Trusted Agent profile · Hounslow

Cow & Co. Hounslow reviews

4.5

★★★★★ Excellent

438 reviews across 2 platforms

LG01, Barley Mow Centre, 10 Barley Mow Passage, Chiswick, W4 4PH, Hounslow, W4 4PH

Cow & Co.'s office in Hounslow, at LG01, is rated 4.5 out of 5 across 438 reviews on two platforms, including 347 Google reviews rated 4.9.

Google logo

4.9 / 5

347

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

91

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hounslow office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Pill Box - we love it!

We've been in our office for over a year now and love it! Workspace is a great, fun, flexible co-working space with lots of interesting events and support for the residents. Big shout out to Kayleigh at Pill Box who looks after us so well!

Helen · 21 August 2024

Agent replied · 26 December 2024

Hi Helen, Thank you so much for the 5 star review. Great to hear you're enjoying your time at our Pill Box centre. All the best, Michael | Quality and Customer Improvements Manager

5/5

Trustpilot

Highly recommend The Frames

I've worked in several co-working/serviced offices. The team at The Frames have taken the time to get to know us and our business. On top of that, they provide a first class experience to our team and visitors. Shout out to Malika who manages the centre.

Adam · 24 July 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi A,damThank you for the 5 star review and for the postive feedback about Malika!All the best,Michael | Quality and Customer Improvements Manager

5/5

Trustpilot

Highly recommend The Frames

I've worked in several co-working/serviced offices. The team at The Frames have taken the time to get to know us and our business. On top of that, they provide a first class experience to our team and visitors. Shout out to Malika who manages the centre.

Adam · 24 July 2024

Agent replied · 25 May 2026

Hi A,dam Thank you for the 5 star review and for the postive feedback about Malika! All the best, Michael | Quality and Customer Improvements Manager

5/5

Trustpilot

Love working at Busworks

Love working at Busworks, the staff are outstanding, from James, Olivia, Hana and Fabrizia, Virginia, they all go above and beyond any expectations, always cheerful.The facilities are outstanding, spacious rooms, parking at the back of the building, Busworks are always holding events for the offices in the building to get to know one another. Can’t rate or recommend Workspace as a whole highly enough.

Tee · 22 June 2023

Agent replied · 23 October 2024

Hi Tee,Thanks for the kind review! We’re so glad to hear you are enjoying your time with Workspace.All the best,Michael | Customer Experience Manager

5/5

Trustpilot

If I could give 10 stars I would.

We took a unit on within Workspace around 3 months ago and throughout the whole process of onboarding, moving in and operating from, Oriella and Bethany have been nothing short of fantastic. Both are an asset to Workspace and have helped us every single time we have had questions or requests.

Ricky · 12 December 2025

Agent replied · 22 February 2026

Hi Ricky, Thanks for the 5 star review! Great to get positive feedback on Oriella and Bethany and glad to hear you're enjoying your time with us at Workspace. All the best, Michael

5/5

Google

The sale of my late mothers home went smoothly . Tom from Cousins was very understanding at such an emotional time. Easy to talk too and patient. My mother recommended Cousins in the past and said how good they were so, we already had a good rapport with Tom especially through her. Thank you so much Cousins.

Nora · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Thank you Nora for your kind review, Tom is an asset to the company and adopts all the principles of our company.

5/5

Trustpilot

iManage at The Frames

We are located at The Frames building, our time here has been a great one. The facilities are excellent and the staff are always super helpful. Shout out to Malika who manages the reception, nothing I ask is ever to much trouble.

IManage · 25 July 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi iManage, Thank you for the 5 star review and for the postive feedback about The Frames and our great Assistant Centre Manager there Malika. All the best, Michael | Quality and Customer Improvements Manager

5/5

Google

I wanted an accurate valuation of my house so called Cousins and spoke to Tom who promptly came round to give an in person appraisal. I could not have been happier with his openness and overall approach. We had a relaxed conversation about the property’s current condition and as well as his valuation based on similar houses sold nearby he gave me some really useful suggestions for improvements to maximise its potential before I look to sell it.

Hector · 26 April 2024

5/5

Google

I would like to thank Cousins sales team for all their help in the past few months. Great local knowledge, professional and flawless service from start to finish. The sale went through very easily and quickly. Throughout the whole process we had been well informed and looked after. Highly recommend...

MONIKA · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Thank you Monika, your review is truly appreciated.

5/5

Google

Michael and Frank were great to deal with. Frank provided strategic advice and Michael was on top of everything on a daily basis and achieved a great result in terms of swiftly reletting my property.

Dan · 20 August 2025

5/5

Trustpilot

Working in a startup based in Metal Box

I’ve recently joined a startup based in Metal Box Factory and I’m really enjoying it. We have a bright, spacious room for our office, and there’s also a common area for anyone to work from when you need a change of scenery :) I haven’t managed to go to any of workspace events so far except for the summer party which was great! Great drinks, tacos and deserts and a wheel with prizes etc. There’s also a terrace on the upper floor for summer lunches.

Luma · 1 August 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Luma, Thank you for the 5 star review. Great to hear you are enjoying your time at The Metal Box Factory and their recent summer party! All the best, Michael | Quality and Customer Improvements Manager

5/5

Trustpilot

Fantastic team and amazing space

Fantastic team and amazing space. We had a charity exhibition there and it went better than well. All thanks to the great team at Workspace.

Paul · 31 March 2026

Agent replied · 25 May 2026

Hi Paul, Thank you for taking the time to leave your feedback and great to hear the exhibition was a success! Best wishes, Michael

5/5

Google

Cousins have managed the renting out of our flat for many years. Frank and the team have never let us down. Things that need to happen get done without a fuss and if there's ever anything that needs to be brought to our attention they do so … More

Cassandra · 10 February 2025

5/5

Trustpilot

My favourite building to work in so…

My favourite building to work in so far. The Record Hall Workspace is full of life and vibrancy. The team managing this building are amazing also- very helpful and resourceful. They are a SUPER team.

Shay · 25 July 2025

5/5

Google

I have recently rented a property with this agency and the whole process was smooth. Michael made sure everything was in order and I am satisfied with the service.

Cecilia · 23 September 2025

1/5

Trustpilot

My things going missing!

At first I didn't want to write a review, but then I took a few days off and I thought it would be good if I do. I've been renting a work space at workspace at the moment and it was all good at first. In February my lunch in the fridge went missing, I wasn't happy, but I brushed it off telling myself someone was hungry and I went about my day. I told the girl at the reception and she just shrugged it off (I guess it's not her responsibility to keep an eye on these things. Then who is? Who are we supposed to report to in cases like this?). What made me come here and write this is because this week, 11th June, my containers in the kitchen went missing. I was given these containers by friend and was supposed to give them back, the containers were old and too precious to be replaced. I went to report downstairs at the reception and again I felt like I was talking to a wall and there was no course of action. I'm sorry but I have never given a bad review until today. It's mainly because I have no complains and then when things go missing and I want to report it there's nobody that I can talk to about these things.

Wynzel · 14 June 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Wynzel,Thank you for taking the time to share your feedback and I’m sorry to hear we’ve fallen short of your expectations.We have informed your centre manager about these issues and asked him to investigate and be in touch with you directly.If you have any other feedback to add please drop us an email to feedback@workspace.co.uk and a member of our customer experience team will reach out to you. All the best,Michael | Customer Experience Manager

1/5

Trustpilot

We rented a unit in the Fleet Street…

We rented a unit in the Fleet Street building. Part way through our lease, they commenced extensive building works which wasn’t communicated before we signed the lease. No compensation, daily disruption, dirty communal areas. Disgusting kitchen. Almost 3 months from leaving we haven’t received what’s left of our deposit (after outrageous deductions). We’re now taking legal action to recover the deposit.

David · 15 February 2025

Agent replied · 22 October 2025

Dear David, Thank you for taking the time to share your feedback and I’m sorry to hear that there has been delays in your deposit being returned. I understand that you have now spoken to the centre manager, who has confirmed that your deposit will be returned this week. If you have any further feedback you’d like to share, please do drop us an email at feedback@workspace.co.uk and a member of our customer experience team will follow up with you. Anda | Customer Experience Assistant

1/5

Trustpilot

Stay away from Workspace.

I’m a startup founder who began renting a unit at The Pill Box with Workspace in January 2024. When I first enquired, I was clear about my business needs, including the requirement for a quiet, professional environment to conduct interviews and meetings. At no point was I told that major building works were due to commence just a few months later after signing my contract. Yet, that’s exactly what happened and I was walking dust into my office daily. Not only that but the loud noises, drilling etc with no ‘heads up’ really effected someone I employ who happens to be neurodivergent. Again, no consideration at all. Furthermore, I had plans to add another person to the team but all rejected the jobs due to the ‘poor work conditions’ after viewing what only looked like a building site.

Lauren · 13 July 2025

1/5

Trustpilot

Weston Street - London Bridge - terrible experience trying to leave our office

We were one of the only companies during covid to keep our office. We are now vacating and wow the office have been absolutely terrible. They want us to move out early to accommodate another lease. So we agree and I myself as CEO go to Weston Street with my painter and decorator and he makes good all the office. Painted (better than when we moved in) let’s be clear these walls are not perfect they are full of lumps and bumps! We professionally cleaned the carpets which have been used approximately 30 times and have NO spots at all on them. Anyway apparently we haven’t done a good enough job and the carpets need replacing - so to be clear perfectly good carpet needs to go to landfill for what reason…. Oh they have told us because there are creases where the tables have been…. These guys are cowboys. They have refused our deposit and apparently it’s our job to paint the pipe work, radiators and the front door. Oh and repaint the walls and replace the perfectly good carpet. I would never recommend these people. They are after your money and have the most ludicrous expectations when you leave. I have the video I took when we had made good and I will be sharing far and wide. Unbelievable and taking advantage of SMEs most of which kept them in business during Covid.

Kate · 4 April 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Kate,Thanks for taking the time to share your feedback and I’m sorry to hear we’ve fallen short of your expectations.When a customer moves out of our spaces our expectation is they reinstate the space to the same condition when they move in which can include replacing the carpet. We’re keen to arrange a follow up call to discuss your feedback in more detail. If you could drop us an email at feedback@workspace.co.uk a member of our customer experience team will get in touch shortly.All the best,Michael | Customer Experience Manager

5/5

Google

Tom was amazing, helped me throughout the entire sales process, and worked hard to get it over the line. … More

Sam · 23 October 2025

5/5

Google

I have been with cousins Tottenham for 15 years. I can’t like to work with people I can’t trust. But I trust Frank and his team and I feel comfortable working with them. They are always supportive and provide me clear and honest advice. I am lucky to have a good estate agent to work with.

Purabi · 25 June 2024

5/5

Trustpilot

Thanks Ceirios and the team!

Ceirios and the team have been exceptionally helpful for getting us all settled in. We love being a startup at Workspace!

Baz · 29 July 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Baz, Thank you for the 5 star review. All the best, Michael | Quality and Customer Improvements Manager

2/5

Trustpilot

Office Rent

I am giving 2 stars because the office was nice and clean and we stayed here for 2 years.Their practices with internet are extortionate, you are forced to use a service (wavenet / Excell) instead of being able to use any of the amazing London internet providers (hyperopic for example), they are mutually convienient only when they force you to use the service, when you decide to vacate their offices if you forget to tell wavenet you'll then be charged 90 days of extremely expensive internet for no reason.aside from this we also got an offer to renegotiate our lease that was 50% more than the previous year, their excuse was "before this it was covid prices".Sad to leave for now but, many reason bring us to this and to find different opportunities.

LDepa · 24 November 2023

Agent replied · 23 October 2024

Hi LDepa,Thanks for taking the time to share your feedback and I’m sorry to hear we’ve fallen short of your expectations.We’d be keen to further understand exactly where things may have gone wrong with the renewal discussion of your office and your experience with us. If you could drop us an email at feedback@workspace.co.uk a member of our customer experience team will get in touch shortly.All the best,Michael | Customer Experience Manager

5/5

Google

Michael was super helpful in showing me round the property and responded my questions promptly. The guide he gave me for new buyers was really informative, clear, and great to have it all in one place from the estate agents to help me in the process of making a decision and an offer.

Charli · 25 June 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Cow & Co.'s Google reviews

Questions about Cow & Co. Hounslow

How many reviews does Cow & Co. Hounslow have?

Cow & Co.'s Hounslow office has 438 reviews across two platforms: 347 on Google, 91 on Trustpilot.

What is Cow & Co. Hounslow's rating?

Cow & Co. Hounslow is rated 4.5 out of 5 across all 438 reviews, and 4.9 out of 5 on Google from 347 reviews.

Where is Cow & Co.'s Hounslow office?

Cow & Co. Hounslow, LG01, Barley Mow Centre, 10 Barley Mow Passage, Chiswick, W4 4PH, Hounslow, W4 4PH.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.