Trusted Agent profile · Arnold

Leaders Arnold reviews

4.4

★★★★★ Great

1,301 reviews across 1 platform

42 Thackerays Lane,Woodthorpe, Nottingham, Arnold, NG5 4JD

Leaders's office in Arnold, at 42 Thackerays Lane, is rated 4.4 out of 5 across 1,301 reviews on 1 platform, including 1,301 Google reviews rated 4.4.

Google logo

4.4 / 5

1,301

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Leaders hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Arnold.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Arnold office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

Letting agent did not show up for an evaluation appointment (multiple households arranged their schedule for the meeting and waited almost 2 hours). No prior communication, no texts or email reminders ahead of appointment and when chased on the day, absolutely no response. Contacted office to inform the next working day; again completely unapologetic and offered no response - literally ignored by the manager. Potential landlords - stay away.

Kara · 8 May 2025

5/5

Google

I dealt with Jameel and he was so helpful in getting my application sorted as was so fast in getting back to me, also very polite highly recommended and so happy they found me my home, thank you so much for your help and support.

Rachel · 16 March 2021

Agent replied

Dear, Rachel, we are very happy we could provide you with a positive customer experience and we are glad to have been of service in finding you a new home. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

Really amazing agency! I dealt with Theo Grant and he arranged a viewing very quickly and was friendly and kept in contact/was available for any question I had throughout the process. Really great experience!

Cazedi · 29 October 2022

Agent replied · 29 October 2023

Dear Cazedi, Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Alex was our point of contact, and couldn't recommend her and the team highly enough! Alex was extremely professional, kept us updated and made the whole process of moving really easy. Always polite and conscientious, she has been a great help to us during our move.PositiveQuality, Professionalism

Emma · 27 August 2020

Agent replied

Hi Emma James, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Nottingham team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Leaders Estate Agents Nottingham

1/5

Google

Initially all went well and we had started signing the contract for a property, then A DAY BEFORE the move in date we were given we were told that it was no longer available despite having already paid the holding deposit. We were then shown another property which was meant to have the same move in date and agreed to it. While we were waiting to receive keys we were told AGAIN that this property would be unavailable. We decided to look elsewhere and it took TWO MONTHS of chasing down before we finally received a refund for the holding deposit of the first property. I would strongly recommend that anyone avoid this company unless you are seeking a stressful and tedious experience.

Abraham · 2 January 2023

Agent replied · 29 October 2023

Dear Abraham Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Thank you Joelle, we had an excellent experience with Leaders

Tark · 27 June 2024

Agent replied · 26 August 2024

Dear Tark Aldehany Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

I have been looking to move into a new property for a long time now and thanks to the amazing work of Abbie, I've now been able to get myself a new place. I can't thank Abbie enough for sorting this for me. she's a star!

Miranada · 31 October 2020

Agent replied

Hi Miranada Johnson, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Nottingham team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

Using leaders for the first time yet they have left a great impression . Both Kulvi, the agent I’ve been in communication with, and James who hosted the viewing for a property I am interested in- have been extremely helpful, personable and likeable. Would recommend working with this team.

Chelsea · 18 November 2024

Agent replied · 9 December 2024

Dear Chelsea Vlahakis Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

We were buying a property and Paul was very helpful and professional. On the day of completion, everything went smoothly. Overall experience was very good.

Neil · 31 July 2023

Agent replied · 29 October 2023

Dear Neil Stokes Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

1/5

Google

Unorganised, unreliable, lack communication skills and very unprofessional. They give flimsy excuses after you have paid your rent and waiting on them to give you keys. E.g they will say they are waiting on landlord to sign paperwork or waiting for cleaners to clean the property. Worse letting agency in Nottingham. Better read your tenancy agreement because they will include clause in it. I’m soooooooooooooooooo disappointed in them.

Jessica · 30 November 2023

Agent replied · 26 August 2024

Dear Jessica Olufade, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

We originally met Leaders when viewing a property and we liked them so much we put our property up with them. Lauren has been absolutely amazing and we have nothing but praise for her. We are always well informed on the current position and always able to reach Lauren or other members of Leaders (Paul and Sandra have also been great) whenever needed (including late night emails from Lauren where the potential buyers have themselves only been able to update Leaders in the evening). We would highly recommend Leaders if you are looking for a friendly, straight forward and reliable service, who look out for your needs and expectations at all times (with no unnecessary hassle!).

Katie · 4 February 2020

5/5

Google

In dealing with a rental property Luke was quick to help us and answer any queries or worries we had about the property. Very friendly and helpful and he went that extra mile

DP · 29 October 2022

Agent replied · 29 October 2023

Good afternoon, Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Leaders Agents were very helpful. Mr.Dontae was easy to get along and helped greatly. He was very patient and perfectly guided me in the letting process. The communication and processing was very fast.

Saaran · 29 October 2022

Agent replied · 29 October 2023

Dear Saaran , Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

1/5

Google

We rented from leaders for a student property but we had nothing but issues with them as a company. Poor communication between ten members meant multiple phones had to be made then thinking we had the issue resolved turned out still not to be . We was delayed 3 weeks into moving in to the property due to poor communications and paperwork not completed after phone calls with them confirming it was all sorted. Furthermore issues within the house are poorly dealt with taking weeks to fix and often have to ring multiply times with little to no answers. As a housing company they have been awful would not recommend to other students. Also a lot of reviews have blank name here are faked

Kaitlin · 3 December 2022

Agent replied · 29 October 2023

Dear Kaitlin Brennan, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

Absolutely appalling service from letting department. Happy to take tenants money and never inspect the house. Not habitable. Repairs never acted on without endless chasing. No action taken when communicating with the landlord. Only began to interact when council undertook inspection reports. Palmed off through complaints process too. Shocking service and shocking property - steer clear and find a better letting agency. Manager avoids all contact. The 5 star reviews are a laugh - most of the staff mentioned have left, probably written by family members. And interestingly only 5 stars or 1 star reviews - no middle ground - very suspicious!!! And the replies to the 1 star reviews are all exactly the same bland brush off. (Wouldn't let me leave a no star review!)

Bethan · 3 December 2022

Agent replied · 29 October 2023

Dear Bethan Charles, It is disappointing that we did not meet our expectations on this occasion. Leaders do strive for an excellent customer experience, and we take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

Unfortunately l have not had a great experience with leaders from the beginning till now. I only got property through because l really needed a place to stay. They take ages to respond to your query, you must keep chasing them and even then things don’t get solved most of the time. I’m always dreading having to ask them to resolve anything for me. For that l wouldn’t recommend them

Angelic · 29 September 2023

Agent replied · 29 October 2023

Dear Angelic Dube, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

I recently had a viewing with Lauren Surgery. She arranged it all with me over the phone, was brilliant when we viewed the property, full of information and was happy to answer any questions! So happy with my experience.

Teagg' · 13 February 2026

5/5

Google

After deciding to rent my flat out, we contacted leaders who were very professional and quick at helping us during this process, especially Klaudia Gorzelak who was helpful answering all questions and making the process quick and super simple! Would highly recommend!

Matty · 2 July 2021

Agent replied

Dear Matty Gore, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Nottingham. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

Kully was very helpful and profesyonel. Top agent Will recomdand this agent

Eşref · 28 April 2024

Agent replied · 26 August 2024

Dear Eşref Özdemir Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

4/5

Google

Leaders were generally prompt and professional during our house purchase process. Thanks to Faijul and Paul for their efforts. We would be happy to do business with them again.

Chris · 3 March 2023

Agent replied · 29 October 2023

Dear Chris, We are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

Very polite staff. Quick and easy process keeping me informed the whole way. Thanks to Owen who helped me through the process. Would recommend👍🏻 …

Cameron · 1 July 2023

Agent replied · 29 October 2023

Dear Cameron Sadler Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

I had a fantastic experience with Leaders Estate Agents Nottingham (Woodthorpe). The team was professional, friendly, and incredibly helpful throughout the entire process. They made everything feel straightforward and stress-free, always …

Siam · 6 April 2026

1/5

Google

Absolutely awful, led us on to believe we had a property reserved for the past three months. Don’t send any emails to update us but somehow magically, we don’t have a house to live in for the next year. How can you be so clueless as to make us pay you 2.5k and tell us afterwards that we don’t have the property even though we had it reserved. They’ll scam you out of a property and give the most barebones apologies.

Blank · 29 October 2022

Agent replied · 29 October 2023

Dear Blank, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

Worst agency ever. My friend has rented a property with them and they have been so unprofessional and unreliable since the first day. I am actually shocked how an agency can be so unorganised and unprepared when it comes to renting a property. It has made my friend’s mental health decline so much as moving into a new property is already such a stressful situation and they kept miscommunicating from their side each time. Would not recommend to anyone!!! Be careful!

Smile · 29 October 2022

Agent replied · 29 October 2023

Dear Smile More, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Leaders's Google reviewsLeave Leaders a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Leaders hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Arnold.

What do you need help with?
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent