Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBradley was really helpful and…
Bradley was really helpful and proactive in trying to find us a flat that met our requirements and fit our budget. Friendly and professional, would recommend:)
Zoe · 25 April 2024
Agent replied · 19 June 2024
Hi Zoe, thank you for leaving a review for Bradley. Wishing you all the best with your flat search!
★★★★★ 1/5
TrustpilotDuring 5 year's renting in London I…
During 5 year's renting in London I never ran into such a shoddily run operation and unkind people with no sense for personal relations or business (i.e. the long-term perspective).From issues at move-in, including refusing to hand over the key - despite me paying 11 months out of 12 up front - until I paid for the 12th. The issue being merely that of international bank transfer delays (i.e. beyond my control).To failing to adequately maintain the flat throughout the year. Almost everything broke down of its own accord: the washing machine, dish-washer, blinds, etc. And it took them 2 months to respond for the washing machine and they never did for a host of minor problems.Finally, when it came to moving out they came up with fictitious bills, two of which they later recanted on, and massively inflated bills for the rest. It took a month of wasted time to get through this.All in all you should avoid them at all costs.
خالد · 21 December 2023
Agent replied · 7 February 2025
We appreciate the time you have taken to inform us of the issues that have arisen during your tenancy and we are disappointed to hear of these.Should you wish to discuss these matters further please contact Chris directly on 020 8772 2099 in order we can address each point individually.
★★★★★ 5/5
TrustpilotA good overall experience
We had a pretty bumpy start when we first moved to our rented property. But Our property manager James Smith was excellent from the Balham office.
Jordan · 24 April 2024
Agent replied · 7 February 2025
Dear Jordan,Thank you for your 5* review of the recent service you received from our James Pendleton Property Management team. James will be delighted to hear of your positive experience and we cannot thank you enough for taking the time to feed this back to us. We wish you all the best for the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI have dealt with Chesterton’s on…
I have dealt with Chesterton’s on numerous occasions for many years and find each and everyone of them extremely professional and helpful. Recently I had dealt with Jasmine who I found to be extremely helpful, diligent and knowledgeable in her work. I would recommend Chesterton’s to anyone who is letting their property.
Ruth · 10 February 2022
Agent replied · 17 November 2023
Thank you for the wonderful review!
★★★★★ 4/5
TrustpilotZelda has been incredibly helpful and…
Zelda has been incredibly helpful and responsive!
Abigail · 20 February 2025
Agent replied · 26 February 2025
Hi Abigail, thank you for the positive feedback and kind words. We appreciate the support and wish you all the best.
★★★★★ 5/5
TrustpilotChesterton is professional and…
Chesterton is professional and knowledgeable in their business. They worked very hard to search the right tenants for us and also provided high quality advice on legal requirements and administrative process. Leusa is our adviser. We highly recommend them.
Susie · 19 February 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotChestertons South West Lettings, Jasmine
Jasmine was fantastic from beginning to end. She was extremely friendly, responsive and helpful during the entire process. It made a big difference as we were a bit anxious having just moved to the UK and had little knowledge on how the process works here. She patiently explained everything and answered all our questions!
Minori · 3 October 2021
Agent replied · 17 November 2023
Thank you for taking the time to leave a review Minori!
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery pleasant experience
Every agent I interacted with from Chestertons was polite and personable - it made the process of searching for a new flat much easier! Gregor Scott was particularly helpful.
Julia · 16 February 2024
Agent replied · 19 June 2024
Hi Julia, thank you for your feedback! It's lovely to read that Anastasia provided you with different some different options during your rental journey with us. Should you need anything else, please do get in touch. Wishing you the best!
★★★★★ 5/5
TrustpilotLovely conversation with Isaiah who was…
Lovely conversation with Isaiah who was friendly and professional.
Yaseen · 15 May 2026
Agent replied · 11 June 2026
Thank you, Yaseen! We're thrilled to hear you had a great conversation with Isaiah. Our team is dedicated to providing friendly and professional service, and your feedback means a lot to us. We look forward to assisting you in the future!
★★★★★ 5/5
TrustpilotRecommended Property Manager
Our property manager Michell Vasquez is the best we've had. She is very attentive to issues raised by our tenants and weighs up the best options including on a cost analysis basis. We would definitely recommend.
Chloe · 26 March 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotChestertons' treatment of leaseholders…
Chestertons' treatment of leaseholders…Chestertons' treatment of leaseholders is highly objectionable.Our interaction with Mit Kotak at Chestertons left us disheartened. Upon requesting a lease extension valuation, we were quoted an exorbitant fee of £1,450 + VAT (£1,740), significantly higher than the typical London rate of £400 + VAT. Despite our concerns, Mit Kotak justified the cost by emphasizing the complexity of the process.Attempts to clarify the charges were met with confusion and a lack of transparency. Mit Kotak's condescending attitude during a phone call further exacerbated the situation. Frustrated, we sought assistance from Eric Shapiro, Director of Commercial Professional Services at Chestertons, but received an unprofessional response.Following this, Chestertons displayed further negligence. Despite numerous requests, documentation and a comprehensive breakdown of costs were not provided. The handling of the survey subcontracting, unauthorized disclosure of our information, and incomplete valuation details reflected a lack of professionalism.To our dismay, Chestertons' communication and services did not align with the ethical standards set by RICS, a concern we plan to address with a formal complaint.Our experience, from inflated fees to poor communication and unprofessional conduct, has severely eroded our trust in Chestertons. We share this review to warn others of our unfortunate encounter and advocate for improved industry standards.
Kristina · 10 December 2023
Agent replied · 30 December 2023
Hi Kristina, we’re sorry to see you have left us this rating. We have since been in touch with the relevant department to clarify the situation. We can see from our records that you had requested a lease extension from the freeholder and we were instructed to advise on the appropriate premium. We acknowledge that you were entitled by virtue of the Leasehold Reform, Housing and Development Act 1993 to claim a 90-year lease extension at a peppercorn rent - subject to you being liable for the landlord’s legal costs and a valuation fee. Had you served a notice under the Act, you would not have been asked to pay a valuation fee up-front, as the Section 42 Notice itself contained an undertaking to pay such a fee. If at the end of the process you were unhappy with the fee level, you could have applied to the First-Tier Tribunal to determine the reasonableness of our fee.The team confirm that you were quoted a fee that was consistent with the level of fees charged for the statutory valuation by the major practitioners in this field, and generally accepted by tenants and their advisors, and likewise consistent with valuation fees determined by First-Tier Tribunals. We’re aware that you questioned this fee and asked for a detailed breakdown in the form as provided for by builders for building work, stating that you wanted a comprehensive itemised breakdown detailing the allocation of funds. This was refused and Mr. Kotak and Mr. Shapiro confirmed on numerous occasions that if you were dissatisfied with the fee quoted and our procedure, then you should proceed under the Act.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood experience working with them
Have worked with Chesterton’s for years. They do a wonderful job of managing a flat for me. Year in, year out, for 11 years now.
Joaquin · 2 May 2024
Agent replied · 19 June 2024
Hi Joaquin, thank for taking the time to leave a review and being a long-term landlord with us, this is amazing to hear! Should you need anything, we're only an email or phone call away. Best wishes!
★★★★★ 5/5
TrustpilotExtremely professional service
Extremely professional service. Thank you very much for giving us a smooth and pleasant moving experience from start to finish. Mitch and Suzan were both incredible - so thank you!
Long · 21 January 2024
Agent replied · 6 February 2025
Dear Long,Thank you for your 5* review of the recent service you received from James Pendleton. We are delighted to hear of your positive experience and cannot thank you enough for taking the time to feed this back to us. We wish you all the best for the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotJuliette made me feel welcome and…
Juliette made me feel welcome and really took time to understand my needs, I appreciated her quick responses too.
Olia · 17 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hi Olia, thank you for the great review and sharing your experience with Juliette. We are so glad she made you feel welcome and took time to understand your needs. We appreciate the support and should you require any further assistance, we will be happy to help.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThanks to the whole team
I want to say a huge thank you to the whole team and special thanks to Sharon Chattalis for professionalism, clarity of work and speed of solution. I hope that our long-term cooperation will continue!
Zhanna · 20 September 2023
Agent replied · 6 February 2025
Dear Zhanna,Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled to read that you loved your experience with James Pendleton. Sharon will be over the moon with your feedback. Customer experience and satisfaction is our priority, and your review has reaffirmed this. Thank you for your kind words and we look forward to working with you again in the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotTamara has been so helpful on our…
Tamara has been so helpful on our journey to finding a rental property, she has been there through every point of call and has been so pleasant. Rebecca and her make a great team, and really did go above and beyond for us, can’t thank them enough!
Grace · 27 August 2022
Agent replied · 17 November 2023
Thank you for the wonderful review
★★★★★ 5/5
GoogleVery good experience with Martina looking for rental properties. Refreshingly professional and communicative around viewings compared to other letting agencies.
Sam · 13 February 2026
Agent replied · 13 April 2026
Thank you, Sam! We’re thrilled to hear about your positive experience with Martina. Our team strives to provide excellent service and clear communication. Your feedback motivates us to keep delivering the best for our clients.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you Lorna for the great support!
We received great support from the entire agency but especially Lorna, she was very responsive via email and phone and made the whole rental process really easy for us.
Aman · 6 February 2024
Agent replied · 6 February 2025
Dear Aman,Thank you so much for your lovely review. Lorna will be over the moon with your feedback. Customer service is so important to us and we are so pleased to hear you have had a positive experience with our team. Wishing you all the best for the future.
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbsolutely dreadful so far
Absolutely dreadful so far. Avoid as a management company! They do not do any work, rather just act as a mailbox forwarding on every little tenant issue and when something significant does occur they say that it is not their role to attend the property and just seek photos from the tenant who has caused the issue. So we are three days on having been told that the tenant has broken the radiator in the loft, causing water to come out and go through the ceiling, and Chestertons have given us no information at all about what damage was caused. What they have done though is ask us what we want to do about the tenants' complaints about Chestertons' cleaners (that we had to pay over £500 for), two light bulbs in a 12 bulb chandelier not working and some dead flowers in a vase. We don't know what we are paying for as they don't act as a filter to tenants, don't deal with any of the day to day minor things and then when something significant occurs, say that it is not their job to attend.Worst management company I have ever used.
Steve · 30 November 2023
Agent replied · 30 December 2023
Hi Steve, we're sorry to read this. In order for us to investigate this, you should receive an email from Trustpilot asking you for further details. As soon as we receive these, we can follow up on this for you.
★★★★★ 4/5
TrustpilotThanks Juliette
Juliette was helpful with organising viewings and sending through options to consider. She is hard working and dedicated.
Maithili · 29 August 2024
Agent replied · 24 October 2024
Hi Maithili, we're happy to hear that you found Juliette helpful with arranging viewings. Wishing you all the best!
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you Vanessa
Vanessa has been informative, helpful and very prompt in her dealings with us since taking over the management of our property.
Graham · 8 July 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hi Graham and Janet, thank you for the great review and sharing your experience with Vanessa. We are so glad she was helpful and prompt since taking on your property. We appreciate the support and should you require any further assistance, we will be happy to help!
★★★★★ 5/5
TrustpilotDealt with Conor at Chesterton
Dealt with Conor at Chesterton. Smooth experience, appreciated the knowledge and guidance around what I was looking for.
Erin · 28 August 2024
Agent replied · 24 October 2024
Hi Erin, thank you for taking the time to leave a review. We appreciate the support and should you need anything further, we will be happy to help.
★★★★★ 1/5
TrustpilotProperty Mismanagement
After moving in during the end of September, there were initially a whole host of issues with our flat rented through and managed by Chesterton's.As well as being generally run down and tired from the previous tenancy, such as limescale ridden shower heads, greasy oven hood (despite claims a ‘full professional clean’ has taken place), extremely worn carpets and excessively scuffed up walls.We initially raised the issues on 2/10 and were told on 5/10 that they would send someone round to investigate. A contractor then came 2 weeks after that - around 20/10.Since then, it has been more or less radio silence from the property management team.I just yesterday decided to move my wardrobe in my room from one side of the room to the other. Boy am I glad I did this as what I found is pictured below.I discovered what looks to be a botched disguising job - whereby a wardrobe was placed over existing mould, paint then applied to the exposed section above the wardrobe which was visible, and the rest left behind the wardrobe.In addition to this, the wardrobe itself started disintegrating, due in part I imagine to the damp but also the cheap nature of the furniture.I had been unknowingly living, sleeping, storing clothes, and breathing in a room with rancid fungal spores.Unfortunately, their property management service is either insufficient or lacks any real care, attention, or drive. The Landlord pays to have Chesterton's "manage" their asset and if I were them, I'd be extremely angry and upset that they have mismanaged it so poorly. Either that or the landlord was fully aware and advised them to neglect it - who knows.All that is certain, however, is that a little bit of care and or attention from a Chesterton's property manager wouldn't have gone amiss...Would actively avoid renting through Chesterton's, especially if the property is managed by them.
Charlie · 28 November 2023
Agent replied · 30 December 2023
Hi Charlie, we're really sorry to see you have left this rating. In order for us to investigate further, please do respond to the request we've sent via Trustpilot for further details. We can then follow up with the relevant team as soon as possible.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmanda Goodman is absolutely excellent
Amanda Goodman is absolutely excellent, very pro active and efficient, deals with matters in a very professional manner and has always got time to speak.Would highly recommend Chesterton's
Marc · 21 February 2024
Agent replied · 24 February 2024
Hi Marc, thank you for your feedback and kind words for Amanda, she'll be delighted to read this. Should you need anything further, please do not hesitate to get in touch. Best wishes!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.