Trusted Agent profile

McMahon & Partners reviews

4.2

★★★★★ Great

159 reviews across 3 platforms

89 Newington Causeway, London, SE1 6BN, Southwark SE1 6BN

McMahon & Partners's Southwark office at 89 Newington Causeway is rated 4.2 out of 5 across 159 reviews on three platforms, including 104 Google reviews rated 4.1. The 3 Facebook and 52 Trustpilot counts are for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.1 / 5

104

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

3

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

52

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Southwark office, from every platform, shown as written. First names only.

2/5

Google

The receptionist / admin team is very lovely and does her best to help, so firstly I want to say thank you and that's the only reason for the additional star. That being said, from my limited expereince with this firm, avoid like the plague. Appear to be very umproffesional, dishonest and rude. Tried calling for two days; promised a call back, which was never received, until, I explained that I am acting for the Owner of the Property they are managing, whom had advised me to get in contact with them and they wouldn't be best pleased, knowing that I received no cooperation. Was apparently very rude and aggressive to my colleagues whilst I was out and had attempted to suggest that he (I believe his name is Mark) had been called several times. For clarity, I called only twice and would have been onyl one, had the person kept to his word and called back and no, I don't wish to send an E-mail, which is why I am calling. All I can say is, if I'm a Landlord / Vendor, that wouldn't give me much confidence; especially if they can't even take a two minute call. How will they be able to let / sell your property, if they don't seem to have the capacity to take a basic call. I will be relaying my experience to the Landlord; so I would suggest next time, not to be rude to my colleagues and lower your attitude. The matter could have been resolved very amicably, with the right attitude.

Samir · 25 June 2024

5/5

Trustpilot

We have a great experience with Robert

We have a great experience with Robert. Very honest, and very kind. Robert knows the property well, and didn't talk more than necessary. Robert is super friendly and very responsive. The viewing schedule was set up in a few mins. One of the best viewing experience we have had since we start searching for our new home.

Ray · 28 August 2022

5/5

Google

Toby was fantastic in helping us to rent our flat and get settled in. He was really responsive and useful every step of the way.

Tom · 13 September 2024

5/5

Trustpilot

Consistently outstanding property management

I am an owner-occupier in a building managed by McMahon.In the three years that I've lived here, Mihail has stood out as an exemplary property manager. He has helped with everything from arranging multiple deep cleans of the communal bin store, to supporting residents when packages have been stolen from the common entrance hall (including arranging for the installation of CCTV, and providing the relevant clips on request).Most impressive is the team's availability out of hours. There have been two instances where burglar alarms have been going off in the building, and consequently we needed to contact McMahon at the weekend or late evening. Both times, I was able to get through without issue. And just today I was in touch with Mihail on an unrelated point, and on informing me of his Christmas leave dates, he also reminded me of his mobile number and said he'd be available throughout if there were any issues. Consistently outstanding service; thank you!

Freddie · 11 December 2020

Agent replied · 27 October 2024

Dear Freddie,Thank you so much for the 5 star rating and the lovely feedback. We are glad that everything went well for you and you enjoyed your experience with McMahon & Partners.We are always trying to improve our service. We are thrilled that this has worked out well and continue to provide you any support that is needed. Thank you for the helpful review. Kind Regards, McMahon and Partners

5/5

Trustpilot

As a part-time real estate professional…

As a part-time real estate professional from Germany, I can appreciate Camron and Louise's work very well. Both are absolutely reliable and respond promptly to emails and calls. Highest level of professionalism. Camron was very well prepared during the viewing and explained the building and the flat in detail.

Markus · 5 February 2023

5/5

Google

As I already had the opportunity to say, I met McMahon & Partners Ltd a couple of years ago and I was very satisfied with the professionalism and speed with which they found and regulated the administrative procedures for entering an apartment in Southwark. This year unfortunate because of Covid-19 they are supporting me in any way despite my momentary lack due to the quarantine. McMahon & Partners Ltd don't just mediate the relationship between the Landlord and the tenant but they have the sense of service for which I am grateful

Walter · 24 October 2020

Agent replied · 23 October 2024

Hello Walter, We appreciate your kind review. We are very pleased that we were able to help you find the right Apartment for your stay in London. It makes us happy to know that providing our clients with the best customer service that we can offer. If there is any other way we can help you, don’t hesitate to reach out.

3/5

Google

Most of our experience was great. They responded quickly, were very helpful, made it easy and efficient to find the property to rent. I really liked the agent who showed us the house and helped with the check-in process. He was professional, friendly, and helpful. However there are few things that were less than satisfactory. Some people at the agency are a bit rude... when they were trying to book house viewing for people to view the flat, they didn't inform me about the exact information. I have to chase-call them to find out what time or if people are coming to our flat that day. - And they definitely were not as friendly as before when they were showing us flats :) Also there was a damage in the house when we check in and I photographed it and emailed them to report it. However in the check in report they covered the damage with other things(so you couldn't see it) and didn't put it in the report after I informed them. And when we moved out, the damage is now our fault... when we show them the pictures of the damage we took right after check in, they responded that the picture was taken after check in so... now they are in our check-out report to pay for.... hmmmm You can try this agency and I'm sure most of the services are fine. But like dealing with any real estate agency as a tenant, be smart...

Lu · 24 October 2020

Agent replied · 23 October 2024

Dear Lu, Thank you for your review. We do try our hardest to please all tenants and make sure they have a lovely stay in our apartments and feel a home. I just want to mention that we use an independent company to carry out all check in and out reports. Any issues that are highlighted from our tenants are investigated and if appropriate are removed. If there was an error on any reports, we always suggest not signing the report until all facts are correct. We cannot take responsibility if the Check in report is not accurate and the check out report states damage was done. We always try and find a fair compromise for you and for our landlords. Our properties are non- smoking and we do have a procedure to follow after check out, this is to ensure any new tenants can enjoy the property and are not subjected to cigarette tarnishing’s. This was made very clear to you with various property inspections that you ignored. Our landlords get both check out and in reports and it is ultimately there decision on what happens not ours. Furthermore, we always give 24 hour notice to all viewings in writing to you and your flatmates. We never ever enter properties we do not have permission to enter. Thank you, McMahon and Partners.

5/5

Trustpilot

We find McMahon & Partners Ltd to be…

We find McMahon & Partners Ltd to be very professional, courteous and understanding, they go the extra miles for their clients and contractors. We highly recommend Mchahon & Partners Ltd to any prospective clients.

Look · 18 February 2020

Agent replied · 27 October 2024

Hi, Thank you so much for your feedback, much appreciated! We try our best to be professional with all our clients and ensure to provide a good service. Once again, thank you so much for your response! Kind regards McMahon & Partners

5/5

Google

Sokda was the most amazing agent. She was extremely kind, flexible and accommodating when we arranged a viewing. Moreover she showed me around the building extremely thoroughly. She is very dedicated to finding the right place for her clients.

Kitti · 24 October 2023

5/5

Trustpilot

I recently had the pleasure of working…

I recently had the pleasure of working with McMahon and partners in London, and I couldn't be more impressed with the service they provided. From start to finish, the team at McMahon and partners demonstrated professionalism, expertise, and a genuine commitment to helping me find the perfect property.

Carolina · 22 March 2024

Agent replied · 23 August 2025

Hi Carolina . Many thanks for your kind thoughts on our service, we very much appreciate you taking time to describe your experience. Should you need our services in the future, we would be delighted to assist you again. Thanks so much. The McMahon Team

5/5

Trustpilot

A Smooth First Move to London with McMahon & Partners

We were very happy with the services provided by McMahon & Partners.

Shivohum · 17 May 2026

5/5

Trustpilot

All individuals I interacted with at…

All individuals I interacted with at McMahon have been exceedingly helpful and friendly. They make sure they have found the solution for you if there is trouble with anything in the flat. They have also been patient with my situation. Shoutout to Louise for being such a good person and helpful everytime I spoke to her.

Neha · 25 January 2022

5/5

Google

I am really satisfied with Udith guidance during the process of contract. He answered all the question and was really patient.

Sana · 16 April 2025

Agent replied · 23 October 2024

Hi Sana Many thanks for your kind review of the service you received from Udith. Your comments are greatly appreciated. The McMahon Team.

5/5

Trustpilot

Great experience during flat search/viewings

I have not rented but I can comment on my flat search. They were very responsive, helpful, and professional. They would send prompt updates if new viewings became available and they would always pick up when I called.

Alistair · 10 August 2024

Agent replied · 23 August 2025

Hi Alistair. Many thanks for your words of gratitude regarding the service you received from our staff. Your words are very much appreciated. From All @ The McMahon Team.

1/5

Google

After dozens of problems during a whole year, most of them eventually fixed by ourselves due to their lack of interest, they left us and our 3-month-old baby with no lighting and not committing to fix it. Long story short, when we requested a solution their answer was “it is just inconvenient but the flat is habitable so you have two options: live there as it is and sooner or later the lighting will be fixed or return the keys and lose the rent already paid”. In other words, they kicked us out, who can live in the darkness, especially with a baby, and they are so “professional” that they don’t even bother to return our emails/calls regarding our deposit! Beware of these people.

ROSARIO · 25 October 2019

Agent replied · 23 October 2024

Hi Rosario Thank you for taking time to review our business. I am sorry for my delay in responding, as I should certainly have done so before now. I am disappointed that you felt the service our company provided did not live up to your expectations, and was only worthy of one star. In my firms defense, I believe your comments had justification, particularly in regards to you moving in and having a number of items that needed attention. To my knowledge, most of the items were attended to to swiftly, and appropriately, however there was a problem with an ongoing issue of a broken tap. Our original plumber who visited the property gave us an incorrect diagnosis, based on this advice, there was a prolonged delay, a delay, which I agree was unacceptable. We no longer use the supplier who gave us false/unhelpful information. Sometimes it is only when you get a bad experience, that you can make changes to your systems, and learn from them, which is what we have done in this case. As regards your end of tenancy: You were fully aware that there would be works done by the council in the property. MY EMAIL TO YOU, PRIOR TO YOUR MOVE IN: On 29 Jan 2018, at 08:05, Sean McMahon Hi Rosario I just wanted to run by you a scenario regarding the tenancy at 74 Ebenezer House. The local authority plan to install individual boilers in all the flats at some time in the near future. This will mean that it could well be during the course of your 18 month tenancy agreement. The current situation means that the landlord pays for the communal heating through her annual service charges, that will change when the new boilers are installed and the heating costs will be billed through your utility company, depending on individual usage. Can you confirm that you are happy with this scenario, which in any even may not occur, as there is no specific time frame for this. Please confirm. Kind rgds Sean McMahon That is fine. Could you please confirm though that now we have received all information and no more surprises will come up? Kind regards David [ Rosarios Husband]. Your landlord let you leave the contract one month early, this was a solution that was agreeable to your landlord an yourself. When you say, you offered a solution! , in property, and in life, the solution has to be agreed and accepted by both parties, which it was, your previous request was not agreeable to the landlord. This is nothing to do with McMahon, our clients make the decisions on their property, and we carry out their instructions. As regards the property having no lighting, and not getting a commitment to fix the lighting, you are totally aware that this was out of McMahon & Partners control. You were clearly informed before you moved into the property that there may be works required in the flat, as the council were changing the boilers in the building. The contractors caused the problem with 'blowing the wiring,' again, nothing to do with McMahon's, as your comments somehow forget to mention. It was the councils contractors responsibility to rectify it. In fairness to the contractors, they had tried to gain access to your flat for several months, left you numerous messages in the flat, but you did not make any attempt to contact them. You had a young child, which anyone with children can understand, but the works to the flat could easily have been completed before your baby arrived, causing you far less stress and inconvenience. It is quite clear to me that your own agenda dictated how your review of our business is portrayed, which I clearly feel is unfair and unreasonable. That said, I wish you and your family greater happiness in your new home. Sean McMahon

1/5

Google

I had an unpleasant experience when moving out of my apartment with McMahon. Several errors were made, incl. - communication of an incorrect move out date causing confusion and additional work (and the tone of several emails was quite rude while the error was theirs not mine) - having to chase for any information and updates (not proactive at all), e.g. regarding the checkout procedure and report - having to chase several times for an update on my deposit and incorrect fees being added as deductions (which could’ve been easily corrected/removed if they had bothered checking against the rental contract) - etc. If they had been more polite or had simply apologized for certain mistakes it would have been a lot better.

Maxime · 25 October 2019

Agent replied · 23 October 2024

Hi Maxime. Thanks you for your comments, and I'm sorry for the late reply. You were completely right, we did make errors at the end of your tenancy, and you were correct to point them out. It was helpful of you to do so, and we have made a point of training this process effectively so that we do not make such mistakes again. Thanks for taking time to comment, and best wishes. The McMahon Team.

1/5

Trustpilot

Do not trust this company

The day before the delivery of the flat, I hired the Cleaner service which used to perform periodic cleaning service there. On the next day, day of delivering the flat, I invited Camron the employee of McMahon to make an inspection with me but he told me he was ‘out of time'.

Vitor · 19 October 2023

Agent replied · 23 August 2025

Hi Vitor, As far as being trustworthy, you have not the right to comment, we have been in business for many years and have many satisfied and grateful clients who will testify to our professionalism. You know that you left the flat dirty, and we needed to clean it professionally, which cost us, and our client money. You were supposed to leave the property as you found it, ie in pristine condition. You did not do this and therefore we needed to charge you costs, that is it. It was made clear to you prior to your move in. You left numerous amounts of dirty linen and laundry that we needed to get cleaned. You got back your deposit minus costs. That is all. Rgds. Sean McMahon

5/5

Google

I received excellent service when giving my apartment to McMahon and Partners to rent. My two bed apartment in London Bridge was let quickly with hassle free tenants. Can not fault them.

James · 25 October 2018

Agent replied · 23 October 2024

Hey James First of all, thank you so much for your positive feedback and for taking the time to post this review. It's our lovely clients that allow us to constantly improve the way we do business, one of which we're really proud of, the quick response time you've been experiencing. We look forward to serving you again. Thank you, once again, for your kind words. We wish you all the best with your apartment!

1/5

Trustpilot

Absolutely awful!!!!!!

Agent didn't turn up as he got the time wrong. He did then come over to the flat then Informed us that the flat had a tenant and we couldn’t view . A very unprofessional and frustrating experience and the agent seemed to have no awareness of how far us travelled and my daughter taking time out of work.

Fiona · 1 February 2023

Agent replied · 27 October 2024

Dear Fiona I am very sorry for your experience today, my colleague Camron is very aware of his mistake, and feels terrible that we have inconvenienced you and your daughter. We only found out yesterday that the property had a short term tenant as the owner did not advise me of this. We were then only informed this morning that viewings were not alllowed until the tenant vacates the property. That said we know we should have communicated to you immediately of the change and advised you we should re-schedule the meeting. We can offer to reinburse you for your travel costs today, or offer that when the property is available to view, you will be given the first priority viewing and we will pay for your travel back to London. Again sincere apologies, I do hope that we can assist you in the future. Kind rgds, Sean McMahon

5/5

Google

For Udith,You’ve been absolutely amazing! From start to finish, you made everything so easy and smooth. Your knowledge, patience, and willingness to help were truly outstanding. I’m so grateful for your support and couldn’t have asked for a better experience. You’re the best!

Yiying · 25 June 2025

5/5

Google

While I didn't end up buying from McMahon & Partners I was impressed by the three properties that Udith and Toby showed me. Each had been cared for well and were in premium condition, some of the best I had seen during my search. The agents …

Thom · 16 April 2025

5/5

Trustpilot

Professional, trustworthy and caring agent

I have been working with McMahon & Partners (McMahon) in different capacities for four years now. In the first two years, McMahon was managing my building; the last two years McMahon was managing my tenancy. Employees at McMahon are professional, trustworthy and helpful. They are also transparent and honest, very communicative whenever I needed answers. I have many examples of such experiences, the most recent one took place this week (10 Feb 2020).

Jasmine · 13 February 2020

Agent replied · 27 October 2024

Hi Jasmine, Thank you so much for your lovely feedback! We are delighted that you are happy with our services. I would also like to thank you for taking your time out to write this review and for working with us over a long period of time! Kind Regards McMahon & Partners

5/5

Google

Rented with McMahon's for two years - they have been punctual, responsive, and friendly from searching, moving-in, queries, and moving-out. Particular compliments to Louise for always addressing my emails and to Camron for being respectful with my time during viewings at the end of tenancy.

Alex · 16 April 2025

5/5

Google

As a first time house buyer, I was extremely satisfied with the service and support provided by McMahon & Partners. I was offered 5 options that fit my budget and requirements. It was a difficult decision as all of them were really nice and cosy. Michael, the sales agent, showed high level of professionalism and competence. He knowledgeably guided me through the entire process of purchasing and was always available to discuss my questions.

Maria · 25 October 2017

Agent replied · 23 October 2024

Hi Maria, Thank You for giving us a 5 star review, and even more for leaving us this amazing feedback. Being a small company, most of our customers are referred to us by existing customers. We are extremely happy to have helped you find your dream first home! We hope to see you again in the future!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read McMahon & Partners's Google reviews

Questions about McMahon & Partners

How many reviews does McMahon & Partners have?

McMahon & Partners's Southwark office has 159 reviews across three platforms: 104 on Google, 3 on Facebook (across the whole business), 52 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is McMahon & Partners's rating?

McMahon & Partners is rated 4.2 out of 5 across all 159 reviews, and 4.1 out of 5 on Google from 104 reviews, checked 9 October 2026.

Where is McMahon & Partners's Southwark office?

McMahon & Partners, 89 Newington Causeway, London, SE1 6BN, Southwark SE1 6BN.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.