Every review we hold for the Leeds office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 2/5
GoogleThe property my daughter was in was horrible,it's run down and dingy. There is no fire escape in a 4 story HMO!. No checks are done on the property and the other tenants lived like animals,she couldn't even go in the kitchen it was so bad. They were charged £30 for someone to come out when the internet stopped (bearing in mind this is a student house) despite the fact the internet box is in one of the let rooms therefore they couldn't sort it themselves! Rip off! . I can't see my daughter getting her deposit back despite her not using the communal areas. The owners definitely need to look at the way it's properties are managed
Nicola · 17 June 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotBest letting agents and Landlords!
I have rented a place with my girlfriend for approximately 2 years now, and cannot recommend Deu estates enough! The process was hassle free and any issues were dealt with in such a professional manner. Stuart and Hayley have hands down been the most supportive and helpful landlords I’ve EVER had and cannot thank them enough.
Ryan · 25 March 2026
★★★★★ 4/5
GoogleOlivia was really helpful throughout. She was quick in responding to queries and also making sure in connecting me with the right person if and when there was any need regarding bills and utilities.
Kudos to the team
Yashwini · 24 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleOlivia was extremely helpful and gave us a comprehensive look at some properties
James · 26 December 2025
★★★★★ 5/5
GoogleCouldn’t recommend Jasjeet Bharj enough! Helped with every question and made the whole process so simple. Really was a credit to the company. Would highly recommend.
Jake · 22 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleJas was very helpful, lots of viewings that were relevant to what we asked for
Abi · 16 November 2025
★★★★★ 5/5
GoogleAlways on top of any maintenance. Jas is extra lovely and great at his job.
Molly · 16 November 2025
★★★★★ 5/5
GoogleJazz was an absolute superstar ,he was so helpful when showing us around properties !
Maddie · 16 November 2025
★★★★★ 1/5
GoogleVery unpleasant experience with DEU Estates as I walk in to get some info for a single room. The guy on the front desk keeps promoting me to get a whole house instead of a single room. I am not looking for a room until April 2025 as he told …
Adam · 16 April 2025
Agent replied · 16 April 2026
Hello, We do offer shared houses but we do not have any available in April 2025. We offer 1 bed properties instead if a House share is not available.
★★★★★ 5/5
GoogleJaz was very friendly and very considerate regarding our housing criteria. he showed us houses in which he knew were in our price range and was open to critique on the houses and our personal requirements. had a very pleasant experience, lovely guy! thank you a lot.
LibertyTrbl · 4 November 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotMartyn was so helpful in responding…
Martyn was so helpful in responding quickly to our concern and sending out help promptly, very friendly thank you!
Emily · 6 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleGreat company, had a a good tenancy with Deu Estates, the house we had over the last year has been great. I dealt with Stu at the office and was always very helpful. Sad to be leaving uni and our house, they were great on our leaving and even gave us sweets!
Harry · 26 July 2024
★★★★★ 5/5
GoogleOlivia was excellent and helped us over the 2 years we were with DEU estates. Always understanding and keen to improve our experience/ property.
Jenna · 30 July 2025
★★★★★ 5/5
GoogleOlivia was really helpful with all the questions I had and made the application process nice and straightforward. Put any concerns I had to rest and was a pleasure to speak to.
James · 16 April 2025
★★★★★ 5/5
GoogleReally helpful to view the properties in person and they were great at answering all questions. Jas was a great guide and the houses were very well looked after.
Tamsyn · 16 December 2023
Agent replied · 13 June 2024
Dear Tamsyn,
Thank you so much for your fantastic five-star review of DEU Estates! We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear that your experience viewing our properties was helpful, with all your questions answered. We strive to provide exceptional service to our clients, and your satisfaction means the world to us.
Jas is indeed a great guide, and we are delighted that they were able to assist you during your property viewings. We take pride in maintaining our houses to ensure they are well looked after, providing a comfortable environment for our valued clients like yourself.
Once again, thank you for choosing DEU Estates. Your feedback is truly appreciated, and we look forward to helping you with any future property needs you may have.
Warm regards,
Parandeep
Office Manager, DEU Estates
★★★★★ 5/5
GoogleHas was super helpful throughout each viewing. Very happy with everything!
Izzy · 16 November 2025
★★★★★ 5/5
GoogleOlivia was very helpful and made the process of showing identification and references very easy and seamless. She was polite and friendly when answering all our questions. She went above and beyond for us by providing an email and saying she would assist us with the bills contract. Umar was professional.
Aaki · 26 June 2024
★★★★★ 5/5
GoogleOlivia was very helpful and made the process of showing identification and references very easy and seamless. She was polite and friendly when answering all our questions. She went above and beyond for us by providing an email and saying she would assist us with the bills contract. Umar was professional.
Aakifah · 25 June 2024
★★★★★ 5/5
GoogleJas is a very good estate agent very nice houses
Zara · 16 November 2025
★★★★★ 5/5
GoogleWe have been on a house viewing and Jas was able to get us a last minute viewing to one of the houses which we really appreciated.
Lewis · 16 December 2023
Agent replied · 13 June 2024
Hi Lewis,
Thank you so much for taking the time to leave us such a fantastic review! We really appreciate your kind words. We're thrilled to hear that Jas was able to arrange a last-minute viewing for you during your house hunt. It's all part of our commitment to providing excellent service to our valued clients. If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out to us. Thank you once again, and we wish you all the best with your house search.
Kind regards,
Parandeep - DEU Estates
★★★★★ 5/5
GoogleWe had a nice tour of various houses with lots of information about each of the properties. Jas was also very helpful with any questions we had.
Amelia · 16 December 2023
Agent replied · 13 June 2024
Hi Amelia,
Thank you so much for your fantastic five-star review of DEU Estates! We're thrilled to hear that you had a great tour of our various houses and found the information provided to be helpful. We strive to ensure that our customers have an informative and enjoyable experience, so it's wonderful to know that Jas was able to assist you with any questions you had.
If you have any more inquiries or need further assistance in the future, please don't hesitate to reach out to us. We greatly appreciate your support and hope to have the opportunity to serve you again in the future.
Best regards,
Parandeep
DEU Estates
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service, Jazz was lovely and very helpful!
Zoe · 16 November 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotA company that has no care for the…
A company that has no care for the neighbourhood!
Anonymous · 25 March 2026
Agent replied · 3 June 2026
We’re sorry to hear you feel this way, however we would like to clarify a few points.
We believe this is due to parking issues outside the office space. We have not been provided with any details regarding your exact location or the vehicle in question, and previous contact was made anonymously with no information shared. Without this, it is unfortunately not possible for us to investigate or take any action.
The road in question is a public street where multiple vehicles are permitted to park, and we do not have control over all parking in the area.
We are always happy to resolve any genuine concerns, but this requires clear information so we can properly look into the matter. We would encourage you to contact us directly with further details so we can assist.
★★★★★ 1/5
GoogleDo not rent with these lot. I can list reasons as-long as the bible. We had a mouldy sofa, and they sent a guy with a wet wipe to “clean it” didnt work. So removed the sofa, without us knowing, and they knocked plants over, coats of the door etc and just left it. Our roof started to collapse with a bad leak, leaking into my housemates room and then the basement room. It was so bad! It damaged our items, and caused damp. No regards given to me suffering with asthma. They decided instead of fixing the ceiling to paint it? Like I came home one day and they had completely repainted the entire room without giving 24 hours notice. Our freezer kept defrosting randomly and everytime we reported the issue the landlord would fob us off. We ended up waisting £200 worth of food over the year. Then it came to the deposit, they waited until the new tenants moved in and then charged us for their items??? Such a dodgy landlord wouldn’t recommend.
Rebekah · 17 June 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello,
Thank you for your feedback. I have looked back and investigated the points you have raised. From our records, we can see the sofa was cleaned by mould cleaner and then replaced when tenants were still unhappy, there is no record of damages caused nor reported from removing the sofa.
The flat above caused the leak into your property due to negligence (leaving the kitchen sink tap running), this was not at fault of the landlord which you were aware of at the time. The repairs were dealt with promptly and correspondence was responded to within 24 hours. I can also see that you were provided with a dehumidifier and the areas were not 'just painted' they were fixed, treated, strain blocked and painted - which you were notified of via email on a date you requested.
Apologies, we do not understand the comments regarding the deposit as there were no damages charged to you and all tenants accepted the deductions. The deposits have been returned.
If you would like us to investigate anything further, we would be happy to respond. Please email us on lets@deuestates.co.uk.
Thank you
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.