Trusted Agent profile

McMahon & Partners reviews

4.2

★★★★★ Great

159 reviews across 3 platforms

89 Newington Causeway, London, SE1 6BN, Southwark SE1 6BN

McMahon & Partners's Southwark office at 89 Newington Causeway is rated 4.2 out of 5 across 159 reviews on three platforms, including 104 Google reviews rated 4.1. The 3 Facebook and 52 Trustpilot counts are for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.1 / 5

104

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

3

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

52

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Southwark office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

The day before the delivery of the flat, I hired the Cleaner service which used to perform periodic cleaning service there. On the next day, day of delivering the flat, I invited Camron the employee of McMahon to make an inspection with me but he told me he was ‘out of time'. Since the beginning our agreement was that I would receive the holding deposit in up to 7 days. Then after 11 days without they answering the phone , I had to go back to London just tu solve that. Finally they charged me in £810 to clean a fla that was clean and even more they accused me of stealing things from the landlord without any proof of that. THEY aren’t trustworthy. I DO NOT recommend McMahon & Partners to my family and friends or anyone!!!

Vitor · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Hi Vitor. I'm genuinely disappointed in your comments regarding our business. You left the property pretty dirty and not at all clean. That is why we had to spend money on a professional clean. You also left our clients linen and laundry in a filthy state and we had to get it all laundered. This deal was never a serviced apartment rental where you had all facilities included as well as cleaning, it was a short term rent where you were supposed to leave the property as you found it, and you did not do that. That is why we had to take a portion of your deposit to cover the cost of returning our clients property to the condition it was when he vacated and allowed you to stay there. As far as being trustworthy, I'd recommend next time you wish to rent a property, try and read the terms of the agreement. Also having your father come into my office and demand immediate repayment of the deposit was rather excessive. As I told you I would return your holding deposit as soon as we agreed fair deductions. That is exactly what we did. A few hours later. We did not benefit from your stay and we did not accuse you of taking anything, although our client mentioned something had gone missing, it was at all a specific accusation. I would hope you learn that next time you leave a property, employ a professional cleaner, and check they actually clean. Thankyou.

5/5

Trustpilot

When I decided to sell my property I…

When I decided to sell my property I was looking for a local estate agent not part of a big chain and came across McMahon and Partners. Very pleased with the entire sales process, from initial valuation to completion of sales. Sean and the team, especially Cameron are very knowledgeable and kept me posted throughout the process. Viewings were arranged at times convent, including weekends.

Mr · 14 September 2023

5/5

Google

Toby has been incredibly friendly, patient and informative throughout the process of helping us secure a flat. He replies promptly and provides detailed responses to all our questions. Would highly recommend!

Natalie · 16 April 2025

5/5

Google

We came to measure the rooms to give information for choosing suitable furniture. The agent was very helpful and informative.

Jane · 16 January 2026

Agent replied · 16 April 2026

Hi Jane Many thanks for your kind comments, that is greatly appreciated. All @ McMahon & Partners

5/5

Google

Camron is an exceptional letting agent and has been very helpful and kind throughout. Will definitely recommend to whoever looking for lettings within the Elephant and Castle area and beyond!

Reagan · 16 April 2025

5/5

Google

I stayed at one of McMahon's properties for two years and had a very positive experience. Anything we asked of them was handled in a very swift manner. Louise and Jasmine were the two people I dealt with during my tenancy - they were always very friendly and accommodating. The only problem I had with McMahon was at the early stages, when we were still working on securing the tenancy. I dealt with a person named Jonathan, who made the initial process rather difficult by insisting on what I felt were unfair conditions (he wanted us to pay 6 months at a time and wouldn't allow us to use a guarantor; he told us that we'd have to buy our own couch when other employees said that they absolutely provide a couch to all their tenants). Despite the early difficulties, our overall stay was incredibly pleasant and I'd happily recommend this agency to prospective renters.PositiveResponsiveness, Professionalism

Sachin · 24 October 2021

5/5

Google

McNail from McMahon and Partners has been an exceptional property manager, responsive, reliable, and highly efficient. The level of service he has provided for my current estate is far superior to our previous management firm (IPM-UK). They handle issues promptly, communicate effectively, and ensure everything runs smoothly. It’s been a refreshing experience working with a team that truly cares about maintaining and improving the property. Highly recommend McNail and McMahon and Partners for estate management!

CY · 16 April 2025

2/5

Trustpilot

Starts off well, then they give up

We switched to MaMahon after poor service from our old company, and at first everything was great. But about 18 months in they just stopped replying to emails from tenants and owners (worse for tenants). This has gotten so bad that they have jeopardised property sales by not giving the required information, even after charging extortionate amounts to prepare it!

Anonymous · 15 September 2025

5/5

Google

The process of renting a house with Toby was very pleasant. Although there were a few things in the house that needed to be repaired after I moved in, toby was kind and helpful in coming to assist me.

赵爔晨 · 13 October 2024

5/5

Google

The team is very responsive and Udith is very nice.

Zeyu · 25 June 2024

Agent replied · 23 October 2024

Thanks Zeyu Much appreciated. All @ McMahon & Partners

5/5

Google

Great service. I found the staff efficient, organised and knowledgable. They were always available for advice and I felt they had excellent understanding of the local area. Would definitely recommend them to my friends and family. My agent Michael was particularly attentive and provided me with a great service! Thank you.

Munteanu · 25 October 2017

Agent replied · 23 October 2024

Dear Muntean, thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

5/5

Google

Louise Castle went above and beyond in helping me on the rental market. She was unfailingly cheerful, patient and efficient. I greatly appreciated Louise’s professionalism throughout the process, and would highly recommend her to others who are looking for properties. Thanks so much for all your help Louise!

Alex · 27 January 2024

1/5

Google

I haven’t had a worse experience with any realtor, actually with any professional. I was asked to turn up for a viewing at one property, once I arrived I was told to go to another because of an error. Okay, I went there to be told that Jak (the negotiator) won’t be able to conduct the viewing because “someone” had messed up and double booked him. Still okay. Instead of offering a simple apology, he told me they had let out all apartments in the area and that it was my fault I travelled an hour to get there. But it went further and descended into random abuses, much of it racist. I was astounded. Not okay. No. Just, no.

Premonition · 24 October 2022

Agent replied · 23 October 2024

We are of course disappointed to receive such a review. We have spoken to the person involved and we strongly urge you to remove your allegation of racism. The fact are simple: You originally booked your viewing for one morning, you then called up and spoke to our admin staff to push your viewing earlier, (this was only two hours before the viewing), our employee accidently double booked you at the same time as another viewing as she thought you were another person. We do take full responsibly for the double booking. Once you had arrived after we had realised, we had to inform you that the viewing could not happen. The negotiator apologised for wasting your time and wanted to help you. You then in turn, shouted at him in the middle of the street and was very rude. He then tried to calm the situation down and asked you what apartment you wanted to view and how much you could afford. It came to light that you actually couldn't afford the apartment you wanted to see and we had no alternatives for you. At no point was the negotiator was racist. We take these allegations very seriously and refused to take abuse from anyone who wants to do a viewing. It was a simple mistake and no reason for abuse.

1/5

Google

Would give no stars if possible. Not very professional, arrived late even though the distance between the flat and their office was only 120 yards. I booked to view a 2 bed flat to buy and was shown a 2 bed flat to rent - how can you get that wrong. The receptionist was not interested in providing any customer service. Sent two emails in the morning to ask if it was possible to change the time to an earlier time - no reply. Speaking to the negotiator and it seems they don’t care as they are too busy. Don’t expect any customer service from this agent.

SP · 24 October 2022

Agent replied · 23 October 2024

Hi thanks for your message. I am very sorry that your experience was poor, and I will look into what happened and why? Apologies for your poor experience, we will learn from this situation and do better in future. S McMahon

5/5

Google

Working with McMahon & Partners Ltd (M&P) was great. They were always quick to respond to our emails about issues in our flat and to provide assistance. Nothing ever lingered, everything was normally fixed in a timely manner, and the rare instances where issues were resolved over a few days were normally due to the availability of the contracted help. We actually had to move from the building and M&P had find a potential tenant who could only move in just prior to the end of our lease (3 days or so) so M&P offered to cover the cleaning and repairs. Lastly, we enjoyed working with Louise Castle. She was amazing to work with, very prompt to respond and work with us. This is a great managing company.

Rich · 24 October 2022

Agent replied · 23 October 2024

Hi Rich Many thanks for your comments regarding your experience renting a property with our company. We very much appreciate you taking time to state how you had a positive experience. Many thanks, we would be delighted to help you and anyone you know in the future. The McMahon Team.

5/5

Google

Camron was extremely professional and helpful! Highly recommend

Quanxin · 25 June 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Quanxin [ Luke], many thanks for your kind words regarding our service from Camron. We hope you ave secured a nice home, should you need assistance at any time, please get in touch... All @ McMahon & Partners

5/5

Google

I do work with McMahon & Partners for several years now. It is great to see that there are still state agencies that are actually giving an excellent service and do care about my properties. I can strongly recommend their services. Thank you Sean & McMahon team!

Christian · 25 October 2019

Agent replied · 23 October 2024

Hi Christian, a very belated thanks for your comments. Best wishes. Sean & Team

5/5

Trustpilot

A company which provides a genuine care…

A company which provides a genuine care and commitment. Sean and the team have very much impressed us in achieving the results in even areas beyond Southwark and also in a bad market, as too managing units with professionalism and courtesy. Many thanks again

Alex · 6 February 2020

Agent replied · 27 October 2024

Hi Alex. Many thanks for the positive feedback, it is highly appreciated by all the team at McMahon & Partners.

5/5

Trustpilot

Review McMahon and Partners

The agency assisted us from the very first moment and any concern around the flat itself was immediately taken care of. Sokda was our point of contact, and she made the move-in for us very smooth. She was supportive throughout all stages of the move-in and always very kind and welcoming.

Edoardo · 30 August 2023

1/5

Google

They are the absolute worst property managers. Have been staying in the Ceramic building for the last 8 months and it has been a horror to say the least. Would highly recommend that you stay away from any property manager by them PS: Mihail and Louisa, I would suggest you find alternative careers suiting your skill set of blatant lying. Politics maybe?

Rahul · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Hi Rahul Thanks for your review of our business, I'm sorry our service does not meet your expectation. We, as a professional estate agency do not lie, and be careful of insinuating that we would do so. There can be serious consequences. I'd be grateful if you could expand on your dissatisfaction with our service, as I understand it, we do not manage your tenancy. You may live in Ceramic building, and yes, we do manage the block, which does come with challenges. I look forward to hearing from you. Thanks Sean.

5/5

Google

Absolutely fantastic service! Their staff Udith is really helpful and friendly to me, his did a very good job helping me when I met a trouble with my lock.

Derek · 13 September 2024

1/5

Google

My wife and I agreed a purchase price on a property. We agreed the furniture /white goods that would be left/purchased by us. As we had agreed this, we advised our buyers that we would leave them our white goods and some furniture. Mcmahon and partners continued to market the property without making us aware of this, and we were gazumped. We now have our house sale in progress, have had to start looking for another house, and will be out of pocket as we will have to purchase new white goods as we will probably not be getting them in the sale any more. Since this, other estate agents I've spoken to agree this is very poor form. Buyers beware. It appears that they only care about their commission.

Tim · 24 October 2021

Agent replied · 23 October 2024

Hi Tim Thank you for putting into words your thoughts on our service and your experience. I appreciate that you are very disappointed about not being able to buy the house you had offered on. The best property always has more than one interested buyer, and you are correct, we do care about our service, but always remember who our client is, as it is our clients who make these decisions. After making the offer, you then mentioned that you could not complete until late January at the earliest, as the mortgage would take that long to sort out. Our clients reluctantly agreed to your offer, but were not happy with the timeframe. The only reason that we did not proceed with you as a buyer was that the alternative interested party were able to move quicker, did not need any finance, and were offering more than the existing offer that you had made & they had reluctantly agreed to. You did not do a survey, or spend any legal expenses, I believe. Ask yourself this, if tomorrow, your agent calls you with a bid on your property from a cash buyer, with nothing to sell, giving you several thousand pounds more than you were expected to be getting for your property, in a quicker timeframe What would you do? I might add, after two emails and two unanswered phone calls to your lawyer, without any response, as well as a similar response from your financial advisor, our conclusion was that we needed to continue to market in the best interest of our clients, as they are the people we report to. We were really just doing our job correctly, but we understand you were very disappointed, so I sincerely apologize for the significant inconvenience this has caused. Good luck with your search for a new home. If I have anything that I can find for you, I will let you know, I do not like upsetting people, and certainly there was no intention in doing this. Kind rgds Sean McMahon

1/5

Google

The director of the company Sean McMahon has anger issues. If you have any issues or problems, he is not going to read your email, nor going to answer you. I have complained about 251 development. The building has a structural defect, generating a loud creaking noise coming from everywhere. This noise is sometimes above 45dB, and its volume can be heard even with earplugs in. McMahon & Partners has ignored my complaint, and during my visits to their office, the director has shouted at me, ordered me around, and threatened that if I don't leave his office, he will move me. During his primitive episode, he has admitted that he didn't read my emails, and he is not going to. My problem is still unresolved after five months. I am going to have to involve The Property Ombudsman because McMahon & Partners’ most senior member is too ignorant to find a resolution to our case and doesn't contact the landlord as requested. Yelling at customers when they complain is never a great start Mr. McMahon. For the next tenant: Frequent, loud creaking noise in Apartment 18.02, 251 Southwark Bridge Road (I have a proven record that the reply to this comment is not legit, I will upload the entire experience on youtube soon. On the note, the developer's company has dissolved almost two years ago, so they could never contact me. Also, I am filing a court case against McMahon & Partners right after The Property Ombudsman has finished its investigation against them.)

Joan · 24 October 2021

Agent replied · 23 October 2024

Dear Janos, Please stop leaving fake reviews. We do not tolerate this at all and goes against our policies and professionalism. All emails have been seen to and responded to you numerous times. There are no noise on any videos you have sent. We do not accept anyone being rude and aggressive to our staff members. We cannot change the structure of the building! We are an estate agent not a building developer. We cannot do anything else other than contact the developers and send them your complaint which the response was sent to you! Even the developers have contacted you directly! We cannot change the wind noise, noise pollution or light pollution! You decided to leave your tenancy and break your contract which we have accepted. We have helped you out as much as possible and went above and beyond what any other estate agent would do. At no point was there any shouting or orders. Definitely no one ran you out the office or come after you. You are the only one complaining about this and we have over 30 tenancies in the building. I hope you find peace in your new home.

1/5

Google

They have asked me 3 or 4x now to write a review so I am doing this at their request. I unfortunately have nothing positive to say as a tenant and want other prospective tenants and landlords to know that my decision to leave my flat was 95% driven by terrible experience with this agency (5% by a noisy neighbor which the agents refused to do anything about), and my flat search for a new place was filtered to ensure I wouldn't have to risk renting from them again. From the beginning there were issues with the agents. Starting with move-in day, they failed to get the flat, which had been unoccupied for several weeks, cleaned in advance, and couldn't give me access until late in the day even though I had already scheduled movers. Upon arrival, they had not replaced the mattress, which was a stipulation of my tenancy, so I had to sleep elsewhere. Never received compensation. Also quickly discovered that only 2 of about 12 lightbulbs actually worked as they failed to replace them in advance. The boiler also didn't work properly from as soon as I moved in and it took over 3 weeks in early Feb, the coldest part of the year, to get it sorted, after several patronizing comments about how I must be the problem. The issues only continued over the next almost 2 years. I won't list everything here as it will get boring but a 1-star review is entirely warranted. They are super unresponsive, requiring multiple chasers to even respond and often never getting back to you at all. They only work strictly like 9-5 Monday - Friday so if you ever have an issue outside of that - even an absolute emergency (i.e. my sink leaking due to a hole in corroded piping) - it won't get picked up. And when it does you can't expect a solution any time within a week as they will just take forever to respond and sort out someone to come round. But the worst is when they send people in to the flat without giving notice. On numerous occasions I would arrive home and notice the door locked in a different way, dirty footprints, and/or pee on the toilet seat. Note I am 1 female living alone so it is extremely disconcerting to come home to that especially late at night not knowing what's going on. The best public service I can do is warn people not to rent where this agency is involved as you will only have issues as a tenant. Landlords should also be aware that in case they want to use them as agents that the tenants are going to have an awful time which will hurt your renewal rate (and also pricing, as people like me will run as soon as possible and you'll be stuck mid-pandemic unable to increase the rent on re-let as you can barely get anyone through the door).NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

C · 24 October 2021

Agent replied · 23 October 2024

Hi and thanks for your review. Unfortunately you have been rather biased and slightly coloured by the fact that you wanted to stay on at the property and were not able to do so.. We certainly were not totally free from criticismn, and I am sure we could have done things better, however although we do ask our contractors to clean any mess they make and make sure you have 24 hrs notice for access, in certain circumstances, if you do need an issue [ a leak] fixing, it is vital to get the work done asap. All our contractors are trusted, experienced and insured. S McMahon

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read McMahon & Partners's Google reviews

Questions about McMahon & Partners

How many reviews does McMahon & Partners have?

McMahon & Partners's Southwark office has 159 reviews across three platforms: 104 on Google, 3 on Facebook (across the whole business), 52 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is McMahon & Partners's rating?

McMahon & Partners is rated 4.2 out of 5 across all 159 reviews, and 4.1 out of 5 on Google from 104 reviews, checked 9 October 2026.

Where is McMahon & Partners's Southwark office?

McMahon & Partners, 89 Newington Causeway, London, SE1 6BN, Southwark SE1 6BN.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.