Every review we hold for the Selby office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat customer service from Harron…
Great customer service from Harron Homes. Andrew at Chariots Keep, went out of his way to help us find our perfect home. Gave us loads of options and excellent advice with no hard sell. First rate customer service.
Craigster · 4 July 2026
Agent replied · 23 September 2026
Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We are delighted to hear that Andrew at Chariots Keep provided you with such excellent customer service and helped you find your perfect home.
Your kind comments about his helpful approach, advice and professionalism will be passed on to Andrew.
Thank you for choosing Harron Homes, and we wish you all the best in your new home.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHeritage Green feedback
We have recently moved into a house on Heritage Green and having read some of the negative press about Harron, I have to say our experience has been quite the opposite….We did have a bit of disastrous start when our build was delayed….We had sold our house and my girlfriend was heavily pregnant and we had to move out and stay in a holiday let just before Xmas. After one call to Harron stating my concerns/frustrations both the service and the communication was exemplary and they pulled out all the stops to get us in for Xmas.Jo is sales was simply FANTASTIC and a credit to the company. She truly went over and above to mitigate all our stress and nothing was too much trouble. The day we got the keys there was a present waiting in what is now our nursery room for our little baby girl who was just over a week old at the time. Jo - Thank you for everything you are wonderful :)Moving in we did have a fair few snags but the professionalism, courtesy and great service continued. Matt, the assistant site manager, is again an absolute credit to the company. Every issue we had no matter how big or small has been picked up and dealt with in quick time. I raised 5 points the day we moved in and by the following afternoon they were all rectified. The snagging list has been 80% put right in under a week with remaining contractors booked in to pick up the rest by the end of the month.Our Salcombe is beautiful, great build quality and we are thrilled both with the end product and the service from Harron. I would totally recommend them from our personal experience and a final thank you in particular to Jo and Matt.Marc, Charlotte and Bella-MaePlot 71
Marc · 12 January 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Marc, Charlotte and Bella-Mae. We would like to thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at Heritage Green. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 2/5
TrustpilotCaveat Emptor(Buyer Beware)
Plot 123 Far Grange Meadows We reserved our Plot February 2022 and all seemed fine ,we were told that a likely completion date would be August although with supply issues weather etc this was flexible .as we were fortunate to have another place to live in while we waited we explained that there was no rush and we would wait until the house was finished before moving in but could they keep us informed on the progress which for the first couple of months they did.then I think it was around June the sales advisor Sandra left the company and the updates became somewhat sparse so it was us that had to do the chasing for information ourselves ,undeterred we visited the site on several occasions and were pleased to see progress was happening with the build.after exchanging contracts which was obviously very urgent for Harron we waited and on October the 16th I got a telephone call saying the house was now finished and had been "signed off" by the 2 people required as ready and complete and could I complete on the 26th October which we said we would but could we arrange to view the home before that date which we did.upon this viewing it was obvious that the house was not finished due to the lack of any sealing around the tiled floors and the gas hob not functioning however I was assured that these would be rectified before we moved in ,we duly completed and moved in on November 1st.The tiles edge sealing throughout the entire house had not been fitted and the gas hob wasn't functioning.thankfully these have since been rectified.The following is a description of our "finished luxury"homeThe double garage having been used by site for storage was in an appalling state and myself and partner spent a day cleaning all the screws nails and other debris out so we did not puncture our car tyres,in addition we also cleaned both garage doors which had obviously never been cleaned since being built,we discovered that a set of keys to same were missing and this has not yet been resolved .The rear garden which we were told would be levelled was not and again still has neither been levelled or cleared of the various building rubble and debris.The central heating system was inoperative but thankfully after several attempts been fixed although it would have been better if it had been checked before we moved inThe washing machine and tumble drier we ordered to be supplied and fixed had not been plumbed in or installed properly and both appliances subsequently proved to be damaged and inoperative due to the manner in which they had been placed in situ this meant we were without laundry facilities for a month while we waited for new appliances to be fitted this only happened after we got Chris Locke from customer service involved.The gas to the hob had not been turned on thankfully this was simply rectified by site.The electrics had been incorrectly wired and after 3 attempts were eventually corrected There is still a list of various other snags which have not yet been dealt with and I await a response from customer service regarding these.I feel I have given Harron Homes ample opportunity to put things right before writing this review.In my opinion Harron Homes need to be checking their builds properly and checking all appliances and services are fitted and working correctly before moving customers in which clearly they did not it my case which has resulted in us having to spend our time sending emails,messages and speaking to site instead of being able to enjoy our "luxury" homeI have neither received any formal apology or offer of compensation from Harron Homes despite answering their telephone customer satisfaction survey in which I expressed my dissatisfaction and have found the entire experience both disappointing and extremely stressful and feel the I could not recommend buying a house from this company.Should these issues be rectified at any time or any apology or compensation be offered I will of course update my review.A very very disappointing customer experience!
Alan · 8 January 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Alan,Thank you for taking the time to leave a review. We understand your concerns and would like to take this opportunity to reassure you that we take customer feedback very seriously. We have liaised with our Yorkshire customer service team and are aware they are in contact with you to bring your final outstanding issues to a satisfactory conclusion. Regards,Harron Homes.
★★★★★ 3/5
TrustpilotSad to leave this but I have had enough…
Sad to leave this
I have updated this to 3 as they are being pro active in fixing issues so hopefully 🤞 this will be sorted out
Anon · 10 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We’re pleased to hear that issues are progressing and we welcome your updated more positive review. We will reach out directly to check in.
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally impressed with our Harron Home
We moved into Castle Gardens at the end of June 2026 and overall, we’ve been really impressed with both the quality of the house and the customer service.
Louise · 3 September 2026
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for taking the time to leave a lovely review. It’s great to hear how happy you are with your new home and that Natalie and Marcin have been there to support you throughout. We’ll be sure to pass your feedback on to them. We hope you’re settling in well at Castle Gardens and enjoying making your new house a home!
★★★★★ 5/5
TrustpilotRiverdale Park Doncaster
I recently went to visit Riverdale Park to look at the new builds, and was met by Esna Lee who was absolutely fantastic in her approach. Esna was very knowledgeable about Harron homes, the area and the process of buying a home. Esna clearly loves her job and that came across in her conversation with myself. If I decide to purchase on the Riverdale estate, I would want to buy from Esna as she was simply fantastic!
Amy · 29 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Amy and thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at Riverdale Park. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotMe and my partner have just finally got…
Me and my partner have just finally got our keys to our very first home today. Very nice surprise for my birthday. I just would like to thank Julie , the rest of harron homes team and evolve for helping us get this far we couldn’t have done it without you all. We really love our new home and so looking forward to be settling down. All the best to yours and our futuresJonathon and Faye Plot 10 Laughton Gate
Faye · 16 December 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hi Faye and Jonathon, thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at Laughton Gate. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe are looking forward to moving into…
We are looking forward to moving into our new home at Bilsthorpe Chase. Our experience so far has been positive from the initial sales information. We thank Hannah in the sales office who has helped us throughout this process from reservation, site visits & when choosing the interior choices to our home… nothing was too much trouble for Hannah, she explained every part of this process thoroughly by explaining & answering all our questions, which we found to be so Important to our overall experience. Julie&Terry
Terry · 2 December 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hi Terry and Julie, thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at Bilsthorpe Chase. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid do not buy shocking company
I have nothing positive whatsoever to say about Harron Homes !! House was filthy when we moved in appliances some neither plumbed or working, Garage key missing on handover they don't know how to operate the heating system still don't so our heating is useless. Turf took nearly 2 months to lay after moving. Extractor fan above our cooker not venting outside so drips water over the hob while cookin it's not the correct model or even fitted right. not all appliances fitted were Zanussi yet request anything while buying they won't help or change yet random appliances fitted. The site at Killinghall is a disgrace and dangerous they are so far behind we are living in a mud hell while no room to drive or get onto the stupidly small driveways. Noise early morning and weekends radios blaring lorrys and diggers up and down the house will be ruined soon with the amount of filth being dragged in no lighting either outside. The snagging never gets done! No communication at all just lies. They are good when buying initially as everything was ok until we signed and completed everything after is unacceptable. The tiling is shocking just thrown on , the floor tiles on our kitchen flooring are cracking 4 already loads are hollow underneath with not enough adhesive being used so more will crack,nails were stuck up out of the grout my son cut his foot open we have over 100 snags ongoing and find more every week.Awful company who don't care at all I wish we had the reviews available when we bought as we would never of even looked but they were new to Harrogate so had no bad reviews however poor reviews now coming through thick and fast in fact I just hope they get the site finished before they are out of business. *Look on victims of Harron homes on Facebook I wish I had and I hope I save anyone reading the heartache we have had !!!!!
Andrew · 30 November 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hi Andrew, thank you for your review. Our teams are keen to assist you further but in order to do this it is recommended by Trustpilot that we audit reviews in order to verify that they are from genuine home buyers.Unfortunately using the information provided, we’ve been unable to locate your details on our database, therefore we have sent you a private message via Trustpilot through which you can provide your full details so we can assist you further. Many thanksHarron Homes
★★★★★ 5/5
TrustpilotBeautiful houses, fantastic customer service, dream deals
I have spoken to Harron Homes on several occasions and Sue has been helping us throughout.We have now reserved our home with Harron Homes and are over the moon! The homes are beautiful and cleverly designed. The customer service has been fantastic throughout and nothing has been too much trouble. The deals have been enabling for our lifestyle requirements.We have felt valued through out and cannot wait to move in! Thank you Sue!
Felicity · 5 July 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi and thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience with Harron. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback on to the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotOutstanding Customer Service and a First-Class Resolution
When we discovered significant cracking around our patio doors and the bedroom wall above, which had gradually worsened over the years, we naturally became concerned that there might be a serious structural issue.
Gail · 22 July 2026
Agent replied · 23 September 2026
Thank you for taking the time to share your experience.
We're delighted to hear that you were happy with the repairs and the service you received throughout the process. It's especially pleasing to hear that Lauren Best kept you informed every step of the way and helped make the experience as smooth as possible.
We'll be sure to pass on your kind words to Lauren, the building team and everyone involved in delivering the repairs. It's wonderful to know we were able to turn what was a worrying situation into such a positive outcome and your feedback is greatly appreciated.
Thank you again for your patience and for placing your trust in Harron Homes. We wish you many more happy years in your home.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHigh Gables, Pocklington
We are buying a house at the High Gables, Pocklington development. Naturally we have checked review sites and we have read the broad range of views expressed.Our experience has been very positive so far. We have met Gareth, the site manager, to see our house under construction and the sale process with senior sales executive Nicola has been very straight forward and efficient.Gareth showed us the build in progress and we talked about reviews and build quality. He was enthusiastic, helpful and gave us confidence that he manages the construction site well. He is happy for us to keep visiting our house during construction and I feel confident that we will be able to keep asking questions as well as raise any concerns we may have.Nicola has been a star and very helpful in arranging site visits and meetings to discuss choices etc. She is engagingly direct, helpful and happy to share her experience of choices combinations. Her broad experience in the industry shines through. Both Gareth and Nicola appreciate they are building real homes for real people and they care and seem to work well together.I’ll either add to this review or write further reviews to provide updates, however our experience so far has been great.
Miles · 29 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hi Miles and thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at our development, High Gables! Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotCustomer care at its best
After being let down on the purchase of a house, we visited Harron Homes - The Grange, Worksop to see what was available, we were greeted by Julia. If ever you want to employ someone who puts the customer first, Julia is your person, she was great, helpful, understanding and made the whole visit a real pleasure. Nothing was too much trouble both on the day and the number of follow up calls. Fantastic Experience and ended up buying the house. Thank you Julia, you were amazing.
Adam · 27 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hi Adam and thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at our development, The Grange! Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery happy with our new Harron Home at…
Very happy with our new Harron Home at Castle Gardens. Natalie in sales was great throughout the process and the site team have built an amazing house.
Josh · 30 August 2026
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for the review! We’re really pleased to hear you’re happy with your new home at Castle Gardens. It’s lovely to hear that Natalie looked after you so well, and that you’re pleased with the work of the site team. We hope you’re settling in nicely and enjoying your new home!
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing homes, amazing team!
Charlotte and Amanda are the dream team!! They are both so wonderful and friendly to really help you through the buying process with Harron Homes. From the very first moment of seeing a show home, I knew I was in great hands. Myself and my partner has reserved a plot and everything was seamless. Amanda and Charlotte goes through everything with you from how the reservation agreement to house drawings. They explain everything really well with no complicated jargon and always make us feel welcome to ask questions.I know I’m in safe hands with Charlotte and Amanda! Their professionalism is outstanding and are such a credit to Harron Homes. I know if I have any questions or concerns, Charlotte and Amanda can answer them or find out information for me. If you are looking for a new home, I fully recommend Shipley Lakeside and Charlotte and Amanda to help you through the process.
Jacqui · 16 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience with us at our development, Shipley Lakeside. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotJulie at The Paddocks
Julie at The Paddocks site has been fantastic in securing our part exchange deal and helping us to keep our plot secured. We reserved a couple of months ago and a few weeks ago we learnt our chain had fallen through. However, Julie kept us in the loop and took us down the part exchange route and helped push to get us the deal we needed to move forward. We’re looking forward to the build completing and moving into our new home.
Hannah · 7 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience with us at The Paddocks. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotBig thanks to Jeanette & Silvia at Thorpe…
Big thanks to Jeanette & Silvia at Thorpe Meadows been excellent professional, helpful & always at the end of the phone if you have a questions… Just picked inside colours carpets, kitchen etc… really easy & helpful go that extra mile to help you out.Get regular up dates pictures on how the house is moving on also met builder recently who was fantastic showing you step by step how your home starts where it is now the almost finished & the final product, Answered any questions you throw at him top man 👍🏻 Good idea to take pictures before plaster boards go up ie to see where wires, pipes are situated for future reference Looking forward in moving in our first new build 🏡
Lee · 6 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotNevison’s Fold visit
We visited Nevison’s Fold to look at property and were generously looked after by Penny Rands and Sue. Their service and expertise helped us leave with a reserved property. Thank you so much for all your support on our visit on 19th April 2026.
Jo · 28 April 2026
Agent replied · 15 June 2024
Thank you so much for your kind words. It was a pleasure welcoming you to Nevison’s Fold, and our team will be delighted to hear how much you appreciated their support and expertise. We’re so pleased we could help make your visit such a positive experience, and we wish you all the very best for the exciting journey ahead!
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery disappointing.
It is 21 months since we moved into our King’s Croft, Harrogate home. In so many ways this is the ideal home and location for us but we are still living with major problems. In replying to reviews, the company states that they take them seriously. Unfortunately, this is untrue as far as the boss, Tony Lee, is concerned. He claims on his web page to be focused on ‘customer experience’ but, clearly, as he’s already been paid it’s hardly worth a few minutes of his day to even acknowledge my two recent emails. Having said this, I must praise Nicola at Customer Care who is working hard on our behalf and always keeps in contact. The fault lies, I believe, with senior management and certain tradesmen who lack training and/or pride in doing a good job.We have experienced lots of small but annoying problems, most of which were put right, some very promptly. Our major concerns are with our lounge bay window and flat roof above part of the kitchen. Both were badly constructed or designed (probably both) and rainwater has penetrated, causing significant damage to walls, carpet and curtains. We are now waiting for the FOURTH outside company to take their turn to get things right and, hopefully, we can have our curtains up by Christmas - the second anniversary of our arrival!
Paul · 23 September 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hi Paul and thank you for taking the time to leave a review. We understand your concerns and would like to take this opportunity to reassure you that we take customer feedback very seriously. Our Yorkshire customer service team is looking into your review. If you have any further queries, we would urge you to contact yorkshirecustomerservices@harronhomes.co.uk.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHannah at Bilsthorpe
We had the pleasure of meeting with Hannah at Bilsthorpe Chase and she truly made our first buying experience 5*. Despite being incredibly busy she made time in her diary to fit us in and speak through our options. We’ve now reserved and can’t thank Hannah and Ricky enough for helping us get to this stage.
Lauren · 11 June 2024
Agent replied · 15 June 2024
Hi Lauren and thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at our Bilsthorpe Chase development. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 1/5
Trustpilot4 years and still unresolved issues
I'm leaving this review in the hopes that it will spark some action from Harron to finally resolve issues that have been outstanding on the property since moving in over 4 years ago.A couple of days after moving in, we reported that one of the dry verge caps on the roof had fallen off leaving an open gap into the roof space. We raised our concerns that birds could get in and nest and that it needed fixing before they did......4 years on we still have dry verge caps missing and birds nesting in the roof. I've had to deep clean the loft a number of times of bird faeces etc. We are missing a complete shower in our en-suite bathroom, theres a tray but no cubicle or shower. 4 years with no shower in the en-suite! Various windows throughout the property were damaged at install or were the wrong windows and beading all together (we only found this out from the contractor who came out to measure up). This is to mention only a few of the outstanding issues. We love our home, the style of house, location etc but the aftercare and response to various communication avenues are close to none existent. Ours was the last property on the development to be complete so the sales office and site cabins were all fully demobilised when we eventually received our keys 9 months after the original completion date.We've been fairly relaxed with the lack of response or action to date but it has gone far beyond a joke and we will be looking to seek legal advice if things aren't resolved soon!!!
Luke · 7 September 2022
Agent replied · 15 June 2024
Hi Luke, thank you for your review. Our teams are keen to assist you further but in order to do this it is recommended by Trustpilot that we audit reviews in order to verify that they are from genuine home buyers.Unfortunately using the information provided, we’ve been unable to locate your details on our database, therefore we have sent you a private message via Trustpilot through which you can provide your full details so we can assist you further. Many thanksHarron Homes
★★★★★ 1/5
TrustpilotWoeful beyond belief - Do not buy a home from this budget outfit
Bought a house off Harron back in 2022; the customer service on the whole over the years has been nothing short of disgraceful. Whether it was snagging issues, garage which was left unfinished or continued boiler issues - the urgency to fix and serve the customer was shocking.
Thomas · 23 March 2026
Agent replied · 1 June 2026
Thank you for your review, Thomas.
We have reviewed your file, and we note that you purchased your home in late 2022. Unfortunately, as the boiler has not been serviced in line with the manufacturer’s warranty requirements, we have been unable to deal with a recently reported issue.
The garage floor issue referenced in your survey was a thermal crack which has been remediated.
We apologise if you feel dissatisfied with the response provided to you recently.
Thank you,
Harron Homes
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally happy with our new home and the…
Really happy with our new home and the location is perfect.Thank you so much to Adale the staff before was in thorpe meadow office .You are the only reason we got the chance to book this plot. Thank you very much to Sylvia for your help and support to solve some problems what we had the processing time.You are an excellent worth to Harron Homes. We thanks to The Manager Lee and Chris for your help and support .
Ligi · 7 October 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience with us at our development, Thorpe Meadows. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
★★★★★ 5/5
TrustpilotShipley Lakeside
We visited Shipley Lakeside on Friday for our pre-plaster appointment and look around our plot. We were greeted by the friendly and professional Charlotte. We got to look around the plot to check the electrics were in the correct places. Charlotte was very thorough and knowledgeable. We have had a really positive experience with both Charlotte and Amanda from the sales team. We have met Ian the site manager a couple of times and he has also been very helpful and knowledgeable. We are very excited to move into our beautiful home!! The location is absolutely beautiful with amazing views. We can’t wait to bring our family up there!! Thank you to all Shipley lakeside team for all your hard work and the amazing customer service we have received!!A final mention about Charlotte. Charlotte has been our main port of call. Since joining the team earlier this year I’ve been really impressed by her work ethic. We’ve been watching our house from afar being built most evenings and every time, both Charlotte and Amanda have been in the office grafting, often after hours. You can see how they are both dedicated to the job and wants to make sure the customers are happy.We look forward to moving onto the care of the site team and would like to thank Charlotte and Amanda for their support over the last few months.It really is our dream location.
Alex · 13 August 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your experience at our development, Shipley Lakeside. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.