Trusted Agent profile · Glasgow

Speirs Gumley Residential Letting Ltd Glasgow reviews

2.7

★★★★★

290 reviews across 2 platforms

270 Glasgow Road, G73 1UZ

Speirs Gumley Residential Letting Ltd's office in Glasgow, at 270 Glasgow Road, is rated 2.7 out of 5 across 290 reviews on two platforms, including 191 Google reviews rated 2.4.

Google logo

2.4 / 5

191

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

99

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Glasgow office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

Absolute pish!

James · 26 March 2022

Agent replied · 6 June 2023

It is disappointing to see comments such as this, but also disappointing when no information is provided as to why you feel such a comment is justified. To allow us the opportunity to respond to your concerns can I ask that you provide details to our customer services department who will look into the matter and respond to you direct. Regards customerservices@speirsgumley.com

1/5

Google

Rating only, no written review.

Ben · 26 March 2022

1/5

Google

Rating only, no written review.

David · 26 March 2022

Agent replied · 6 June 2023

I'm sorry that you felt the need to leave a one star review, however, as you have left no comments giving reason for your review we are unable to look into your concerns. Could I please ask that you contact our customer services department in order to discuss matters. Many thanks. customerservices@speirsgumley.com

5/5

Google

Rating only, no written review.

Jagannathan · 26 March 2022

1/5

Trustpilot

Massively overpriced for a poor service.

Rating only, no written review.

Greg · 14 February 2022

1/5

Google

Rating only, no written review.

Andrew · 26 March 2021

1/5

Google

Rating only, no written review.

Iain · 26 March 2021

Agent replied · 6 June 2023

Dear Iain, I am sorry that your experience has been one that has resulted in you leaving this review. To allow us to look into your concerns we would ask that you contact our customer services department with details of the issues which we can then look into and respond. Regards customerservices@speirsgumley.com

1/5

Google

Rating only, no written review.

Ibrox · 26 March 2021

Agent replied · 6 June 2023

We are sorry to note that you have felt it necessary to leave a 1 star review. Unfortunately as you have not provided your name or any further information we are unable to identify you on our client database. We would be grateful if you could contact customerservices@speirsgumley.com with relevant information to allow us to address your concerns.

4/5

Google

Rating only, no written review.

Ian · 26 March 2021

Agent replied · 6 June 2023

Hi Ian, I am sorry to hear that your recent experience was not to the standards expected. If you wish to contact me I can arrange to have the matter investigated. Regards Joanne Knox, Customer Services Manager jknox@speirsgumley.com

5/5

Google

Rating only, no written review.

Vova · 26 March 2021

Agent replied · 6 June 2023

Thank you Vova for taking the time to leave your review. Regards Customer Services Manager

1/5

Google

Avoid doggy company

Albert · 26 March 2020

Agent replied · 6 June 2023

Unfortunately, based on your review comments and without precise details of any issues you may have encountered during your time as a client, I am unable to investigate this. It is always unfortunate if a client leaves on a pessimistic note, however, our records show that all matters relating to your account were dealt with appropriately and within the Property Factors (Scotland) Act 2011: Code of Conduct. However, should you wish to contact me direct, providing details, I will of course look into this and respond accordingly. Regards Joanne Knox, Client Relations Manager. Customerservices@speirsgumley.com

1/5

Google

Rating only, no written review.

Sam · 26 March 2020

Agent replied · 6 June 2023

I refer to your 1star review. Unfortunately as I am unable to locate your name within our database, nor have you left details of the specific issues that led to this rating, I would be grateful if you could contact me at customerservices@speirsgumley.com in order to discuss your concerns. Regards Joanne Knox, Client Relations Manager

1/5

Google

Rating only, no written review.

Peter · 26 March 2020

Agent replied · 6 June 2023

We are sorry to learn of your disappointment regarding services received over the years and have taken note and passed these comments to our management team. I am also aware that you have recently been liaising with staff regarding an issue at the property which I am pleased to note has been successfully resolved. Joanne Knox, Client Relations Manager.

4/5

Google

Rating only, no written review.

Ioannis · 26 March 2020

Agent replied · 6 June 2023

Thank you Ioannis for your 4 star review which is very much appreciated. I have shared this with the relevant departments. Regards Joanne Knox, Client Relations Manager.

5/5

Google

Rating only, no written review.

Vikas · 7 June 2019

Agent replied · 6 June 2023

Thank you for your rating review. Our records indicate that this review relates to services provided by our Residential Lettings Department. Your feedback is greatly appreciated and this has been shared with the Team. Regards, Joanne Knox, Client Relations Manager

1/5

Google

Rating only, no written review.

John · 26 March 2019

Agent replied · 6 June 2023

I am sorry that your experience of our service has not been positive. Having carried out a review of our systems unfortunately I am unable to trace you as a client. We do take reviews seriously and I am therefore keen to make contact with … More

5/5

Google

Rating only, no written review.

Vikas · 26 March 2019

Agent replied · 25 August 2024

Thank you for your rating review. Our records indicate that this review relates to services provided by our Residential Lettings Department. Your feedback is greatly appreciated and this has been shared with the Team. Regards, Joanne Knox, Client Relations Manager

1/5

Google

Rating only, no written review.

Robert · 7 June 2018

Agent replied · 6 June 2023

Thank you for posting a rating. Our customers views are important to us and we would like to address any concerns you may have. We would be grateful if you could email your contact details to customerservices@speirsgumley.com to allow us to get in touch. Thank you.

1/5

Google

Use less

George · 7 June 2018

2/5

Google

Very over priced.

Greg · 7 June 2018

Agent replied · 6 June 2023

Thank you for posting your comments. We would be grateful if you would email your contact details to glasgow@speirsgumley.com to allow us to address any concerns you may have.

1/5

Google

Rating only, no written review.

Cameron · 7 June 2017

1/5

Google

Rating only, no written review.

Emma · 7 June 2017

1/5

Google

Rating only, no written review.

IOBHH · 7 June 2017

1/5

Google

Rating only, no written review.

Edgar · 7 June 2017

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Speirs Gumley Residential Letting Ltd's Google reviewsLeave Speirs Gumley Residential Letting Ltd a review

Questions about Speirs Gumley Residential Letting Ltd Glasgow

How many reviews does Speirs Gumley Residential Letting Ltd Glasgow have?

Speirs Gumley Residential Letting Ltd's Glasgow office has 290 reviews across two platforms: 191 on Google, 99 on Trustpilot.

What is Speirs Gumley Residential Letting Ltd Glasgow's rating?

Speirs Gumley Residential Letting Ltd Glasgow is rated 2.7 out of 5 across all 290 reviews, and 2.4 out of 5 on Google from 191 reviews.

Where is Speirs Gumley Residential Letting Ltd's Glasgow office?

Speirs Gumley Residential Letting Ltd Glasgow, 270 Glasgow Road, G73 1UZ.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.