Trusted Agent profile · London

Peabody Trust London reviews

2.5

★★★★★

1,557 reviews across 2 platforms

Westminster Bridge Road, London, SE1 7JB

Peabody Trust's office in London, at Westminster Bridge Road, is rated 2.5 out of 5 across 1,557 reviews on two platforms, including 399 Google reviews rated 2.1.

Google logo

2.1 / 5

399

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,158

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Peabody Trust hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Still waiting for a response regarding…

Still waiting for a response regarding a complaint about negligence at Peabody and they have simply ignored it. 45 days and counting. Shameful how they ignore their responsibilities and try to cover up negligent misconduct.

Gregory · 25 March 2024

Agent replied · 16 June 2024

Hello GregoryWe are sorry to read your review.If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will get back to you as quickly as possible.Many Thanks,Peabody.

5/5

Google

Amazing always helpful and kind understanding staff

Anddianne · 26 March 2026

1/5

Trustpilot

Major leak

Major leak, damp and mould and no kitchen and bathing facilities for 5months. I have called, emailed, contacted the CEO many times, I went to the MP, ombudsman and still nothing. It’s criminal! Rouge landlord

R · 18 March 2024

Agent replied · 16 June 2024

HelloWe are sorry to read your review.If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will get back to you as quickly as possible.Many Thanks,Peabody.

3/5

Trustpilot

Job was not completed according to the…

Job was not completed according to the expectations.

Lyst · 11 July 2022

Agent replied · 16 June 2024

HelloIf you are a Peabody resident then please contact us on 0300 123 3456, if you are a Catalyst resident then please call them on 0300 456 2099. Catalyst have their own Trustpilot page you can leave reviews on separate to Peabody'sMany ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Google

You can never get email sent to them

Caroline · 16 March 2026

1/5

Trustpilot

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. My mom has had numerous problems with Peabodys repairs team. Her boiler is now leaking she has no hot water or heating. Everytime she calls the emergency number she's on hold for 15mins then someone hangs up. Like what type of out of hours service is this? I'm sooo disgusted.

Tamara · 29 March 2022

Agent replied · 30 August 2024

Hi TamaraWe would like to help with this so please contact the Customer Hub 0300 123 3456 to get more immediate support.Kind regardsPeabody Customer Hub

5/5

Trustpilot

Tom the plumber is highly recommended

Tom the plumber is highly recommended Thank you

Lamiyae · 16 June 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hello LamiyaeGreat seeing feedback about one of our contractors operatives :)Many ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Google

Give Peabody 1 because there is no ZERO to select 0/5

Ash · 16 February 2026

1/5

Google

One of the worst out there. Terrible in every area of the business from the reception to the top management. Useless

J · 16 November 2025

1/5

Trustpilot

Everyone Beware of CRIMINALS PEABODY THEY ARE THE GOVERNMENT!

Everyone Beware! Peabody Trust are CRIMINALS. THEY WILL MAKE FRAUDULENT CONTRACTS THAT THEY CAN USE, TO HAVE YOU ILLEGALLY EVICTED. THEY ARE ALSO IN BED WITH THE MOST CORRUPT JUDGES EVER! Be ready to be in an everlasting legal battle with them. IF YOU COMPLAIN ABOUT NOT HAVING PEACEFUL DWELLING IN YOUR PROPERTY BECAUSE OF THEM, THEN YOU ARE THEIR NUMBER ONE ENEMY. TAKE HEED OF THIS WARNING . THEY ALSO PROTECT CRIMINALS IN THEIR BUILDINGS, THAT DO THEIR DIRTY DEEDS FOR THEM , THAT IS TRULY AGAINST YOUR HUMAN RIGHTS. BE AWARE OF THEM and TAKE PRECAUTIONS. Negative 0000 point for them. DO NOT BE AFRAID TO TAKE LEGAL ACTION AGAINST THEM!

Victim · 28 March 2023

1/5

Google

Poor management, customer service and poor workers

Iulian · 16 March 2026

1/5

Google

This leak is over a year into this situation and Peabody does exactly nothing, the ceiling fell off because the wood was so rotten and full of black mold, disgraceful

Phelipe · 30 May 2024

Agent replied · 20 June 2024

Good Afternoon, I am sorry to hear about your experience with us. If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will take any contact and will process this as appropriate. Regards, Yilka

1/5

Google

Absolutely useless from the heads to the juniors - waste of oxygen. So incompetent. Full of lies and causing harm to the residents.

Darren · 23 September 2024

Agent replied · 23 October 2024

Good Afternoon, I am sorry to hear about your experience with us. Our Contact Centre is in place to assist with any queries you may have, the team can also escalate any issues should this be needed. Please do get in touch with us by phone on 0300 123 3456 or using a web form on our website - https://www.peabody.org.uk/contact-us/ . The team will get back to you as quickly as possible. Kind Regards Yilka

4/5

Trustpilot

Plumber was polite friendly and carried…

Plumber was polite friendly and carried out the repair quickly

Lydia · 12 January 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi Lydia Thank you for taking the time to review your repair.Kind regards Peabody Customer Hub

1/5

Trustpilot

What is the sake of leaving a review…

What is the sake of leaving a review since you ask us to call u again! back to square zero! and the cycle repeats again of bouncing between the contractors and Peabody. No empathy al alll

Nacylondon · 18 January 2024

Agent replied · 16 June 2024

HelloWe are sorry to read your review.If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will get back to you as quickly as possible.Many Thanks,Peabody.

1/5

Trustpilot

0 start for the worst decision that we…

0 start for the worst decision that we have ever made in our life. If you think about buying or rent from Peabody just don’t as you life would be a real nightmare. They are just a scam company.

Rafaella · 10 November 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hi Rafaella We are sorry you have found it difficult to get through to us when you have tried. Our Customer Hub do answer thousands of calls every day and we always do try our best to get to everyone's calls as quickly as possibleIf you would like us to investigate times you were treated in a rude or unprofessional manner, please complete a complaints web form on our website. If you can include dates with approximate times and also the number you called from. We record all our calls for such reasons and we can assign this to someone who will review the recording and respond to your complaintWe do treat allegations like this seriously and would like the opportunity to review the service you receivedMany ThanksPeabody

1/5

Google

Horrific and negligent landlords. They know no one can get them into court. Thus is how they keep on with neglect of their tenants. Shockingly bad!!!

DD · 25 August 2023

1/5

Google

Awful housing association. Avoid all costs

Keval · 16 March 2026

5/5

Trustpilot

Glass fitted

The 2 workers who came to change the glass in 7 windows, where so polite, professional clean and tidy workers, they completed the work so quickly , I’m very impressed , I was just over the moon with my set of frozen glass panels in the window for privacy in kitchen, very happy, would recommend this company.

Razzia · 24 January 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi Razzia Thank you very much for sharing your experience, we're pleased to hear that you are happy with the works carried out and your new glass panels.Best wishes Peabody - Customer Hub

1/5

Trustpilot

Complaints Procedure Not Fit For Purpose

Waited over a month for a carpentry repair. Had previously received text confirmation for this and other repairs which had not been booked with contractors. A complaint was made but promised call from allocated Incident Manager never materialised and updates of further problems were generally ignored. Peabody complaints procedure is not fit for purpose 🤬

TTP · 27 April 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi TTPWe are very sorry to read your experience was not up to the standard you should receive. Trustpilot do not provide Peabody with any reviewers personal information for us to help with specific enquiries. If you would like us to look into this for you, please use the following link https://www.peabody.org.uk/contact-us/contact-peabody/complaint-or-suggestion Many ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

If there was a zero star that’s what…

If there was a zero star that’s what they would get. Worst company I’ve ever worked with.

Sarah · 3 December 2024

Agent replied · 16 June 2024

Hello Sarah We are sorry to read your review.If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will get back to you as quickly as possible.Many Thanks,Peabody.

5/5

Google

Rosa I Thank you for your very helpful support you are a Good and professional person😇 …

Shane · 2 December 2024

Agent replied · 9 December 2024

Hello Shane, Thank you for your kind review, we will feed this back. Many Thanks Yilka

5/5

Trustpilot

Prompt and efficient service

I made a complaint on Friday 6th January 2023 and was contacted by a named officer called Sally Munt who listened to my issues and promised to get something done. She made sure that I was kept informed at every stage and ensured that I got a resolution

Lyn · 17 January 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hello LynThank you so much for taking the time to leave this review, we appreciate all customer feedback. We will make sure this is forwarded over to their ManagerMany ThanksPeabody

1/5

Google

Dangerous driver almost hit me and drove dangerously

Faizan · 16 February 2026

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Peabody Trust's Google reviewsLeave Peabody Trust a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Peabody Trust hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent