Trusted Agent profile · Oldham

Oldham Letting Centre Oldham reviews

3.8

★★★★★ Good

1,644 reviews across 1 platform

91 High Street, Lees, Oldham, OL4 4LY, OL4 4LY

Oldham Letting Centre's office in Oldham, at 91 High Street, is rated 3.8 out of 5 across 1,644 reviews on 1 platform.

Trustpilot logo

1,644

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Oldham office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Im very please with Rightmove

Im very please with Rightmove, Brenda who is the person that assists my company from Rightmove is very helpful and she makes sure that me and my team are up to date with tips on how to get the most out of their services.I strongly recommend.

PMD · 23 November 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi and thank you for leaving us a five-star review.We're glad to hear of your experience, and I have passed your great feedback over to Brenda - she was very pleased to hear this.If you have any further feedback, drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk or give us a call on 01908712300. Thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Problem viewing each property's status.

There was an issue of not being able to see the status of the properties e.g. sold, under offer, etc on the front page of the listing. Cheryl and her team very kindly sorted out the problem and Cheryl kept me updated with progress. Thank you so much!

Juliette · 1 September 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi, thank you for taking the time to leave us a review. Its wonderful to hear of your experience with Rightmove. If you need anything else, please get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk or 01908 712300. Happy home hunting! Thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Spoke to Rachel Robertson who was…

Spoke to Rachel Robertson who was simply a joy to deal with, her professionalism, knowledge, coupled with her energy made the experience thoroughly enjoyable.I work in customer service so I have a fair idea of how the customer experience can shape the relationship, and Rach was fantastic 10/10. Well done and thank you for your assistance yesterday!Gui

Gui · 26 March 2021

Agent replied · 25 October 2024

Hello Gui,Thank you for getting in touch and taking the time to leave this lovely review. We also happen to think Rachel is a great asset to the team and we are thrilled to hear that she is living up to our high standards of customer service that we pride ourselves on. We will make sure to pass on your feedback to Rachel.Good luck in your new home.Best wishesBeth

5/5

Trustpilot

Outstanding

Customer service has been lost over the last few years but Hannah Mckay has restored my faith in that...Her Care, compassion & professionalism has been nothing but outstanding.Nothing was too much trouble & I felt she treated me as an individual not just a number.....Thank you Hannah for all your hard work ....it has made my year.xxx

Laura · 16 February 2021

Agent replied · 25 October 2024

Hi Laura,Thank you so much for taking the time out to leave such a wonderful review, we really appreciate it! Hannah is an asset to the team and we're so pleased she has been able to support you in such a positive and helpful way. If there's anything else we can help with, you know where we are.Kind regards,Vicki

5/5

Trustpilot

Very efficient and extremely helpful…

Very efficient and extremely helpful and polite I have throughly enjoyed my experience with this Fantastic firm. May I mention Jessica Kidd was amazing answered all my questions and kept in contact with me regarding some issues she is definitely a asset to this company and i hope she excels in this job Many thanks Stephan Cain

Stephan · 11 February 2021

Agent replied · 25 October 2024

Hi Stephan,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We're so pleased you've had such a great experience with us and we're even more pleased that Jessica was able to help you - we agree, she is indeed an asset!Kind regards,Vicki

1/5

Trustpilot

Lack of competency

The current approach to assessing tenants' rental eligibility is woefully inadequate. Its superficial nature fails to consider crucial factors, such as analysing bank statements, resulting in questionable outcomes. This flawed methodology unjustly labeled me as an insolvent client, despite my commendable credit rating and sufficient income. Furthermore, their incompetence extended to misrepresenting my employer's information, falsely suggesting that the company had undergone liquidation. As a consequence, my application was rejected, and my reputation with the landlord was tarnished. To rectify this unjust perception, I was compelled to invest a significant amount of time manually verifying the facts with the landlord. This futile exercise proved to be nothing more than a colossal waste of time.

Daniyar · 5 December 2023

Agent replied · 25 October 2024

Good Afternoon Daniyar,Thank you for reaching out and providing this valuable feedback. I am sorry to hear of your experience.We would like to investigate this further for you, so that we can do this, please can you send an email to RLTcomplaints@rightmove.co.uk. We would need further information from yourself to locate the reference.We will endeavor to carry out a full investigation. Many thanksRightmove

1/5

Trustpilot

Shame that unable to provide feedback

Shame that unable to provide feedback. Estate Agents are big Liars. They showcase many viewers are in the queue and say the property may go in seconds. Also say please act fast.. They say Landlord will decide. Bud sadly this is not truth. Whom ever is wealthier, whom ever giving their preferred rent they offer the property.. On top so many hidden charges.. Registration fee, rent late payment fee, renewal fee, minimum tenancy.. so much..

Nuwan · 21 March 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hi Nuwan, Thank you for taking the time to leave a review.We're sorry to hear about the experience you have had with Estate Agents.At Rightmove we're not Estate Agents, we're an online website for Estate Agents to advertise their properties, we have no involvement in the selling or renting process as we're not agents ourselves.We wouldn't have any involvement in the calling of properties that are being sold or rented. This is something you will need to get in touch with the Estate Agent about and tag the review to them.If you need any help finding the Estate Agents please get in touch. You can give us a call on 01908 712300 or, email us at talk-to-us@rightmove.co.uk. Thanks, Rightmove

3/5

Trustpilot

More search options needed

Rightmove is my go-to site but why isn't it possible to search for a detached bungalow ONLY - it brings up all bungalows AND all detached properties AND land????? It would be good to be able to search for other features such as a downstairs toilet.

June · 13 October 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hello June, Thank you for leaving us a review and for your suggestions. We are always looking to improve and will pass your feedback regarding being able to search for specific features of a property and the ability to search for detached bungalows to our developers. Whilst we cannot make any promises, feedback is taken on board when looking at future developments. If you have any more feedback or suggestions on how we can improve, do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk or give us a call on 01908712300 - we'd love to hear from you. Thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Wonderful and loyal team

This is just a short email to give you some feedback on your wonderful team, especially Alicia and Darren.I have sent them dozens of emails that needed sorting and things got sorted professionally and satisfactory by your wonderful and loyal team.I give them a rating of 5 out of 5 stars

DL · 1 March 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hello, thank you for taking the time to leave such a great review. We'll make sure Alicia and Darren receive your feedback. If you have any further feedback, or suggestions on how we can improve, do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk, or give us a call on 01908 712300 - we'd love to hear from you. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Took £250 off my son and declared his mother too poor to be a guarantor

I was asked to be my son’s guarantor - I sent proof that I had immediate access to £25000 and £21000 other income but they decided I was too poor to be his guarantor! Not only did he lose his flat they took £250 for their services! Do not be tempted to act as a sponsor unless you’re mega wealthy! I own my own home with no mortgage, have savings and guaranteed income and sent proof. I have complained but haven’t heard back in 2 weeks

Julia · 27 November 2023

Agent replied · 25 October 2024

Good Afternoon Julia,Thank you for taking the time to send in a review. We would like to look into this for you, can you please email talk-to-us@rightmove.co.uk with your full name and the address of the property this was regarding? We can then look into this further. Many ThanksRightmove

5/5

Trustpilot

Customer Service Department

Being in the industry, fast and efficient is important. Aimee Rose was all that and more. I got instant responses and results faster than I could of hoped for. Thank you for being effective Aimee!

Alfie · 15 September 2023

Agent replied · 25 October 2024

Hello Alfie, thank you so much for getting in touch and for providing this lovely feedback, we always try to give the best possible service to Rightmove customers. It's great to hear about your experience and I will make sure that this is passed on to Aimee. Thank you so much, have a lovely day! Best wishes, Rightmove

5/5

Trustpilot

Very good service and able to read the…

Very good service and able to read the complaint with an open mind.Rightmove give an honest answer to some difficult questions and concerns raised.I would certainly recommend Rightmove as a portal and as a guide to help resolve many problems with some of there clients and estate agents. Good advise was given and taken.Many thanks RightmoveYours John S Smith Msc

John · 11 February 2020

Agent replied · 25 October 2024

Hi John,Thank you for your 5 star review.We're so pleased to hear you received a good service from one of our specialists in relation to your complaint and we'll be sure to pass your feedback on to them.We always aim to point home hunters and home owners in the right direction, and try to put ourselves in your shoes when you've not had the best experience to appreciate the impact this can have on you as an individual.If there's anything we can do to help you in the future, please don't hesitate to get in touch. Our phone number is 01908 712300 and you can also send us an email on, talk-to-us@rightmove.co.uk.Happy home hunting.Many Thanks,Rightmove

1/5

Trustpilot

Need to have more criterias to choose…

Need to have more criterias to choose from. I find your platform very hard to use. Needs to be more flexible. For example. 1)When I search for a house to buy, I would like the option to exclude holiday homes2) When I search for a house, I would like the option to exclude mobile homes. 3) When I rent I would like the option to choose properties that would allow pets. Force estate agents to stipulate this rather than wasting allot of time searching. Rigtmove - You need to think outside the box so that people can have better experience using your plateform.

N · 24 November 2023

Agent replied · 25 October 2024

Good Afternoon,Thank you for taking the time to reach out.I've passed your feedback in regards to filters for these types of homes and for the pet filter on the site, along to our development team so that they can take this into consideration for future changes to the website. I really appreciate you taking the time to leave us this review, as it helps us to improve the site for home hunters like yourself!Many thanksAlex

5/5

Trustpilot

Katy Vernon was extremely helpful and…

Katy Vernon was extremely helpful and superb to communicate with. Very happy customer.

James · 8 November 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hello, Thank you for taking your time to write your review. I have shared your feedback with our development teams so they can take this into consideration in the future, Many thanks, Rightmove.

1/5

Trustpilot

Waste of time

Waste of time . Most are student accommodations and the others don't respond. Why can't I put a application into right move and they actually help me get a place to live so I'm not wasting my time writing to people that never respond. I'm a good tenant that pays his way with no problems and yet I can't get somewhere to live because I have a dog that is better than a student and quieter and cleaner. People are really heartless.

Lee · 16 November 2023

Agent replied · 25 October 2024

Hi Lee, Thank you for taking to leave your review. We're sorry to hear of the experience you had with Estate Agents not responding to you. At Rightmove we're not Estate Agents, we're an online website for Estate Agents to advertise their properties, we have no involvement in the renting process as we're not agents ourselves. Please get in touch with Rightmove directly on 01908 712300 or, email us at talk-to-us@rightmove.co.uk and we can look into the emails you have previously sent and also help in your search going forward. Thanks Rightmove

5/5

Trustpilot

Friendly, helpful - 10/10 would recommend!

Van Mildert helped us recently with our tenant referencing and our contents/tenant liability insurance. Whenever I phoned, the staff couldn't be more friendly or helpful! Donna dealt with my particular case and I can't recommend her highly enough. She made the process clear and seamless. Thank you Van Mildert for making a flat move stress free!

Chloe · 24 February 2021

Agent replied · 25 October 2024

Hi Chloe,Thank you so much for taking the time to leave us such a kind review! I'm so pleased Donna was able to help you out and get you set up with your insurance!Congratulations on your new flat!Best wishes,Vicki

1/5

Trustpilot

Total waste of time

Properties will be seen, enquiries will be made. Next email will be, we are sorry.

Claudia · 17 March 2026

Agent replied · 20 March 2026

Hi Claudia, Thanks for taking the time to leave a review. Rightmove is a platform that independent estate agents use to advertise property, as such when you are enquiring about a property your are not communicating with Rightmove, you are communicating with the agent who is advertising the listing. I appreciate how disappointing it can be to enquire about a property to discover, this can happen in a competitive property market. However, if this is consistently happening with a particular agent, if you contact us with some specific details we can look into that. We can be reached at talk-to-us@rightmove.co.uk Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Guy provided excelent customer service

Guy provided excelent customer service. He was Extremely helpful, paciente, kind and reassuring along the referencing process which isn't easy and can be rather stressful at times.Guy made the process seamless. Excellent professional, great customer service manners, and very swift response. Congrats Guy and a massive thank youIlda Miranda

Ilda · 25 April 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi Ilda, thanks for taking the time to leave us such a great review. We really appreciate your feedback and I have passed this over to the relevant team.If you have any further suggestions or feedback, please do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk or give us a call on 01908712300 - we'd love to hear from you. Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Sold images data is wrong

Sold images data is wrong. I purchased my property in 2022, then In 2025 I listed the property for sale but due to no interest I took the property off the market.

LINDA · 17 October 2025

Agent replied · 22 October 2025

Good morning Linda, Thank you for your reply. We understand your concern regarding the removal of your sold house prices images and listing information. The reason we have this process in place is to protect you against anyone requesting removal maliciously. To proceed with the removal, we require a valid ID to confirm your identity. These requests are processed under the Right to be Forgotten, which can only be initiated by you, the data subject. Without valid identification, we cannot verify your request and cannot proceed with the removal. If you have any questions, or need anything else, please call us on 01908 712 338. Many thanks, Rich

5/5

Trustpilot

Clear instructions and easy to follow…

Clear instructions and easy to follow through over the phone. Chloe was very helpful thank you.

Charlotte · 16 September 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hi Charlotte, Thanks for taking the time to leave such a nice review. I have passed this to Chloe.Do get in touch again if there's ever anything we can help with.Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Reposting the delisted property

I engaged Genesis City to sell my property on Rightmove earlier this year, but after deciding not to proceed, I informed them to delist the property on June 22, 2023. To my dismay, I discovered the property reposted on October 4, 2023. Upon notifying Genesis City on October 25, 2023, they attributed it to a possible system error, stating they were investigating internally and reaching out to Rightmove. Despite their assurance, I've received no updates, leaving me uncertain whether the issue lies with Rightmove or an error on the part of this property agency.

B · 10 November 2023

Agent replied · 25 October 2024

Good Afternoon,Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that you've had this experience.So we can investigate this further for you, please can you send the property details over to our Specialist team on the email dataquality@rightmove.co.uk.The data quality team will then pick this up and take action accordingly.Many thanksRightmove.

5/5

Trustpilot

Thank You Chris!

I had a referencing process with Rightmove recently. But thanks to Chris he dealt with my case quickly. Thank you so much Chris!

Melih · 9 May 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hi Melih, Thank you for taking the time to leave us a review. It's wonderful to hear about your experience with Chrissy and the Rightmove referencing process.If you need anything else, please get in touch at 01908 712300, or email us at talk-to-us@rightmove.co.uk Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Bully's and arrogant!!!

Jack · 10 June 2026

Agent replied · 22 September 2026

HI Jack, Thanks for leaving a review. We're sorry to hear of your frustration. We would like to to talk to you in more detail to understand your concerns. If you would like to do this, we can be reached at 01908 712 300. Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Phone call from Rhea regarding insurances

Spoke to Rhea today who called to arrange insurances for my new home, she was very friendly and professional from the beginning, providing clear information for me to be able to make my decisions to suit my needs and requirements.Thank you Rhea

Simon · 4 January 2023

Agent replied · 25 October 2024

Hi Simon, Thank you for taking the time to leave us a review. It's wonderful to hear about your experience with Rhea and Rightmove. Thanks, Rightmove

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.