Trusted Agent profile

Leaders Lettings reviews

2.8

★★★★★

186 reviews across 2 platforms

351 Wilmslow Road, Ladybarn, Manchester M14 6XS

Leaders Lettings's Manchester office at 351 Wilmslow Road is rated 2.8 out of 5 across 186 reviews on two platforms, including 168 Google reviews rated 2.9. Checked 9 October 2026.

Google logo

2.9 / 5

168

Reviews on Google

This office

Yell logo

1.8 / 5

18

Reviews on Yell

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Manchester office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I was using leaders only rent my property out and I wasn't happy with the the managed service. When I changed back to managed about a year ago, I must say I am so impressed with leaders so far. They have excellent property management department and the contractors they use are reliable. I'm am very impressed as when my property had a disasterous leak and they managed the process to have my property looking amazing and ready for the student year! Fantastic service

Becky · 28 August 2018

1/5

Yell

Biggest Mistake I Ever Made

Would give 0 stars if it was an option. Have had a terrible experience with Leaders over the last 12 months. First they told us we couldn't move in until 3 months after the tenancy agreement started, after convincing them of their mistake (Through countless calls, emails and visits to the branch) they allowed us to move in a day late - to a filthy house in disrepair. Despite informing them of issues such as a shelf falling down, a leaking shower causing wet patches on the ceiling, and broken toilet locks, they refuse to act. The shower has been leaking for 9 months and no one has come round about it. Now we are trying to leave it is proving a nightmare to get landlord references - they are charging each of us for this, despite the fact we have all lived in the same house and are moving to the same house together. They are also dragging their heals and delaying the start of my new tenancy through this. Total money grabbers with no regard for tenant welfare. Do not rent through them.

MichaelR-375 · 8 June 2018

5/5

Google

Rang up looking for a house for next year in uni. Staff were more than helpful especially Dom who got me booked in for loads of viewings

Jake · 27 August 2020

5/5

Google

The best service I've experienced anywhere. Great staff who provide rapid response via email or phone. I have to give a special mention to one of the agents, Ocean who was extremely helpful in processing all my documents and even stayed later than the closing town to ensure she finished the right checks to get me moved in which I was very grateful for. I would definitely recommend fallowfield branch to anyone looking to move.

Elvis · 27 August 2020

1/5

Google

Absolutely disgusting attitude towards renters. Absolute abuse of the position. Possibly the worst letting agents in Manchester. DO NOT USE

Richard · 27 August 2023

Agent replied · 26 August 2024

Dear Richard Long, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Yell

Do not let with leaders!

Not even two weeks into moving into a property and its quite apparent they are after nothing but your money. After reluctantly agreeing to pay the fees of moving in im already encountering BASIC problems with a flat that was advertised as a high quality apartment. Fridge broken upon moving in. - No idea of time-frame for when it will be fixed. No parking fob (parking was advertised with this property) Unprofessional approach obtaining a reference from my old landlord I was massively put off renting through an agency again after bad experiences previously. Leaders have proven why you should avoid agencies. Try your hardest to go private and read the reviews!Update-It's now January 6th and I've had no working fridge all over Christmas and no fob to store my car!

MaroonCurtains49 · 6 January 2018

1/5

Google

Before I start, you'll almost certainly see a response from Leaders under this review saying something along the lines of "please get in touch so we can get this sorted out for you", feel free to ignore it, we've tried multiple times to get this sorted by contacting them directly which have fallen on deaf ears. Last year we used Leaders to sign for a house. We had signed all the paperwork, we had given them all the information we needed (including, importantly, all of our guarantor information), we had paid them the deposit on the house and their agency fees. Five days after we were supposed to be able to move in (with no prior contact from them for around 2 months) we were told that we had not been successful in getting the property. This came as quite a shock, not least to my friend flying from France that month to live in the UK. We began a long chain of emails, where three different agents were telling us three different stories. At first we were told it was "numerous issues", then it was because my credit check had failed, then it was that the landlord though "we would not be able to afford the rent" then finally it was because I had not sent my guarantor information. Not one of these reasons is the least bit true, the landlord did not have a problem with us being students, my credit score is excellent (a fact my peers and potential romantic partners do not seem to grasp the significance of), and we had an email trail of me sending over my guarantor details which, when presented to the Leaders team, was greeted with a stunned silence. We had done everything correctly, we had signed everything we needed to sign and we ended up paying £130 for the privilege of being told there was nothing they could do. However! These things happen, people miss emails and the house we were getting was slightly overpriced anyway, we were happy to cut our losses, take our £130 (each, I should point out! Payment for a service I am reliably informed costs £30 and is now actually being made illegal to charge for) and leave disatisified. This did not happen: it is now almost a year on and we have yet to receive any of our agency fee back from them. It took my French flatmate 7 months to even receive her deposit back from a house she had never even set foot in. The best they have offered us is half of our fee back, operating under the logic, I'm assuming, that they have delivered half a service. If I go to a barber and at the point where half my hair is cut, he drops his scissors and asks me for half his payment, I have not received my haircut and would not be expected to pay. I do not have a house with Leaders. I'm walking around with half of an estate agent's service as a haircut and it does not look good. Leaders have at best dragged their heels and at worst deliberately misled us in sorting out the mess they themselves have caused. If we had messed up even a little, I would not be happy writing such a self righteous review, however you literally cannot fault us (and believe me, Leaders have tried), because we're such losers we spent a lot of time and energy making sure every part of our application was perfect, before having Leaders go quiet for 2 months and then telling us we could not have the house we had paid our deposit for. Please, do not use this incompetent and lazy estate agent, who can't even admit to their own mistakes. In a field where even the greatest estate agents are still greedy and negligent, Leaders somehow managed to beat out every other company as the worst of the bunch. If not for my sob story, at least avoid them for making me spend my summer reading up on property laws and learning the word "ombudsman".

Tom · 28 August 2017

1/5

Yell

A terrible letting agent

I have never seen such a terrible letting agent. I had rented a house from Leaders Fallowfield, Manchester for 1.5 years and they treated us like an awful and terrible agent. A dirty house was given to us, but they didn't take any responsibility. Any thing needed to care, they ignored our request, or promised to resolve then kept silent - no response. We we checked out, they kept silent with our deposit. I had to call them many times, wrote many e-mails to ask them but they only gave us "promise to call back". Then them cam across with a charge (£152.32) for reason of recleaning the house. I have been renting at least 7 houses from Singapore, Denmark, UK where the landlords were very careful but they always praised how I took care their houses, & never claimed us for cleaning. But Leaders was the first experience who treated us by a terrible way. Never recommend this letting agent for those who are looking for renting. Avoid them to get rid of loosing money and gaining the discomfort.

DuctheN · 11 July 2017

1/5

Google

I have received so many emails asking me to send the same thing over and over again. Also when I arrived at the property I am renting it was not cleaned at all by any third party and it was absolutely disgusting.

Rosie · 27 August 2020

Agent replied · 26 August 2024

Hi Rosie, we appreciate your honest feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience with the Fallowfield office. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are concerned by your feedback and would really like to find out exactly why you feel unhappy with the service you have been given. If you are willing, please email customerrelations@lrg.co.uk with further details and we can investigate this for you. Thank you from the Customer Relations Team.

1/5

Yell

Worst letting experience ever!!!!!!!!!!!!!

The worse estate agent that I have ever had to deal with from; ridiculous fees throughout the tenancy, not showing up for appointments, trying to over charge for deductions from our deposit when we moved out. They were rude and insulting with correspondents to myself. It has taken 3 and half months to get our deposit back. Thankfully the Tenancy Deposit Scheme found in our favour in regards to the charges. I will never even consider purchasing, selling or letting any property associated with this company in the future.

AndrewW-395 · 3 April 2017

1/5

Google

I've never met such an irresponsible and unreliable agent!!! My friend and I planned to rent a 2-bedroom flat near the Uni. My friend viewed the property on the 4th Aug and paid the renting deposit on 5th Aug. The advertisement they posted on rightmove said 'available now'. We told them that we have to move in before 28th Aug and they said it’s ok. The reality is once you paid the money, they wouldn't care about you anymore!!! They passed our case to someone we could never find. I called almost every day to chase up (They told me that lady only works 2-3 days/week after I did get angry). On the 26th Aug, 2 days before my current house due and 3 weeks after the deposit was paid, they told us they can’t rent the flat because the landlord wants to redecorate the flat. I stayed in a hotel for 2 weeks till I found another place to stay. It’s hard to describe my feeling, I’m so angry but they can always make me feel tired. Every time we called, they always asked us to leave the phone number and said they will call back. But they NEVER! I am really tired about this and don’t expect any compensate for the hotel and the lost chance to find another good property (there were plenty nice flats in early August). All I want is my deposit back!!! They said they will do the refund immediately on 27th Aug. It has been another 3 weeks!!! Again, I called heaps of times, they always said they will do bank transfer and call me back ASAP. Last time I called was 11th Sep, the branch manager promised me they will do the refund on Monday (14th Sep). Well… it’s Thursday already. I really don’t want to call them again. As an international student, I truly don’t know how to protect my rights here.

Clarissa · 28 August 2016

1/5

Yell

SO slow..

After being a tenant for over a year I can say that I will never rent via leaders again.. Five(!) weeks to get a replacement key. Extremely dirty apartment when we checked in. No inventory report on moving date, turns out it was in their system 'signed by me' saying all was nice and clean. They will try to scam you if you don't check the inventory report and provide them with extra pictures of all that is broken on the day you move in. DO NOT believe them when they say they will call you back about something, they never do. After calling every day for three weeks in a row (about our replacement key), my advice is to go to their office and sit there until someone helps you.

AnnaJ-20 · 11 August 2016

1/5

Yell

Avoid at all costs.

A total nightmare of a company. We had been tenants in one of their properties for over four years and never missed a rent payment. When it came to giving us our deposit back at the end of our tenancy they were extremely unhelpful to the point of actually lying in order to keep our deposit. We had left the property in perfect condition and after 3 months of trying to get our money back we had to take legal action to secure our deposit. It was only after they were served with legal papers explaining that they were breaking the law that we got our deposit back. A total bunch of liars and scam artists, please be warned.

GregH-23 · 8 August 2016

1/5

Yell

Avoid this letting agent

I arranged two viewings with Leaders, one at 11.30 and 4.45 on the same day. Bit inconvenient but i was keen. They rang me to confirm i would still be attending my first viewing at 11.30. I travelled about an hour to Manchester so I hung around until my 4.45 viewing only to be told when I rang up at 4.50 because the agent was late that it was cancelled. The lady on the phone tried to tell me they'd attempted to ring me in the morning but couldn't get through despite the fact they'd been on the phone to me at 9am checking i was still attending my morning viewing. So not only useless but they lying to cover it up. I won't be giving this company a 210 pounds agency fee after wasting my time.

Username19 · 8 October 2015

1/5

Google

I was prompted to pay charges that I had no idea about on my first visit to collect the keys for the house I was assured to get. The keys would not be handed to me unless I payed this outstanding charges.

Patrick · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Hi Patrick, we're really sorry to hear of the negative experience that you have had with us and our team at Fallowfield. We consistently strive for exceptional service so its disappointing to hear you did not receive this from us throughout your experience. If you would be willing to we would like to have you contact us on 01344758596 so we can attempt to address these points and restore some of your faith in us here at Leaders. Kind Regards, Leaders

3/5

Google

My experience with Leaders Fallowfield has not been great , but I should appreciate Michelle Warhurst Property manager who was really helpful provided prompt response and was a great helpful during my move out.

John · 27 August 2021

Agent replied · 26 August 2024

Dear John, we appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Relations Team

1/5

Google

Glitter box clothing are a scam

Ben · 28 February 2024

Agent replied · 26 August 2024

Dear Ben Brown, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

***THE WORST LETTING AGENT EVER*** Staff have no clue what they're doing and don't care about customer service. Took me 7 weeks to get my full deposit back after moving out of a rental for no apparent reason.

Chris · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Hi Chris, thank you for your review, we’re saddened to read of the negative experience that you have had during your time with us as a tenant and during the deposit release process but appreciate your feedback. We consistently strive to deliver exceptional service and so are disappointed to read that you did not receive this from us on this occasion. We would really like to investigate your concerns further however have been unable to locate your tenancy record on our system. Please can you provide the address of the property that you were renting so I am able to locate you on our system? This will allow us the chance to investigate your issues further. If you are happy to do so then please contact us via email at customerservice@leaders.co.uk or via phone on 01344758596. Kind Regards, Leaders

5/5

Google

We were renting an apartment managed by Leaders for more than 5 years and we have no complaint about them at all. Always easy to contact with, always helpful and fast in solving any issues we have had.

Idoia · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Hi Idoia, here at Leaders our staff always aim to deliver the highest level of service possible and it is great to see you had such a positive experience with the team at Fallowfield throughout the duration of your Tenancy. We hope we can be of assistance to you again at some point in the future. Kind Regards, Leaders

1/5

Google

Dont think it could be possible to run a business worse that this is run. Awful service and incredibly rude unorganised staff. Will never use this estate agent agent again, couldn't advise any more strongly against the use of them.

Max · 28 August 2017

Agent replied · 26 August 2024

Hi Max, thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear that you have had a negative experience whilst dealing with our Fallowfield branch, and would like to look into this further. Please contact customerservice@leaders.co.uk with the address of your property so we can investigate your grievance.

5/5

Google

I highly recommend Leader agency as a landlord. Especially Suzie in the fallow field office, she is experienced and trusted person.

Irfan · 28 August 2019

5/5

Google

I’m a landlord and was struggling to let my place out as I’d missed premium student letting period. Suzie had my place tenanted within weeks, excellent lady and team to do business with. Can’t recommend highly enough

Joe · 28 August 2019

Agent replied · 26 August 2024

Hi Joe, thanks for this great review about the Leaders team at Fallowfield. We are really glad that Suzie has been able to offer you so much assistance when letting out your property swiftly helping to find a tenant for you. We will pass your thanks onto her and the team. We wish you all the best moving forward. Kind Regards, Leaders

5/5

Google

Thanks to Chloe for the helpful advice on my maintenance issue - Landlord is on it! Cheers!

Joe · 27 August 2020

1/5

Google

the lad with the fake tan and the quiff needs to sort his attitude out, terrible service, huge agency fees where half the people in fallow dont charge you anything. shite at showing you round the property too.

Holly · 28 August 2017

Agent replied · 26 August 2024

Hi Holly, we are sorry that you have had a negative experience with our Fallowfield branch. We would like to investigate this further, please can you email customerservice@leaders.co.uk with the property details so we can look into this. Many thanks.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Leaders Lettings's Google reviews

Questions about Leaders Lettings

How many reviews does Leaders Lettings have?

Leaders Lettings's Manchester office has 186 reviews across two platforms: 168 on Google, 18 on Yell. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Leaders Lettings's rating?

Leaders Lettings is rated 2.8 out of 5 across all 186 reviews, and 2.9 out of 5 on Google from 168 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Leaders Lettings's Manchester office?

Leaders Lettings, 351 Wilmslow Road, Ladybarn, Manchester M14 6XS.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.