Trusted Agent profile · Beaumont

Red Rock Estate Agency Beaumont reviews

4.6

★★★★★ Excellent

829 reviews across 2 platforms

Red Rock House, Oak Business Park, Wix Road, Beaumont, CO16 0AT

Red Rock Estate Agency's office in Beaumont, at Red Rock House, is rated 4.6 out of 5 across 829 reviews on two platforms, including 628 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

628

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

201

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Beaumont office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

We used Red Rock in our block for almost 3 years. Their level of service and responsiveness is appalling. We had many issues with them even after we decided to change the management company. Currently, there is an open dispute with them about unpaid invoices to contractors and the use of our funds. It's gotten to the point where we are looking for legal advice. Do not use this company. Update: Following up after Red Rock's comment below. They have failed to justify where our funds were spent and haven't provided evidence to justify the disputed charges. We are now receiving unpaid overdue invoices which should have been paid with the allocated funds for the period that Red Rock mismanaged. Red Rock have now stopped answering our emails and phone calls to resolve the issue.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Daniel · 11 November 2021

Agent replied · 11 June 2024

Dear Daniel, The accounts for our last period of management have been provided to your new agent and these show a surplus at the end of the service charge year. At handover, your new agent was provided with all books and records, along with any invoices that were outstanding and handed all funds we were holding. It would appear that your new agent has not dealt with the outstanding invoices which has now resulted in them instigating debt recovery. I am happy to review and resolve and specific queries you have but as of yet we have not heard from you or your new agent, We have not been contacted by either yourself or your agents relating to any queries relating to the handover, funds and invoices. Your new Agent will be able to tell you where they have spent the funds they were passed as they have been managing your development for 8 months.

5/5

Trustpilot

Thank you Megan Parrish for all the…

Thank you Megan Parrish for all the great work this year. Your team have been amazing this year, looking forwards for the next year.

Mantas · 12 November 2024

5/5

Trustpilot

Stacy Head

Stacy has been great since the landlords have moved managing agents. She has been very helpful and responsive with lots of post handover queries and always very professional in her responses.

Bansi · 22 July 2024

5/5

Google

I have only dealt with Ellie Kopenaal who went above and beyond in helpfulness. I asked for some information which she replied to very promptly. I didn't fully understand the information so she explained it all to me patiently and again, promptly - and she was never anything other than polite and helpful in all our conversation. Keep up the good work Ellie, an excellent employee.

April · 10 June 2021

5/5

Google

Incredible service from Charlie K and the team. They've been a pleasure to deal with. He was always on hand and kept communicating with me throughout our engagement. Thank you Charlie for your excellent service and for always being so supportive throughout.

Tim · 12 December 2023

5/5

Trustpilot

Holly has been prompt and very helpful

Holly has been prompt and very helpful. I feel confident that if I contact her she will make the effort to support me

RoxanaTrelia · 21 November 2024

5/5

Trustpilot

Stacy Head is very help full..She…

Stacy Head is very help full..She sorted out my problem so quick which I Was dealing with other team from long time...She is soft spoken..Kind by heart..I am just so thankful to her.

N · 5 June 2024

5/5

Google

Charlie Windley has been so helpful and provided excellent service. Always easy to get hold of and quick to solve any issues and answer questions.

Jordan · 15 October 2024

1/5

Google

Our Service Charge rocketed by 70% in just 5 years courtesy of Red Rock. Landlords and flat owners - be aware. Red Rock are convincing and will say all the things you want to hear but actions speak louder than words, once you've signed up it's game over and they will begin to gradually extract money from you. They will create 'issues' that need repairing, charge extortionate amounts for contractors to repair and then hide it all in a confusing set of accounts blaming it on 'an aging building that needs maintenance and repair'. The block of flats they look after for us is not old (1960's build), there is no lift to maintain and no major works have been done yet the Service Charge has rocketed 70% in just 5 years.NegativeValue

Ali · 26 August 2021

Agent replied · 11 June 2024

Dear Ali, We are disappointed to read your recent review below from a development of which we hold such strong relationships with many of the residents who have always been very complimentary of our services since taking over management back in 2015. Unfortunately, during this time, service charges have regrettably increased largely due to circumstances beyond our control as managing agents. The biggest example we can give is the extraordinary insurance claim for subsidence in which not only incurred a very large claims excess to be paid but also had a significant impact on the future insurance premiums for the development, of which makes up a third of the fraction of the overall service charge amount for the development. As such, I’m sure you will understand why service charge levels have therefore increased as a direct result. Nevertheless, we are constantly working with the Directors in reviewing expenditure and ensuring the necessary works across the estate are completed and the overall appearance upheld. Additionally, we’re regularly finding different ways to make savings on service charge costs and are hopeful that a reduction can be introduced as from the next financial service charge year. Whilst we completely understand your frustration with the increasing service charges over recent years, we hope the above explanation goes some way to helping understand the reasons why costs have unfortunately risen. Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact the office.

5/5

Trustpilot

Red Rock team always very…

I always find the Red Rock team very responsive to any queries...Thank you to Stacey this morning for her prompt and courteous reply.

E14 · 12 November 2024

5/5

Trustpilot

Stacy dealt with my problem quickly and…

Stacy dealt with my problem quickly and efficiently. Very helpful and kept me up to date throughout.

Shelly · 20 May 2026

5/5

Trustpilot

Fantastic service by Beverley!

Donco · 19 August 2026

5/5

Trustpilot

Stacy responded quickly and clearly,

Stacy responded quickly and clearly, She helped with my issue and made it work! Absolutely great stuff!

Mr · 18 May 2026

1/5

Google

We have had a high pitched alarm going off in the building for three days now and when contacted they answer with "we have contacted a contractor and are waiting for them"....the girl on phone had absolutely no empathy or professionalism and just replied, with zero emotion, with the same scripted answer when asked when further questions asked ...she simply could not be bothered.

Richard · 10 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Dear Richard, I am sorry that your experience was less than satisfactory, the lady you spoke with certainly did not mean to come across in this way. I understand that alarm was silenced late on Friday 16th September a few hours after you had called us. Should you have any further queries please do please contact me directly. Adrian.

1/5

Google

Been really disappointed with the service i have received. I have been waiting 3 weeks for a reply on a query about getting the corridors re-decorated which seems a simple task to sort. This is one of many issues we have had and they have taken a long time to sort. Really disappointed with the price we pay for the service we are getting.

Georgia · 10 June 2023

Agent replied · 11 June 2024

Dear Georgia, Having now discussed the matter with your property manager, I understand that we are in the process of obtaining quotes and discussing the works with the Freeholder and you have been advised of this. In terms of the other issues you have raised, these items are paid for from the service charge which we collect from all leaseholders, if payment is late or withheld then services have to be restricted as we cannot pay for works when we do not have the funds. I am sure you understand this. Should you have any further queries please do not hesitate to contact us at property@rrpm.co.uk Adrian

5/5

Google

Awesome service from Hitesh our committed block manager. He resolved all of our issues and went above and beyond his duty again. Queries were dealt with extremely swiftly with professionalism. Communication was brilliant throughout and he kept me updated at every point which was very helpful. Thanks again!

C · 10 June 2023

5/5

Trustpilot

Exceptional customer service

Exceptional customer service! I was issued with a penalty charge notice for my vehicle being parked at Caelum drive. Stacy and Kim helped to cancel the parking charge notice promptly when they were informed about the situation and as I own a property on Caelum drive they were very helpful to get this penalty charge notice removed from the parking management company. I would recommend them anytime and for any kind of customer service.

Ganesh · 13 September 2024

1/5

Google

I wouldn’t recommend this management company to anyone who wants a reliable representative to keep their property and accounts well maintained. A high turn over of inexperienced building managers meant an incredibly low level of customer service (so much so that the customer did more work than the management agent). Poor, almost non-existent communication even when highlighted to upper management, with residents constantly having to chase the management agent even when items were marked as urgent. Additional to the above, management of finances was handled very unprofessionally, with the management agent not paying/refusing to pay contractors on time and incurring debt on customers behalf without highlighting the need to do so, then charging interest. Zero responsibility accepted for any errors made. A terribly company run by an inexperienced and unprofessional team. 1 star is being generous. If I could give a lower rating I would.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Alan · 10 June 2021

Agent replied · 11 June 2024

We are disappointed that you have chosen to leave such a negative review following our decision to walk away from the management of your building. As you are aware, we dealt with matters beyond the realms of our management agreement as part and parcel of our annual cost, dealing with snagging claims for and on behalf of the owners both individually and collectively which even included senior members of the team meeting with the BLP on-site at no cost, hosting a number of evening meetings with the residents, again at no cost. There was an expectation from owners that a number of maintenance items should not be paid for via the service charges and, as a gesture of good-will, Red Rock provided financial remuneration on a number of occasions in attempts to convalesce the relationship. As a amalgamation of these heightened expectations, we felt it necessary to service notice upon you as it was no longer viable to continue the working relationship and so we are saddened to see this review. We wish you all the best with your new agent.

5/5

Trustpilot

Positive experience always from Stacy Head.

I have had the pleasure of dealing with Stacy head (credit controller) few times now, relating to queries I had on my account and she is so helpful, professional and replies to emails promptly. I was charged £90 late fees but after explaining my situation, the charges were removed from my account immediately. I have also spoken to her on the phone before, very polite and professional. Every query I have had has been dealt with swiftly by Stacy. She is amazing!

Suad · 29 May 2024

5/5

Google

I had a recent query that I was concerned about. I spoke to Stacy Head from Accounts. Stacy dealt with my query efficiently, keeping me posted on its progress and its successful outcome. Stacy was polite and put my mind at rest. Thank you very much Stacy.

Pauline · 10 June 2023

1/5

Trustpilot

Absolutely appalling service, integrity and accountability.

Gave us 3 months notice as no longer doing blocks under a certain size, then on the end date advised they would not be handing over funds and financial information for up to three months post termination leaving us unable to function or pay anyone. Following many weeks of chasing and escalating to the MD he claimed they held no unaccounted for funds. Once they finally handed over they in fact held £27k of our funds the whole time. Despite numerous requests for an explanation the MD Adrian Chilvers then refused to respond despite agreeing to do so once the handover was complete. Sadly you can't give zero stars so it pains me to have to give them one. Avoid at all costs.I will add I placed this same review on Google and Adrian did reply to that by completely failing to address any of the factual detail above and instead replying with rhetoric and falsehoods. Please read that if you want to understand the nature of the company

Shaun · 16 May 2024

1/5

Trustpilot

Don't touch any property run by Red Rock

From the lack of timely accurate information when purchasing my flat to requests for additional payments I have had nothing but constant issues with Red Rock. It doesn't help that they have no other local properties to me in Brighton (they sent one of their H&S people from Dagenham for a 30 min check). Cost of the cleaners is outrageous and any small thing you get charged for. Currently trying to bully us with very high cost quotes for some roofing work which is only a priority because the tenant downstairs, Sainsbury's local, have complained about leaks. When I raised an issue they did nothing for months.If you see Red Rock is the Management company, my advice, stay well clear.I hope new legislation is passed ASAP to protect leaseholders from these type of companies

Justin · 14 May 2024

5/5

Google

It has been a pleasure dealing with Karen Lewis at Red Rock Property Management. Karen has been extremely responsive, helpful and makes herself readily available for calls at any times to discuss any issues ongoing with a site managed by Red Rock. I would highly recommend her and I look forward in continually working with her in the future.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Dino · 23 October 2021

5/5

Google

Great, efficient serviice in particular Kaine and Olivia. Very helpful and processed my request quickly. Thank you for a confident service

Karen · 9 November 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Red Rock Estate Agency's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.