Every review we hold for the Barking and Dagenham office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotI have just bought a house where theβ¦
I have just bought a house where the seller's estate agent was Hunters. two items to note : 1. their pestering me to prove I had the funds via endless email demands, then when my solicitor raised one issue, total ignorance for 2 weeks. Not good. 2. I feel for the seller in that they totally missed off the presence of a very long private tree-lined driveway, and a full size totally convertable loft.
Robert Β· 2 October 2025
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThis is my first negative review since moving to UK, please be very careful dealing with this agency, especially if you are renting there properties, record all the conversations with there agents and get everything in writing, PLEASE don't believe there verbal confirmations, they tricked me to move out of the property and promised a rent refund for the extra days i already paid through direct debit, but after moving out the landlord didn't oblige to the agreement, these guys said that they did not give any written agreements so washed off there hands, There agents are very well trained to speak very politely and create a friendly relationship and make us believe them, but show there real faces when there things are done, there reviews and ratings are paid promotions so please be aware and don't get tricked.
Anand Β· 25 April 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
We are sorry if you feel that the service you received has been below your expectations. We regretfully are unable to control financial decisions made by the landlord. In this particular scenario, the landlord was not satisfied with the cleanliness of the property after you had vacated, yet he still refunded your deposit, in full, back to your nominated account. Beyond this, the landlord decided he will not refund the extra days rent (which you requested even though you failed to give one monthsβ notice as per your tenancy agreement). As you are aware, we made multiple attempts to convince the landlord to honour the refund, even though he was not obliged to do so, but he unfortunately decided against this. We hope you can appreciate that we, as the agent, are unable to take any further action outside of what we already endeavored upon.
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotI emailed this useless company 3 timesβ¦
I emailed this useless company 3 times over a period of three weeks to inform them that one of their properties had a wildly overgrown hedge and garden that was making the locality look a mess, and also impeding foot and mobility scooter traffic on the pavement. They didn't bother to reply ,so I reported the mess to the city council and wished them good luck in ignoring their emails ! Hopefully the council will do the work and bill these clowns !
Customer Β· 23 July 2025
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotLeaving flats on zoopla that have beenβ¦
Leaving flats on zoopla that have been unavailable for ages- really really annoying i hate you- sad that I can't harm your ratings more but you already have a terrible score
Alice Β· 1 September 2026
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotI would strongly advise others to thinkβ¦
I would strongly advise others to think twice before renting through this estate agent. When we signed our tenancy agreement, the property was advertised and agreed with included parking, which was a key factor in our decision to rent the flat.
Ella Β· 15 June 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleA Fantastic estate agents. Devinder dealt with my parents house sale for us Dev was so helpful, he kept us up to date with the viewings and secured a sale very quickly and made everything as stress free as possible for us we cannot thank him enough for all the hard work he put in xPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Tina Β· 23 October 2021
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe sold our house within the 1st month of putting it on the market
Helen has been an absolute gem
From day 1 she has helped me in all manners and has always made me feel calm and gone out of her way to help me especially during these times
Next week we will be in our dream home
Thank you so much
Theresa Β· 23 October 2020
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHunters are the best estate agents in the Essex area, helped me find my first property at ease. All the staff are genuine but if I was to recommend a favourite it would have to be Ben. There was no pressure and I felt that he understood my needs professionally and made me feel very comfortable with shopping for a house. 5 stars.
Vikesh Β· 23 October 2020
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHelen Sach went out of her way to hold the purchase together. She is very responsive and very good at mediating challenges to make sure the sale completes
Amir Β· 25 May 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotI would never ever used this Companyβ¦
I would never ever used this Company again. They failed to tell my tennent I was selling up, because of mortgage increases, I even even emailed them. Heard nothing so I assumed they had told the tennent. Two months later when I thought I'd have my property back, they told me they hadn't told the tennent. Also the tennent flooded my bathroom and cost me Β£2000 to fix!
Stephen Β· 28 October 2025
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI tried to Let a property of 4 Bedroom house in chadwell Heath Romford first they ask for holding deposit then they ask for details then referencing our credit checks are clear and after the wait of 4 days one of the team member called me and said Landlord only need professionals like
(Doctors , IT , Banking ) and they did not mentioned in the advertisement i attached the property description below its clearly mentioned that this property is perfect for families this is totally unprofessional behaviour totally disappointed π
Sardar Β· 25 June 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would recommend them to everyone especially Helen .she was very professional helpful and friendly.I was updated about every single step of the way.Having a few experiences dealing with estate agents these guys are outstanding and professional especially Helen .I cant be more pleased with their services and I would recommend them to anyone I know .five star servicePositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Kamran Β· 23 October 2020
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
1/5
GoogleVery disappointed, we had to rent an apartment with them and after I gave them a deposit and signed all the documents, they called us on the last day when we had to move into the house, and told us the owner of the apartment no longer rents! I don't want anyone to go through what I went through, left out on the last day and having nowhere to go!
I do not recommend this agency,unprofessional!
It was a terrible experienceβΉοΈπ!
Adrian Β· 10 January 2024
Agent replied Β· 9 January 2025
Dear Adrian,
Weβve read through your review and believe there is some confusion, your trail of events are totally unknown to Hunters Chadwell Heath. Maybe this review is for someone else (or, perhaps, another business)? You can call us on 020 8150 6001 so we can further discuss.
Kind Regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotJust shocked at how I have been treated...
Quite possibly the worst estate agents I have had the displeasure of dealing with. Took them 3 weeks to acknowledge that I was looking to rent, then after 2 viewings they didn't even tell me the landlord had decided to not rent the flats anymore. To add insult to injury they didn't even cross sell to show me other properties they have. I would like to say I am shocked but I am not. I will never use them ever... EVER!
Derek Β· 22 May 2025
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotTried to use twice but no one every rings back
Tried twice but no one every rings back.or follows up on enquiries. Once to rent a house and once to sell - 12 months apart.
AB Β· 4 September 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had an amazing experience from start to finish. Big thanks to Helen, who always kept us informed. We would highly recommend them.
Rex Β· 24 June 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe would highly recommend!!!
We ended up having a really complicated sale for reasons outside of both ours and Hunters control.
We dealt with Ben, Rasik, Dev and Helen and all 4 of them were brilliant. They went above and beyond.
At every step they acted with my best interests in mind.
Thank you very much everywhere
Mr Jones
Gregory Β· 23 October 2020
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHunters were very professional and proactive throughout the process of selling our house. Right from arranging viewings to completion. Would like to thank all staff, particularly Helen, Dev and Ben. Helen was extremely efficient in ensuring our sale process went through as smoothly as possible and always kept us in the loop. Definitely the best agents in the area.
A Β· 23 October 2020
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotI had an outstanding experience workingβ¦
I had an outstanding experience working with Gary as my estate agent. From the very beginning, he was professional, approachable, and incredibly knowledgeable about the market. He took the time to understand my needs and guided me through every step of the process with clarity and patience.
Janet Β· 26 March 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe had an amazing experience from start to finish. Big thanks to Ben, Helen and Dev. Helen had always kept us informed. We would highly recommend them.
Sophia Β· 26 March 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThanks Helen for helping me with the sale of my house . You made it more easier for me and put me with peace of mind .
Alvin Β· 26 March 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSuperb! Helen & Dev made the process very smooth from viewings to completion. Have not had better service from other estate agents. Will definitely recommend.
Monjur Β· 25 April 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThanks to Bilal and the team for the excellent service in assisting us securing a flat to rent. They are very helpful and quick throughout the process. I'd highly recommend them to everyone.
Selly Β· 23 October 2023
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHunters were superb from start to finish! Honest and polite valuation process. Kept informed of viewings and prospects. Negotiated on our behalf and got an improved offer. After sales process was very good as were the solicitor partners. The whole process took less than 8 weeks . A big shout out for Ben who really went the extra mile and for Helen for calmly managed the admin process . We would have no hesitation in recommending Hunters !!
Gary Β· 27 December 2023
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you so much for your review. We are so pleased that we were able to assist you and that the service you received met your expectations.
Kind regards
Hunters Chadwell Heath
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.