Trusted Agent profile · Nottingham

ZEBRAlets Nottingham reviews

3.8

★★★★★ Good

106 reviews across 1 platform

16 Lenton Boulevard, Lenton, Nottingham, NG7 2ES

ZEBRAlets's office in Nottingham, at 16 Lenton Boulevard, is rated 3.8 out of 5 across 106 reviews on 1 platform, including 106 Google reviews rated 3.8.

Google logo

3.8 / 5

106

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Nottingham office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

Will do everything they can to take as much of your deposit as possible. Will invent repairs and blame you for damage done by previous occupants. Do not use.

Paddy · 17 June 2018

Agent replied · 15 June 2024

Thank you for leaving a review Patrick. It is a shame you feel that this is the case following the conversations we have had with your group. As always, we act on the instructions of the landlord of the property and provide evidence for any deposit deductions. You were welcome to challenge the deductions, we have no gain from deducting from a tenants deposit and try to act as a mediator between the tenant and the landlord. We wish you all the best for the future.

5/5

Google

Amazing experience been with them for years

Tamoor · 12 December 2024

5/5

Google

Great service every year for finding a student house, gave good range of houses to look at and always helpful and reliable

Finan · 16 June 2020

Agent replied · 15 June 2024

Hi Finan, thank you for your kind words. It has been a pleasure to help you with your student accommodation!

5/5

Google

Everyone is amazing. Very polite and professional. The staff are always in a bubbly and cheerful mood and go beyond expectations. The Nottingham office are ama,I guess.

Amjad · 19 October 2023

1/5

Google

Ridiculous charges for lost keys; just seems like everything is about making money rather than helping out their tenants. Wouldn’t recommend for students

Victoria · 17 June 2019

Agent replied · 15 June 2024

Hi Victoria, we're very disappointed that you feel this way. We would like to remind you that it is your responsibility to look after your keys, not ours. There is a charge for lost keys, as someone has to take time out of their working day (costing the company money) to get your keys cut (costing money) to deliver them to you before the end of the working day so you can access your house/room. We would much rather you didn't lose your keys and we did not have to get them cut on your behalf. We inform all of our tenants of this at the start of their tenancy (clearly displayed on the notice board in your property), we provide a key safe in the property so you can access your room and offer tips (such as getting a key cut prior to losing them) all of which to try and reduce the occurrence of such situations.

5/5

Google

Thanks for everything making myself with a great rental house for the 1st year in UK! Brilliant service ! Show up to fix everything right away once happened! Thanks!

阿基雞爸爸 · 20 August 2023

5/5

Google

Was a very quick and easy process to renting a house with ZebraLets. Staff there are very helpful and it’s a stress-free process, we were looking for a student accommodation and since ZebraLets began helping us, it took less than 24 hours to find the right property and sign the paperwork.

Daniel · 16 June 2020

5/5

Google

Great experience with Zebralets. I would definitely recommend them and work with them again. Very considerate and fast acting to any issues we had as well as willing to work with us through any difficulties.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Jake · 16 June 2022

1/5

Google

Don't let the fake paid for reviews fool you, terrible toxic company

Daniel · 16 June 2021

Agent replied · 15 June 2024

Dear Daniel, Sorry to hear of your comments. We have checked our file and from our records you vacated a property some time ago. You wished to move from the property and your Landlord agreed for this too. If you require further help or would like to discuss this further then can you please email Nottingham@zebralets.co.uk and a member of senior management will investigate this accordingly. Regards Zebralets

1/5

Google

Awful, unprofessional company. More like con artists, stole £300 off me. Do not recommend.

Alex · 17 June 2019

Agent replied · 15 June 2024

Hi Alex, we're sorry you feel this way. You were informed several times of the costs involved in the numerous times we had to accommodate your group which was over and above our usual service. You signed a tenancy agreement which clearly stated that your holding fee was non-refundable in the event you did not take occupation of your property - it is unfortunate that you feel we are con-artists when you agreed to the terms in writing. We hope you have a better experience renting in the future.

5/5

Google

Great experience both times we went with Zebralets for student housing!

Megan · 17 March 2024

5/5

Google

Great experience with Waq

Kieran · 16 February 2024

5/5

Google

Great communication throughout , would use them again

Paul · 20 August 2023

5/5

Google

Professional and friendly service

S · 20 August 2023

1/5

Google

Absolutely god-awful, unprofessional and legality ignoring company that 'managed' a property in the Cedar Court block to catastrophic conclusion.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Hells · 16 June 2021

5/5

Google

I have been using zebra let’s for a number of years now. Excellent service from start to finish, very reliable and organised. Highly recommended

Saira · 16 June 2020

5/5

Google

As a landlord with multiple properties; it's the best decision I have ever made to instruct Zebra lets to manage my houses. Very professional and informative firm.

Ali · 17 June 2017

1/5

Google

Don't pay any attention to the fake paid 5 star reviews, they are scum of the highest order

Amy · 16 June 2020

1/5

Google

Rating only, no written review.

Ben · 4 December 2025

5/5

Google

Rating only, no written review.

Amreen · 22 February 2025

5/5

Google

V good

Will · 12 December 2024

5/5

Google

Rating only, no written review.

Jan · 12 December 2024

Agent replied · 26 December 2024

Hi Jan, Thank you for the 5* review!

5/5

Google

Rating only, no written review.

Gurmeet · 16 May 2024

4/5

Google

Rating only, no written review.

Peter · 18 December 2023

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read ZEBRAlets's Google reviews

Questions about ZEBRAlets Nottingham

How many reviews does ZEBRAlets Nottingham have?

ZEBRAlets's Nottingham office has 106 reviews across 1 platform: 106 on Google.

What is ZEBRAlets Nottingham's rating?

ZEBRAlets Nottingham is rated 3.8 out of 5 across all 106 reviews, and 3.8 out of 5 on Google from 106 reviews.

Where is ZEBRAlets's Nottingham office?

ZEBRAlets Nottingham, 16 Lenton Boulevard, Lenton, Nottingham, NG7 2ES.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.