Every review we hold for the Stroud office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI had a very detailed and informative chat on the phone with Jay.
Although at this time I didn’t go ahead with renting a property from this …
Bethany · 16 April 2025
Agent replied · 16 April 2026
Dear Bethany Niommi
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to … More
★★★★★ 5/5
GoogleMoving into the area so did the rounds looking for letting details. Spoke to Shayla who was really helpful, lots of information about the local area which was great as I know nothing about Stroud. Highly recommend leaders and Shayla.
Paul · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hi there Paul, thanks for this amazing review about Shayla and the Leaders team at Stroud. We're delighted to hear that Shayla was able to offer so much assistance and support to you throughout your dealings with her. Your recommendation and review mean so much to us and will ensure that your comments are passed onto Shayla. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleIn our experience, Daniel from the Stroud office has been attentive, polite and helpful throughout the duration of our dealings with him.
Both the virtual tour and the online process for formalising contracts ran smoothly and efficiently, causing us no problems during a busy period under Covid lock-down restrictions.
Although we have slight reservations regarding the NDO, a minor hitch upon moving into the new rental property was quickly resolved by their management team, much to our satisfaction.
On the whole our experience with Leaders has been a positive one so far, and we trust this to continue for the duration of our time with them.PositiveProfessionalism
Mag · 27 August 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hi Mag. Castaño,
Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Stroud branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleShayla has been helping me find a property to rent that accepts pets & has been super professional & helpful during my search. She is pro active & always keen to try & meet my individual needs. Highly recommended!
Emma · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hi Emma, thanks for taking the time to leave us such a great review about Shayla and the team at Stroud. We recognise that searching for a property is not always the easiest process especially when you are looking for pet friendly properties although we're delighted to hear how proactive and helpful Shayla has been. We will ensure your comments are passed onto Shayla who we know will be so happy to have received such amazing feedback. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleShayla was great. Regular updates of progress and great communication between us and the landlord made everything run very smoothly. Shayla's negotiating skills (getting us a property that would take father-in-law plus dog) were essential in this whole transaction.
Mark · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hi Mark, we are so happy to read such a great review about Leaders and the team at Stroud. We are so delighted to read that Shalya has been able to provide you with such a great level of service by helping you to find a suitable property that would accept not only your father-in-law but also a dog. We will ensure your comments are passed onto Shayla so she is aware of your appreciation due to her assistance. We hope you have a great day! Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleWill and Jay have been very helpful and patient with our new tenancy. Will very kindly spent extra time with us to sort final arrangements and had so much patience.
Megan · 4 March 2025
Agent replied · 10 August 2025
Dear Megan Mclean
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleThe worst estate agents ever! Residency scheme a scam I've reported to the trading standards. Honestly, if you have an option to rent from anywhere else, literally anything else I would recommend that. Avoid at all costs. I lived in County Chambers, in Gloucester town centre. The building was RAT infested. In full lockdown and in full health crisis we had rats and Leaders took ages to get this raised with anyone and basically told me it's not much they can do. L The alarm screamed throughout the night and they refused to send anyone out, with intimidating methods like "that's not an emergency and you'll pay for it". When I requested a hotel for the night (I wasn't able to sleep there) they replied with "No can do, we won't pay for that" - while the place rented from them was not usable. Below you can see the amount of rubbish I had underneath my window while living in the property ran by this outstanding estate company. Bare in mind - this was during a global health crisis.
Also, the building got flooded at some point. We we're lucky, buy my neighbours had lightbulbs exploding and water coming through the bulb and sockets. Leaders advised them to stop using electricity at home for a couple of days untill they'll get around. My top floor neighbour had about 5 inches of water inside, all of it poured in throughout the electric circuits. I've attached a video of the flood as well.
Their brilliant management also lost 2 or 3 sets of keys to the flat. Usually, estate agents have got a thing on the keys confirming the address as well. Did they bother changing the locks?! Neey, it wasn't them at risk! They made it really clear to me that I have to provide them with keys for copies!. Estate agents need keys from tennants to access a property. The entire experience was just a bad joke! They've got no ideea on what they are doing. As I've said at the beginning. Steer clear my friends!
I'd also like to add: Their lack of respect for customers can be seen from their response, where they have typed part of my name with a lower case.
Nicolae-Ștefan · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hi Nicolae-ștefan Curpaș,it's a shame for us to see that our team at Leaders Estate Agents Stroud have received a low star rating. If you could provide more information to us we would like to see whether there is anything we can do to turn your experience into a more positive one. If you are happy to do so then please write to us at customerrelations@lrg.co.uk or contact us on 01344 753104. Kind Regards, Leaders Estate Agents Stroud.
★★★★★ 1/5
GoogleThey are very dismissive,rude & Dan illegally rents managed properties unseen no viewing, obviously after being offered a backhander! So people who can't afford to bribe dont get housed!! I've been looking for 2 & a half years to rent a place & Dan always makes things difficult. All estate agents do! Anyone on benefits have literally no chance of renting a place! The council & housing association places take years & you have to be in the area for years first! Im sick so its not because I would be a bad remnant because I cant work! Estate agents need to HELP people out & not be so bloody greedy! My mother in laws friend started leaders but gave it up after it turned into a dodgy underhand business which regularly breaks the law & thier managed properties are managed really badly! Just look at other reviews!
Indica · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Dear Sir/Madam
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers.
We are concerned by your feedback and would really like to discuss this in more depth with you. If you are willing, please email us on customercare@lrg.co.uk
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe moved into our new house today. We’ve been dealing with Will who has been absolutely incredible and supported us every step of the way with efficient communications and prompt support. It’s been an absolute pleasure doing business with Leader’s.
Henry · 10 October 2024
Agent replied · 24 October 2024
Thank you Henry for your kind review of your experience with Will and the Leaders team. We hope you enjoy your new home
★★★★★ 5/5
GoogleI called the Stroud office to talk to someone about a concern I had I spoke to a very nice gentleman (Will Graham ) who put my mind at ease thank you for your help
Tracey · 20 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Dear Tracey Gill
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRecently enquired about a move to Stroud and was put through to Will who was really helpful. I didn’t end up letting a property with Leaders however Wills attitude, knowledge and attentiveness was much appreciated.
Tom · 20 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Dear Tom King
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleGreat lettings agent - Tom was very thorough and helpful when securing my let.
Adam · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Adam
We are very happy we could provide you with a positive customer experience.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI went through the process of renting a house through leaders with Will. He was very helpful with the whole process answering any questions and sorting out problems extremely quickly
Henry · 11 February 2025
Agent replied · 9 September 2025
Dear Henry Roberts
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to … More
★★★★★ 4/5
GoogleVery helpful, I called about a property that was already reserved and Jasmine was able to recommend another property that I had not considered.
Lynette · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hello Lynette Kellogg
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI've been looking at properties and contacted the stroud office. Spoke to a gentleman called Will Graham who helped me with my querys. He was a very friendly and professional member of staff.
Jayde · 20 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Dear Jayde Gill
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery impressed! A young vibrant team that demonstrate that yes they are acting in the best interests of their client but more importantly have the care and consideration for the customer at the forefront. An extremely professional show around a potential. And after all that ? No we didn't decide in favour of the property! But it is a recommendation in its own right that we were so impressed that we left this response.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Jeff · 27 August 2021
Agent replied · 15 June 2024
Dear Jeff White,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Stroud. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
GoogleAVOID AT ALL COSTS you have been warned. Will give you stress, lack of communication and loss of money.
K · 6 June 2025
Agent replied · 10 August 2025
Dear K B,
We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention.
Best regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI spoke to Dan at Leaders and he helped me get a viewing of a property, he was great and provided me with all the information I neededPositiveProfessionalism
Andreas · 16 June 2021
Agent replied · 15 June 2024
Hi Andreas Steuck,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Stroud team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI had some fantastic help with Will and was great support in my journey to find a property. Would 100% recommend
KY · 16 April 2025
Agent replied · 16 April 2026
Dear Ky (kymani Richardson)
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to … More
★★★★★ 5/5
GoogleMade an enquiry in regards to a property, the young man Will who was dealing with it was extremely polite, very friendly and respectful, an asset to the team!
Anika · 20 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Dear Anika,
We are so happy to hear Will was polite and friendly when you enquired about a property! Thank you for your fantastic review!
Kind regards,
Abby
Customer Care
★★★★★ 1/5
GoogleWould never recommend leaders they take your money then refuse to help you or fix any problems within the home they have letted out we lived in a 3 bed bungalow we had bad damp issues they told us it's are faults and it's acceptable are daughter to live out of bags as her toys got damaged from the damp issues we had issues with the patio door that kept coming off it's rollers never came out to fix it we had half built kitchen they never came to fix it we had hundreds of phone calls back and forth and got no were with them..leaders are useless and not helpful at all..
Tiarna · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hi Tiarna, we're saddened to hear of the negative experience that you and your family had with us during your tenancy. We always aim to provide our tenants with the highest level of assistance throughout their tenancy, particularly if any maintenance issues arise, so it is disappointing to hear that you haven't received this. When viewing our system I can see that you have experienced maintenance issues throughout your time in the property and some of these were in regards to mould so can appreciate why you would have been disappointed because of this. It can be evidenced that the team had communicated between the Landlord and yourselves throughout the tenancy about these issues in the hopes to resolve them and can see that under the Landlords instruction the team arranged for contractors to attend and undertake works and it seems these were done within reasonable timeframes; A senior member of the team also attended the property due to issues you raised and it was determined that condensation issues had arisen due to lifestyle within the property. It can be noted that the property was deemed to be fit to rent when the council attended the property in July 2018. From taking the above into account I do not believe the team have acted incorrectly however would like to offer our apologies that you felt the service you received fell below the high standards we expect of Leaders. If you would like to discuss this further then please reach out to us via email at customerservice@leaders.co.uk or via phone on 01344758596. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleRenae has been wonderful to deal with from the first time I met her, she comes back to me quickly and is always helpful and nothing is ever too much trouble
Vicki · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hi Victoria, thank you for your kind review. We are so pleased to read that Renae has been so supportive throughout your dealings with her. We will ensure that your comments are passed onto Renae who I am sure will be thrilled to read such great feedback. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleShayla has been extremely helpful in my search for a property, she has always kept me updated on new properties that fit my requirements. Would highly reccomend, very helpful and friendly.
Abbie · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hi Abbie, thank you for your review, we are very happy to read that Shayla has been able to provide you with such a positive experience! If there's anything further we can do for you please do not hesitate to get in touch as we are happy to help! Kind Regards, Leaders
★★★★★ 1/5
GoogleAVOID LIKE THE PLAGUE. WORSE THAN USELESS. ONCE THEY HAVE YOUR MONEY THEY DON'T CARE.
Only got one star because I can't put no stars.
They would rather party and gossip than look after there clients. Very inefficient with paperwork at the start and over 2 month later I'm still sleeping on a sofa because they seem incapable and unwilling to do repairs. And what is being done is only happening because I got environmental health involved.
They don't call you back when they say they will and they are always full of excuses.
They did there own inspection and said there was no problems, and one week later the council did an inspection and made a list.
But they still won't give a straight answer as to when the work will be done.
They use a handyman who can't even hang a door properly and is rude, but they swear by him.
I WOULD RECOMMEND YOU ALL AVOID THEM AS THEY BRING NOTHING BUT HASSLE AND GREIF.
I could go on and on but I will save that for a solicitor......
Wayne · 17 June 2018
Agent replied · 15 June 2024
Hi Wayne, Thank you for your honest feedback. We set very high standards for ourselves in our customer service, so it is disappointing to hear that you feel this has not been met. I greatly apologise for any confusion or inconvenience that has been caused throughout the process of the property inspection and dealing with any issues found. We understand that the council have advised that although they did collate a list of works that needed completing, they did not come across any Category 1 Hazards, and all other issues have been put out to contractors and will be dealt with as soon as possible. I can assure you that the branch are going beyond to resolve any outstanding issues as quickly as they can. I hope this helps to clarify, however should you have any queries in the mean time, please do not hesitate to contact your branch manager who would be more than happy to help.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.