Every review we hold for the Old Trafford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotOverall good service
Joe was great in overall negotiations of the property
Nouman · 18 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
Thank you for choosing our services and for leaving us such positive feedback. We're thrilled to have been able to assist you effectively. Your review will be shared with our team, who will be motivated by your kind words. If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
GoogleAwful experience
I signed a contract that said in Bold on the front. NO SELLING FEES. I assumed this meant the fees would be negotiated on top of the purchase price. They are not. For example I was told I had an offer of 115000 when in fact the offer was 125000 at no point was this explained. I was just lied to. The only reason I found this out was when I spoke directly to the buyer despite us both being told under no circumstances must we talk about offers. Now I know why. Finally I got an offer of "135" only it wasn't the offer the offer was 145 but springbok wanted to take 10,000 as a fee. 10 k !!! On a house worth 145 , how is that reasonable? By this time I had no choice as I had to move. The whole experience was awful. 3 times as much fee as my original agent wanted to charge plus no for sale sign and I had to do all the viewings myself so cannot understand these extortionate costs. I managed to get it down to 7k but still ridiculous
I was approached by springbok not the other way round, I was told they had a portfolio of investors who would be interested and I could get a quick sale. This did not happen , it was just relisted on rightmove at a lower price. And took months to go through. I regret not sticking with my estate agent and getting a better price. Solicitors were slow and I had to chase constantly . Sales progressor was nice but the company overall I do not recommend
Before the sale was finished the emails and texts started asking for a review. I told them I do not want to review. I explicitly told them to stop with relentless begging texts and emails but i have been ignored for 2 months so here I am with my review. Maybe the begging will stop now.
Sara · 16 November 2024
Agent replied · 23 November 2024
Dear Sara, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to address your concerns. Firstly, we’d like to clarify that no deceptive practices have occurred here. There are no selling fees for engaging in our services or completing your property sale, and you have not been charged or invoiced for such fees. We understand you may be referring to the balance due to us which we will detail further below. At the outset, we provided a fixed price for the property, which you agreed to. The way in which the agreement works is clearly detailed in the contract signed, independently without any Springbok staff present. This outlines how our process works in plain and transparent wording. Our remuneration is derived from any amount achieved above the initial fixed price offered and agreed to by you, allowing us to alleviate our sellers from paying a selling fee. In some cases, adjustments to the initial fixed price may be necessary for us to be able to facilitate a sale - which is the case in any property transaction. These adjustments are presented to you for approval, and the decision to proceed remains entirely in your control. Regarding your concerns about the sale process, while we have a portfolio of investors, we also list properties on advertising portals to maximise exposure. We understand the frustration you may have experienced with the timeline, and while we strive to expedite all transactions, delays can occasionally occur due to the conveyancing process, which is often beyond our control. However, we proudly process sales faster than the national average, which is usually five-six months. We apologise for any inconvenience caused by the feedback requests you received after completion. Feedback is vital for us to improve our services, but we’ve ensured you won’t receive further correspondence regarding this.
We hope this clarifies your concerns. Thank you again for your feedback, and we wish you all the best in the future. Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience working with Chris Stalker at Springbok. He was efficient, communicative, and made the process smooth from start to the current stage. Chris’s professionalism stood out, as he was always available to address any concerns and kept me well informed throughout. Although the sale hasn't yet completed, his proactive and dedicated approach gives me full confidence in a successful outcome. I would definitely recommend Chris and Springbok to friends and family for their property needs. Overall, a positive experience that deserves recognition
Gubs · 16 November 2024
Agent replied · 23 November 2024
Thank you for choosing our services and for leaving such a positive review. We're thrilled to have been able to assist you effectively. Your feedback will be shared with our team, and they will be motivated by your warm words. If there's anything else we can do for you, please know that we're here to help. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotAwful experience
I signed a contract that said in Bold on the front. NO SELLING FEES. I assumed this meant the fees would be negotiated on top of the purchase price. They are not. For example I was told I had an offer of 115000 when in fact the offer was 125000 at no point was this explained. I was just lied to. The only reason I found this out was when I spoke directly to the buyer despite us both being told under no circumstances must we talk about offers. Now I know why. Finally I got an offer of "135" only it wasn't the offer the offer was 145 but springbok wanted to take 10,000 as a fee. 10 k !!! On a house worth 145 , how is that reasonable? By this time I had no choice as I had to move. The whole experience was awful. 3 times as much fee as my original agent wanted to charge plus no for sale sign and I had to do all the viewings myself so cannot understand these extortionate costs. I managed to get it down to 7k but still ridiculous I was approached by springbok not the other way round, I was told they had a portfolio of investors who would be interested and I could get a quick sale. This did not happen , it was just relisted on rightmove at a lower price. And took months to go through. I regret not sticking with my estate agent and getting a better price. Solicitors were slow and I had to chase constantly . Sales progress or was nice but the company overall I do not recommend Before the sale was finished the emails and texts started asking for a review. I told them I do not want to review. I explicitly told them to stop with relentless begging texts and emails but i have been ignored for 2 months so here I am with my review. Maybe the begging will stop now.
Sara · 14 November 2024
Agent replied · 23 December 2024
Dear Sara, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to address your concerns. Firstly, we’d like to clarify that no deceptive practices have occurred here. There are no selling fees for engaging in our services or completing your property sale, and you have not been charged or invoiced for such fees. We understand you may be referring to the balance due to us which we will detail further below. At the outset, we provided a fixed price for the property, which you agreed to. The way in which the agreement works is clearly detailed in the contract signed, independently without any Springbok staff present. This outlines how our process works in plain and transparent wording. Our remuneration is derived from any amount achieved above the initial fixed price offered and agreed to by you, allowing us to alleviate our sellers from paying a selling fee. In some cases, adjustments to the initial fixed price may be necessary for us to be able to facilitate a sale - which is the case in any property transaction. These adjustments are presented to you for approval, and the decision to proceed remains entirely in your control. Regarding your concerns about the sale process, while we have a portfolio of investors, we also list properties on advertising portals to maximise exposure. We understand the frustration you may have experienced with the timeline, and while we strive to expedite all transactions, delays can occasionally occur due to the conveyancing process, which is often beyond our control. However, we proudly process sales faster than the national average, which is usually five-six months. We apologise for any inconvenience caused by the feedback requests you received after completion. Feedback is vital for us to improve our services, but we’ve ensured you won’t receive further correspondence regarding this.We hope this clarifies your concerns. Thank you again for your feedback, and we wish you all the best in the future. Springbok Customer Services
★★★★★ 4/5
TrustpilotPasha at Springbok Properties provided…
Pasha at Springbok Properties provided an exceptional service from start to finish, he was professional, friendly, and incredibly knowledgeable, always keeping me updated and answering every question quickly and clearly. His honesty and guidance made the whole process smooth and stress-free, and it genuinely felt like he went above and beyond to make sure everything went perfectly. I’m extremely happy with the service I received and would highly recommend Pasha to anyone looking for a reliable and dedicated estate agent.
Mac · 21 November 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotProfessional experiance overall
I had a great experience working with Chris Stalker at Springbok. He was efficient, communicative, and made the process smooth from start to the current stage. Chris’s professionalism stood out, as he was always available to address any concerns and kept me well informed throughout. Although the sale hasn't yet completed, his proactive and dedicated approach gives me full confidence in a successful outcome. I would definitely recommend Chris and Springbok to friends and family for their property needs. Overall, a positive experience that deserves recognition
Gurbinder · 12 November 2024
Agent replied · 23 December 2024
Your feedback is greatly appreciated, and we are thrilled that you were satisfied with our services. Your comments will serve as motivation for our team, who always strive to provide the best service possible. Should you have any future inquiries or require further assistance, please do not hesitate to reach out. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
GoogleWe are accidental users of Springbok, as we were looking for a house to buy and happened upon one they had listed. We were inundated with reminders about the viewing but that's ok. Once we decided to put in an offer, Joe was very quick to respond and understand our situation which he conveyed to the sellers. He came across as genuinely happy that it was accepted and explained the next steps to us. We are still in the process of exchanging but we have continued to have regular contact from Springbok, so far so good!
Leigh · 9 November 2024
Agent replied · 9 December 2024
Your rating and feedback are truly appreciated. We're glad to have met your expectations and will share your feedback with our team. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
GoogleHaden Donovan made our first-time buying experience incredibly smooth and easy. He was always helpful, clear, and supportive throughout the process. We really appreciated his guidance and would highly recommend him.
Elijah · 11 April 2026
Agent replied · 16 April 2026
Your positive feedback means a lot to us. We’re pleased that we were able to meet your expectations and deliver the service you needed. The team will appreciate your comments. Please feel free to reach out if you require any further … More
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe are accidental users of Springbok
We are accidental users of Springbok, as we were looking for a house to buy and happened upon one they had listed. We were inundated with reminders about the viewing but that's ok. Once we decided to put in an offer, Joe was very quick to respond and understand our situation which he conveyed to the sellers. He came across as genuinely happy that it was accepted and explained the next steps to us. We are still in the process of exchanging but we have continued to have regular contact from Springbok, so far so good!
Leigh · 6 November 2024
Agent replied · 23 December 2024
Thank you for your kind review. We’re happy to know we provided the level of service you were looking for. Your feedback will be shared with the team as encouragement to keep up the great work. If you ever need anything else, please get in touch.Warm regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotQuick, easy, efficient
Springbok made the entire selling process very easy, going from initial contact, to listing and then to sale agreed all within 5 weeks! Jack, Ayanna, and Haden kept me in the loop the entire way. Thanks team!
Shannon · 20 February 2026
Agent replied · 23 February 2026
We are thrilled to receive such positive feedback from you! Thank you for sharing your great service experience with us. We will make sure to pass along your kind words to our team. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
GoogleI am in the process of selling through Springbok and have dealt with James Keating at this early stage. He is very friendly and professional in my dealings with him.
Ian · 15 April 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for choosing our services and for leaving us such positive feedback. We're thrilled to have been able to assist you effectively. Your review will be shared with our team, who will be motivated by your kind words. If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotSpringbok is a great agent
Springbok is a great agent, they helped us through buying our first property step by step, cleary showed us how the conveyancing process so we understoodand explained what we needed to do as first times buyers on anything we were unsure of. I love that you are required to put a deposit down to make an offer so it took away some stress of wondering if the sale will not go through. That deposit is then taken from the final completion providing you stick to the agreement so you get it back! Natalie Jackson is the agent who kept us upto date every time there was an update to provide which was really helpful and was always reliable to answer our calls or reply to our emails very quickly. We couldn't have asked for better, thank you for making the process of buying our first home such a positive one.
Sarah · 29 October 2024
Agent replied · 16 June 2024
We're absolutely thrilled by your positive review and delighted to know that you had a wonderful experience with us. Your valuable feedback will be shared with our team members, who will be inspired by your kind words. If you ever require our services again, please don't hesitate to get in touch. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional Property Buying Services
I chose Springbok Properties after reading positive reviews, and they truly lived up to the expectations. The team, especially John, provided excellent service from start to finish. Jay was incredibly responsive and kept me informed throughout the entire process. The cash offer was fair, and the sale was completed quickly without any complications. I appreciated how smoothly everything was handled and the clear communication at every stage. I’m very pleased with the outcome and would highly recommend Springbok Properties to anyone looking for a fast and reliable sale.
Mark · 27 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
We're incredibly grateful for your feedback and thrilled to hear about your positive experience with us. Your review will be passed along to our dedicated team members, who take immense pride in delivering exceptional service. If there's anything else we can assist you with, please do not hesitate to let us know. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat experience so far..!
I’d never heard of Springbok before and was honestly suspicious of the legitimacy of the whole process, given all they claim to do. That being said we’ve had nothing but a great experience with them. Sam was our sales negotiator and we managed to settle on an offer within a day. He was available to answer the phone at any point and called us very promptly with any feedback. The communication has been better than we’d ever experienced with a “normal” estate agents and the pace in which the service is given removes many anxieties and long waits from the whole process. We are now a few weeks into our purchase with Springbok and receive prompt updates on a weekly basis. We aren’t left in the dark waiting to see what is being done and the personal touch of a quick phone call rather than a generic email is brilliant. We haven’t had to chase anything so far and trust that they’re on the ball, they're in regular communication with our solicitors and chasing them so we don’t have to, pushing us through for us to get our keys as quickly as possible. Thanks for a great experience so far!
Alice · 27 October 2024
Agent replied · 23 December 2024
Your satisfaction is our top priority, and we're overjoyed that we could exceed your expectations. Thank you for taking the time to leave us your valuable feedback. We will be sure to share your comments with the team as they take great pride in delivering exceptional service. If there's anything else we can do for you, please feel free to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 4/5
TrustpilotTakes away all the stress
Well, things did take a little longer than expected. But most importantly they sold my property and found the ideal buyer. The communication with my advisor Mia Richardson was absolutely fantastic, she kep me updated every step of the way, and was able to answer a lot of my weird questions with surety. I would use them again to sell a the next house, as the whole process took away all the worry and stress. Thank you Springbok and thank you Mia.
Johnathon · 26 October 2024
Agent replied · 23 December 2024
Thank you for choosing our services and for leaving us such positive feedback. We're thrilled to have been able to assist you effectively. Your review will be shared with our team, who will be motivated by your kind words. If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotSpringbok have been very easy to deal…
Springbok have been very easy to deal with throughout the process and taken all the stress out of the sale of my property. The house had been empty for some time and been up for sale with various different estate agents to no avail. Springbok managed to sell the house quickly, efficiently and for a fair price. I would especially recommend Becci who saw the sale through on my behalf, keeping me updated every step of the way. Thank you!
Jackie · 25 October 2024
Agent replied · 23 December 2024
Thank you for your feedback. We’re glad to know you were satisfied with our service. We’ll share your comments with the team, who will be encouraged by your kind words. If there’s anything else we can help with, please feel free to reach out.Warm regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you Lewis Buddle!
Thank you Lewis Buddle!We are ecstatic and really appreciate all you have done in finding the right buyer for our property. Also going beyond and above helping with our proposed purchase too!Our property had been on the market for at least 6 months with very few viewings. Once Springbok came on board everything started moving swiftly. You understood our mission and worked tirelessly with us to get our house sold within a timeframe.Thanks for all your hard work.
Susan · 22 November 2024
Agent replied · 23 December 2024
Thank you for sharing your experience. We’re pleased to have met your expectations and provided the support you needed. Your feedback will be shared with our team, who’ll appreciate the recognition. If you ever require further assistance, don’t hesitate to reach out.Warm regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotI recently purchased a house in Feltham…
I recently purchased a house in Feltham (TW13) and had the pleasure of working with Craig Pendlebury as my sales manager at Springbok Properties Throughout the process, Craig demonstrated excellent communication skills, keeping me informed at every step. He was always available to answer my questions and provided valuable guidance, making the entire experience much smoother. His professionalism and helpful attitude were truly appreciated, and I would highly recommend Craig to anyone looking for a reliable and knowledgeable sales manager.
L · 21 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
We’re grateful for your positive review. It’s great to hear that we could provide the service you needed. Your kind words will be shared with the team as motivation to continue their hard work. Please contact us if you have any other questions.Warm regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 3/5
GoogleOverall i had a fairly smooth purchase of a house with a tenant in situ through Springbok. I was concerned that they charged me a £2596 deposit which includes a £96 non refundable admin fee. I was assured that if anything was seriously wrong with the property then this would be returned. Some problems were found upon survey but we negotiated the price. All remained ok until checks were carried out upon the tenancy discovered No Deposit or references were taken by the owner, there were also serious discrepancies in paperwork to do with tenant, kind of felt pressured into taking a tenant on that i would not have normally or lose the 2.5K I would have thought that some Due Diligence and a responsible agent would have at least checked that basics such as References and deposits are in place before selling a property with a tenant in situ! All said the staff were polite attentive and professional especially Annie Wood...thank you Annie (Source : allAgents)
Sue · 19 October 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Sue, thank you for your feedback. We welcome any feedback such as this, and will be looking further into this internally to take any necessary improvement measures. We wish you all the best. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 3/5
TrustpilotProceed with caution
Overall i had a fairly smooth purchase of a house with a tenant in situ through Springbok. I was concerned that they charged me a £2596 deposit which includes a £96 non refundable admin fee. I was assured that if anything was seriously wrong with the property then this would be returned. Some problems were found upon survey but we negotiated the price. All remained ok until checks were carried out upon the tenancy discovered No Deposit or references were taken by the owner, there were also serious discrepancies in paperwork to do with tenant, kind of felt pressured into taking a tenant on that i would not have normally or lose the 2.5K I would have thought that some Due Diligence and a responsible agent would have at least checked that basics such as References and deposits are in place before selling a property with a tenant in situ! All said the staff were polite attentive and professional especially Annie Wood...thank you Annie
Sue · 19 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
Dear Sue, thank you for your feedback. We welcome any feedback such as this, and will be looking further into this internally to take any necessary improvement measures. We wish you all the best. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotSpringbok did exactly what they said…
Springbok did exactly what they said they would do. They are very transparent and very pro active. Our house had languished on the market for almost ten months. Springbok promised to have it sold by Christmas and they more than delivered on their promise - our house sold within two weeks of signing up with them. The people at springbok are very helpful, friendly and dynamic. Mason was our negotiator and he kept us up to date with regular check ins and knowledgable advice.
Joanne · 17 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
We greatly appreciate your feedback and are thrilled to know that you were satisfied with our services. Your comments will be shared with our team, who will be inspired by your kind words. If you have any future inquiries or require further assistance, please do not hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotMisleading website !!!...
Misleading website !!!.... I felt that what it states is not entirely true . For example...a cash offer in less than 24 hours. In my case it was and would not have been offered. I was told to go find another Estate Agent, implying the current Agent I was using was not marketing my property correctly. I really thought I was going to progress with my house sale using Springbok but was left feeling deflated and let down. If asked, I would discourage anyone from using this company.
JulieMarsden · 18 March 2026
Agent replied · 21 March 2026
Dear Julie, thank you for your comments here. We would appreciate it if you could provide us with an account of your experience, as your detailed input will assist us in addressing and resolving the issues you've raised. You can contact us at customerservicemanager@springbokgroup.co.uk. If we can be of any assistance, please do not hesitate to contact. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery Pleasant purchase
Chris was really helpful and reassuring during the initial purchase process. I was able to negotiate a good price on the property and Chris facilitated everything before passing me on to progression.
Shahid · 18 March 2026
Agent replied · 21 March 2026
Thank you for your kind words. We’re happy we could provide the support you were looking for. Your review will be shared with the team, who will be encouraged by your feedback. If you need anything else, we’re here to help.
Warm regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe were delighted with every stage of…
We were delighted with every stage of our house sale through Springbok. The process was amazingly quick, exactly 3 months from accepting their offer to moving into our new home. Their offer was very good and the house was put up for sale within the week with lots of viewings booked in the following week. Sold within 2 weeks. Want to give a special mention to Jake who negotiated with all the solicitors when we couldn’t get hold of them when close to completion date. Can’t recommend Springbok enough, so much so that we recommended them to our niece who is now in the process of selling their house also through them.
Joy · 4 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
Your feedback is greatly appreciated, and we are thrilled that you were satisfied with our services. Your comments will serve as motivation for our team, who always strive to provide the best service possible. Should you have any future inquiries or require further assistance, please do not hesitate to reach out. Warmest Regards, Springbok Customer Services
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.