs added to the contract after it had been signed. Please be aware that these decisions were made by the landlord, and as a management company, we were simply following their instructions. We will certainly convey your concerns to the landlord and seek to improve communication in the future.We also acknowledge the issue you mentioned regarding the automatic payment update on its end. This should indeed happen seamlessly, and we apologise for any inconvenience caused by the delay in this process. We have taken steps to ensure that such delays are minimised in the future.Regarding rental arrears, we take this matter very seriously, and our standard procedure is to chase tenants who fall behind on rent consistently. However, it appears there was a delay in our system registering that you had vacated the property. We appreciate your patience and we can confirm that we promptly rectified the situation as soon as we were informed.Your feedback is important to us, and we are committed to improving our services. If you have any further concerns or suggestions, please do not hesitate to contact us directly. We value your tenancy and hope to make your experience with us better in the future.Thank you for bringing these matters to our attention.Kind Regards,Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe recently contracted LV Property to manage our property. They were attentive, very responsive and marketed it promptly. Due the covid restrictions things have slowed down a bit, but I'm confident that Jesse and her team will make any efforts to find us a suitable tenant.PositiveResponsiveness, Professionalism
Attilio · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Hi Attilio,
Thank you for taking the time to give us your feedback.
We look forward to a having a longstanding working relationship with you in the future!
All the best,
The lettings team
★★★★★ 5/5
Yell5 Star Service
I can avidly recommend this amazing set of people within LV. IV been involved with them for a number of years ... The enthusiasm, excellent and prompt problem solving for any query and constant drive to keep delivering is second to none. I sincerely wanted to thank Jag, who’s experience shines in his work and management, constant updates from Sophie and sheer persistence and tenanity from Jesse Sidhu. Thank you for all the hard work you have been doing with my property and for all the comunication updates. Some amazing photography too!! Would highly recommend this team for property advice, sales and lettings. Thank you and keep going- you’re all fab!
MeenaV-3 · 3 April 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotFraud, Unreliable
1. Misinformation/Fraud2. Poor communication3. Poor etiquette of staff4. Unreliable5. UntrustworthyAfter I gave the holding deposit of Pound 200 for a rental property I was asked to pay extra Pound 800 non refundable. When I asked for written information it was ignored and when I persisted some information was sent that didn't have the information I requested.This happened after I raised the conern by giving bad reviews on trustpilot (I thought they were apologetic and willing to share crucial details so took my initial review down on request of the managemengt) with the management who assured me that I will be fairly treated. Company of crooks that play with immigrants like me.Such a big disappointment it was. I wasted my time and energy
Kunal · 10 April 2023
Agent replied · 28 October 2024
Dear Kunal,Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your concerns, but we want to clarify a few points regarding your experience.Firstly, we want to assure you that we take all customer concerns seriously, and can confirm that we did provide you with the necessary documentation promptly. Our team is committed to being responsive and helpful throughout the process.Regarding the £800, we'd like to clarify that it is not related to the holding fee. We understand the importance of transparency, and we can confirm that your holding fee was returned to you in full when you decided not to proceed with the property. Additionally, we want to reiterate our commitment to providing equal and fair housing opportunities to all individuals, irrespective of their background. We do not discriminate against immigrants and are dedicated to helping people from diverse backgrounds find comfortable and welcoming homes.We appreciate your feedback and are here to address any further questions or concerns you may have. Please feel free to reach out to our customer service team so we can assist you further.Kind regards,Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI am Totally impressed with the management
Ajay · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for your kind words.
We’re delighted to hear that you’re impressed with our management. Providing a high standard of service is very important to us, so your feedback really means a lot.
★★★★★ 5/5
GoogleCompleted on my property today with LVPROPERTY! Ajay and Jas were amazing- provided a exceptional service, 5 star rating for a 5 star company, couldn’t recommend them enough
Yew · 26 July 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Yew,
We are delighted to hear that we have achieved our aim of providing a five-star service, and I’d like to thank you for taking the time and trouble to provide us with such positive feedback.
Our team is always geared towards making life easier for our clients, so I’m pleased to see that resonated so positively in your kind review.
We wish you all the best in the future.
Kind regards,
Customer relations team,
★★★★★ 1/5
GoogleMost unprofessional estate agent, I would avoid at all costs! Pretending to be off sick but call back on a different number and they are magically back in work 10 mins later when chasing queries! Advertising properties with the wrong leasehold details and refusing to give the commitment fee back when unable to buy with a mortgage! Avoid at all costs as can’t get a sale through after over 9 months through no fault of my own
Whitney · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Whitney,
We are disappointed to hear your negative feedback on our estate agency. We take all feedback seriously, and we would like to extend our apologies for any inconvenience of frustration that you may have experienced.
We are aware of the specific details that you have mentioned in your review, and following an investigation into this, we understand that some of this information is incorrect. Our staff always strive to provide the best service possible, and we have had no such cases of faking absences.
As an estate agent, we always strive to provide accurate information and professional service to our clients. We have carried out all checks and on the information that we realistically could as an agent, and found all this information to be accurate. During the conveyancing process, the solicitors were made aware that a Deed of Variation was necessary to satisfy the mortgage provider’s requirements. This has since been done, and at the great expense of the seller, meaning there is no reason this property can’t complete.
We assure you that we take all allegations of unprofessional behaviour seriously, and take appropriate measures to address any issues occur, however, in this case, we find these claims to be false, and defamatory.
We are more than happy to try and reach a resolution on this matter, and implore you to please get in touch with our office to try and reach a resolution.
Best wishes,
Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
GoogleShame Google doesn't allow 0 stars. Please avoid these scammers at all costs.
I planned to write a full breakdown of my horrific time with LV but I don't have enough time to compile all the facts so I'll keep it simple and help you with one easy point to make.
Do not be scammed into taking their "Lifetime membership" it is a complete scam as once they have your money, when the time is right for you to move on with LV they will do nothing at all to help you stay with them. Not only will they do nothing to help, when properties come up with them that fit your criteria, they will cancel your viewing of such property. I lined up a viewing with them for one which fit my criteria so I could move in and stick to the "membership scheme" then on the day of the viewing I got an e mail off them canceling the viewing with no reason given. Putting it to the test, my partner called LV later that day and they (knowing she would be a brand new client) arranged a viewing of the same property for her! I lost £750 through their scam scheme, please don't let it happen to you. I could give so much more context to their complete ineptnus that couples this scheme but don't have enough time.
You'll probably see some response soon trying to apologise or deny any wrong doing but I can ensure you as someone who only ever treats people right they are the worst company I have ever had the missfortune of dealing with.
Billy · 2 January 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing Estate Agent In Birmingham
Highly recommend this company, they helped me sell my property within 4 weeks and with minimum hassle. Highly professional and very friendly, even the after service has been great. I would most certainly use these guys again in the future. Special thanks to Shaun who was available on he’s mobile even out of office hours.
Thomas · 4 August 2016
Agent replied · 28 October 2024
Thank you for your kind review! Happy to help
★★★★★ 5/5
GoogleAfter several months of looking for a place with very little response from other agents, we connected with this company.
Jesse was professional, very responsive and informative. Our place hit all the things we were looking for.
Looking forward to this continued service level. :-)
Stacy · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Dear Stacy,
Thank you for the positive review, our lettings team were very happy to read this.
Wishing you all the best in your new home.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.