Trusted Agent profile · London

Behr and Butchoff London reviews

4.6

★★★★★ Excellent

1,286 reviews across 2 platforms

105 St. Johns Wood Terrace, London, NW8 6PL

Behr and Butchoff's office in London, at 105 St. Johns Wood Terrace, is rated 4.6 out of 5 across 1,286 reviews on two platforms, including 230 Google reviews rated 4.7.

Google logo

4.7 / 5

230

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,056

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Behr and Butchoff hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Office Coordinator

I recently worked with Emily Hold when I had a change in tenancy and a lot of documents and information to provide. Emily was always very responsive and helpful. If she didn't know herself she always asked the right people and got me a response immediately. And on top she was always very friendly and I had the feeling that she really enjoyed helping you and, hence, I did not feel awkward asking her often stupid questions. This made my life so much easier!

Hanna · 10 November 2021

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear how helpful Emily was

1/5

Trustpilot

Avoid to be tenant on a property they manage

Clearly, I would've recommend to add some clauses to the standard tenancy agreement to avoid problems listed below, or better do not have a deal with them at all.Do not go with them, they just ignorant and incompetent.1) They lied that flat will be professionally cleaned. There was dirty windows, dust and bird poop on the floor, some old food in the fridge (Consider that we moved in 2 weeks after tenancy started!)2) Agent keep feeding me "I will call you back" for 2 weeks about the sofa we agreed to be removed from the apartment, and now stopped answering calls at all.3) They send an engineer to estimate prices to change the broken mixer in shower and clogged tap. We agreed for slot 9AM-12PM, but no one appeared. I called 4 times to the agency, and they were not able to tell me wether the engineer going to visit or not. Finally, the engineer arrived at 6PM, without any prior notice and said that he received the order on 4PM at the same day. Notice, that it is clearly ONLY communication problem - they were aware of the delay, but were not able to tell me about that, even when I tried to call.4) They didn't manage even negotiate with a landlord the plumbing change for a week! For now it is very hard to use the bathroom, as there are almost every piece of plumbing is broken and ventilation does not work. When I called to them to understand the timings, they said that the person which is responsible for that is not available and recommended me to write an email (on which they are not replied)I don't know why I forced paying to them (as the price is clearly included in the rent). They are really just a broken link in communication and should be eliminated from there.UPD: they didn't even checked the heating system at all ! All the heating controllers are broken, a long time ago, damaged by a liquid from the very old batteries, which are started to leak.Also, shower mixer is completely broken now, there is no hot water there. Their engineer recommended me to "use bucket to mix the hot and cold water" and said that this is not an emergency.Even their branch manager is powerless to chaise anything. He is in the email tread with description of this situation, and still nobody called me back today for 6 hours for the urgent matter as they promised.

Yehor · 18 October 2021

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for getting in touch. We are sorry to hear you are not satisfied with the service received.We take all feedback very seriously and would like the opportunity to discuss your comments with you further.Unfortunately, we cannot identify who you are from the details provided.Therefore, please respond to our request to receive your additional details (i.e. email address), so we can get in touch - and understand who you have dealt with at Chestertons.

1/5

Trustpilot

Review

UPDATE: We were informed that everything had been signed to move in to a new property. Then under 2 weeks before our move in date we were informed that the landlord never in fact signed and we wouldn't be able to move in leaving us without a flat (and the previous call reassuring us everything was sorted with the contracts was a lie). We were then told they would support us with finding a new property as soon as possible but they didn't do anything of use. Very disappointing service. Giorgio was always very helpful and helped us secure our flat with ease. He was easily contactable and answered all my questions fast which made it a much less stressful experience than I’ve had in the past. So far has been a great experience and Giorgio has added to that by being great.

Holly · 23 September 2021

Agent replied · 12 June 2024

Your comments have been passed on to Giorgio, who is thrilled to hear you are so pleased with the service he has provided.He encourages you to get in touch if he can be of any further assistance.

5/5

Trustpilot

Great service

I recently joined an existing tenancy, and Sharon handled the whole process. She was professional and communicative at every stage and made the process easy.

Lewis · 25 July 2026

Agent replied · 23 September 2026

Thank you for your fantastic feedback, Lewis! We're thrilled to hear that Sharon provided such a professional and smooth experience. We appreciate your support and look forward to assisting you in the future!

5/5

Trustpilot

Sharon was really helpful in answering…

Sharon was really helpful in answering all our questions during the tenancy! Thank you!

Matthew · 22 September 2025

Agent replied · 24 September 2025

Thank you, Matthew! We're thrilled to hear that Sharon provided excellent support during your tenancy. We strive to make every experience positive, and your feedback means a lot to us.

5/5

Trustpilot

Thank you Kaicey Naish

Thank you Kaicey Naish for your ad hoc help and availability and patience. She provided background knowledge, and took time to walk an overseas landlord through necessary steps and provided comfort to cover all aspects of a multifaceted tenant change with great attention to detail.

Tanja · 16 August 2024

Agent replied · 23 August 2024

Hi Tanja, we really appreciate you taking the time to leave a review for Kaicey. It's lovely to see that she guided you through the process of the tenancy change. Please let us know if you need anything further. Best wishes!

5/5

Trustpilot

Renewals with Niema L.

When it came to renewals, Niema Latif is an absolute dream in real estate. She ticks all the boxes. She genuinely cares about your concerns and needs…and she did just that. She is top at what she does, and I’m talking from experience!

Ma · 17 September 2024

Agent replied · 28 October 2024

Hi Ma, thank you for taking the time to write a great review. Niema will be thrilled by the kind words, we appreciate the support and wish you all the best.

5/5

Trustpilot

My family and I wanted to commend…

My family and I wanted to commend Isabella Thompson for providing and outstanding level of service in our recent search for a rental property in the Fulham area. She understood our requirements and preferences from the outset and organized several viewings that appealed to us...until the last one over a long day of viewings matched all our needs. Thank You Isabella!

Amjad · 20 September 2023

Agent replied · 12 June 2024

Hi Amjad, thank you for taking the time to leave a review for Isabella. We're happy to hear she found you a property to fit your requirements. Best wishes for the future!

5/5

Trustpilot

Chesterton SW Lettings, a job well executed

Chesterton SW Lettings team on Battersea Rise were excellent with the recent letting instruction for my two-bed flat in Clapham. Within a window of three days, the team found the right tenants who met the criteria that I had given. The whole team is an absolute pleasure to deal with, professional through and through. Lead by Gary Noone, an experienced and knowledgeable agent, who understands the market, appreciates the important issues for landlords and tenants, not shy in striking the right balance for both sides and, at the same time, willing to be commercial. Gary and his team were completely hand-on in guiding me through the steps in the process making it a much more seamless exercise than it would have been otherwise.Chesterton also handled another letting instruction for us in the South Bank SE1 recently. We found their processes and approach in general much more efficient than those by other agencies by a long distance. Happy to recommend Chesterton SW Lettings to others.

Bao · 19 August 2021

Agent replied · 12 June 2024

Your feedback is highly valuable to us, and I am sure Gary and the team will be thrilled when reading this.A positive customer experience is our upmost priority, so it is great to see that you felt this was achieved consistently across our teams in the South West.

3/5

Trustpilot

Jess was a joy to work with and the…

Jess was a joy to work with and the flat is a dream. However, management and reference company , a total wipe out! Unhelpful, lazy, confused and W R O N G! The attitude towards tenants must be CHANGED. We are as much clients are landlords. Without our demand for properties (which in London means bid-wars these days, there is no industry).A little R E S P E C T for tenants is in order.

Flavia · 19 May 2022

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for sharing your experience with Jess at Chestertons. However, we are sorry to hear of your experience after. We have requested for your further details so we can investigate further into the service you dealt with. Please accept our request so that we are able to do this. Thank you.

1/5

Trustpilot

Such dishonest disgraceful agency!

Such dishonest disgraceful agency! The manager from Knightsbridge called Andrew is useless and unprofessional!

ZR · 15 September 2025

Agent replied · 24 September 2025

We're truly sorry to hear about your experience, ZR. Your concerns are important to us, and we take them seriously. I have spoken with the team and understand all maintenance and repair requests should be raised directly with your landlord. If you need any further support please do let us know but be mindful that we have no authority agree to any requests. Kind regards.

1/5

Trustpilot

DO NOT RENT/BUY PROPERTY WITH THEM!

Terrible. I cannot emphasise enough how dismissive Chesterston has been toward our moving process. They don't reply to our multiple emails and when they do, the answers are inconclusive and no actions are taken toward our requests. Although it says in our contract the deposit reimbursement would occur in 10 days after moving out, it has been four months without getting our money back. DO NOT RENT/BUY PROPERTY WITH THEM.

Maria · 6 December 2022

Agent replied · 12 June 2024

Hi Maria, we're sorry to see you have left this review and apologise for any delays experienced. After looking into this with the branch manager, we can see that they have spoken with you directly over the phone and that your deposit has been sent. We're happy to hear that this is now resolved and should you have any further queries, please do let us know. Best wishes!

5/5

Trustpilot

I recently rented a property through…

I recently rented a property through Andrew Zohraphos. He was a pleasure to deal with and went the extra mile to ensure everything went smoothly. We were moving internationally and Andrew’s attention to detail and understanding of what was important and what we needed was exceptional. He kept us up to date through the whole process and made the transition very easily. I can’t recommend Andrew enough as his level of professionalism is hard to find

Ms · 19 March 2022

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for leaving your review! We are so pleased to hear this.

5/5

Google

Kurt was incredibly helpful in our lettings process. We moved from abroad so renting in the UK was a very new experience for us and Kurt politely and promptly helped us navigate the process every step of the way. He went above and beyond what I expected from any letting agent and was super responsive with answers to all of our many questions. Because of him, we've found an amazing flat and are really happy with our entire experience. If you're looking for a local letting agency, this is the place.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Sidney · 13 June 2021

Agent replied · 12 June 2024

Hello Sidney, Thank you for taking the time to post a review. We have passed your comments on to Kurt and our team in St John's Wood, who are very happy to have been able to assist you in a your search for a rental property. If you do have any queries in the future, please do not hesitate to get in touch. All the best.

5/5

Google

We had a great experience working with Gabrielle, who was extremely responsive, attentive to details, and tireless. She understood our requirements, was able to offer advice, and provide additional information as necessary. Within a week we found several great candidates, and Gabrielle helped us negotiate with the managers. After we moved in, she is still checking in with us, and helping us. We could not have asked for a better person to work with, and highly recommend Gabrielle as a great professional, who is lovely to work with, and has been instrumental to our smooth settling in at a new location.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Elena · 13 June 2021

Agent replied · 12 June 2024

Hi Elena, Thank you for taking the time to leave a review. Your comments have been passed on to Gabrielle and the team who are very pleased to have been able to assist you. Please do not hesitate to get in touch if you have any future property queries. All the best.

5/5

Trustpilot

Our property manager Vanessa has been…

Our property manager Vanessa has been of great support during the recent two turbulent years with new tenants, break-in in the flat, several minor challenges with the tenants and now check-out and preparing for sale. We have experienced efficient, professional and friendly cooperation in all situations.

Sven · 6 July 2024

Agent replied · 23 August 2024

Hi Sven, thank you for taking the time to leave a review for Vanessa. We're happy to read that she's been a great support through all the issues you've faced over the past two years. Please do let us know if you need anything else!

5/5

Trustpilot

Outstanding property management

Xiaoyi is our property manager and she is an outstanding professional - she promptly replies to emails and resolves any issues that occur in the property. She is very calm, courteous and understanding and we are very thankful to have Xiaoyi as our property manager.

NB · 22 July 2024

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for sharing!

5/5

Trustpilot

Niema Latif is my letting agent

Niema Latif is my letting agent. I hadn't heard if my lease was being renewed as I wished. This morning I phoned her up and expressed my concern to her.She undertook to contact the landlord to ask him what his wishes were, and immediately got back to me with his proposal for a further one year lease.I gladly accepted and look forward to another happy year in my flat.

Monique · 29 November 2022

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for your review Monique, we're delighted to hear Niema assisted you in the renewal of your lease. Wishing you the best in your home and for the new year!

5/5

Trustpilot

I’ve been working with Abbie Bullen…

I’ve been working with Abbie Bullen @Wandsworth branch for the last month now and she’s been nothing but brilliant! From the moment of our first property viewing to the day we moved in :) She is very attentive to the detail and extremely supportive with any questions we had. I would highly recommend her service to everyone and without a doubt will be reaching out to her in the future! Thanks Abbie! Elinga Sulaite

Elinga · 7 April 2022

Agent replied · 12 June 2024

Thanks for your review Elinga! We are pleased to hear of your experience with Chestertons.

5/5

Trustpilot

Amanda Goodman

Amanda has been property manager for our flat for some 10 years and has always given us excellent service and been available. She is excellent at developing good relationships with tenants which facilitates dealing with difficult situations that might arise. Amanda is also good at managing contractors, ensuring that things are dealt with quickly and at a sensible price. All in all Amanda provides an excellent all round service and is also a nice person to deal with! Now that we have sold the flat we will miss our contact with Amanda. Best of luck Bob and Chrissie Gayford

Christine · 6 March 2021

Agent replied · 12 June 2024

Thank you so much for taking the time to review your experience with Chestertons, we're so please to see it is five stars! Your kind words have been shared with Amanda and the team.

5/5

Trustpilot

Great Experience

I had really pleasant experience working with chestertons to look for a flat for my family. A special thanks to Emily moffatt. She was very professional in managing the search, accommodating to our requests and search needs, which ended in finding our dream house during difficult period of the year. In less than a month, we moved in to our new flat.

Ahmed · 12 June 2023

Agent replied · 12 June 2024

Hi Ahmed,Thank you for taking the time to leave this lovely review. We're so pleased to hear how Emily was able to find the perfect flat for you and your family! We wish you all the best in your new home, and please don't hesitate to get in touch if you need any further support.

5/5

Trustpilot

We have dealt with the Tower Bridge

We have dealt with the Tower Bridge, SE1, office over many years, with their Letting Department and most recently their Sales Department. Both have always been proactive, efficient, helpful and pleasant.At the end of last year, our flat was sold by Neil Wilson and his team. Throughout the process, we were advised and updated honestly, put in touch with a very good painter and a first rate firm of solicitors. No complaints or criticism.

Carol · 1 March 2022

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for sharing your experience with us! We are so pleased to hear this.

4/5

Trustpilot

Good advice is golden !

Mart has been present since our first search on internet till the day we signed our rental place only 2 weeks apart and thankfully we followed his expert advice throughout the process . We really owe him one for having found the best view in town!

Helena · 6 June 2024

Agent replied · 12 June 2024

Hi Helena, congratulations on your new home! We're so happy to hear that Mart was on hand throughout the process and found you the perfect place with the best view. Wishing you all the best!

5/5

Trustpilot

Professional and informative

The Putney team led by Stephen have provided an excellent letting service for some years now. We have a one bed let through Putney and they have consistently found good tenants and negotiated competitive rental levels. We find their reminders through the tenancy very helpful. Stephen is very willing to provide current market information, which helps us to make good decisions.

AW · 3 July 2023

Agent replied · 12 June 2024

Thank you for taking the time to leave a 5* review - we hope the relationship continues for many more years to come!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Behr and Butchoff's Google reviewsLeave Behr and Butchoff a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Behr and Butchoff hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent