5/5
Domenico thank you so much for your service

Trusted Agent profile Β· Kensington and Chelsea
β β β β β
238 reviews across 2 platforms
333 Latimer Road, London, W10 6RA, Kensington and Chelsea, W10 6RA
Mind the Flat's office in Kensington and Chelsea, at 333 Latimer Road, is rated 4.1 out of 5 across 238 reviews on two platforms, including 228 Google reviews rated 4.1.
Every review we hold for the Kensington and Chelsea office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Domenico thank you so much for your service
5/5
I have let several Landlordβs properties over many years to Mind The Flat Ltd. They always provide good tenants and maintain the buildings well and action any issues that do arise. I would not hesitate to recommend them to a Landlord.PositiveResponsiveness, Professionalism
Thank you for your kind review, we really appreciate your feedback and we do hope that you can rely on us in future
5/5
It will be 1 year soon I am renting with Mind the Flat and so far so good. Szabi our property manager always gets back on any issues reported and gets them fixed. I highly recommend !
Thank you for your kind review, we really appreciate your feedback and we do hope that you can rely on us in future.
1/5
Be very careful with this agency. they are thieves and scammers. they will ask you to pay to secure the room. Then they will drag you through the process asking you for all kinds of documents. at the end they will tell you that you failed the referencing. I can show you all own exchange. Iβm a victim of their practice.
4/5
Mind the Flat we're fantastic i rented off them for 11 months move in and move out process was very smooth they put up with my silly questions always helpful and happy made me feel comfortable and given the opportunity i would rent off them again :)
Thank you for your kind review, we really appreciate your feedback and we do hope that you can rely on us in future
4/5
Mind the Flat was very helpful and offered me to visit some amazing rooms and their customer service was brilliant. Looking forward to seeing more of their places.
Hi Thomas, thank you for your lovely review! We are glad to hear that you liked our properties and you received great customer service.
5/5
Great experience with Mind the Flat! Doriana and Eliana are very professional and take care of the customers at 360 degrees. They managed to find a lovely place for me, replying very quickly and listening to my needs. 100% recommended!
5/5
Best customer service! π Iggy has been an absolute sweetheart. β¦
1/5
The staff are kind and friendly. However I got charged from my deposit for, according to them, stains that were on floor. Those stains were there from the day one and I tried many times to clean it.NegativeQuality
Dear Junior, We are sorry to hear of your feedback regarding our services. With regards to the issues regarding your deposit, when you originally checked into the property, you were provided with a check in inventory which contained photos of your room taken prior to your check in. As per our standard procedure, you were given 5 days to provide us with any pictures of your room that we may have missed in order to address any discrepancies, as this was not provided, we assumed that the inventory provided was satisfactory. If you are unhappy with the charges made, your deposit is held with a custodial scheme (DPS) therefore we strongly advise you to dispute your charges with DPS as they provide a free and impartial dispute service that will be able to address any concerns you have subject to providing them with the required evidence. In addition to this we also acted promptly for any call outs you reported even through there was a full lockdown in place as we were keen to assist you during a difficult time, which is also why we allowed for you to stay with a friend when you had moved in. On a separate note, we are happy to hear that you enjoyed communications with our team and it was always a pleasure speaking with you and help where we could. All the best with your future endeavour.
5/5
Mind the Flat Worked with this company a few times, very happy with their service, and I most definitely will continue to work with them in the future
1/5
THIS IS THE WORSE AGENCY YOU CAN DEAL WITH. POOR CUSTOMER SERVICE, THEY DO NOT HANDLE TENANTS ISSUES AND THEY CON YOU OUT OF YOUR DEPOSIT. DO NOT RENT THROUGH THEM EVEN IF YOU ARE DESPERATE!!!!!"NegativeQuality, Professionalism, Value
Dear Tian, We are sorry to hear of your feedback regarding our services. We have always done our upmost to meet both yourself and your flat mates needs which has been shown by our consistency in responding to your reports and having our maintenance team organize any repairs required as soon as we possibly could in order to make your stay more enjoyable. We are also sorry to hear of your discontent with regards to your deposit. When you originally checked into the property, you were provided with a check in inventory which contained photos of your room taken prior to your check in. Please note that your mattress was heavily stained once you had checked out and your mattress was brand new when you first checked into the property. If you are unhappy with the charges made, your deposit is held with a custodial scheme (DPS) therefore we strongly advise you to dispute your charges with DPS as they provide a free and impartial dispute service that will be able to address any concerns you have subject to providing them with the required evidence. I would also like to take to opportunity to wish you all the best with your future endeavours.
5/5
Needed a place in the NW near Harlesden, and Mr Jonathan sorted everything out for me. After that was very easy to bring another friend to live in! Thank you Mind the Flat!PositiveProfessionalism
Thank you for your kind review, we hope to continue being of assistance where possible.
5/5
I needed to move flats urgently Ferial came to the rescue and helped me with everything. The response time was fast, the work was always professional. I would definitely recommend.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Thanks for your review! Very happy to hear Ferial looked after you during your search :)
5/5
They have been managing my house for the past 13 months, they care about my house, the tenants absolutely a 5-star service. Very professional and I have already suggested it to some friends but I will always suggest their service to more landlords.
5/5
Eliana and Doriana are very hard working and professional. They always give their best and very easy to work with. If you are looking to rent or let, be assured you are in good hands.
Thank you for your kind review, we really appreciate your feedback and we do hope that you can rely on us in future
5/5
Mind the Flat is the perfect solution if you are looking for an accommodation in London, they provide an excellent customer service in different languages. They found me a place to call home in only 2 days, thank you so much!
Thank you for your kind review, we really appreciate your feedback and we do hope that you can rely on us in future
5/5
I love the team. They are super helpful and very efficient to sort any issue out. I strongly recommend Mind the Flat to anyone who is quickly looking for a nice accommodation with a great service behind.
Thank you for your kind review, we are happy to hear we were able to assist you during your stay with us and hope that you can rely on our services in future.
5/5
Domenico's assistance was invaluable during the viewing. He answered my questions satisfactorily and provided me with helpful suggestions too. He was very professional!
5/5
The team are amazingly friendly and helpful. They were very supportive during the whole process and treat you with respect. The team also went above and beyond to make sure I found my ideal flat that was perfect for my needs.
5/5
My experience was extremely positive. Amaan really went the extra mile to help me find a flat. He took great consideration of my needs and also helped me to better understand how my ideal flat would be. If you are looking for a place to call home, this is the company to call!
1/5
WORST HOUSE I'VE EVER SEEN!!! The house was in horrible condition, not at all like advertised. London conditions are bad as it is but this was something I've never seen before, house was falling apart, rodents and other pests everywhere
5/5
Mind the flat have the best customer service and helped me pinpoint exactly what I was looking for. will definitely be contacting them again!PositiveResponsiveness, Professionalism
Thank you for your kind review, we really appreciate your feedback and we do hope that you can rely on us in future
5/5
Very competent and attentive service, offering sensible advice and reliable expertise. I'm being very well looked after. Mind the Flat was recommended to me by a friend, who is also extremely happy with their services. Thoroughly recommended!
Thank you for your kind review, we really appreciate your feedback and we do hope that you can rely on us in future
5/5
I have been using Mind the flat service as a landlord, they have been efficient, professional and reliable. I will highly suggest them to other landlords and I look forward to contacting them in the near future
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.