Every review we hold for the Edinburgh office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleEmailed them enquiring about a property and received no reply.
Fiona · 8 July 2018
Agent replied · 7 July 2023
Hi Fiona,
Thank you for taking the time to post a review and for the enquiry you sent on Sunday. I am afraid we didn't receive a phone number with your enquiry so we were unable to call you. We did email you on Monday (so within 12 hours of your enquiry on Sunday) to advise the property you were interested in was unavailable but perhaps this has gone into your junk mail?
I have emailed you again today from my personal account to see if this comes through.
Please let me know if you received my email today and if you received our email on Monday in your junk mail I hope you would consider deleting this review.
All the best,
The Flat Company
★★★★★ 5/5
GoogleAs a tenant, Elona always kept me well informed and processed anything very efficiently. The maintenance department were very helpful to speak with, always tried to find the best solution and handled tasks as quickly as they could.
Sidonie · 8 July 2019
★★★★★ 4/5
GoogleSolid property management company that provides an efficient service.
Alistair · 8 July 2016
Agent replied · 7 July 2023
Alistair, thank you so much for your 4 Star review! We are really happy we have provided you with a solid and efficient service for so many years and we will endeavour to continue to do so for the years to come. All the best, The Flat Company Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional letting agency, would definitely recommend !
Wissem · 8 July 2017
Agent replied · 7 July 2023
Wissem, thank you for taking the time to give a 5 star review. We are really gald you are enjoying living in our property and happy with the service. We hope you will contuine as our tenant for the forseeable future! All the best, The Flat Company Team
★★★★★ 4/5
GoogleGood letting agent, who reply quickly to enquiries. The forms on their website for existing tenants to report maintenance issues are very useful and get acted on fast.PositiveResponsiveness, Professionalism
Becca · 24 August 2021
★★★★★ 5/5
GoogleWorry-free tenancy experience for 3 years. In comparison to other Edinburgh letting agencies, this was the best one so far. All issues were always dealt with quickly and in a friendly manner.
Yana · 7 July 2020
★★★★★ 5/5
GoogleEfficient and great communication
Nuala · 8 July 2018
Agent replied · 7 July 2023
Nuala, Thank you for taking the time to post your review. It has been a pleasure working with you over the years and we are really pleased you have been happy with the service.
All the best,
The Flat Company
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service throught.
Poppy · 8 July 2016
Agent replied · 7 July 2023
Poppy, thank you for your 5 star review! We are really glad you enjoyed being a Flat Company tenant and we wish you the best of luck in your new home.
All the best,
The Flat Company Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional and responsive service provided by our property manager, Lauren Mill, throughout our tenancy. Issues always resolved quickly and efficiently!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Francesca · 24 August 2021
★★★★★ 5/5
GoogleWould recommend highly! Jessica dealt with our needs and was both responsive and pleasant to work with.
Jane · 7 July 2021
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Ponambalam · 15 February 2026
Agent replied · 15 April 2026
Ponambalam,
Thank you very much for the 5-star review. We really appreciate you taking the time to share your feedback and are delighted you had a positive experience with iERO.
All the best,
The iERO Team
★★★★★ 5/5
GoogleAll you want is reliability - and they’ve delivered
Haig · 7 July 2022
★★★★★ 4/5
GoogleGreat agency, very helpful and always quick to reply and fix anything that was needed.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Dominic · 24 August 2020
★★★★★ 4/5
GoogleVery happy with the service as a landlord - everything runs smoothly and they always take the initiative when it comes to making necessary repairs.
Oliver · 9 July 2014
★★★★★ 2/5
Google'Poor - Fair' is a button not low enough for these guys. Unlawful, thoughtless and downright low. They don't care about tenants just money. Ugly!
David · 9 July 2013
★★★★★ 5/5
GoogleHad emails with Jessica regarding a flat for students. Quick, efficient and polite. Best agent I've spoke to
Dominic · 7 July 2020
★★★★★ 5/5
GoogleTruly excellent service!!!
Amanda · 7 July 2022
★★★★★ 5/5
GoogleGreat people giving great advice and help.
Paul · 7 July 2021
★★★★★ 5/5
GoogleThe agency is really good. Very prompt reply, professional and very helpful.
Jia · 8 July 2019
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent customer service. All the staff are fantastic
Lennox · 7 July 2020
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid this letting agency at all costs. I have nothing more to add.
Ewan · 9 July 2015
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Kayleigh · 4 June 2025
Agent replied · 15 April 2026
Thank you so much for your five-star review, Kayleigh. We really appreciate you taking the time to leave a rating and are glad to know you had a positive experience with iERO.
All the best,
The iERO Team
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
I · 26 March 2025
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Josh · 25 March 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.