Every review we hold for the Hackney office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleVery poor service. It's shocking that lettings agents force people to use the Lettings Hub for the credit check. They bombard you with emails saying that they urgently need documents that you have already sent twice. They don't respond to chat or messages which they urge you to use, and when you get through on the phone they say everything is fine, but then send you another URGENT email. It's confusing and stressful.
Michael · 22 April 2024
Agent replied · 24 February 2025
Hi Michael, we are sorry you feel this way about our service. You may have received some automated emails throughout the process to warn you of any delays with your referencing, but we will look into why you received such emails if you had already provided the requested documentation. Thank you for bringing this to our attention.
★★★★★ 1/5
GoogleThe most frustrating and exhausting process I have been through. The lack of communication is staggering , everytime you call each individual just makes a supposed note on the system and apparently passes onto their manager and no one reverts you and next week you are still stuck.
Will actively avoid dealing with you in future.
Online experts are always busy. Phone rings out for hours. Being passed pillar to post. Ref: 10994083
Nabeel · 22 April 2024
Agent replied · 22 April 2026
Hi N, We apologise for the circumstances you were faced with and would like to investigate this further. Unfortunately the reference number you have provided seems to be incorrect as it has an extra digit in it, please can you confirm your full name and reference number via email to complaints@lettingshub.co.uk so we can contact you to resolve this matter?
★★★★★ 2/5
Googlehorrible phone reception. staff have an impatient and unhelpful tone when speaking to customers
Charlotte · 2 April 2026
Agent replied · 7 April 2026
Good morning Charlotte,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you’re unhappy with your experience and appreciate you bringing this to our attention.
We have attempted to locate call recordings relating to the number we have on file for you, so that we can investigate. However, we have been unable to find anything from the time your application was active.
Please contact us via email at complaints@lettingshub.co.uk, with the details of when calls took place and from which number. We'll be happy to look into this further for you.
Kind regards,
The Lettings Hub
★★★★★ 1/5
GoogleSTAY AWAY FROM THESE DREADFUL PEOPLE.
We've been providing Lettings Hub with business for some while now and following being told the system is 'state of the art' we've now had enough. The …
Pete · 30 September 2025
Agent replied · 3 December 2024
Hello, … More
★★★★★ 5/5
GoogleWhilst going through my referencing process, an advisor called Cameron and Gabrielle was extremely helpful in explaining and dealing with my case. Many thanks!
Sheniece-Amari · 22 April 2024
Agent replied · 24 February 2025
Thank you Sheniece-Amari! We will pass this back to Cameron and Gabrielle who will be so pleased with this lovely review!
★★★★★ 5/5
GoogleI’m happy with the letting hub services. Natalie was ever ready to put me through each step of the way. I’ll recommend them anytime.
Adamma · 22 April 2024
Agent replied · 24 February 2025
Thank you for recommending us Adamma, and we agree that Natalie is a superstar!
★★★★★ 5/5
GoogleHad a great advisor Aaron Mourton.
Great customer services explaining the different offers in detail. Very happy with the fast and friendly service and cover I chose with the Help of Arron. Gave a great experience for a new customer very welcoming which helps with the overall process.
Morgan · 22 April 2025
Agent replied · 5 November 2024
Thank you for leaving a review Morgan, we are so pleased Aaron was able to help you with making your moving journey as easy as possible!
★★★★★ 5/5
GoogleI deal with the lettings hub everyday and they never fail to provide me with the most efficient and knowledgeable service. Especially the two lovely ladies Gabby and Lorna who never fail to go above and beyond to ensure we always find the best resolve to any scenario.
Connor · 22 April 2025
Agent replied · 5 November 2024
Hi Connor,
This is amazing to hear- Gabby and Lorna are definitely superstars! Thank you so much for your kind words!
★★★★★ 5/5
GoogleOur experience with the lettings hub was that their responce times with regards to any problems was very quick and efficient. They also went out of their way to accommodate myself and the people chosen to be my reference which was greatly appreciated! I would recommend them highly.
Joshua · 22 April 2025
Agent replied · 3 December 2024
Hello Joshua,
Glad to hear you are happy with our service! Happy to hear your problems were solved … More
★★★★★ 1/5
GoogleA very bad experience at an already stressful time, with very poor communication and prevarication?
Stephen · 13 March 2026
Agent replied · 14 March 2026
Good afternoon Stephen,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were unhappy with your recent referencing experience.
We understand that moving home can be a stressful time, and we always aim to make the referencing process as straightforward and stress-free as possible. We are therefore sorry to hear that your experience did not meet your expectations on this occasion.
We note that you encountered some difficulties while completing the application form, particularly during the identity verification checks, and our support team was available to assist you during this process.
Our standard turnaround time for references is three working days from the submission of the completed application form. Our records show that your form was submitted on Thursday 5th March at 18:21 and that your referencing application was finalised on Wednesday 11th March at 10:28. While this was slightly outside our usual service level, we apologise for any delay or inconvenience this may have caused.
We hope your tenancy proceeds smoothly on 1 April and wish you all the best in your new home.
Kind regards,
The Lettings Hub
★★★★★ 1/5
Google38 mins to add a mobile phone to policy, no notes made from previous call even when I requested so price was higher than before.
Unprofessional tone of voice from call handler. …
Robert · 30 September 2025
Agent replied · 8 August 2025
Good afternoon Robert,
We are very sorry that you feel this way about the service you received from our … More
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent experience. Well organised site and everything went smoothly. Very good customer support, Mimi was really helpful with me. Thank you all guys!
Georgios · 22 April 2024
Agent replied · 24 February 2025
Thank you for such a lovely review! We are so pleased you found the system quick and easy and Mimi was able to help!
★★★★★ 5/5
GoogleYasmin is always a pleasure to deal with on the phone. Positive and will always go that extra mile to help. Thank you!
Jordan · 22 April 2024
Agent replied · 24 February 2025
Thank you for leaving a review Jordan, we are so pleased Yasmin is able to make referencing stress free - we will pass this back to her and the team!
★★★★★ 5/5
GoogleDealt with the sale of our property with great efficiency. Regular updates throughout the process and solid advice on some of the more unusual questions you get asked as a seller. Good advise when dealing with some unexpected power of attorney issues. Thank you
Mike · 3 April 2026
★★★★★ 5/5
GoogleAaron was wonderful and helped us so much with everything. Great service overall and smooth process. Cheers!
Barney · 7 August 2024
Agent replied · 5 November 2024
Thank you for leaving a review Barney, we are so pleased Aaron was able to make the process so smooth!
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely useless. Avoid if possible.
Similar to other reviews I would give 0 stars if possible. If you won't give them access to your bank account they don't appear to be able to process applications. Eventually even the landlord gave up and processed the rental contract anyway.
Declan · 22 April 2025
Agent replied · 5 November 2024
Thank you for your feedback and we are sorry that you haven't had a great experience with us. For all reference checks we must confirm affordability for our guarantors. Open Banking is not a request to access private banking information, it … More
★★★★★ 1/5
GoogleExtremely slow service and poor communication. The referencing process dragged on far longer than it should have, with no clear updates. Tried calling multiple times, phone number is basically useless, no one answers or calls back. Entire experience was frustrating and unprofessional. Would not recommend this agency!
Teresa · 18 April 2025
Agent replied · 18 April 2025
Good Afternoon Teresa,
Thank you for your email. We are very sorry to hear you have had a poor … More
★★★★★ 1/5
GooglePainful so far. Had to chase on every stage of the process. When asking for updates it’s the worst communication ever - it’s like I’m asking them to give me a kidney. After reading all these reviews I am concerned on becoming homeless. We have 2 weeks to sort. They keep saying ‘very soon’ ‘next 3 days’ and yet that process goes by with no response. The process is flawed.
Connor · 22 April 2024
Agent replied · 5 November 2024
Thank you for leaving your feedback, we are sorry you haven’t been able to get in touch. Our tenant support line is 03452410762 and we are open from 09:00, 20:00 Monday, Thursday, 09:00, 17:00 Fridays and 09:00, 12:30 on Saturdays.
We aim to ensure referencing is back with the letting agent as quickly as possible to ensure the process keeps moving for all parties. We are currently looking into your experience and will be back to you soon as we can.
★★★★★ 5/5
GoogleHad a great experience with Abigail Wells. Informative, patient and went the extra mile for us throughout the process. Thank you Abi!
Ryan · 22 April 2024
Agent replied · 5 November 2024
Thank you for leaving a review Ryan, we are so pleased Abi was able to help you with the process and went above and beyond to make your journey as easy as possible!
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolute shambles
Trying to complete the process of referencing and ID checks has been a complete …
SCS · 13 February 2026
Agent replied · 21 January 2026
Good morning,
We are sorry to hear that you are unhappy with your recent referencing … More
★★★★★ 5/5
GoogleI was assisted by Mimi today, she was very helpful and very quick in getting a resolution. Thank you Mimi :)
Mathew · 22 April 2024
Agent replied · 24 February 2025
Thank you Mathew, we are so pleased Mimi was able to help!!
★★★★★ 1/5
GoogleDO NOT get an insurance with lettingshub. By far the worst and most ineffective customer service I have ever experienced. Called at least 5 times to cancel a policy and still ended up being charged even though they confirmed multiple times it had been cancelled. I have wasted so much time dealing with this agency and if I could rate it 0 stars I would. Avoid at all cost
M · 22 April 2024
Agent replied · 5 November 2024
Hi Mila, I am very sorry that this happened after you had already cancelled your insurance policy, and also disappointed to hear that you had to contact our team several times to try and resolve this issue. This is not the level of customer service we expect to deliver and I can only apologise for the experience you have had as I can imagine this must have been stressful and frustrating. Unfortunately, this was an administration error as the payment should not have been processed.
Once this matter was brought to light when you called back, it was straight away escalated to our Accounts team to urgently rectify and I can confirm the funds were refunded on 5th September. I hope this is now resolved but I am more than happy to give you a call if you still want to discuss this further.
★★★★★ 5/5
GoogleSandro was a massive help going through my referee form. Had all my questions answered and had everything sorted out quickly
Bethany · 22 April 2024
Agent replied · 24 February 2025
Thank you for leaving a review Bethany, we are so pleased Sandro was able to support you!
★★★★★ 1/5
GoogleThis company will take a £200 deposit and if the applicant or the guarantor has not passed a reference check they don't give your deposit back, I think this is despicable to people who save up money to better there lives and living conditions Shame on them
Clinton · 31 March 2025
Agent replied · 24 February 2025
Hi Clinton, we're very sorry to hear this. However, we can confirm that we do not collect any funds as part of the referencing process, as our role is solely to conduct referencing checks on behalf of the Letting Agent. Therefore, any … More
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.