5/5
1st class customer service from Zac
Agent replied · 11 June 2024
Dear Martin Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
Trusted Agent profile · Poole
★★★★★
425 reviews across 1 platform
154a High Street, Poole, BH15 1DN
Leaders Lettings's office in Poole, at 154a High Street, is rated 4.6 out of 5 across 425 reviews on 1 platform, including 425 Google reviews rated 4.6.
Every review we hold for the Poole office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
1st class customer service from Zac
Dear Martin Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team
5/5
It was a pleasure to deal with Tony, he explained everything in detail and took away any confusion we may have had out of letting our house. Very professional service.
Hi Jo, many thanks for leaving a great review for our Poole branch - we are really glad we could meet your expectations. We hope to welcome you back very soon!
5/5
Ellenor has always dealt with any query or concern with speed and professionalism, nothing is too much trouble.
Hi Beverley Fluin, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Poole (Lettings). We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team
5/5
Very helpful, friendly and professional service from the lettings department - Leaders, Poole. Excellent service from Peter and Linda, definitely recommended! Thank you & Good Luck!
Hi there, we are so happy to read such a great review about Leaders Poole! Many thanks for leaving us such great feedback. If there is anything else we can do for you in the future, please do not hesitate to reach out.
5/5
Great company and really nice to deal with. A friendly and approachable manner and really helped me in my situation. Big thumbs up from me
Hi Sarah, thank you so much for the positive review!
5/5
Our new account manager Ellenor Tripp has really made a difference. Very responsive and helpful.PositiveResponsiveness
Hi Reinhard Ottway, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Poole (Lettings). We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team
5/5
Eleanor Tripp has demonstrated exceptional customer service and I would definitely recommend!
Hi Steve Fetherston! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Relations Team
5/5
Ellie provided a prompt and efficient response to my query.PositiveResponsiveness
Hi John Thurlow, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Poole (Lettings) team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team
5/5
10/10, friendly, good communication and empathetic. Very helpful.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Dear, Paige Stevens, we are very happy we could provide you with a positive customer experience. Kind regards Customer Relations Team
1/5
Absolutely rubbish, customer service was absolutely cr@p and I’d never use you bunch of cowboys again
Hi Kelvin, we're saddened to learn of the negative experience that you have had with us and the team in Poole. We set very high standards for ourselves across our business and take it very seriously when these are not met. It can be evidenced that due to issues you were facing around repairs that you raised a complaint with us towards the end of November; elements of this were dealt with by the Head of Property Management and this was then addressed by the Regional Lettings Director for Poole. The outcome of the investigations were that the property management team had acted appropriately in order to resolve the matters for you in relation to the repairs however can appreciate from your comments that you are not in agreement with this. Whilst we do not believe that we have acted incorrectly we would offer our apologies that you felt the service you received from us fell below the high standards expected of Leaders. Should you wish to discuss this further then please contact us on 01344758596. Kind Regards, Leaders
3/5
Excellent team work.
Dear Josmi Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! Kind regards Customer Care Team
5/5
Just want to thank all the team at Leaders for all their help and continued support!
Hi Hannah, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Thank you, and have a fantastic day!
1/5
What a joke leaders are they treat you like rubbish and forget about you
Hi Nebby, we're saddened to read that you are dissatisfied with the service you have received from us. We set a high standard for ourselves across our business and so are really disappointed to hear that your experience with us has not been a more positive one. Our customers feedback helps us improve and we would like to have a better understanding about your experience to learn more which will allow us to see how we can improve this. Please reach out to us via email at customerservice@leaders.co.uk or via phone on 01344758596 at your earliest convenience so we are able to discuss this with you. Kind Regards, Leaders
5/5
Excellent service cant fault them very professionally.
Hi David Kallis, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Poole (Lettings) team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Relations Team
5/5
Great experience with Leaders Letting. Really informative and amazing communication - especially with agent Jake Burke. He was so helpful every step of the way, even when we came into some hurdles. Thanks ever so much to Leaders and in particular, Jake. :-)
5/5
Would fully recommend leaders estate agents. Friendly and professional service with a smile.
Hi Aiden, Thank you for taking the time to let us know how we did. If there is anything we can do in future to help then please get in touch. We hope you have a great day! Kind Regards Joe Gilliland Customer Care Manager
5/5
Rating only, no written review.
Dear Riya Pathak! Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us. Best wishes Customer Care Team
5/5
We recommend Leaders because they are efficient and provide a smooth service.
Hi Helder, many thanks for taking the time to leave a review.
5/5
A great team at Poole Leaders Everything dealt with in a quick and easy way Great communication, friendly and professional approach Thanks to peter Shakesheff our Negotiator and Maud Craven Would recommend people to use them.
5/5
Had a lovely telephone conversation with Jake. He was very helpful, friendly and professional. Myself and my partner are looking forward to Jake showing us around a property tomorrow. Highly recommend.
4/5
Rating only, no written review.
Dear Trevor Stanton, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Poole (Lettings). We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
4/5
I have been renting my property for 18 months when I phone with maintenance issues it is dealt with quickly and all the staff are really friendly.Would recommend people to use them.
5/5
I had my viewing today Jacob Burke very polite and welcoming ! Made me feel at ease having being new to this ! Thankyouuu :)
5/5
Just had a viewing with one of Leaders' letting agents, Jacob Burke. What a great experience - very knowledgable and well mannered young man!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.