Trusted Agent profile · London

Peabody Trust London reviews

2.5

★★★★★

1,557 reviews across 2 platforms

Westminster Bridge Road, London, SE1 7JB

Peabody Trust's office in London, at Westminster Bridge Road, is rated 2.5 out of 5 across 1,557 reviews on two platforms, including 399 Google reviews rated 2.1.

Google logo

2.1 / 5

399

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,158

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Peabody Trust hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Terrible home sale experience.

I had an awful experience selling my property with Peabody. At the end of the process I made a complaint, which was upheld but in my opinion, limited in its scope. They shut down the complaint process at that stage and didn't respond any further despite giving plenty of time and three requests for response. If I had my time again, I would avoid any dealing with Peabody at any cost, and value my sanity.

Mark · 24 January 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hello MarkWe are sorry to read the experience you had selling your property wasn't a positive one. If you would like us to review what happened with your complaint and investigate why your requests for a response went unanswered, please either call or complete a web form on the Peabody website with all of your detailsMany ThanksPeabody

2/5

Trustpilot

My Peabody site maintanence / N/A again and again

Peabody Trust has a digital My Peabody page.

Fair · 6 September 2026

5/5

Trustpilot

A workman that’s cared

The young man how came to my home was polite and was limited to what he could do because of the way this new door was fitted it is very simply to even anyone brain dead that a door and it’s surrounded are paired to reduce things like smoke from either coming in or out vie any gaps in the door which is how they are designed. You can as it has been done in my case had the orginal surrender of a different type of door with a different locking system and then Jerry Rig them together so the new door with the old surround will lock. The trouble with doing this is when closed they do not fit tight and let a strong cold air to come into my home and at the other side of my hallway open and close my bedroom. You badly fitted the front door so thanks for nothing

Paul · 1 July 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi PaulThank you for taking the time to provide feedback and I'm pleased the operative that attended was pleasant. I'm very sorry to read of the issues with your door. If you require further assistance with this, please call the Customer Hub on 0300 123 3456 where a member of the team will be happy to help. Alternatively, you can send us an email via our website - https://www.peabody.org.uk/contact-usKind regardsCustomer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

Appalling treatment of ill tenant and adult child

It is not possible to give a minus, if it were that would be more appropriate. The treatment of my sister who had been a tenant of Peabody for many years has been so poor, five years of trying to get appropriate facilities for her failing health meant that the council actually rehoused her in a one bedroom bungalow. Peabody had assured my sister that her daughter and 4 year old grandchild would be entitled to succession of tenancy, however once she had accepted the bungalow tenancy they said no she could not and have failed to reply to any emails from my niece in the last 8 weeks reverting to my sister which has lead to her having a stroke. shameful way to treat long standing tenants who are vulnerable and really need support at this difficult timeFollowing Peabody response following day I have lodged a complaint in that system and will be also sending by recording delivery. I will update on response.

Lynn · 1 July 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi LynnWe are sorry to read your review about the experience your sister has gone through. We are also sorry to see you or your sister haven't had responses to emailsIf this is still the case, please contact us using the link provided and we will make sure this is responded to swiftlyhttps://www.peabody.org.uk/contact-us/contact-peabody/complaint-or-suggestionMany ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

Yes the repair was done by Opm because…

Yes the repair was done by Opm because Peabody left us with no water for seven days, no water at all no toilet water no drinking nothing so thank goodness for Opm because they fixed it. The man's name who fixed it was called Craig who works for Opm not Peabody Our experience with Peabody is disgraceful to leave a customer with no water at all not even toilet water or drinking water and peabody didn’t even supply us with drinking water for seven days it’s disgusting it’s also illegal

David · 28 June 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi DavidWe are sorry to read the review of the situation you were in, if you haven't already and would like to make a complaint you can do this by calling 0300 123 3456 or you can also locate the complaints webform on our 'Contact us' section on the main Peabody websiteMany ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

I live in a new built and I had rain…

I live in a new built and I had rain water from the flat roof damaged my walls and skirting boards it took Peabody over 2 years to rectify it using a subcontractor called wates. The multi tradesmen that finally came to do the job was terrible lazy and did a terrible job he damaged my flooring used the wrong paint he done terrible plastering. I don’t know what kind of a builder he is and to get wates to send someone took almost 4 months. The communication between wates and Peabody is shambles.

Customer · 27 June 2022

Agent replied · 16 June 2024

HelloWe don't have any of your personal information due to this being a review website, if you still have anything outstanding you want Peabody to help with please do either call or complete a webform on our website. Many ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

If I could I will give 0 star

If I could I will give 0 star. Pebody when call hold you for 30 minute and swich off.also when call I don't know whre the compliment go as never have replay. Also send 100 email not even one replay. Worse then before catalyst. To call customers service or write email not go nowhere. West of time ..The charges so much money and don't care for residents

Magda · 1 September 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hello Magda We are sorry to read your review.If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will get back to you as quickly as possible.Many Thanks,Peabody.

5/5

Trustpilot

On going repair issues

I have had ongoing issues and have finally found someone who was patient caring and got me answers I have been through so many customer care people who were rude and just didn’t care but Kerry smith on the two occasions I have had u on the phone ur are a breath of fresh air also levy who works on custome care line are the only two people I have come across that actually care and do all they can to resolve complaints and issues. If only everyone else there would be like both of you thank you , I wish I could have a direct line to you as I trust both of you to get things resolved xxxxxxxx amazing

Suzy · 14 June 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hello SuzyThank you for the kind words regarding Kerry and Levi, we will make sure this review is forward over to their Managers to see your experience when they have helped youCustomer Hub @ Peabody

1/5

Google

Peabody prevent their leaseholders from selling their homes by withholding the LPE1 packs and Landlord Deed of Certificates required to do so. The packs cost hundreds of pounds and are promised to be delivered in 15 working days. I have now been waiting for two months and have not received anything that I paid for.

Jacob · 21 May 2024

Agent replied · 20 June 2024

Good Afternoon, I apologise for any delays caused. If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will get back to you as quickly as possible. Kind Regards Yilka

1/5

Trustpilot

OK I writing on behalf of my 84yr old…

OK I writing on behalf of my 84yr old mum who generally speaking does not have a great experience when it comes to repairs and peabody. The repair itself was pretty straight forward just pull light wiring loom that was faulty from one room to another.Then replace like for like or you would think so! Inside they fixed a sightly conduit to the ceiling both sides of the wall to run the cable in. Absolute bodge job I bet they wouldn't do it in there own house.Not happy and will be complaining through the right channels.Ironically these repair jobs should be checked and signed off and just maybey we wouldn't have to go through all this hasselRegards Martin

Maureen · 11 June 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hello MartinWe are sorry to read you mum and yourself were not happy with the repair which was recently carried out.If you would like to submit a complaint form on the Peabody website and provide pictures of the works that were carried we can make sure this is investigatedMany ThanksCustomer Hub @ Peabody

2/5

Google

Can't get hold off anyone . Waiting time is ridiculous !!

Tracey · 4 December 2025

Agent replied · 11 December 2025

Hello, thank for your message and we’re really sorry to hear about this experience and the wait times. Please could you get in touch with your details so we can look into this and get back to you. You can call us on 0300 123 3456 or contact us online at peabody.org.uk/contact-us or contact us via our webchat service. Thanks Mo

4/5

Trustpilot

I think this must be the 1st time that…

I think this must be the 1st time that I had a professional appointment with a. Peabody contractor. My Boiler started to leak, had no heating or hot water, so an emergency plumber from TSG came out to fix the job. A temporary fixed was done on the 1st visit and the same plumber came back on the 2nd visit. This has to be the 1st time that I did not have to chase up a job to be completed, and that this company TSG worked professionally and efficiently. No issues at all. Any information given by Shakil the plumber was correct and true. He was very polite and professional. You wouldn't even know that he had been in my house, as he left it as he found it.

Maxine · 23 May 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi MaxineGreat to hear the service you received and the excellent work Shakil carried out, we will get this feedback sent over to TSG :)Customer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

NO STAR

NO STAR30 days waiting time for a email reply one have to wait from HOMEOWNERSHIP team, call center staff is proud of this email cut off period the way she explained to me over the phone.We leaseholders paying service charges for such a service? sad

Pat · 30 October 2024

Agent replied · 22 December 2024

Good Afternoon ,I am sorry to hear about your experience with us.Our Contact Centre is in place to assist with any queries you may have, the team can also escalate any issues should this be needed. Please do get in touch with us by phone on 0300 123 3456 or using a web form on our website - https://www.peabody.org.uk/contact-us/ . The team will get back to you as quickly as possible.Kind RegardsYilka

4/5

Trustpilot

After having a few bad unprofessional…

After having a few bad unprofessional experiences and months of waiting, I finally got the job done and fully completed without a rushed job. I was very pleased with how fast and effective he was but also very clean and straight to the point! He had a can do attitude and they need more repair men like himself.PGM- Jetmir - Thanks so much and also to the manager Chris for making sure someone else was sent out that was fast and professional!

Customer · 19 May 2022

Agent replied · 16 June 2024

HiMany thanks for the review, we will make sure this is forwarded over to PGM to feedbackCustomer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

Been trying to contact peabody today on…

Been trying to contact peabody today on the phone for 3 hours to try and find out how much notice I have to give them to leave this property I got of catalyst Housing but never got through to anyone. So when I do leave don't expect to be paid for the rent. Think they need to read people's reviews and change the way they do things for their own sake

Paul · 14 April 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hello PaulWe are sorry you didn't manage to get through to anyone today, are average call wait times were under 25 minutes most of this week. So we are sorry to hear you were holding for so longMost tenancies require 4 full weeks notice to be provided, you would be able to check this in your tenancy agreement you signed for you to be 100% sure, if you haven't managed to get through to anyone since your review you leftMany ThanksPeabody

5/5

Trustpilot

Dear all at Peabody

Dear all at PeabodyI am having a few communication problems with Peabody. I recently spoke to some one around two weeks ago. A flat has been vacated for which I called, emailed. The problem I’m having is:The stairlift is preventing me from removing the furniture to enable me to return the keys. I don’t live in the area and would need a days notice to be in attendance to let them in. It’s not my flat but a family member. Could anyone please assist me to make this happen as I have had no luck with phone calls and emails! Thank you

Denise · 3 May 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi DeniseSorry to read the difficulties you were experiencing, Trustpilot being a reviews website isn't the best way to contact Peabody. If you still need any support we recommend calling 0300 123 3456 during our normal opening hours of 8am - 8pm Monday - Friday & 9am - 1pm Saturday.Many ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Google

Terrible service, their website never works. Difficult to sort out anything 🤯 …

Gosia · 10 November 2025

Agent replied · 10 October 2026

Hello, Thank you for your review. Please could you get in touch by giving us a call on 0300 123 3456 or contact us online peabody.org.uk/contact-us so we can help with your experience. Thanks, James.

1/5

Trustpilot

*Public Safety Notice

*Public Safety Notice: It has come to our attention that (Peanuts), a long-standing entity dedicated to assisting Londoners with housing issues, has recently become entangled with governmental bodies, potentially compromising its independence and original mission. In the interest of your safety and autonomy, we advise exercising caution and avoiding involvement with (Peanuts). Please heed this warning for your well-being.

Tommy · 13 February 2024

Agent replied · 16 June 2024

Hello TommyWe are sorry to read your review.If there is anything you would like us to investigate or review please do get in touch with us by phone or using a web form on our website. The team will get back to you as quickly as possible.Many Thanks,Peabody.

4/5

Trustpilot

Courteous decorator but some issues

Courteous decorator. Pleased with final job. However, I asked him to cover my belongings and floor with dust sheets and he did not have any. Just brought an old bottom bed sheet to cover small area. My belongings now thick with dust. One day he asked to return to do further plastering but didn’t arrive until 8pm. Stressful. Also, he borrowed my step to reach ceiling rather than have own with him and used my vacuum cleaner. I would expect a workman to have their own equipment.

Sally · 28 April 2022

Agent replied · 16 June 2024

Good Evening SallyWe are sorry to read some of the experience you had with the operative left you disappointed. So we can provide feedback to the correct contractor to ensure this is address, please could you use the link below and provide some information so we can progress this? https://www.peabody.org.uk/contact-us/contact-peabody/complaint-or-suggestionMany Thanks Customer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

Didn’t bother to respond

RoxAnne · 22 September 2026

1/5

Trustpilot

How convenient that the one star…

How convenient that the one star reviews are 'lost' within the 5 star reviews. After 22 years in this flat and having had NO upgrades I could be forgiven for being cynical. I'm so sick of the patronising comments from Peabody . " We're so sorry to hear...blah blah blah .I'm so pleased you've had your heating and water restored after 20 days , 8 visits and 5 engineers." Shameful organisation. I wouldn't even admit to working for a company like this 😡

Rona · 20 April 2022

Agent replied · 16 June 2024

Good afternoon RonaSorry to read of the problems with your boiler. Checking the repair notes, it looks like someone is due to attend this afternoon. I do hope they can get you up and running without any further delays.With regards to property refurbishments, if you contact the Customer hub, they may be able to check with our Investment team as to when your property is due for improvements.Tel: 0300 123 3456 or online, via this link https://www.peabody.org.uk/contact-us .Sorry you feel let down by the service you've receivedKind regardsPeabody Customer Hub

4/5

Trustpilot

I was very Pleased with the Job the…

I was very Pleased with the Job the Plumber did in Fixing my New Shower.The Gentleman was such a Lovely Person and a Very Good Plumber.Got the Job done and Very tidy.Thank you.

Kirti · 24 February 2022

Agent replied · 30 August 2024

Hi Kirti Thank you so much for your positive feedback!Best wishes Peabody - Customer Hub

1/5

Trustpilot

A family member who has terminal…

A family member who has terminal cancer, now unable to walk, on 3rd floor. Lift constantly breaking down been out now for 10 days. Reported it everyday “someone will be there within 4hrs” yeyeah right🤬day 5 called to be told it’s fixed, when I’m standing in front of it. Lie! Missed oncology appointment too. Emailed CEO and all that was done, was a customer service person appointed to phone me everyday to say I’ll phone tomorrow with an update. Seriously £11.95 per week service charge off every resident! Fix the lift!!!!!! Times are upsetting enough, without being fobbed off and lied to. Fix up Peabody

Michelle · 12 April 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi MichelleWe are sorry to read about the delays reinstating the Lift, please reach out to our Repairs Team, so they can look into this if the lift is still out of service. You can call them up until 8pm this evening on 0300 123 3456Many ThanksCustomer Hub @ Peabody

1/5

Trustpilot

Yet again an appalling lack of service…

Yet again an appalling lack of service from Peabody regarding an emergency leak into my flat from the bathroom above. Called the repairs at 8.30 am on Saturday morning having water streaming through the fire alarm in my hallway and through the ceiling in the cellar. Despite numerous calls from both myself and the flat above, it took until 9.30 pm on Saturday for a plumber to arrive. The mains to the two flats above was turned off after he found the source of the leak. He said a plumber would come today, Monday, to repair the pipe. No plumber turned up today. Both of the above flats have now been without water for 2 days. They have just been supplied with bottled water. The tenant above has spent hours on the phone today with Peabody, trying to get the repair sorted. The lack of care for residents is appalling! South Croydon Tenant

Teresa · 11 April 2022

Agent replied · 16 June 2024

Hi TeresaWe are sorry to read the repairs haven't gone as you expected, we can't look into the details via a Trustpilot review, but if you are still experiencing issues our Repairs Team at the Customer Hub are available to speak to until 8pm this evening.Many ThanksCustomer Hub @ Peabody

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Peabody Trust's Google reviewsLeave Peabody Trust a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Peabody Trust hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent