Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI went there with my family and a staff member named Hasan was extremely helpful and his approach to us was very friendly and he really made us feel welcomed and comfortable. Hasan definitely made our experience great and we are very satisfied with the service that was given to us. Definitely visiting again and recommending to friends and family.
Da Β· 14 October 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic service provided by Martin Brookes; especially the selling agent Ian Walters who helped me sell my house in Crystal Palace all the way from Edmonton!!
Ticker Β· 12 October 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRachael was very dedicated in getting us the property we wanted and Ian was very transparent and caring in dealing with our situation.
Monique Β· 10 October 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
1/5
GoogleRating only, no written review.
Daniel Β· 1 October 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
Agent replied
Daniel, Martin Brookes strive to provide a high level of customer service and are disappointed that you feel you have not received this. Could you please clarify as to why you have provided a 1 star rating to admin@martinbrookes.co.uk and we will be happy to resolve this? Regards, Martin Brookes
β
β
β
β
β
1/5
GoogleExtremely rude staff. Hung up when asked a simple question over the phone.
Elliott Β· 1 October 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
Agent replied
Dear Mr Parsons, I am very sorry to hear that you had an unpleasant experience when speaking to a member of our team. We do strive to always provide a high level of customer service at Martin Brookes and appreciate you taking the time out to provide this review so that we can address this. Please contact me directly on craig@martinbrookes.co.uk so that I can investigate further. Kind Regards, Craig.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleSean is the best estate agent EVERRRRR! He found me the perfect property and did it with so much transparency. I would advise everyone to go to Martin Brookes if you want a great service and a beautiful house.
Siphiwe Β· 1 October 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWhen I called in, the woman on the phone - Leticia - was extremely polite and helpful. If I call again, I hope she picks up the phoneπ β¦
Nadia Β· 31 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
1/5
GoogleArranged a viewing for which my partner took time out of her work day to attend at 5.30pm, bloke did not turn up at all, reason being 'sorry running late'.
After twelve years of dealing with estate agents in London, this does zero to improve the image I have been forced by the behaviours of estate agents and agencies to build up around this industry of individuals who give the appearance of caring very little for prospective clients and, in some cases, actual clients.
Do not make your inability to manage your time professionally the problem of strangers.
Simon Β· 31 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
1/5
GoogleLet me start off by saying AVOID THIS REAL ESTATE AGENCY AT ALL COSTS! We saw a flat that we loved and made an offer straight away. It was requested that we paid the holding deposit, administrative fees and one months rent upfront prior to receiving confirmation that we were approved. We questioned this at the time and the estate agent agreed that is was a strange request and not standard practice but it was what the landlord had requested.
We ended up paying the fees and waited for numerous weeks for a confirmed move in date and a copy of our tenancy agreement. We had already planned the date of when we would be moving out due to another contract ending/upcoming holiday and this was extremely clear to the estate agent. We were told that we would 'probably' be able to move in on the specified date that we requested and that it shouldn't be an issue - but never gave us a straight answer.
Every single day, we were promised a call back with an update on when we would receive our tenancy agreement. We continuously chased this up only to be told that the staff were not in the office or that we would receive a call back later in the day but we rarely did.
When we did end up hearing from them, their excuse was that the landlord takes their time replying as they correspond via email due to the landlord living abroad. After weeks of waiting for our tenancy agreement (remember, these people had our money), we were advised that they were 'very sorry' but the landlord had decided to rent her flat out to a family member instead.
We requested our money back and were told it would take 5 business days for the refund to be processed. The money was refunded after 5 working days EXCEPT for the administrative fees as they 'made an error'. I requested to speak with the finance department but I was advised that they do not speak to the public. We chased the administrative fees, thankfully we were refunded this in the end after days of endless chasing.
Due to this happening, we had 5 DAYS after arriving from an overseas trip to find a new home, pay all of the fees for our new home (which we didn't have at the time due to Martin Brooks having hold of the funds) and organising the logistics of our move as well as having to take out an international transfer due to the fact we were waiting for our funds to be refunded.
Michelle Β· 31 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
Agent replied
Michelle, Thank you for taking the time to write your review. Martin Brookes understands that moving can be a very stressful time and it seems that on this occasion we did not help to reduce the stress. Your comments have been taken into account and we have used them to review and improve our process to give our customers a 5 star service.
β
β
β
β
β
3/5
GoogleRating only, no written review.
Joaquin Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRating only, no written review.
Kevin Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
3/5
GoogleRating only, no written review.
Sotiraq Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI was looking for quite some time before I found Martin Brookes, it didn't take them long to find what i was looking for. I would recommend them to anyone looking to rent buy or sell.
Anna Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent customer service, had found my ideal property that ticked all the boxes!!, would recommend them to anyone who is looking to rent or buy, fantastic team!
Lisa Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
1/5
GoogleGangster business. They take your money, do not deliver and try all the tricks in the book to avoid paying back. No wonder in the words of one of their estate agents they had 'fallen out with the landlord' of a property they took my money on.
Awful people - need to be shut down as clearly don't understand how to run a business with strategic relationships. Donuts!
Jennifer Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
1/5
GoogleUnprofessional. I will advise you guy to stay away from them ..they're full of lies and time wasting. I'm done with them.
Joel Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI have had a wonderful experience dealing with the staff. They are very professional at all times as well as being friendly geeeting you with a smile.
Vivienne Ruddock
Vivenne Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent customer service and ended up with a nice deal, would definitely recommend this estate agent 5/5!
Adam Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleLola at Martin Brooke's was very helpful with my moving process, thoroughly explaining he next steps whiles keeping a professional profile
_AntiSociallySocial Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleA big thanks to Stephen Martin and Lola Jim-Kamal for their professional and personal attention over the years. I will definitely highly recommend Martin Brookes for Lettings and Sales.
Olajide Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMartin Brooke's found me my property as a first time buyer, they were professional all the way through. I felt comfortable and safe and it was a 5 star service. Thank You!
Thomas Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMartin Brooks has always delivered lovley service to me. Always willing to go the extra mile. I will recommend to anyone that are looking to rent or buy.
Roxanne Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMartin Brookes helped me out by finding me my new home. They were professional fast, I used them a couple of years ago and i must say there is a big difference in performance and i will be using them in the future.
Linda Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThanks to Martin Brookes and their members of staff, especially Steve for helping me find my dream home. I would recommend them to anyone looking for a home.
Merita Β· 29 July 2019 Β· Martin Brookes Tottenham
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.