Trusted Agent profile · Hedge End

Leaders Lettings Hedge End reviews

4.6

★★★★★ Excellent

235 reviews across 1 platform

1 Freegrounds Road, Hedge End, SO30 0HG

Leaders Lettings's office in Hedge End, at 1 Freegrounds Road, is rated 4.6 out of 5 across 235 reviews on 1 platform, including 235 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

235

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hedge End office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

Laura and Amy from Leaders have proven to be the most deceiving individuals I have ever encountered. We initially agreed to rent a house through Leaders, entering into a 6-month contract with the provision for a rolling monthly tenancy …

Igor · 16 April 2024

Agent replied · 21 June 2024

Dear Igor Popov, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know … More

5/5

Google

Kiri, the agent from Leaders guiding me through the process of renting a property for the first time in many years, providing relevant information very quickly to enable the swift letting of the property. My questions were answered promptly and Kiri guided me through the whole process from first viewing to handover of the keys. Great service, thanks Kiri.

Lee · 23 June 2019

4/5

Google

We have had a great experience with Ollie and the team. Really thoughtful and reliable.

Sam · 22 June 2021

Agent replied · 21 June 2024

Hi Sam Wright, Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Hedge End. We're so happy you had a positive experience with us. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Relations Team

5/5

Google

Ideally you want your Lettings Agent to be friendly and easy to talk to with a good knowledge of the lettings process and also about the property you are interested in .Anna provides the complete package.

Keith · 24 December 2023

Agent replied · 21 June 2024

Dear Keith Tomlinson Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Staff are friendly and helpful. Always quick to respond to any questions or issues. Extremely efficient at getting and keeping good tenants with fast reletting when a tenant does leave. Property Manager, Lauren, has been especially helpful in quickly getting contractors to resolve any property issues raised by tenants, keeping both tenant and me as landlord happy.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Martin · 27 August 2021

Agent replied · 21 June 2024

Dear Martin King! Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Hedge End branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

Lauren from the lettings team provided first class service in dealing with an issue I suffered as a tenant with an appliance failure. Her profession approach and speedy service was first class and I hope she gets the recognition she deserves for her efforts Thank you Lauren!

Charles · 22 June 2020

5/5

Google

Thanks to Ollie at leaders we have our beautiful first home. Ollie was absolutely amazing so friendly, helpful, very knowledgeable, what seemed very daunting buying our first house Ollie made everything go so smoothly and efficiently. We had a great experience first time buying, would highly recommend.

BrydieRose · 22 June 2020

5/5

Google

Craig, Eileen and the rest of the team at Leaders sold our house. They were all very professional, friendly and supportive. We were kept updated throughout the process and they were always happy to answer questions and offer advice. Highly recommended.

Veronica · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Dear Veronica Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

From the initial letting process through to moving out, I found Leaders professional and efficient with good communication throughout the tenancy. I would like particularly like to mention the property manager Lauren, who dealt with any issues raised in a prompt and courteous fashion and was a joy to deal with.PositiveProfessionalism

John · 22 June 2022

Agent replied · 21 June 2024

Dear John, Thanks for taking the time to leave us a review, we appreciate your feedback. Kind regards Customer Care Team

1/5

Google

Was disappointed with the way the viewing was conducted. My husband and i both felt like we were not being taken seriously and that the homeowner and estate agent were holding out for a specific buyer who had previously shown an interest. Did not bother to call me a few days after the viewing for feedback or if we wanted to make an offer. Unprofessional.

Natalie · 23 June 2018

Agent replied · 21 June 2024

Dear Natalie, I am sorry to hear that you are disappointed with the viewing, and to see that you have given us a negative review. I’d like to take this opportunity to rectify any misunderstanding. You were contacted on the day of the viewing to advise that the vendor had not received a message from us or an a mail in regards to the viewing because her phone had broken and she had that day put her phone in for repair. A few hours before the viewing we checked with the vendor that she had got our message re the viewing and she was at the cinema with too short notice to get home and tidy the house. After speaking with you and you advised that you didn’t mind how the house was looking as you have two children yourself we managed to persuade the vendor to allow a viewing. During this time you asked what the situation was with the property, and I explained this to you advising that there has been offers but that not any of the persons who had offered were at this time in a position to buy. That evening on the way to the viewing I was stuck in traffic (unexpected roadworks) making me a few minutes late, I advised the vendor of this and she kindly invited you in to wait for me. When I arrived you were sitting in the living room having a chat with the vendor. I took the time to show you around and you were at the property for approximately half an hour, we also spoke again of the other interest that the property has had. Apologies that we didn’t contact you sooner we have been extremely busy following the viewing, however had there been any further movement on the property in Bursledon ie offers, we would have let you know for sure. We knew that you also viewed another property with us that day too. Bethanie has advised that she tried to call you on Saturday and then contacted you on Saturday by e mail asking for feedback on the property you viewed with us in Whitely because we have had offers on that property from people who are in a position to buy and she wanted to give you the chance to offer. Please by all means let us know if you are interested in either of the properties as they are both still available. I look forward to hearing from you Kind regards Marianne Sales Manager

1/5

Google

Totally agree with the other Kevin the worst customer service I have experienced a total disgrace..Have been in contact with leaders customer service promised they would give my Daughter a call its now been 1 week and still nothing Joe at leaders customer service now you understand how i feel how you head down in disgrace

Kevin · 22 June 2020

Agent replied · 21 June 2024

Hi Kevin, we regret to read that you have been unhappy with the customer service you’ve experienced from us here at Leaders and our team at Hedge End. After inputting your name into our records we aren’t able to locate any record of you registered with the the team and from speaking with them they don’t recall dealing with you. We would like to have a better understanding of what went wrong, If you are willing to do so we would ask that if you are willing to do so you reach out to us on 01344758596 or write to us at customerservice@leaders.co.uk and we will try our best to turn your experience around. Kind Regards, Joe, Leaders

5/5

Google

I have let a property through Leaders for a number of years, during that time they have handled queries and resolved problems for the tenants and myself promptly and effectively. In my experience the the service provided by Leaders in general and Lauren Whitehead in particular has been efficient and professional.

Dermot · 22 June 2021

Agent replied · 21 June 2024

Hi Dermot. Thank you for taking the time to let us know how we did at our Leaders Hedge End branch. Your positive comments are really appreciated. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

Leaders letting agents at Hedge End Amazing ,skilled ,helpful and very very kind staff specially Amy ,lura and other staff …

Muhammad · 16 April 2024

Agent replied · 21 June 2024

Dear Muhammad Ismail Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to … More

5/5

Google

I have used Leaders Hedge End to manage my property, and have always appreciated their courtesy to me and to my tenants. They also have dedicated property managers, and Kiri Allen has been exceptional in dealing with whatever is needed.

William · 23 June 2019

5/5

Google

Bought a house through Leaders a while back. Move went very smoothly and they were very helpful with any questions I had. When I next come to sell a house I will definitely be using them.

Ian · 22 June 2020

1/5

Google

I have asked this branch of Leaders twice to remove a to let board outside a property and twice they have agreed. Well, it's still there even after 6- 7 months.

RSally · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Dear Rsally Gailer, We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Very friendly and efficient staff. Easy to understand documentation and instructions. I have had a very good experience renting a property from this team. Laura, Amy and Nathan. First class service.

Amanda · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Dear Amanda Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Lauren Whitehead, Amy Jackson & Laura Hamilton have all made the process for our recent move to Hedge End simple and stress free & are always happy to help with any ongoing queries that we have, thank you. 65 Britannia Gardens

Chris · 22 June 2022

Agent replied · 21 June 2024

Dear Chris Thanks for taking the time to leave us a review, we appreciate your feedback. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

Laura from Leaders Hedge End recently sorted out our move into a new house, compared to the headache's we've experienced previously it was a breath of fresh air dealing with her, thank you Laura, and thank you Leaders

Phil · 23 June 2019

5/5

Google

Amazing customer service here from Ollie on the Lettings team, he was so helpful and made everything so easy for me despite having some troubles with the referencing checks Ollie did everything in his power to make the move go easy for me, would recommend to anyone

Courtney · 22 June 2021

Agent replied · 21 June 2024

Dear Courtney Staddon, Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Hedge End team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with. We hope we can be of service again in future. Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

I had an issue and Craig, the new manager, was extremely helpful and responsive to my request. He gave excellent advice which has influenced my decision to proceed. I would highly recommend him and Leaders generally.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Geoff · 22 June 2022

Agent replied · 21 June 2024

Dear Geoff No One, Thanks for taking the time to leave us a review , we appreciate your feedback All the best, Customer Care Team

5/5

Google

Amazing and efficient work, even while we were looking with very short notice they got everything turned around as soon as they could, highly recommend 😁 …

Matt · 22 June 2023

Agent replied · 21 June 2024

Dear Matt Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! Many thanks, Customer Care Team

5/5

Google

Excellent service given by Alex , found us a property of our dreams & guided & helped us through the whole process . Thank you Alex . Regards Stan & Billie

Stan · 22 June 2020

5/5

Google

George and Ollie were so helpful to me when valuing my house and were so knowledgeable and honest throughout the whole process of selling, I would definitely reccomend using leaders!

Lily · 22 June 2020

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Leaders Lettings's Google reviews

Questions about Leaders Lettings Hedge End

How many reviews does Leaders Lettings Hedge End have?

Leaders Lettings's Hedge End office has 235 reviews across 1 platform: 235 on Google.

What is Leaders Lettings Hedge End's rating?

Leaders Lettings Hedge End is rated 4.6 out of 5 across all 235 reviews, and 4.6 out of 5 on Google from 235 reviews.

Where is Leaders Lettings's Hedge End office?

Leaders Lettings Hedge End, 1 Freegrounds Road, Hedge End, SO30 0HG.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.