Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWanted to show my appreciation for John at regents court.
He does an impeccable job and nothing is too much trouble.
So helpful and cheery.
Thanks John for doing a great job.
Estelle Β· 24 September 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Thank you for leaving a review Estelle. Great to see John's hard work being recognised.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI wish I could give them 0 stars. They are absolutely useless. First day of our tenancy they told us to go pick up the keys from their office and they couldn't find them. Apparently they hired a locksmith to break in ππ now our "fire door" has a hole where the lock used to be. Bare in mind that happened last August, numerous chases from us and they have done absolutely nothing about it. Any property owner doing business with them is going to be as miserable as the tenants.
Few weeks ago a junkie knocked on our door after looking at us from the hole π gate is open at all times, in general city point is a free for all.
Absolutely useless, zero interest in health and safety.
Eva Β· 24 September 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Hi Eva. Thank you for leaving a review. I am sorry to read of the issues you faced upon moving in to your new apartment. I am aware that our Head of Sales, Leasing and Operations has been in contact with you regarding this matter, and has informed you that your apartment was a 'Let Only' contract with urbanbubble, meaning once we have completed your move-in, all communication should be through the landlord directly. The job mentioned within your review was not instructed by urbanbubble, and rather by the landlord of your apartment. Thank you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would like to express my deepest appreciation for the exceptional customer service urbanbubble provided me when my tenant was behind in rent. The prompt assistance and timely updates truly made an impact and gave me peace of mind.
Arrears & Data Controller, Adeeb Ahmed took charge of the situation and swiftly addressed my concerns. His promptness in responding to my inquiries and providing me with accurate information was truly commendable. He made sure I was well-informed at every step, and this level of transparency and diligence instilled a great deal of confidence in me as a landlord.
Rose Β· 24 September 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Thank you so much for the review, Rose. I was so pleased to read that Adeeb was able to assist with late rental payments.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCarl did amazing job. Always the best service. He explained everything well about the broken bed leg
Aleksandra Β· 16 February 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi Aleksandra! Thank you for the fantastic feedback. We're delighted Carl did such an amazing job for you. We'll make sure he knows you've appreciated his work. Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recently worked with Lei Gao from Urbanbubble, my experience with her was outstanding, good communication was throughout the whole process. she is professional, polite and courteous. Really can not praise her enough. highly recommend!
Emma Β· 21 June 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Thank you so much Emma, we are delighted that Lei made the who experience easy for you.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBig thank-you to Mark from Urban Bubble for being a helping hand on our moving day. Mark is always quick to keep on top of things in the building
Eleanor Β· 23 November 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Thank you so much Eleanor, so pleased that Mark was available to help you move in!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleJohn and his team are doing great job in Radcliffe house. They respond promptly to the request of residents. I'm really enjoying my stay. The building is super clean.
Udeh Β· 23 November 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
So glad to read that John and his team are doing such a good job at Radcliffe House. Thank you for leaving a review!
β
β
β
β
β
1/5
GoogleOver the last few months weβve gone long periods without any hot water due to pipes bursting. Our building has clearly not had any work done since it was initially made and now we are suffering the consequences while they continue to profit.
Rach Β· 2 April 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBig Thank you to Mark the caretaker of Albert House, Didsbury who works for Urbanbubble. Was prompt to my recuse when I needed him and went out of his way to help me. A diligent worker and overall great person. Cannot say thank you enough
Vivek Β· 21 June 2022
Agent replied Β· 20 June 2024
Hey Vivek! Great to hear Mark was able to help you out. Thank you for your kind words!
β
β
β
β
β
1/5
TrustpilotAxis building is way over priced andβ¦
Axis building is way over priced and has no community, no gym (not even a discount to closest gym) no roof terrace either
PowAnimate Β· 21 December 2025
Agent replied Β· 24 January 2026
Hi, thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to share your thoughts. We're pleased Sheldon has been great, and we'll make sure he knows. Building community is at the heart of what we do, and your suggestions are helpful as we work on improving the resident experience at Axis. Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
1/5
GoogleThe MD of Urban Bubble Michael Howard wrote an article in the Manchester Evening News a few years ago stating when he had an apartment that he felt he was just a number and not a house holder or a person and felt he did not belong or felt he had no rights or his views were not listened to. Since Urban Bubble have taken over running the service of the housing site at Brierfield Court Withington Manchester the Service Charges have gone from being reasonable to Extortionate a rip off. I will repeat what Michael Howard said with my own feelings that I feel his company is only interested in making profits at the expense of the owners. He said he felt that the owners of his residence did not care about the residents and that is how I feel and other residents feel
David Β· 25 August 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Hi David. Thank you for taking time to leave a review. I was very concerned to see how disappointed you are with the increase in service charge at Briarfield Court. The main reasons for this are both the buildings insurance and communal electricity. The buildings insurance has increased due to numerous claims which have been made, for things such as roof leaks to vandalism to the gates. We have done our best to avoid these situations, and have placed mitigating factors in place since, however they were unfortunately outside urbanbubble's control. Communal electricity, as with everywhere, has spiked and impacted the site. We are constantly monitoring this, and make all decisions based on what is best for our customers. Along with these two main factors, many services which the site benefits from have risen, in line with inflation such as gardening costs and general maintenance. If you do wish to discuss this further, please do not hesitate to contact the team on 0161 543 8500. Thank you.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAvoid this agency!
Our apartment had a lot of severe, unsafe issues like leaks and black mould growing in many places in the apartment which we reported many times. They were very bad at communicating when trying to fix these issues and were not helpful at all to us tenants. we felt completely mistreated and were living in unsafe conditions which they did not seem to care much about.
After a long period of none of these issues getting resolved, their best solution was to drop the apartment so they don't have to deal with us or the apartments issues anymore.
I can't stress enough to not sign an apartment with Urban bubble.
Elsa Β· 25 August 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Hi Elsa. Thank you for taking the time to leave a review. I would like to apologise for the issues you faced during your tenancy. I am aware that we tried to work with your landlord to get these issues fixed as a matter of urgency, however this was difficult as funds were not available. As you'll be aware, we did ask the landlord to release you from your contract, due to the living conditions, which was then agreed. We are regretful that this experience had such a negative impact, and will be reviewing our processes due to this situation. Thank you
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat service from the letting team at Urbanbubble , they deliver time on time ππ β¦
Luc Β· 5 October 2026
β
β
β
β
β
5/5
GoogleCarl came to fix the drawer and was very efficient and friendly!
Holly Β· 19 March 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi Holly! Thank you for your feedback. We're pleased Carl was so efficient and friendly. We'll make sure he knows you've appreciated his work. Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRepair to the shower by Carl, quick and effective. Very happy
Xxx Β· 26 March 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi! Thank you for your review. We're pleased Carl repaired the shower quickly and effectively. We'll make sure he knows you've appreciated his work. Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
4/5
GoogleUrbanbubble are always very helpful and friendly. I would highly recommend them when looking to rent quality lettings.
Oscar Β· 21 September 2026
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotShower repair
Repair to the shower by Carl, quick and effective. Very happy
Xxx Β· 26 March 2026
Agent replied Β· 30 May 2026
Hi! Thank you for your review. We're pleased Carl repaired the shower quickly and effectively. We'll make sure he knows you've appreciated his work. Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
5/5
GoogleExtremely professional service! Carl diagnosed the issue quickly and fixed it perfectly.
Yuli Β· 16 March 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi Yuli! Thank you for the fantastic feedback. We're delighted Carl could help fix the issue quickly and professionally. He's excellent at what he does, and we'll make sure he knows about your feedback. Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
5/5
TrustpilotReally satisfied with the whole overallβ¦
Really satisfied with the whole overall process.
Tet Β· 24 April 2026
Agent replied Β· 30 May 2026
Hi Tet Nyi Aung! Thank you for the great feedback. We're thrilled the whole process was so fast and smooth for you. Alessandra is fantastic at what she does, and we'll make sure she knows how much you've appreciated her help. Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
5/5
GooglePerfect service from Carl, came early and solved the issue within minutes top top bloke
Ryan Β· 16 February 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi Ryan! Thank you for sharing your experience. We're pleased Carl came early and solved the issue so quickly for you. He's brilliant, and we'll make sure he knows you've appreciated his service!
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBrilliant service by Carl. Very good work and the blinds are properly fixed in place.
Gargi Β· 16 February 2026
Agent replied Β· 16 April 2026
Hi Gargi! Thank you for the great feedback! We're pleased Carl provided brilliant service. He's excellent at what he does, and we'll make sure he knows you've appreciated his work! Thanks from urbanbubble
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAVOID
UrbanBubble are a joke. The management services they offer of apartment buildings is non existent. Our apartment building is regularly without hot water, broken lifts, broken entrances, and all we ever receive is a sub-par apology on an app that they don't actively monitor or respond to tenants on. It's a disgrace that over the past year of living in a building we have had to deal with no hot water for up to 1 week because you choose to be stingy and pay a "preferred contractor" who is unable to do the job properly.
Shelby Β· 26 July 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Hi Shelby. Thank you for leaving a review. I was very concerned to learn of your dissatisfaction regarding issues within your building, particularly the issue surrounding a lack of hot water. Please could you send an email to info@urbanbubble.co.uk with details of your building so I can take a look into this.
We have contracts in place with preferred suppliers, which are chosen via a stringent procurement process, based on a number of factors, which means we rely on their services. Feedback such as this is invaluable to us, as I will be relaying this to the contractors concerned. Thank you
β
β
β
β
β
1/5
GoogleEmbarrassing, poor excuse of a company. AVOID AT ALL COSTS. I live in a building where I have been left with no water/no hot water for 3+ days, 3 times this calendar year. the company does not care and uses cheap contractors who take days to fix an issue, yet still manage to not actually fix anything. They do not care, or communicate and if they do it's some dead apology like "thanks for being patient sorry for the inconvenience" ???? They have no care for tenants and as a result we live in below standard conditions for a ridiculously high amount. If anyone thinks over Β£1000 a month in rent (before bills) is acceptable for no hot water, parcels stolen regularly, and a broken front door that is left open all hours of the day/night then this is the company for you!!! Also, if you love broken lifts that have to be fixed constantly, that's a bonus as well.
ABSOLUTE JOKE.
Lucy Β· 26 July 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Hi Lucy. Thank you taking the time to leave a review. I am very sorry to read that you were unhappy with our services, and I was particularly concerned to read that your building has been without hot water for extended periods of time. Please could you send an email to info@urbanbubble.co.uk, to allow me to look into this. The amount of issues you have listed is unacceptable, and for this I would like to apologise. We pride ourselves in our buildings, so to learn of these issues was severely disappointing. Thank you.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI donβt usually write reviews but I have tried to address this countless times with Urbanbubble and still have had no resolution from them. I moved into my apartment in March with no blinds in my bedroom, I was told this would be fixed within the week I moved in. It has been 4 months and my blinds have still not been installed, I canβt sleep in my room as there is no privacy and I canβt get sufficient rest as it gets light early. I have emailed and rang urbanbubble numerous times to which Iβve received no response and the one time I actually got to speak to someone they said theyβd contacted the contractor to get in touch with me, itβs been another 3 weeks since then and I still havenβt had any updates. The unresponsiveness is so unprofessional, definitely wouldnβt recommend renting with them.
Nadya Β· 26 July 2023
Agent replied Β· 20 June 2024
Hi Nadya. Thank you for leaving a review. I was very disappointed to read that you feel our service has been lacking, and that you have struggled to gain responses from our team regarding the installation of blinds within your apartment. I have asked the team for an urgent update regarding this, as it falls well below the standard I would expect. Please accept my apologies for the stress and inconvenience this has no doubt caused. I will ensure a member of the team is in touch with you as soon as possible. Thank you
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.