Every review we hold for the Kensington and Chelsea office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleThey are very professional and helpful especially Amaan, he tries to solve any issue I have asap.
Would definitely recommend.PositiveQuality, Professionalism
Daniel · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Hi Daniel, Thank you for your kind review it is great to hear from you! I hope we can continue to provide the best service possible.
★★★★★ 1/5
GoogleTrying to fix something in here takes ages. They changed something in the heating (which was working perfectly) without permission and now we don’t have any heating/ hot water.
Speaking with the lady through the phone; she told me what to do(¿) nothing changed at all, after that told me if the plumber is coming and fixing it in the same way I am going to get charged… SHAME!!!!PositiveQuality
Road · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Hi Rosalía,
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sad and surprised to see you edit your 5* review of us, as we believed you were happy with our service. We aim to provide a happy and fair experience for all tenants, so we are sorry to see that you have been unhappy and changed your mind.
When you told us you were having problems with the heating we were very keen to help. We have been working with contractors who found no problem with the heating or water in the flat, and had fixed the temperature to a higher 23 degree constant to help with your concern that the flat may be too cold. Hoping that you might find this new temperature more comfortable, our considerations also include avoiding increasing bills and causing extra charges for you and your flatmates. We believe we set a temperature to keep you all warm and also prevent excessive costs on your behalf, and to take consideration of the environment.
It is a shame to hear you are still dissatisfied with the service, as it does not reflect the conversation you had with our colleague Amaan, and your request to further renew your tenancy until February 2022.
Regardless of any miscommunication, we truly regret that you have been unhappy with our service, and hope that your continued stay with us is happy and homely.
Best wishes from the Mind the Flat Team.
★★★★★ 5/5
GoogleMind the gap team has been very professional and transparent. We had a group of 3 young guys who drove us crazy and finally never moved in. If we didn't use the agency we would have rent the property with them and most probably went into more trouble. I believe these people are actually the ones behind the only one-starred comment by Viktoria. Doggy people who stalked us at the property too. We are glad we follow the agency's advices. From our experience, any other agency would have close the deal just to get their commission, while Mind the Flat honestly suggested not to do it in our own interest. And they finally found a lovely tenant.
La · 25 October 2016
Agent replied · 23 October 2024
Thank you Cate,
we really appreciated your comment and we wish you all the best with your new tenants.
Sincerely, MtF team
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly suggested
Mind the flat is a great and very professional agency. They guide you through the entire process of renting a room so that they make it very smooth. Amaan and his Team are always happy to help and prompt in replying. They can sort out very quickly any issues that might arise in the flat. I have been a MTF tenant for the past years and had great experience renting with them. It is now time for me to vacate to move to another city but I would like to thank them for the amazing service provided. Highly recommended
Claudia · 30 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleDoriana is currently managing my property and I am very happy about it. She found good tenants. She is very reliable and always available when there is an issue to sort out
Eric · 24 October 2023
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely the worst agency I came across.
They have put me in a room with a bed bugs in it.
Took them weeks before I got new beb and only because I said I would go to report them to the cauncil.
They dont care about issues you have at the propery, garden never gets done, you have to ordr rubbish bins as there where no at the property, they try to still your deposit making exuses for cleaning even though the room was left clean and moped.
AVOID AT ALL TIME!!!
Oleg · 24 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleIf I could give Mind the Flat more than 5 stars, I would. The level of customer service exceeds my expectations. All staff are super friendly and helpful and have always been super supportive to me and my sister.
My sister and I have had our fair share of working with incompetent companies (they shall remain nameless) and to work with Mind the Flat, is such a breath of fresh air for us. I always have high expectations and Mind the Flat, have met those expectations and more!
To all the Mind the Flat staff, thank you. Thank you for being so patient with me, thank you so much for your hard work, for the support and kindness you have given us. It will never be forgotten. THANK YOU!!!!
Natasha · 24 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleI had heard about Mind the Flat a couple of years ago from friends who used their services as tenants and who were very satisfied with the level of expertise and professionalism that this young company has.
When my BTL Flat became vacant in 2021 I decided to reach out to them and ask for their assistance with rental and management.
My flat needed an extensive refurbishment at the time and the company carried all the works needed within a reasonable time and at an affordable budget. They were also quick to find me reliable tenants and they took care of the management from bills to gas certificates etc.
If I have to choose one thing to describe Mind the Flat it would be the fact that they deliver. I was given a step by step plan of action and they took care of executing each step with care and within the timeframe expected.
They definitely like what they do that’s why they are very good at it.
Aidan · 24 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleMy partner and I moved in less than a week ago and have experienced the usual minor teething problems anyone would get with a new property. The lettings agent and landlord have been absolutely amazing. Everytime we have contacted them they have helped straight away without any kind of delay.
They are extremely professional and I can honestly say that they are the best lettings agent we have been with. I would recommend them to anyone.
Frankie · 25 October 2018
Agent replied · 23 October 2024
Thank you very much, your feedback are essential to us. We hope you will enjoy your new flat.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service, they are all very professional and they always try to do their best to find the perfect solution for their costumers. I have decided to move from my house in Hammersmith and Mind the Flat showed me several cozy properties and finally I have found the most suitable for me. If you are looking for a room I extremely recommend to contact them, they always have some good properties to show to you.
Andrea · 25 October 2018
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for your kind review, we are happy to know that you enjoyed your stay with us and wish you all the best for the future.
★★★★★ 5/5
GoogleThank you to Domenico and Mind the flat team. It is so far my best accommodation here in London. I will definitely suggest it to other friends or colleagues!
Leonardo · 24 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleGreat professionalism, efficient communication and transparency (with contract/invoices/receipts).
I had to find an accommodation in very short notice and MTF was able to propose a room, arrange a viewing and finalize the contract within a week.
After 3 months of tenancy, the only issue I had was to wait for a month to get a plumber intervention (summer time).
Highly recommended.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Phen · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Thanks a lot for the review Phen - glad you enjoyed your time with us! Please get in touch if you’re ever in need of a room again :)
★★★★★ 5/5
GoogleGood experience with the team, maintenance is taken care of on time (almost always). There were some issues with WiFi which took a while (and many emails) to get fixed, but everything else was handled quickly and professionally. Would recommend!
Mohith · 24 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleMind the Flat helped me secure great accommodation after several searches at other agencies thanks to Amaan who was very efficient, polite and patient when guiding me the process. Very satisfied with the level of professionalism and willingness to help.
Ha-lim · 24 October 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey stole my deposit
They stole my deposit. I made an offer for a flat that should have had all bills included and they asked me a 1 week deposit to reserve the flat while they were preparing the contract. They then sent me a contract where water and electricity were covered only in part and refused to change it and seized my money.
Nic · 29 August 2024
★★★★★ 5/5
GoogleHad a lovely stay in Mind the Flat, room was tidy and very comfortable. Price was shockingly low in comparison to the competition. Also had to mention Adriana, she was very helpful during my stay. 10/10 would recommend!
Filip · 24 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleI was urgently looking for a accommodation in West London . The whole process was really fast,thanks to responsive team at Mind The Flat. Iggy and Adriana were very helpful and patient. I can not recommend enough
Krzychu · 24 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleMind The Flat team is responsive to emails of tenants and tries to get things fixed very soon after issues are reported (most of the time). Overall, I'm happy with their service and I will consider renting with them again if I need to stay in the area where they have associated accommodations.
Piyawat · 24 October 2022
Agent replied · 23 October 2024
Hi Piyawat, thank you for your kind review. We have appreciated having you as a tenant for 2 years and would gladly have you back with us one day. Until then, we wish you all the best!
★★★★★ 5/5
GoogleI highly recommend this agency for finding a room to rent in London. Domenico and Doriana are incredibly kind, reliable, and always ready to help.
Silvia · 10 October 2025
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible, cheap, estate agency, these guys are horrible when it comes to moving out. The aggressive way their customers is a joke. They treat you with little respect and try to throw legal terms at you to deter you and make you pay any fees they can get their grubby hands on. I would not recommend anyone uses this company to rent or lease their property. AVOID AT ALL COSTS.
Michael · 25 October 2018
Agent replied · 23 October 2024
Dear Michael,
We are sorry to read this review.
We understand that you are frustrated that your demand to end your contract early has been refused, however the terms of the agreement were explained to you before you signed the contract and on our side we believe we are fulfilling those terms and expect you to do the same. We pride ourselves in being transparent and explain all the details of the contract to our tenants in order to avoid confusion and disputes. Your contract clearly stated the earliest date you can leave the property, and all we have done is stuck by the contract that both parties have agreed to, it is important that both parties uphold the agreement as that is why it is in place.
On the other hand, we did not appreciate you being rude and verbally abusive to a valued member of our staff who was simply doing his job and explaining to you the details of your contract. We treat all our tenants with respect and we expect the same in return.
Once again we are sorry to read such a review, however, we must all respect your tenancy agreement and honoured what’s has been signed. If you require further clarifications please do not hesitate to contact us.
Thank you,
Mind The Flat Team
★★★★★ 1/5
GoogleBe careful about this guys. Worst agency in my life. Never again even I must sleep on street! Give short agreement to every renewal increase the price. 5 months waiting to cut grass, more then one year complains about fridge, not repairs, not refreshing house while living for 3 years. After they lie about renovation house and give section 21 just for rised price for new people's. Liars and unprofessional not recommended!!!
Zielony_wariat · 24 October 2023
★★★★★ 5/5
GoogleI have been dealing with Mind the flat for a number of years and have always found them to be very responsive in dealing with issues when they arise and are very professional across the board, they also always call / email you back in good time. Highly recommended.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Shane · 24 October 2022
Agent replied · 23 October 2024
Hello Shane, thank you for this kind review. We have enjoyed working with you also and look forward to many more years.
★★★★★ 5/5
GoogleI was looking for new accommodation in London, and the Mind the Flat team assisted me during my search with their extensive portfolio of apartments and knowledge. I would like to express my gratitude to Ferial and Domenico for their assistance, reliability, and professionalism. Thank you, you're doing an excellent job! Highly recommended!
Omar · 10 October 2024
★★★★★ 5/5
GoogleSuper professional team. Have helped me twice now to rent out my properties. So much less hassle and a better return as well. For me it was the eye opening moment I needed to stop managing my own flat rentals and let someone that can generate me a higher bottom line take over. I can’t speak more highly of the entire process from start to finish. 5 Stars from me
Andre · 24 October 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.