Trusted Agent profile · Oldham

Oldham Letting Centre Oldham reviews

3.8

★★★★★ Good

1,644 reviews across 1 platform

91 High Street, Lees, Oldham, OL4 4LY, OL4 4LY

Oldham Letting Centre's office in Oldham, at 91 High Street, is rated 3.8 out of 5 across 1,644 reviews on 1 platform.

Trustpilot logo

1,644

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Oldham office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

I have received first of all excellent…

I have received first of all excellent service from the team. Each time I have called or emailed the staff have been amazing, helpful and friendly and gave support and advice throughout the procedure which I have never used before . I could not thank them enough for everything especially Dominic !! who helped me above and beyond !

Miss · 16 June 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi, thank you for taking the time to leave us a review. Its wonderful to hear of your experience with Rightmove. If you need anything else, please get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk or 01908 712300. Thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Rahima was extremely helpful

Rahima was extremely helpful, to begin with, she was unable to solve the issue but didnt leave it at that and worked with us to finally find the problem

Deborah · 9 August 2024

Agent replied · 25 October 2024

Good afternoon Deborah, Thank you for leaving a 5 star review and we're so glad to hear Rahima was able to help with the issue you experienced. We'll be sure to pass on your feedback to her.Please do get in touch if you have any further feedback or questions.Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Jemma was super quick and efficient in…

Jemma was super quick and efficient in helping me solve my issues with both my macbook and iphone with my RM + account. She was calm and just took of it. Awesome!

Manu · 13 June 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hi and thanks for taking the time to leave us such a great review. Your feedback is really appreciated, and I have passed this over to Jemma If you have any more feedback or any suggestions on how we can improve, do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk or give us a call on 01908712300 - we'd love to hear from you. Thanks, Rightmove

3/5

Trustpilot

Rightmove dreadful Zoopla excellent

UPDATE - issue eventually resolved satisfactorily, once aware of delay and my dissatisfaction staff were helpful. Worth noting that Rightmove website makes it hard to find correct contact info. I only found a useful email by looking through Trustpilot.Very poor customer service. One of those companies that don't reply to emails. My house is listed as Sold STC. My house has not been sold and it is not on the market. 5 days after phoning and emailing still no action taken and still no reply to my email. By contrast, I contacted Zoopla on the same day and they could not have been more helpful. They dealt with my issue within 1 hour of a phone call! What a difference!

Deborah · 3 June 2024

Agent replied · 25 October 2024

Good Afternoon Deborah,Thank you for taking the time to update your review. I'm glad to hear that this has now been resolved. If you need anything else, please reach back out to talk-to-us@rightmove.co.uk!Many thanks,Rightmove.

1/5

Trustpilot

I recently applied for a rental…

I recently applied for a rental property through Rightmove and had a highly disappointing experience. Despite my stable and substantial base salary, my application was rejected due to the financial status of the company I work for, a factor that has no bearing on my personal income or ability to pay rent. The application process was frustrating, with irrelevant criteria being used to assess my suitability as a tenant.Additionally, the company's verification methods were inadequate. They attempted to verify my income through means that were not relevant to my situation, such as checking the net asset worth of my employer and failing to recognize the legitimacy of my income documentation. Their refusal to proceed with my application was based on these flawed checks.To make matters worse, despite this unfair decision, there has been no proactive communication regarding the refund of my holding deposit. This experience has left me feeling dissatisfied and undervalued as a potential tenant.I hope Rightmove reviews their application process and criteria to avoid similar issues for other applicants in the future. Clearer guidelines and more relevant assessment methods would improve the overall experience.

Florica · 24 May 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hello Mr Florica, I am very sorry to hear of the experience you had during your most recent property application, we always endeavor to complete every application successfully and its disappointing to hear this wasn't the case.Generally, Rightmove will carry out checks based on an applicant's personal information, but some care will be taken to verify the source of the references provided, which I believe you may be referring to and we are happy to discuss in more detail.I have taken some time to locate an application relating to your details, but in the interest of protecting your data, if you would like me to respond directly regarding the application, would you be to email us directly at rltcomplaints@rightmove.co.uk.Thanks

5/5

Trustpilot

After a having issues with my email and…

After a having issues with my email and having to send things through needed a couple of times, Jessica was very clear in advising me what was needed and now I am going to be able to move in a few days which I didn’t think would happen - thank you!

Toni · 26 January 2023

Agent replied · 25 October 2024

Hello, thank you for your review, I will be happy to pass on your feedback to Jessica. Many thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

dumbest authentication

I had to complete 16 puzzles just to sign in to my account. Using such excessive authentication for a housing search portal is absurd. Instead of helping, it only drives me to use Zoopla instead.

Iza · 8 December 2025

Agent replied · 22 December 2025

Good morning Iza, Thank you for your message and bringing this to my attention. I’m here to help and would like to discuss this to assist with resolving the issue you're encountering. Please call me at 01908 712 300, or share your contact number to talk-to-us@rightmove.co.uk, and I can call you back to assist. We are always looking to improve, and I will pass your feedback to our developers. Whilst we cannot make any promises, feedback is taken on board when looking at future developments. If you have any more feedback or suggestions on how we can improve, please let us know. Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Great service... happy customer!

Rachel Robertson was like a breath of fresh air during a busy and stressful period of transit. She was clear, friendly and professional and helped to secure a great Sky package for myself and my partner ahead of our move at the end of March. Thank you, Rachel! I'd be more than happy to recommend Van Mildert to friends and family in the future.

Ryan · 4 March 2021

Agent replied · 25 October 2024

Hi Ryan,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review! I'm so pleased to read that Rachael was able to help you out and help take away some of the stress of moving by at least making sure you have something good to watch while unpacking your boxes! I've passed on your kind words to both Rachael and her manager who will both be really grateful for your kind words.Congratulations on your new home, we hope you get moved and settled with as little stress as possible!Best wishes,Vicki

5/5

Trustpilot

Great customer service!

I spoke to Tonicha in the RightMove tenant referencing team and she was so helpful, taking the time to explain the process/complications of our application to me and going the extra mile to keep me informed as the process progressed. Very happy with the customer service received. Thank you Tonicha!

Rachel · 6 February 2023

Agent replied · 25 October 2024

Hello Rachel,Thanks for leaving a five-star review, we're glad to hear of your experience and I will pass your feedback over to Tonicha.If you have any further feedback, drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk or give us a call on 01908712300. Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

The referencing section

The referencing section - Denied a member of our staff on a ridiculous technicality when clearly his income was visibly more than enough for the rental. I have no idea if some of the members at the other end can decipher the facts in front of them. This situation has caused great stress and pressure on the person in question. The market is difficult out there already without additional complications piled on young people.

Doris · 16 August 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hello Doris,Thank you so much for taking the time to provide some valuable feedback, we are sorry to hear the disappointment caused by the outcome of our referencing for one of your employees.Whilst we always endeavor to verify as much income and savings as possible for every applicant, there are instances where we are unable to verify full affordability for a number of reasons. If the applicant feels we have incorrectly assessed their income, I would highly recommend they contact us directly via rltcomplaints@rightmove.co.uk.Thank you

1/5

Trustpilot

Website is soooo slowww

Website is soooo slowww. No doubt Rightmove will not accept any fault but rather blame it on a third party or my ipad etc etc and yet when I use on the market or zoopla I dont have any problems at all. Strange that isnt it.I will stop using Rightmove for maybe 6 months or so and give them a chance to catch up with the latest technology.

D · 18 November 2019

Agent replied · 25 October 2024

Hello,Thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that the website is slow for you on your iPad. We are aware of the website being slow on iPad's due to the service we receive from a third party provider. It is something that our specialist team are currently working on to resolve. In the meantime we would advise to use the Rightmove app. Many thanks, Rightmove.

1/5

Trustpilot

Be careful with RightMove👎👎👎

Be careful with RightMove. I absolutely do not recommend!!! The RightMove checked me, they did an incorrect check, they made a mistake - they mixed up my employer. Adam Urwin did the checking. Based on his mistake, he made an incorrect conclusion to my landlord. Lendrod refused to renew the lease.I asked to correct the mistake and was completely ignored.This is terribly incompetent and unprofessional. The mistake of one fool decides the fate of people. Do not deal with this dangerous company. A shame! They don't even deserve one star.

Laura's · 28 April 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hello Laura, We are very sorry to hear of your recent experience with the referencing process, we appreciate you taking the time to provide feedback and would absolutely like to look into this further.I have been unable to locate the reference in question using the information stated, but if you would be able to send an email to RLTComplaints@rightmove.co.uk with your full name and the address of the property the application in question was for we can fully review.We understand that mistakes can be made in referencing if we are following processes and don't have the full picture, but we always endeavor to rectify and take accountability for any mistakes made so this certainly sounds like something we would like to look into.Thanks

1/5

Trustpilot

Logging in is a nightmare - I hate it.

Every time I log into this site my password does not work, and I have to be emailed a link, and it is more difficult than logging into my bank account. So I just elected to change the password. All appeared great, until I found all my saved properties had gone and all my drawn areas have gone. All I want is to look at properties and save them. This is the most ridiculous website I have ever encountered.

Mr · 12 May 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hi Adrian,Thank you for taking the time to leave us a review.We are sorry to hear about your experience. We'd like to gather a little more details from you in order to look into this with you are this is not the expected behavior. Please get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk or 01908 712300. We shall then be able to assist you further, Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Everyone should be careful before…

Everyone should be careful before signing an agreement with them. After signing the contract, I sent an e-mail and requested to terminate the contract for special justified reasons within a week. And still until now they’re sending me a payment invoice for absolutely nothing. There are someone with name Korryn and Nina. I sent them a several e-mails with cancellation but they ignored. I will open the case on them. Already started

GB · 8 September 2024

Agent replied · 25 October 2024

Good afternoon, Thank you for taking the time to leave your review and we're really sorry to hear of your recent experience.We will arrange for your Account Manager to get in contact with you to discuss this further and please let us know if there's anything else we can help with in the meantime.Many thanks,Rightmove

1/5

Trustpilot

Hello

Hello, thank you for your reply. We don't use Outlook; we use Google Chrome, and our email addresses are Gmail. We experience this problem every three months. We can't use it for about a week or more, and we have to contact you each time. We don't change our browser; we always use the same browser. We're still experiencing the same problem. Please help. We use the same email addresses, but there's no change. However, we don't receive a confirmation email, so we can't add or update our listings.

TURKEY · 21 July 2025

3/5

Trustpilot

Hope they can change their instant valuation algorithm

Tried a instant valuation over my semi-detached house with a large front and rear garden and found out the valuation is just the same as a terraced house of 30% smaller without big garden. We've checked the facts on their instant valuation website and found a lot of incorrect information over there, so tried to contact their customer service to either correct them or remove the instant valuation at all. (Their competitor Zoopla provides a correct information and gave the value 20% higher than Rightmove)P.S. the customer service provided us the way to remove the instant valuation. And so we review our ratings. Really suggest they have to make sure the public opinion to be correct.

Alex · 15 April 2024

Agent replied · 25 October 2024

Good Afternoon Alex,Thank you for taking the time to leave us review.I can see that you're in communication with the customer support team to get this record removed. If you need anything else, please do reach out on your thread with the customer support team!Many thanks, Rightmove

5/5

Trustpilot

Very Professional Service

I had been dealing with Nikita, and I must say it was a very pleasant and professional experience, Nikita was very helpful and was happy to give extra support to ensure I understood the process, and what was needed from me, which made the whole process smooth and straightforward.

Michael · 6 February 2023

Agent replied · 25 October 2024

Hi Michael, Thank you for taking the time to leave us a review. It's wonderful to hear about your experience with Nikita & Rightmove. Thanks, Rightmove

1/5

Trustpilot

Simply can't log in

Despite 2 weeks and many hours speaking to the "tech helpline" who's only solutions sis to delete your account and clear cookies, I still cannot log in.

Mark · 3 February 2026

Agent replied · 25 October 2024

Hi Mark, Thank you for taking the time to share your experience. We’re really sorry to hear how frustrating this has been, especially after spending so much time speaking with us. We understand how disappointing it is when you’re unable to log in despite trying multiple browsers and following the advice given. We can see that you’re already liaising with our Tech Care specialists, who are best placed to investigate this further. Please be assured that the issue is being taken seriously, and we appreciate your patience while they continue to work towards a resolution. Thank you, Rightmove.

4/5

Trustpilot

Very quick to respond/take action

Very quick to respond and correct a problem as the details shown against my property on House Prices were incorrect (the images to be specific). The incorrect item was removed and I received a confirmation email within a couple of hours.As the issue was shown against a house last sold in 1995 I wondered if I would even get a response, so well done RIGHT MOVE.

Lewis · 24 February 2020

Agent replied · 25 October 2024

Hi Lewis. Thank you for taking the time to leave us a five star review.We're so pleased to hear you had a great experience with one of our specialists, and we'll be sure to pass your feedback on to them. If there's anything we can do to help in the future, please don't hesitate to get in touch. Our email address is talk-to-us@rightmove.co.uk or, you can give us a call on 01908 712300.Happy home hunting.Many Thanks,Rightmove.

1/5

Trustpilot

Website is broken

Website is broken. It constantly says password is incorrect even when just changed it to it. So frustrating. Absolutely pathetic.

Albie · 23 October 2024

Agent replied · 25 October 2024

Hi Albie, Thank you for taking the time to reach out and for providing your feedback. We are sorry to hear you are experiencing this issueCan you please get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk or 01908 712300? We can help troubleshoot this for you to prevent this from happening. Thanks, Rightmove.

1/5

Trustpilot

Waste of time using the app

Waste of time using the app. Most of the places advertised are not in the radius and the filters are useless to renters. I have found more time wasted through using the app. Advertising properties seen in high demand and literally they are overrated and untrue. The properties are still on the market for 12 months until it becomes realistic. It's better using other methods in search, as some of the properties I doubt are even valid, ploy to get signed up for something. Definitely not renter friendly

Christopher · 26 March 2024

Agent replied · 25 October 2024

Good Morning Christopher, Thank you for taking the time to leave us a review.We want to look into this further for you, so that we can do this please can you send us an email to talk-to-us@rightmove.co.uk.Please send over any feedback or suggestions to this email and we can consider this for future updates to the website. We look forward to hearing from you.Many thanks,Rightmove

5/5

Trustpilot

Excellent Customer Service

Emma was very helpful and lovely to deal with. She dealt with my query promptly and efficiently and I’m very grateful to her for the technical assistance. Thank you.

MA · 22 May 2024

Agent replied · 25 October 2024

Good Afternoon,Thank you for taking the time to leave us a review! I'm happy to hear you had such a good experience and I will be sure to let Emma know!Please do not hesitate to reach out if you need anything else!Many thanksRightmove

5/5

Trustpilot

Excellent customer service

Today with the help of Rachel Robinson I have set up my internet/TV with Sky.Rachel was attentive, listened to all my questions and relayed the answers clearly and concisely back to me. This is what good customer service looks like. Excellent service and for once I put the phone down with a smile (even though I’ve increased my monthly payments 😉)

A · 5 May 2021

Agent replied · 25 October 2024

Hello, Thanks so much for taking the time to leave such a lovely review for our colleague Rachel. Rachel really does give service with a smile and we are glad that was so contagious it left you with one too. We really value good customer service and we will pass your feedback on to Rachel and her manager.Good luck in your new home.Best WishesBeth

5/5

Trustpilot

Reference

I was sent and email and additional recieved a phone call from Natalie Cooper. She provided me with guidance on what to send and how to send it while providing excellent customer care. Natalie was very quick in responding to my email and providing an update. Very grateful fir yhe service I recieved today.Thank you

Katie · 20 April 2022

Agent replied · 25 October 2024

Hi there, Thank you for taking the time to leave us a review. Its wonderful to hear of your experience with Rightmove. If you need anything else, please get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk or 01908 712300. Thanks, Rightmove

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.