Every review we hold for the Newham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 2/5
TrustpilotWell appointments are booked based on…
Well appointments are booked based on findings and surveys at my property,sadly when time comes for appointment opinions are shifted by maintenance's staff point of view. So should it be better to have a maintenance & repair team staff accompanying surveyors to prevent such waste of time and economical resources? The waiting time is too long so records are loosing the efficiency.
Claudia · 20 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Claudia A,Thank you so much for taking the time to leave us a review and for sharing your thoughts with us.We sincerely apologise for the disappointment caused and we understand your frustration with the discrepancy between the initial survey findings and the maintenance staff's assessment. It's important to us that our processes are efficient and effective, and we very much appreciate you bringing this to our attention. We’ll be sure to take your feedback into consideration as we continue to improve our services and if there’s anything we’re able to help you with at this moment in time, we’d very much love to hear from you.Contact with us is welcome via email at lqdirect@lqgroup.org.uk and it’ll be most helpful if ‘Trustpilot’ is used as your email subject when contacting us in this way. Please feel free to reach out to us at anytime and we’ll be more than happy to help you with your enquiries or any concerns you may have.Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotLived without hot water for years..
We have lived without hot water for years even though the problem was only identified a year ago as boiler being faulty...it has been months now since we were told spare part has been found for it...still waiting because we don't want to escalate the issue..now running out of patience even though we don't yet know where to go next...
Elias · 20 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Elias,Thank you for sharing your feedback with us.We understand your frustration with the ongoing hot water issue. It's unacceptable to be without hot water for an extended period, especially after the problem has been identified. We sincerely apologise for all the trouble you've experienced and for the continued delay in resolving this for you.We appreciate your patience so far, but we also understand your increasing concern. Rest assured, we're committed to resolving this situation and would greatly appreciate your input to help us achieve that.To assist you further, please feel free to email us the details along with your full address at lqdirect@lqgroup.org.uk and use 'Trustpilot' as the subject of your email.Many Thanks,Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotPlumber was very nice and…
Plumber was very nice and understanding, fixed the issue quickly, very professional
Sheena · 20 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Sheena,Thank you so much for the 5 star review,It really is great for us to read the plumber was nice and understanding and your repair was fixed quickly and professionally, This certainly makes us really happy.We really do value your feedback and would like to thank you again for taking the time to share this with us,Many Thanks,Customer Service Team,
★★★★★ 4/5
TrustpilotEngineer was polite and friendly
Engineer was polite and friendly. A little late but satisfied with service.
Ruby · 19 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Ruby,This is amazing, and thank you so much for letting us know how your appointment went.Apologies for the late arrival of the engineer; we hope it didn't inconvenience you too much.Your feedback is valuable to us, and thank you once again for your kind words.We look forward to helping you again soon 😊Many Thanks,Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotSAVE YOURSELVES
DO NOT , I REPEAT DO NOT BUY WITH L&Q . SAVE YOUR SELVES . THEY WILL SELL YOU POSH MODERN FLATS, INCREASE RENT and SERVICE CHARGES. MANAGERS WHO COVER PATCHES DO NOT RESPOND WHEN YOUR’RE REPORTING CONCERNS . THERE IS NOT ENOUGH STAFF TO COVER ALL THE PROPERTIES WHICH MEANS LACK OF CARE. L&Q DO NOT CARE ABOUT THEIR RESIDENTS.
Sam · 3 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Sam,Thank you so much for your review and for sharing your thoughts and feelings with us.We strive to provide our residents with a positive living experience, and we're disappointed to hear that your expectations were not met. Rest assured, we value your feedback as it helps us to understand where potential improvements would be welcomed by our residents.If there's anything specific we can help you with, we'd love to hear from you and have the opportunity to discuss your concerns in more detail.To help us make it possible, we kindly invite you to email our dedicated team here at lqdirect@lqgroup.org.uk (with 'Trustpilot' as your email subject), and we'll be sure to assist wherever we can.Many Thanks,Customer Service Team
★★★★★ 1/5
GoogleA call centre they do have, but no Customer Service to go with it. They keep putting things on the „System”, but nothing ever gets done about the issues. Even if a roof is leaking, 6 month and nothing got done.
Spirelli · 11 April 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotEverything from reporting the issue
Everything from reporting the issue, to them booking an emergency appointment for the same day was amazing and so easy. They were helpful, got in touch when they were due and the man that came was absolutely lovely, a gentleman. He explained what he was doing and replaced and fixed the problem with no issues. He was friendly, courteous and polite.
Customer · 29 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Customer,Thank you so much for your amazing 5-star review! 😊We're thrilled to hear about your positive experience, and it's wonderful to know we were able to provide you with the prompt and efficient service you needed. We're also delighted that you found our operative to be helpful, courteous, and professional. It makes us very proud to hear this too.We strive to provide exceptional customer service, and it's rewarding to hear that we met your expectations. Many thanks again for your feedback; it's much appreciated and has certainly made our day.Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotHappy customer
Engineer was ver helpful and professional in time and great customer service.
Elida · 9 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Elida,Thank you so much for your 5-star review! 😊It sounds like everything went perfectly with your appointment, and it’s great to hear the engineer was helpful and professional whilst in your home. It's certainly reassuring for us to hear this too.Many thanks again for sharing this with us, and feel free to contact us if there’s anything else we can do for you.Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotOngoing leaks on ceiling living with my…
Ongoing leaks on ceiling living with my kids in one room so overcrowded don't have own space for me and my all kids it's been over 4-5 years always had problems with ceiling issues mould smells still room ceiling is open and top room electric and light doesn't work because of leaks even the 1st floor and half kitchen light is off cuz of water issues! Issues start 2019
Jannat · 21 March 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Jannat, We appreciate you taking the time to share your experience with us. As you are reporting that you have an ongoing leak our team would really like to hear from you so we can look into this further. The repairs need to be resolved as a separate issue, however, if you are struggling with a lack of space we can also provide more information regarding moving options if this is something that you are interested in. To make this possible we kindly request that you contact our amazing Customer Service Team via lqdirect@lqgroup.org.uk using @'Trustpilot' as your subject header and we'll do our upmost to help. Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotWonderful experience & help.
I have had an amazing experience with the L&Q office in Kidbrooke. Jo & Jo I have been in touch with regarding purchasing of my new property, have been very helpful. Anytime I needed anything or have any questions, they always answered. I am now living in my beautiful new apartment! Thank You! Highly recommended.
Monika · 16 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Monika,Thank you for your fantastic review! 😁We're over the moon to hear about your positive experience at our Kidbrooke office. Team Jo's dedication to providing exceptional customer service means so much to us, and we're super proud to have them on board. Most importantly, it brings us joy to know that you had a great experience purchasing your home.We're also delighted that you're happy with your new apartment and wish you all the best as you continue to make your new home yours.Many Thanks,Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotEverytime we have to report a repair
Everytime we have to report a repair, it is easy to contact L&Q. The response time is very good, and the repair is done quickly. Whenever it cannot be repair on the same day, we are informed and a reschedule is done with us so that we can rest assured of the quick resolution. For this reason we have given 5*.
Shane · 9 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Shane,Thank you so much for your amazing review! 😊We very much appreciate your kind words and we're glad to hear that you've had positive experiences with our repair services. We always strive to provide prompt and efficient assistance, and we're happy to know that our communication and responsiveness have met your expectations.Many thanks again and we hope to be of assistance again soon.Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotRepair was reported and dealt with in a…
Repair was reported and dealt with in a speedy professional and friendly manner
Anne · 7 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Anne,Thank you so much for your 5-star review! 🙂We appreciate your kind words and we're thrilled to hear about your positive experience. It's wonderful to know that our maintenance team was able to provide you with a prompt, professional, and friendly service. We always strive to deliver excellent customer service and we shall keep working hard to continue offering that same quality service to you.Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotDO NOT GO NEAR THESE PEOPLE!!!!
DO NOT GO NEAR THESE PEOPLE!!!!I have been having asb issues with the person below me since I exchanged properties in Oct 21.I have been verbally abused and harassed to the point of severe depression and anxiety.I have been reporting these issues to Sally Owusu and Annette Tash for the last 11 months and received 3 replies, not 1 acknowledgement! They came to see me on the 9th June and installed a noise monitor which is useless as I am positive someone has told the person below me it has been installed. She is being silent at the moment.In a report concluding a stage 2 complaint I was offered £50 compensation by Simon Sandiford which would be offset against my arrears. I don't have any arrears. This was insulting!!I have yet to be told what the counter allegations are.I have reported all these incidents to everyone up to and including the CEO of L&Q.CD
Christ · 16 June 2023
Agent replied · 22 October 2024
Hi Christ,Thank you so much for taking the time to express your feelings and concerns with us.We’re deeply sorry to learn you’ve been affected by anti-social behaviour from one of your neighbours and we can imagine this is an upsetting and traumatic experience for you. We fully sympathise with your suffering, and we apologise profusely if you feel we haven’t provided the help and support you’re looking to receive from us.As you may already be aware anti-social behaviour cases are handled in such a way where we have to gain as much evidence as possible, this will of course add to the lengthy process and whilst we take anti-social behaviour seriously there are certain procedures we must follow.With this aside we’ll be more than happy to discuss your review in more detail and to make sure you receive contact regarding your case.To help us achieve this, we kindly invite you to contact us by email at lqdirect@lqgroup.org.uk and by ensuring ‘Trustpilot is used as your email subject.Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotI was helped hugely by Mr phil…
I was helped hugely by Mr phil Batchelor-with my many problems caused by my disability. PB is a dedicated compassionate helpful caring person who gets things sorted 100% L&Q are extremely fortunate to have such a person on their team. I am very grateful for all the help I received and continue to receive from this service provided by L&Q
Lorraine · 20 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Lorraine,Thank you so much for your fabolous review! 🙂We’re delighted to hear about your positive experience with us. We absolutely love and appreciate your kind words about the dedication and the compassion from Phil, and it makes us proud to know he’s showed so much care to your situation.We’re sure Phil will be over the moon with your amazing review too so thank you once again for sharing your experience with us.We hope we can be of help again soon, so feel free to let us know if there’s anything else we can do for you.Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotEfficient
The staff at L&Q were nothing short of amazing. Communication during each stage of our moving process was excellent everyone was so kind and understanding. All the steps were explained thoroughly and professionally. I could not recommend them enough! A special shout out to the onboarding and referencing team for their prompt and thorough service.
Deolu · 1 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Deolu, We really appreciate your fanstastic 5 star review!It makes us so happy to know that you had an amazing experience with our services and that our team was kind and understanding throughout your journey. Your recommendation means the world to us- thank you! Many Thanks Customer Service Team
★★★★★ 1/5
Trustpilotthey will never change
sad isnt it that you cant even remember why you contacted them as you never really get a response to a problem. usual chaotic mess that is their admin team. no one ever knows what is going on. repair requests left unanswered, quick to call you if you are £2 short on a rent payment yet can take months to resolve door look issues or invalid parking tickets. adopted the services of a bunch of crooks to run their car parks who are constantly giving tickets out to residents unlawfully. creating places people want to live was their moto...yeah right, would any of you live in our flats, i doubt it!
Caroline · 1 June 2023
Agent replied · 24 December 2024
Hi Caroline,Your review is important to us and although we haven’t quite met your expectations, we want you to know we value your comments and concerns as they help us to learn from where we’ve gone wrong.We’re always open and willing to discuss any concerns or outstanding issues in more detail with you and to start the process we kindly ask you to email the details to us at lqdirect@lqgroup.org.uk. Please can you kindly ensure ‘Trustpilot’ is used as your email subject as this information will be most helps to us as well.We very much look forward to hearing from you and offering you our assistance. Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGas check
Everything went as expected. Came on time. Very pleasant operative.
Swimmer · 10 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Swimmer,Thank you so much for your amazing feedback!We're pleased to hear all went well with the recent gas safety check appointment, and it's great to know the operative was a pleasure to be with too.A huge thanks again for your review! Your feedback means a lot, and we look forward to helping you again... hopefully sometime soon 😊Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat experience
Great experience! The engineer was very informative and helpful. He went above and beyond checking the gas system in my apartment.Shame, when I called to rebook the first appointment I wasn't able to, so I've been told that the card will be left through the letter box. I feel this was a waste of mine and Swale engineer time.
Eugenija · 21 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Eugenija,Thank you so much for leaving us a 5-star review! 😊We appreciate your kind words about the engineer's service, and we're pleased you found him informative and helpful. We understand and feel your frustration about the rebooking process to which we apologise for and will take your feedback into consideration as we continue to improve our services delivered by our contractors.Many thanks again for your feedback, it’s much appreciated and we look forward to helping you again soon.Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid L&Q: no care for basic safety, security or well being.
L&Q is a pretend organisation which has no honour or respect for those who pay ever increasing service charges for absolutely no service and total disregard for our wellbeing and basic safety.Recently: Yet another appalling building manager. Our front entry door was open for over 2 weeks, with random people in our building, stealing parcels and trying to gain access to our apartments. Then, the entry door was locked for days, and our fobs did not work, leaving some residents stuck outside, alone, late at night. This is the third occurrence of this farce.A litany of issues all down to a succession of ill qualified building managers who have too many buildings to manage and apparently no authority to act.Broken glass windows on our roof terrace was shattered for months. Security issues constantly being raised as above, and also the lock to the stairwell operated by our fobs, is still not working, allowing local "characters" to use our stairwells to deal drugs and we even had a homeless man living under the stairs.And we pay increasingly high service charges for what?Please, please , please AVOID L &Q. They are without morals or responsibility, let alone basic professionalism.We are seeing our MP to take this further shortly.I am reading the reviews of other residents, both owners and renters, and L&Q should be thoroughly ashamed. I wonder if it's worth us all setting up a group and taking this neglect of basic responsibility and safety further, as we are in our building here following service charge increases for NO SERVICE. Please L&Q, your apologies here are so pointless. They mean nothing and do not reflect your actual attitude for those whom you "manage" - this faux concern simply is not true.
Andrew · 18 May 2023
Agent replied · 22 October 2024
Hi Andrew,We’re so sorry to learn there are several issues that are concerning for you.We truly feel your dissatisfaction and we honestly understand why they’ve prompted you to share your disappointment with us.Building security issues is also a worry for us too and we always endeavour to ensure security risks are always treated as priority and rectified at our earliest opportunity. Therefore, we offer our sincerest apology if you feel the issue hasn’t been dealt with appropriately but we’re always willing and open to discussing this in more detail as well as helping to put right what went wrong.We’ll of course be more than happy to discuss the other issues you’ve reported too, especially with those that may be outstanding so we can work with you towards a resolution.Please feel free to contact our amazing team here at lqdirect@lqgroup.org.uk (with ‘Trustpilot’ as the subject) and our dedicated team will do their utmost for you.Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 1/5
GoogleTime-wasters and very poor customer service.
Raising a complaint to the ombudsman.
Noor · 4 October 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotL&Q have been supportive throughout the…
L&Q have been supportive throughout the entire buying process. All staff I have dealt with have been kind and helpful. Jo Bradley, in particular, has been warm, friendly and informative and has been a delight to work with. Thank you!
Rebecca · 21 March 2026
★★★★★ 4/5
TrustpilotBoiler problems
The work took four visits because parts were needed and had to be ordered and the engineers were very busy. This meant I had to take a lot of time off work which was financially a problem.However, the second engineer did a fantastic job and fixed the boiler. k&T were easy to deal with, friendly and helpful.
Chris · 21 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Chris,Thank you so much for leaving us a 4-star review!We're deeply sorry to learn that multiple visits were needed to complete the work. We can imagine the inconvenience and financial strain this caused you, for which we offer our sincerest apology. We certainly appreciate your patience and understanding during the whole process, and we're pleased to hear that the second engineer was able to successfully fix the boiler. We love that you found K&T friendly and helpful too.Many thanks again, Chris! Your feedback is greatly appreciated 😊Customer Service Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotThere roofer came on 24/5/24 to deal…
There roofer came on 24/5/24 to deal with a small leak , he decided to change all my air vents , he left and when we had rain the water was dripping through the ceiling , called them out again , a lovely roofer said that the pitch does not match the air vents , still waiting for them to replace them !
Gillian · 10 June 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Gillian,Thank you very much for sharing your experience with us following the issue with the roof leaking.We're so sorry you had to experience this problem but it's great to hear our roofer was lovely and helped to identify the cause of the problem.We can confirm the repair is currently with our extended repairs team and they'll be sure to update you with further information as soon as it becomes available to them.In the meantime, if you have any further questions, by all means please let us know and we'll be sure to help you with these.Contact with us is welcome through any of your preferred channels or by email at lqdirect@lqgroup.org.uk where we kindly request 'Trustpilot' is used as your email subject on this occasion.Many ThanksCustomer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotEngineer was polite and fantastic and knew what he was doing
Enginner was polite knew what he was doing,very reassuring
Smith · 19 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Hi Smith Thomas,Thank you for your 5-star review! 😊We’re so pleased the engineer ticked all the boxes, it’s reassuring for us to hear this too. Most importantly we're delighted you had a positive experience and received an amazing service.Many thanks again for your feedback!Customer Service Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.