Every review we hold for the Hull office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHaving to relocate from Southern England back to Hull was a daunting prospect, however I thank my lucky stars I chose to contact the wonderful ladies at William H Brown. Liz, Jazmine and the team have been so helpful to me, and I really appreciated their kindness at such a stressful time. Thank you.
Deborah Β· 23 August 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMy husband and I went through William H Brown to apply for our mortgage. Their advisor Demi was brilliant and explained all of the steps and has been wonderful throughout the entire process, she still checks in regularly to see how things are progressing. We are really grateful for all of her support. Thank you!
Francesca Β· 25 May 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Francesca High thank you for your thoughtful 5* review! I will make sure your kind words are passed on to the local team. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWould highly recommend William H Brown. Hollie has been amazing, from start to finish and really helpful. Nothing was too big or too small.
Thank you for your help with my move!
Chelsea Β· 29 April 2025
Agent replied Β· 12 June 2025
Thank you for your brilliant 5* review, recommendation and thank you for your kind words. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThe service at William H Brown Holderness Road has been terrific. For a first time buyer who was worried about the house buying process the team has made this whole process nice and simple for me. I would recommend William H Brown for anyone looking for for a first time mortgage or re-mortgage.
Thanks again to Demi, Paris and the team at Holderness Road :)
Chris Β· 23 October 2023
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you for taking the time to share your experience and for your wonderful 5* review and recommendation! Kind regards, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleTheir service is really really good, explains you anything about the process very well. Best Morgage advisor... Vicky swierczewskaπππ
Qaiser Β· 28 September 2026
Agent replied Β· 12 October 2026
Many thanks for leaving us your amazing 5* review! We are thrilled to hear that you had a great experience with our mortgage advisor. We pride ourselves on providing exceptional service and thoroughly explaining the process for our customers. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI visited the Holdernes Road branch.
Charlotte was professional and very polite.
Recommend π β¦
Paul Β· 17 October 2025
Agent replied Β· 17 April 2026
Thank you for sharing your positive experience with Charlotte at our Holderness Road branch! We are glad to hear that she provided you with professional and polite service. We appreciate your recommendation. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHi. This is my first experience with William H Brown and I am very pleased, the staff is sublime, very communicative and very nice.
Valeriu Β· 12 August 2026
Agent replied Β· 12 October 2026
Thank you for choosing William H Brown! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our staff. Providing excellent service and communication is our top priority. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
β
β
β
β
β
3/5
GoogleGood at what they do. But if you have any questions you aren't getting any answers because they never answer the phone. Have to proper pester them to get the answers your looking for and missing out information that you then have to ring back about because you didn't know about it. Always goes to voicemail.
Holly-mae Β· 24 November 2025
Agent replied Β· 24 December 2025
Thank you for your feedback. We apologise for any inconvenience with our phone service. We strive to provide timely responses and will work on addressing this issue promptly. Please email me at review@connellsgroup.co.uk if you wish to discuss this further. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHighly recommend! Liz and the team were amazing when letting out one of our properties. Really professional, great communication and advice. Liz made the process really easy and was very helpful from initial contact and all the way through. Will definitely use them again! 5 stars βοΈ
Lewis Β· 24 July 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you for your excellent 5* review and kind words of our dedicated team. It is great to see that you would recommend them. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
1/5
YellPoor Lettings and Management Service
William H Brown's Holderness Road Branch in Hull was tasked with managing 24 apartments but failed to provide satisfactory service. The absence of a senior lettings manager and reliance on outsourced call centres in Liverpool led to poor communication and unresolved tenant issues, reflecting a lack of proactive management. After enduring eight months of inadequate service, we tried to terminate our contract, only to uncover a hidden six-month notice requirement. This lack of transparency highlighted the company's focus on securing fees rather than providing quality service or ensuring client satisfaction. This negative experience with the local branch has convinced us to cease using William H Brown and its wider group for our property management needs nationwide. It reflects the importance of carefully choosing property managers who are truly committed to serving the interests of their clients and maintaining valuable business relationships.
KekulS Β· 29 April 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI am a landlord and l am very pleased with the service l received from W H Brown at Holderness Rd Hull. I would like to thank Lily for her professional work and very nice attitude, she managed to rent my house within very short time. Well done Lily.
Ali Β· 26 March 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thank you for taking the time to leave us your wonderful 5* review Ali Koder. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleIf I could give 0 stars I would. We had been renting a property with these people for 6 years. If it wasn't for our amazing landlady (who we shouldn't have to constantly contact!) we would have ended the tenancy a long time ago. During that time they did precisely NOTHING. ZERO communication from them about anything we reported. We paid for a lot of the repairs needed ourselves as it was almost impossible to get them to do anything.
The only time they relentlessly contact us was for something THEY needed, like an inspection or gas certificate. Handing in our notice to leave was, again, extremely and needlessly difficult because they don't communicate with each other! We ended up sending our notice to about 10 different emails to be sure it went somewhere! Our landlady has gotten rid of these clowns and I'd advise anyone looking to rent to go elsewhere. We never even heard back from them once giving notice, no checkout appointment nothing. Our deposit? Who knows, but we will be getting it back one way or another.
I have never known an estate agents to be so difficult to get hold of!
Sort it out sequence/William H brown! Very poor show! Glad I never have to deal with you again.
Daniel Β· 17 December 2024
Agent replied Β· 24 December 2024
Hello Daniel,
Thank you for sharing your feedback with us. I'm truly sorry to hear about your experience and the challenges you faced during your tenancy. We take such matters seriously, and I encourage you to reach out to us at complianceresidential@sequencehome.co.uk so we can address your concerns directly.
Best regards, Lucy, Customer Relations Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleDemi Chadburn my mortgage advisor was fantastic and went above and beyond, she was always prompt with replying to emails and extremely helpful.
Everything was explained and dealt with quickly.
I would highly recommend her.
Rachel Β· 29 October 2024
Agent replied Β· 12 November 2024
Itβs really lovely to read another 5* review and recommendation Rachel. Your warm opinions are greatly appreciated. Many thanks, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleNot even worthy of 1 star!
Completely unprofessional- all through email and internet portals.
Bombarded with phone calls of everyone saying different things.
Wasnβt allowed our holding deposit back because apparently we lied on our application, upon questioning where, they cannot provide any evidence.
Scammers all of them and hire staff clearly not old enough for proposed position.
They lied to us on what is expected of a guarantor. Rushed us into the process of renting the property and never told us specifics!
Wonβt be going to this place for a property again!
Katie Β· 4 December 2024
Agent replied Β· 11 December 2024
Hello Katie,
I'm sorry to hear about your experience with us. We take feedback seriously and would like to address your concerns. Please contact us at complianceresidential@sequencehome.co.uk so we can look into this further.
Best regards, Lucy, Customer Relations Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWilliam H Brown - Holderness Road
Sorry for the late review.
Massive shout to Maddison at the Holderness Road Branch, Hull.
This lady has been fantastic, from her customer service to helping out with the relevant information needed.
When we needed to speak to maddison, she would pick up any calls or emails when she was next available.
.
Thank you for your help with our new adventure of our lives.
Emma Β· 3 April 2025
Agent replied Β· 12 June 2025
Thank you for your glowing 5* review Emma. Thank you for your supportive words which I have course passed onto the local team. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery helpful well informed friendly staff, would definitely recommend WH Brown
Dan Β· 12 September 2026
Agent replied Β· 12 October 2026
We are thrilled to hear that you had a positive experience with our team at WH Brown. Thank you for recommending us. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recently moved in to a property in city exchange, the response from the william h brown team was good in arranging all things on time. Especially Mr. Roberto. Thank you
Akhil Β· 10 April 2026
Agent replied Β· 17 April 2026
Thank you for choosing William H Brown for your move to City Exchange! We take pride in providing excellent service and are glad that Mr. Roberto was able to make the process seamless for you. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAsked them for letting availability according to a budget and specific criteria, received back listings that were over budget and didnβt match EPC specifications. When I mentioned this, I was blown off with the idea that βother people would have gone for itβ.
If Iβm not listened to whilst Iβm looking for a property, what happens when Iβm moved in and submitting maintenance requests, or trying to get references for moving out again? Would rather go elsewhere and be taken seriously tbh
Joe Β· 22 September 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Hello Joe,
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear about your experience and that we didn't meet your expectations. Please contact us at complianceresidential@sequencehome.co.uk so we can address your concerns directly.
Best regards, Lucy, Customer Relations Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleLetting my apartment with William H Brown Holderness Road was stress free and fast. The staff were very knowledgeable and welcoming, I am most happy with the professionalism and effort ofΒ Liz and her team. Happy and overall satisfied, would recommend
Chesney Β· 26 March 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Chesney Key thank you for taking the time to leave us this great 5* review and recommendation. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
4/5
GoogleRenting my new flat with William H Brown Holderness Road was quite stress free and fast. The staff were quite warm and welcoming, I particularly appreciate the effort of Ellie in filling out the application form it took away the stress and pressure of having to fill it myself. However, having to come to the office to submit documents which can be sent over online in this digital age is just unnecessarily bureaucratic in my opinion. Also, trying to use contract clauses to insist on tenant content insurance was something I wasnβt quite comfortable with, as this is not obligated by law and should be at the discretion of the tenant.
Onwuka Β· 23 October 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI have recently bought my first house, and would recommend Demi to anybody. She was so patient with me when I was confused about jargon, the process of things and any questions I had at all. Demi kept me at ease and my worries at bay. She kept in touch during the whole process and even called me the week of completion to say congratulations. I found Demi to be extremely professional, friendly and approachable. I will be using Demi's services again when it comes to re-mortgage my current home, or buy another one in the future. Thanks Demi
Aimee Β· 23 October 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHolly has been extremely helpful and supportive during the whole process, amazing.
Lacey Β· 21 May 2025
Agent replied Β· 12 June 2025
Many thanks for your marvellous 5* review Lacey. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAll the staff are very welcoming and so kind would highly recommend here. Would also like to say a big thank you to Tracy tomlinson for the help you have give me big thanks
Tyler Β· 24 June 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Thanks for the wonderful 5* review and recommendation Tyler! Best wishes, Lucy, Customer Relations.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleThanks to Lily Telford and team, l cant wait to move in tomorrow, very efficient and have good communication, l recommend William H Brown to others who will be looking for a new home:)
Roshness Β· 24 June 2024
Agent replied Β· 22 October 2024
Roshness, many thanks for your marvellous 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.