Every review we hold for the Stratford office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI passed through bad experience with this agency. I don't advise it .did viewing paid holding deposit and references and after waiting 3 weeks they cancelled my application. This put me through stressful situations as I have to move just wasted my time. And I have to start the process again with another agency and property
Amany Β· 25 July 2024
Agent replied Β· 24 August 2024
Dear Amani,
Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience with our agency. We sincerely regret the inconvenience and stress this situation has caused you, and we appreciate the opportunity to address your concerns.
Unfortunately, as you were informed, the current tenant rescinded their notice to vacate the property. With this, the landlord would have to undertake legal action to evict the tenant, which could take 6 to 12 months. This timeframe would extend well beyond your intended move-in date.
Due to this, your application had to be cancelled and we had to refund your holding deposit. We received your full bank details on Friday 12th July, and returned the funds to you today, Monday 15th July.
We deeply regret that you had to experience this situation but it was out of our hands due to the nature of the landlord and tenant law. If you have any further concerns or if there is anything we can do to assist you in finding a new property, please do not hesitate to contact us directly at info@hceuk.com.
Thank you for your understanding and for bringing this matter to our attention.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThey have been prompt with helping me process all relevant paperwork to rent. They also helped in ensuring that condition report elements were adhered to. Generally very kind and understand individuals. Thank you
Priyanka Β· 2 April 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThank you to Panay and the team for supporting us through out the process. Great team, efficient and experienced ππΎππΎππΎ β¦
Bash Β· 25 August 2023
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Bash
β
β
β
β
β
1/5
GoogleSaying unprofessional is an understatement.
They have no control on the contractors and in the maintance, they booked an appointment with me 3 times in a row, i lost days at work because the agency claim it was an emergency and when the contractors finally showed up, they just did a quick test on the smoke detectors. The list should be really long, mould everywhere, roof leaking, the house incredibly dirty and cleaner every two weeks. No protected deposit, just to mention a few, at the end i lost part of the deposit after i literally call theme everyday. Avoid, has been an horrible experience. No i won't remove the review as Sorina and many people from highcaslte came in the property saying they took over sapphire. That's proven by the fact I've called you everyday to get the deposit back, deposit that was shortened without any direct explanation.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Claudio Β· 25 August 2022
Agent replied Β· 24 August 2024
Hi Claudio, We have checked our system and have no records of you as a current or previous customer. You mentioned the address of the property on Facebook and we do not manage the property in question. We kindly ask you to remove the review.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleOver the span of three days we tried to see one property and called numerous times but the agents were always βout of the buildingβ and we were constantly met with the receptionist saying βweβll get our colleagues to call you backβ and never once received a call or email from them. Extremely unprofessional and poor communication. Poor time management and really slack agents who couldnβt even bother to send us a message or return a quick phone call. Really disappointed with the service of this agency.NegativeResponsiveness, Professionalism
Elissa Β· 25 August 2022
Agent replied Β· 24 August 2024
Hi Elissa,
We understand your frustration however, we had received numerous enquiries regarding that one property, and we were unable to facilitate all the enquiries before that property was let, as it was let within a short space of time.
However, as a small business looking to constantly improve, we have taken your feedback on board, invested in phone, messaging and tech systems which enable us to answer all our enquiries as soon as they we receive them.
Thank you again for your feedback!
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAvoid at all costs - negligent company that damage the properties they look after. Bad for renters and tenants.
We have spent 6 months trying to get the company to fix the drain which is flooding the cellar and the house next doors and they have done nothing despite having plumbers reports and tests to show the work that needs doing.
They ignore phone calls, ignore the request for complaints to be put in and are happy to allow damage to the properties they look after as well as leaving the tenants living in poor conditions.
Terrible company with no customer service or morals.
Zoe Β· 25 August 2022
Agent replied Β· 24 August 2024
Hi Zoe,
Thank you for your feedback, and we appreciate your concerns.
We do not manage your property, and although we manage your neighbours property, unless we have permission from the landlord, we cannot carry out any works to their property on their behalf.
Once the landlord had received all the neccesary reports and quotes, the work was carried out swiftly by the landlord.
The tenants were not living in poor conditions, in fact, the local authority visited at least once a year as this was rented to the local authority, and they were satisfied with the condition and our management throughout.
If you do have any further concerns, please do email us at stratford@hceuk.com
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad a great experience working with Highcastle Estates. We worked with Panay in order to try and find a new rental property and he was responsive, knowledgeable and incredibly helpful throughout. I'd highly recommend their services.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
S Β· 25 August 2021
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you for your review! Much appreciated
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHighcastle Estates were amazing from viewing the property till handing over the keys.
It was an very easy process overall, especially Panay was great help kept us informed all the way through the process.
Would recommend Highcastle Estates to anyone looking to move.
Saba Β· 25 August 2020
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you for your review! Much appreciated
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI canβt recommend enough! Andrew Holgate is very professional really knows his stuff and always happy to help.
I highly recommend speaking to Andrew if your looking to sell your property.
Sarah Β· 25 August 2022
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Sarah!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI highly recommended Highcastle Estates, they sold our house just in one hour by the open day. Both Panay and Vikram are very humble and professional. They know the market very well and especially familiar with the housing market in Stratford. I am so glad I didnβt chose any other Estate agents but them.
Friends Β· 24 August 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAleisha and her team at the Stratford office were amazing. Genuine and personable service, would highly recommend this team
Erdinc Β· 25 August 2023
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Erdinc! We're really pleased you're happy with the services of our estate agents.
Highcastle Estates
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat service from my estate agent, very communicative and professional throughout. He(Panay)found a suitable tenant for my property incredibly quickly. Highly recommend
Ramzi Β· 25 July 2025
Agent replied Β· 23 September 2025
Thank you Ramzi!
We're really pleased you're happy with the services of our Stratford Letting agents.
Highcastle Estates
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExcellent management! I would highly recommend Zaid to anyone looking for a property manager!
- Azieb Neguse
Azieb Β· 25 August 2023
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Azieb
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHigh castle estates were very efficient and made the bureaucratic processes involved with moving very straight forward. Overall, I would certainly recommend them! Panay was especially very responsive to our questions and needs.
Sandip Β· 25 August 2021
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you for your review! Much appreciated
β
β
β
β
β
1/5
GoogleRubbish people working on Stratford Branch, Rude on the phone, I have called about 10 times to buy the property many people pick the phone very rude they have no Idea what they talking about they can not even confirmed me if the property is still available for sale or not and promise to call back which never happened, Discussing Branch Stratford
Kalam Β· 25 August 2023
Agent replied Β· 24 August 2024
Hi Kalam,
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that you had a negative experience with our company.
We have investigated your claims and can find no record of your details. Please email us to stratford@hceuk.com so we can look into this further.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI will recommend Highcastle Estates at all times. Highly responsive team. Always communicating and giving feedback in real time. High level of transparency. The staff are polite, and they listen; yet still professional.
I related directly with Panay for most of the rent process and I must say it is important for every organization to have at least βone Panayβ - he does his job well!
In a week, inspection to move-in was completed and yet they were very thorough.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Omotola Β· 25 August 2021
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you for your review! Much appreciated
β
β
β
β
β
5/5
GoogleOustanding proffissionalism level. 5*
Alex Β· 16 December 2025
Agent replied Β· 16 April 2026
Thank you Alex!
We're really pleased you're happy with the services of our Stratford lettings agents.
Highcastle Estates
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery please with Highcastle estate so far, Panay is very professional and helpful. My property was rented out within a week. Good job.
Hing Β· 25 August 2022
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Hing! We appreciate having you onboard with us as a landlord!
β
β
β
β
β
4/5
GoogleIshmael is very friendly and helpful!
Maya Β· 28 November 2023
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Maya! We're really pleased you're happy with the services of our Stratford Property Management team.
Highcastle Estates
β
β
β
β
β
5/5
GoogleIt is not a first time when Panay helping me and it always at the highest level of professionalism,Iβm very happy!
Valerie Β· 4 May 2025
Agent replied Β· 26 May 2025
Thank you Valerie!
We're really pleased you're happy with the services of our Stratford Letting agents.
Highcastle Estates
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI highly recommend Andrew Holgate. His enthusiasm and expert advice really helped me make the right decisions.
Vio Β· 25 August 2022
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Vio
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCastle Estates were by far the most proactive and professional agents I dealt with. Panay and Rica consistently followed up, gave regular updates, and arranged viewings when others were very slow. Really appreciated their effort and communication throughout. Highly recommended.
Shabs Β· 24 August 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAs a solicitor I am always impressed by Estate agents who say what they mean and mean what they say. Highcastle Estates offer a bespoke and invaluable service to their clients and really make sure their clients and partners get what they deserve, classy, modern, strong customer focus.
Adnan Β· 28 November 2023
Agent replied Β· 24 August 2024
Thank you Adnan! We hope the great relationship with our estate agency continues!
Highcastle Estates
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHighly recommend, Panay was extremely helpful, thank you one more time, and all the team. Real professionals and dedicated team.
Cristina Β· 13 November 2021
Agent replied Β· 12 November 2024
Thank you for your review! Much appreciated
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.