Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotPlumber was no time
Plumber was no time, very professional and friendly. He did the job probably less than an hour and I’m satisfied. He even took away the rubbish and wipe the bathroom floor. Excellent job thank you
Mumsy · 18 June 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi MumsyGreat reading your thoughts with the service you received at your home from our contractorMany ThanksCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf I could give them a 0 I would they…
If I could give them a 0 I would they don't listen to tenants after 3 email's to the ceo I still no further forward aid and adaptations are completely incompetent I've had to do there job for them and I'm still getting no where complaints have gone in told ten working days still waiting they tell you to go to the housing ombisman not that it gets you anywhere Peabody have gone right down hill since there mergers with other housing trust george Peabody is probably turning in he's grave
Heather · 19 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi HeatherI'm sorry to read of your experience. I can see our Aids and Adaptations Team have been in touch with you and are awaiting a quote approval from your local council. Our CEO Team have advised that your stage 2 request has been submitted to your case handler. I can see both matter are in hand for you. If you require any further assistance or updates, please kindly call the Customer Hub on 0300 123 3456. Alternatively, you can send us an email via our website -www.peabody.org.uk/contact-usKind regardsCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotAggressive policy of demolishing cheap…
Aggressive policy of demolishing cheap housing and replacing it with new housing for the rich. If you have a problem in your apartment you will not be able to reach them by phone - from 3pm weekdays/weekends no one will answer calls even on the emergency number.
Mariusz · 22 November 2024
Agent replied · 22 December 2024
Good Morning,I am sorry to hear about your experience with us.Our Contact Centre is in place to assist with any queries you may have, the team can also escalate any issues should this be needed. Please do get in touch with us by phone on 0300 123 3456 or using a web form on our website - https://www.peabody.org.uk/contact-us/ . The team will get back to you as quickly as possible.Kind RegardsAmy
★★★★★ 1/5
GoogleWorst worst worst housing association
Hariharasudhan · 13 October 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotPeabody experience
They guys that fixed my roof were very professional and completed the job . But Peabody housing has not sorted a number of issues regarding repairs Electric faultsDamaged front door from rain Inside door walls Survey report to name a few when I call I’m told they are not aware and can not give me the reports there seems to be a lot of miscommunication within the repair system they have as I’m waiting weeks to get these repairs done on top of my health issue .still waiting for repairs to be completed Front door rain damage Kitchen wall damage Electric repairs to sockets
Eleanor · 14 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Good morning EleanorThank you for your feedback. We are pleased that your roof has been repaired satisfactorily.We are in the process of looking in to your other issues in order to have them resolved for you as soon as possible.Kindest regardsCustomer Hub @ PeabodyUpdate 17/10/22 -- Hi EleanorOur records show there are active repairs with our contractors for your front door and kitchen wall. Please kindly call through to the Customer Hub should you wish to obtain updates - 0300 123 3456With regards to the electrical sockets, an enquiry has been raised to our Electrical Management Team for you today to query this. I trust you will be updated within 5 working days. Best wishesCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorst Housing Association please do not…
Worst Housing Association please do not rent from Peabody.
Neisha · 17 September 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotWe had to call 3 times they were…
We had to call 3 times they were supposed to come out the 1st was they did not turn up.the 2nd the man sat in his van until I went down and spoke to him he ask what floor I leaved on I said the 2nd he said he doesn't do 2nd floor.and I said why are you working if you have trouble with your leg.it bloody disgusting we were with out light in our bathroom for 8 weeks.and were are in our late 70is.
Eileen · 13 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi EileenI'm so sorry to read of the issues you've had with our contractors carrying out your bathroom light repair. I have tried calling you this afternoon to discuss this but was unable to reach you.If this remains outstanding or if there is anything we can help you with, please kindly call the Customer Hub on 0300 123 3456. Alternatively, you can email us via our website - www.peabody.org.uk Kind regardsAmy
★★★★★ 5/5
TrustpilotA plumber from Wates (Peabody) came to…
A plumber from Wates (Peabody) came to fix a water leak this morning. Mohammed is very professional, he knew exactly how to resolve the issue. I’m really happy it’s all fixed now.Thank you
Customer · 31 August 2022
Agent replied · 16 June 2024
Good Afternoon Thank you for taking the time to provide this feedback and review.Regards,Customer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotPeabody repairs
Peabody repairsApparently no repairs in my property even you repairs cannot take place the reason being is because it's with the legal department because I couldn't get get any results from Peabody I decided to go to the solicitors maybe I can get things done this way but because I've done this apparently even now if I have new repairs as I have got a leak in the bathroom nothing can be done because they have put on the system that this address cannot have no repairs done now I asked is this right to disabled people we don't have a basin we don't have a bath because it's waiting to be replaced and now we have a leak and they cannot do anything about it until the outcome they haven't even been replying to my solicitors I have emailed so many times to my Estate manager jeny Smith and I have got no replies now I have got an appointment on Wednesday with my MP let's hope he be able to do something to help me for leaving two people in this condition. Not only that hub can't even help me now
Serife · 5 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi,i apologise for the delays with your repairs. As you have contacted your solicitor and they are now involved, everything has to go through them. Can you please advise your solicitors to contact us on 0300 123 3456 and we can look into the issues for them.Regards,customer Hub - Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey don’t do anything and lie
Customer · 4 October 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotNeli Jones called me yesterday from the…
Neli Jones called me yesterday from the legal department telling me that she's going to get them to come out and do the repairs no one has called me I called them and ask them to come and give me my bathroom back and to do the repairs that need to be done and they've told me that they can't because it's with the legal department I have been left 3 weeks with no bathroom no basin no bathtub I won't go through the other repairs that need to be done the urgent thing is to disabled people I have been left with no no Bathy
Serife · 29 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
HelloWe are very sorry to read of the issues with your boiler that you have experienced.We are keen to help you with this. Please kindly call the Customer Hub on 0300 123 3456 where the team are on hand to support you.Alternatively, you can email us via our website - www.peabody.org.uk/contact-usBest wishesCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant from A2BRRM, very quick response and a throughoh job.
Very pleased, highly recommend
David · 4 December 2025
Agent replied · 11 December 2025
Hello, thank you for your feedback. We’re pleased to hear your experience was very helpful and pleasant. Thanks again for your taking the time to share your review and we will pass this feedback. Kind regards Mo
★★★★★ 1/5
TrustpilotNo heating no hot water
No heatingI called yesterday the emergency to tell them that we don't have central heating is not working there's no heating they said that someone would come round in the morning and still no phone call no nothing and we are to disabled people in the property and we are so cold and there is no one calling us try and get our heating working again can please someone contact us as soon as possible as we are very cold
Serife · 27 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi SerifeI'm sorry to read that your boiler is not working.I can see an out of hours repair was raised just before 10pm and attendance was allocated in the correct timeframe given to our contractors (4-24 hours). I trust this repair is in hand but if there is anything more we can help you with, please contact the Customer Hub on 0300 123 3456 or by email via our website - www.peabody.org.uk/contact-usMany thanksCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotI suffered trouble with my boiler for 2…
I suffered trouble with my boiler for 2 years. The latest being without hot water for a number of months. The gas repair technicians repeatedly came out adding new parts to a boiler which every time they told me it needed replacing and they had made Peabody aware. I was also told with parts and labour I could of had 2 new boilers in a kitchen I was assured would be changed 3 years ago. So yes I do have hot water in a kitchen that's falling apart around me
M · 22 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hello We are very sorry to read of the issues with your boiler that you have experienced.We are keen to help you with this. Please kindly call the Customer Hub on 0300 123 3456 where the team are on hand to support you.Alternatively, you can email us via our website - www.peabody.org.uk/contact-us Best wishesCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorst property management company
Can honestly say that Peabody is the worst property management company I've ever had. It's made my first property purchase absolutely hell. The phone wait lines are ridiculous, most of the time I'm waiting for at least an hour to speak to anyone. The contact form is just as bad, I don't get a reply for weeks. The online self serve portal is terrible, it doesn't even show the charges for my property and then I get letters through the post threatening to charge because I haven't paid but I got no notifications about it on the website. Awful company, stay well clear of if you can.
Susan · 22 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi SusanWe are very sorry to read of the issues you've experienced since purchasing your home. We are keen to assist you with resolving these matters.Please can you call in to the Customer Hub on 0300 123 3456 where the team are on hand to support you. Alternatively, you can email us via our website - www.peabody.org.uk/contact-usThere is also a Leasehold email address you can use which is CCLHomeOwnership@peabody.org.ukKind regardsCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotSecond Summer of noise torture due to Peabody's mismanagement
Peabody removed most of the natural sound dampening trees surrounding the poorly situated basketball court close to my flat, it was not an issue for five years until Peabody decided on this ongoing removal of trees, now I have a basketball court next to my flat accompanied by the constant thumping noise of bouncing basketballs, day and night seven days a week from early in the morning until late at night! I attended a meeting with Peabody management at the site in July where possible solutions were discussed, I have been ignored ever since, except more trees have been removed, so I have to suffer the noise torture which resembles a migraine headache every day! It's a disgrace and so is Peabody management!
Stephen · 22 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi StephenI am very sorry to read of this issue.In order for us to assist you further with this, please contact the Customer Hub on 0300 123 3456 where the team are on hand to support you. You can also contact us by email via our website - www.peabody.org.uk/contact-usKind regardsCustomer Hub @ Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotPeabody is the worst social housing…
Peabody is the worst social housing provider I have ever come across. Their solicitors Devonshires who break their codes of conduct is equally as bad.They took me to court by presenting 1 piece of paper with no supporting evidence. They’re using the court/ tribunal system to force me to pay for charges which I have already paid twice before and pay for disputed charges because they have a judge that always rules in their favour regardless of the circumstances. If any of its leasehold officers really know the law and administers my account properly it should be in credit. Instead they ignore my disputes and leave my account in a mess so it appears as if it is in arrears which they then use to drag me through kangaroo court/tribunal where my case is predetermined.It’s surprising how unreasonable and unnecessary works activities increases suddenly on the estates when they take residents to court.Folks this is obvious isn't it.
G · 15 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi,I am so sorry that you have had these bad experiences with us. I really hope that we can solve this. Please contact us on 0300 123 3456 so that we can look into this for you.Regards,Customer Hub - Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotLast week Friday the Fob System in our…
Last week Friday the Fob System in our Apartment block was changed without any notification that it was being done on that day, we had a letter sent out in July and were given a date of the 15th which never happened.I work unsociable hours and came home at around 23.50pm and couldn't get access to my Block, so had to ring my neighbours buzzer, who informed me the fobs had been changed and she never received a new set of fobs.So I checked my post box which is in the lobby there where no fobs, weekend went and passed I called up Peabody on the 5th September only to be told that the contractors put fobs in everyone's post box that I need to check, I explained that I did this and this wasn't the case. I was then told I was the only person saying this, I corrected the person and stated I spoke to several other residents who were in the same position as myself. They then contacted the contractor who said it would be sorted, the following day I called again same issue was told it's being dealt with I will receive a fob, this didn't happen so I was told the team leader would call me back, he called and was like I need to check my post box? Was promised a call back it didn't happen.Now Wednesday still no joy called again, was told it has been raised and I should call the Contractor myself so I was upset called them was told they reinstated the old fobs, and I should go and try my old fob it didn't work.I was then told they would chase up what's happening with the system, several other residents told me they received several fobs in there post box, then others said they had no Fobs.Thursday morning I call you again and was told again it would be sorted another job was raised to the team leader, and someone would call me back, or email me I checked no emails.The contractor called me and said they are working on the issue, and I would receive my fobs. This morning I called Peabody and was informed by the call handler that I need to wait for the contractor to deal with the issue it's been 8 days.I asked to speak to team leader or management and was told I couldn't . The contractor called me and said they have to order fobs from the manufacturer, and couldn't tell when I would receive my Fobs.I had been explaining from Monday I work unsociable hours, but was told by the woman on the phone told I should buzz my neighbours to gain access into the block I explained my neighbor was elderly and I couldn't keep ringing her buzzer, I stated she was elderly, then I was told as your neighbor if you can borrow a fob I explained only one neighbor had 1 fob and she needed it.I never received any emails regarding this matter, the contractor still couldn't tell me when I would receive my fobs and they blamed Peabody yet the issues has not been resolved.I received a call from the contractor and was told that it would be put in the post and was informed they couldn't give me a dates or time !!! Also several of my neighbours are in the same position.Plus zero communication from our Estate Manager who never returns calls or accepts emails.I was told the person who was dealing with the fobs from Peabody was not available the contractor blamed Peabody, and Peabody said it was down to the Contractor I was told no senior management was available and I couldn't speak to anyone. It's actually not a good thing because someone messed up somewhere.After calling every day for the past week nothing was resolved and I was not given an apology, in fact I was told by one Peabody staff I didn't look in my post box correctly because everyone in Rosea Apartments where issued 3 fobs.
Zaynab · 11 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi,I am so sorry to hear that you are having these issues. In order to help with this situation, can you please contact us on 0300 123 3456 and we can escalate these issues. Regards,Customer Hub - Peabody
★★★★★ 5/5
GoogleGreat and very efficient
Una · 13 October 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotPeabody has turned my life into a…
Peabody has turned my life into a nightmare because of their negligence I had a heart attack and I was rushed to hospital and today day my husband and has been rushed to hospital because of the stress that anxiety that they have caused us we've been in holiday Express hotel for one month now and I've still got the repair teams calling me and telling me that they can't get access to the property d when I call them to tell them that they've got the key to my property d then I get then call me back and apologising because the workmen did not read the papers and the worksheets to let them know that at the contractors have the key to the property then today my husband was moved out of his room and did not have a room in the hotel to put in in this is all because of their neglect if anything happens to my husband and and myself I want everybody to know the cause of this is because of Peabody has taken me out of my house put me in a hotel tell and hasn't finished the work in my property not only that they damaged everything in my house my furniture they broke my bed broke my wardrobes this is because why I was in the hotel and there was no one there to guide them they just threw everything in one room and broke everything did not cover my carpets and their stains all over the carpets paint all over my sofas this is why I I was rushed to hospital I didn't know that the work was not finished and they forgot to extend the hotel for my husband and they only extended it for me me that caused me to get a panic attack and my heart was beating up 170 and I was rushed to hospital and now and ambulance was called to the hotel well and my husband has been rushed to hospital Peabody is responsible for everything that's happened to me and my husband and when I write my views and my comments all I get is underneath call customer care line there's records that I have been calling every single day from 9 a.m. till 5 p.m. them alone actually get through they tell me that I should call again in the morning
Serife · 4 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi,I am sorry to hear that you are having these issues.Can you please contact us on 0300 123 3456 as soon as you can so that we can try and help you. Regards,Customer Hub - Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotRobbers LTD
I was plannig to buy a flat with Catalyst (now its peabody). I paid the deposit of £500 to reserve the flat. I've been told its fully refundable.Later on i have decided not to buy the property and requested the refund. I provided all the receipts and agreements . After few weeks of bullsh...ng still no luck. Do not pay any deposit to this company. I do not reccomend them at all!!!
Yurii · 7 June 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Yurii We are sorry to read your review, if there is anything you would like us to investigate or review please do get back in touch with us by phone or using a web form on our website and the team will get back to you as quickly as possible.Many ThanksPeabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhat an incompetent excuse of a housing…
What an incompetent excuse of a housing association.My monther has been a tenant of her property for 35 years, never has she ever experienced such incompetence prior to Peabody taking over. She has been waiting 9 months for them to repair black mould amongst other repair issues, we have called and they send you on a goose chase, they tell you you cannot speak to a manager when you request this, the staff are rude, they tell operatives to say that they feel threatened to get out of completing jobs. We have made complaints about 2 repair jobs and they have now put every repair job ticket into complaints which creates further delays. As someone who has to act on behalf of my mother I have experienced this first hand and it’s absolutely disgusting and something needs to be done about this poor service which my mother is paying for. Peabody is an absolute shambles and we are seeking legal advice and compensation for wasted time and stress. My mother is a vulnerable tenant and this situation has reeked havoc on her mental health.You should not be allowed to treat people like this.Peabody please do not write back telling us to call that same phone number that gets us nowhere!
Chenielle · 2 September 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi,I am sorry to hear about the issues you have been having. Can you please contact us on 0300 123 3456 or submit a complaint form on our website; https://www.peabody.org.uk/contact-usWe would be happy to try and help you resolve this issue.Regards,Customer Hub - Peabody
★★★★★ 1/5
TrustpilotAwful, disingenuous and immoral
Awful, disingenuous and greedy shills masquerading as some kind of philanthropic concern when they’re actually just a vehicle for incompetent and immoral crooks to make profit out of vulnerable people.The majority of the people who work for this company are devoid of compassion or intelligence and succeed by using their own ignorance to gaslight the people they are supposed to be serving.Seriously avoid anything to do with Peabody like the plague. Seriously.Edit after Peabody response: why would I waste my time and energy contacting a ‘customer service’ which never bothers to reply? It’s just gaslighting at this stage… I’d be ashamed if this was my workplace.
Luke · 27 August 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi Luke,I apologise for the stress that this is causing you.I am sorry to hear about the issues that you are having.Can you please contact us on 0300 123 3456 so that we can help try and get this resolved for you.Regards,Customer Hub @ Peabody
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe carpenter from Wates is brilliant…
The carpenter from Wates is brilliant and he is not afraid to get his hands dirty and do a proper job rather than cutting corners. It’s a pleasure to have him.
Sal · 4 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hi,Thank you for the feedback. We appreciate the kind words.Regards,Customer Hub - Peabody
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.