Every review we hold for the Edinburgh office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleAn excellent local letting agent who goes above and beyond to satisfy the needs of Landlords and tenants alike. Letting agents often get a bad name but Glenham are professional, competent and experienced in this ever changing industry. The team at Glenham go above and beyond for landlords and I would not hesitate to recommend to fellow landlords.When approaching this firm I would recommend speaking to Charlie Innes who's passion for property and customer care shines through!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Jamie · 23 October 2021
Agent replied · 2 August 2023
Thank you very much Jamie for your glowing review. We're so glad to hear of your positive experience with us.
★★★★★ 1/5
GoogleMy son will be going to a university in Edinburg and looking at house 90A Princes St Edinburgh EH22ER that this company is in-charge of.
He has been trying to contact them through e-mail for a several times. After which he decided to give them a call from Thailand for 2 times. Eventually get an appointment for a virtual tour but because of irresponsible stuff named Duncan so the virtual tour didn’t go smoothly. On the day of appointment, he called us just once but we couldn’t pick up for some reason so we called him back right after the call but the call was declined from his side. He also texted my son after 30 minutes saying that he won’t be proceeding this anymore and blocked my son. In conclusion, we paid for an expensive phone call but we got such a bad service back in return but thats fine we will be finding another place to rent and also promise ourselves that we won’t be using your company anymore, ever again. With this kind of situation from covid-19, we hope that your customers will be long gone too.
From Pol.Lt.Gen Thanate +66866687888
Thanate · 2 August 2021
Agent replied · 2 August 2023
Thank you for taking the time to leave your review on 29th June 2021 Thanate. We find it important to receive feedback from our prospective viewers so that we can review our procedures to ensure that we give the best possible service in the current climate.
After taking time to go through your review, we are sorry that you feel that your requirements for a virtual walkaround tour were not met. We try our best to provide our viewers with the properties marketing information in advance and pictures and the marketing video were provided in this instance. Our viewing agent had contacted your son prior to the agreed appointment time to request that he have his phone ready so that when we called, your son was able to view the property during the virtual walkaround tour. Unfortunately as noted below in your review, when we initially called, it was rejected and upon our second time calling, there was no answer. Due to the calls being rejected and then not answered, our viewing agent then left the property to head to the next viewing appointment booked. As they were driving, this meant that they were unable to answer when you called back.
As we further embrace technology to assist in doing virtual walkaround tours, we will endeavour to qualify the requests made to us to ensure that the agreed method works for both parties prior to attending the appointment to ensure that we are providing the best possible service.
★★★★★ 1/5
GoogleGlenham Property only cares about making profit and have no regard for its tenants. The few times where I contacted them for a service, they have failed to provide it.
First time was when my boiler broke down in December, it took them a whole month to fix it! And that was after I had to call them everyday. It was also in December in Edinburgh which was one of the coldest months! When they actually did fix it, the boiler was leaking gas and put me and my neighbours in danger. When I did bring up to them that the gas leak from the boiler put me in danger, the agent I was speaking to brushed it off as it not being that dangerous.
Second time was when I needed a landlord reference to apply to another property. They refused to give me a reference unless I handed in my 28 days notice. Which meant I had to risk being out of place to stay if the application didn't go through. Basically, it's a way to blackmail their tenants into staying with them.
I would definitely not recommend this agency as they will always put their own profits before the tenants.
Anna · 2 August 2021
Agent replied · 2 August 2023
Thank you for taking time to leave your review on 21st Dec 2020 Anna, it is important that our tenants are able to feedback on their level of service received as it allows for us to assess any problems and make sure similar issues do not arise again in the future.
After reviewing your comments, we can confirm that unfortunately when a boiler breakdown occurs and a replacement boiler is required, landlords will typically request 2 to 3 quotes for comparison before making a final decision to go ahead. We try to ensure that this happens as quickly as possible but, unfortunately, it can take some time to coordinate especially during the colder months when gas engineers are at their busiest. We appreciate that this can then impact on the time taken for the replacement boiler to be installed but we always endeavour to ensure that our tenants are kept fully up to date with the progress of quotes being obtained and authorised. We are sorry that the breakdown happened in Dec 2019 and it took some time for the replacement boiler to be installed.
In regards to the reported gas leak, we have receipt of an email dated 22nd Dec 2020 from you to advise us that SGN attended and thankfully found no gas leak at the property. We are happy to hear that you are safe as are your neighbours as a potential gas leak is a serious issue and by reporting to SGN, you did the right thing. If you experience any maintenance issue in future, please do let us know as soon as they occur so that we can take appropriate action to assist you.
We also endeavoured to facilitate where possible in terms of your end of tenancy requests. We spoke with the landlord in terms of options available to assist your personal situation if you wished to stay in the property and we advised if you did wish to leave then you would be required to give the notice period documented within your signed tenancy agreement. We are unfortunately unable to change the notice period to less than what is noted within the signed tenancy agreement. We can confirm that you can give notice at any time to bring your tenancy agreement to an end and we advise this to all of our tenants at the time of lease signing so that they are aware of their notice periods. We are sorry that you have chosen to give notice but will continue to assist you until your end of tenancy.
We wish you all the best with your home move when the time comes and stay safe over the festive period.
★★★★★ 5/5
GoogleGlenham look after several properties for me and they are fantastic! From finding good quality tenants, managing the flats on a day to day basis through to arranging any work that needs done quickly, efficiently and at a good price, and always at the end of the phone or email if I need anything. They also organise some holiday lets for me and are equally efficient in this area. Friendly, helpful, professional and offering great value, I wouldn't go anywhere else.
Elizabeth · 2 August 2021
Agent replied · 2 August 2023
Thank you Elizabeth for taking the time to leave us such a glowing review! We're really happy to hear you've had such a positive experience.
★★★★★ 5/5
GoogleI viewed my first property yesterday through Glenham Letting Agents. The agent I have been dealing with, Sophie, was very helpful and friendly. She was very approachable and could answer any questions asked of her. Whenever I email her with questions, she answers quickly and is making it a joy to deal with this firm.
Lesley · 21 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleClarice been showing around the property, and giving all the details, opinion and everything new tenant should know. Very professional and honest person. Thanks to Clarice!
Mindaugas · 23 August 2024
★★★★★ 5/5
GoogleHave been living in a Glenham-rented flat for a couple of years and had an excellent experience. The repairs are carried out immediately, and the flat itself has been clean and tidy when I moved in. When flat checks happen, it's always quick and respectful, and the agency makes sure gas/electricity and everything else is properly functioning.
Alena · 11 April 2025
★★★★★ 5/5
GoogleOne of the better flat viewings we've had! Very helpful and kind to deal with. Fast response time and overal great first impressions.
Kacper · 13 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleGlenham Property has provided outstanding service. We have purchased two pieces of property through them - a New Town flat in 2023 and a Quartermile flat in 2024. We went back to them a second time because we have confidence in their knowledge of the market and their commitment to customer service. We continue to use their services as property managers for the New Town flat.
Andrea · 6 December 2024
★★★★★ 5/5
GoogleDuring my time as a tenant for Glenham Property I had a few minor issues that were sorted with in 24 hours. I unfortunately had to move out of my property due to Covid-19 and they were extremely understanding and handled my deposit professionally. I have previously had trouble with other letting agencies in Edinburgh in regards to deposit reductions, which I have had to dispute but this was not the case with Glenham. I would happily use Glenham Property again in the future.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Gareth · 23 October 2020
Agent replied · 2 August 2023
Many thanks Gareth for taking the time to write such a positive review.
★★★★★ 5/5
GoogleMy flatmate and I moved in with Glenham a year ago. We are both students and were grateful for the opportunity to live in our current flat. Stephanie and Clarisse have been kind and responsive all year, and we really appreciate it. Steph has always taken our concerns seriously and seen to any problems we had immediately.
Amelia · 29 March 2025
★★★★★ 5/5
GoogleJust leave everything to Glenham to manage, never any issues. Rent always paid on time & useful annual inspection provided with photographs.
Gina · 13 March 2026
★★★★★ 1/5
GoogleI had the worst experience dealing with this company, tried to view a property over a period of 3 weeks and they would not facilitate viewings outside of a 9-5 the time when most people they would want to take rent the flat will be working as they have a full time job. The manager came across very disrespectful I will not be using them for anything. Probably the reason this property is not rented out yet and they have reduced the rent already, In edinburgh where the market is very strong it tells the story
Jan-Michael · 2 August 2020
Agent replied · 2 August 2023
I am very sorry you have had a bad experience and we always take any negative reviews seriously but like any subjective point of view there is always the other side. No agent is under any obligation to insist that their staff work outside of normal office hours. Furthermore, it was explained that in this case the property was tenanted, and we must by law notify all tenants of any viewings in advance. Tenants have a right to quiet appreciation to their home and not be disturbed at all hours with viewings and we try and respect this. Finally, we did actually try and see if we could arrange a viewing for Jan-Michael at a later date but we could not do so before as the member of staff who would do this was away on holiday.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service at all times from a highly professional team.
Anne · 22 August 2025
Agent replied · 2 August 2023
Thank you Anne.
★★★★★ 5/5
GoogleWe just moved into a property managed by Glenham, and the whole process was very smooth and efficient. Our property manager Sophie has also helped us a lot; she answers our enquiries timely and provides helpful suggestions on the matter. Thank you!
Wanxiu · 22 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI have been a tenant in one of Glenhams properties for a few months now and everything has ran smoothly with the initial process being made very straightforward. My main point of contact has been Sophie Alley and all communication /queries …
Finlay · 22 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI cannot recommend Glenham Property highly enough. They always go above and beyond to anticipate our needs and those of our tenant.
Jo · 13 February 2026
★★★★★ 1/5
GoogleGlenham were exceptionally difficult when we had complaints from one neighbour (who had admitted that she was prepared to do anything to get rid of students in the stairwell) and claimed they had grounds to end our tenancy even though there was no evidence for eviction. We did not feel that they listened to anything we said and were patronising about the situation, only changing their tone once our parents were involved. They then tried to enforce a two month notice period in our private residential agreement, despite the fact that this is illegal. During the moving out process I had to contact them at every single step and they were not forthcoming or helpful. I even had to call them to confirm they had received our notice and had accepted it and it took them 2 weeks to contact us about the deposit, after them saying it would take 5 working days - they claimed they were understaffed that week and if this was the case, a blanket email to clients to state it would take a bit longer to reply would have been a common courtesy. I would advise other students to steer well clear of them.
Eloise · 3 August 2019
Agent replied · 2 August 2023
Dear Eloise,
We are rather disappointed that you have felt the need to write this review and we do not feel that it is an accurate account of the way things occurred.
As you know we received a second complaint from a neighbour in the stair and your group openly admitted that you had a birthday party with 25 people in the flat and some guest caused excess noise in the stair which unfortunately led to this complaint. As explained to you all we must take antisocial behaviour complaints very seriously. We invited you all into the office for a meeting to discuss the issues and talk over some possible options to alleviate the problem with the neighbour, you brought a family friend along whom agreed that Glenham had been fair in our dealings however you advised that you no longer wanted to stay in the property and whilst we asked for a 2 month notice period we allowed the 28 days’ notice.
Looking back we see on our system that we acknowledged your notice to vacate letter within 24 hours. The reason it took 2 weeks to process your deposit release was because we did have to wait on the checkout report, cleaning invoice and also your copies of utility account statements, please be assured that we there is no benefit to us delaying the process, we try to complete this as quickly as possible however we do not advise this will be finalised within 5 working days.
Best Regards, Glenham Property
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience with Glenham was 100% positive. Always responding immediately and very good communication.
Special thanks to Elena that was always extremely patient and helpful.
We will come back. Highly recommended.
Roberto · 3 August 2019
Agent replied · 2 August 2023
Thank you Roberto for taking the time to leave us such a great review.
★★★★★ 5/5
GoogleThankyou so much for showing us the property, Clarisse was so friendly and welcoming us
Emma · 25 October 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI have used Glenham to manage my property for many years now and they're doing a great job. My money gets deposited punctually at the start of the month and they even give me a statement for my tax return which saves me quite a bit of time. Really happy with their property management service. I would recommend them to friends, family and colleagues.
Philip · 2 August 2022
Agent replied · 2 August 2023
We're really happy to hear you've had such a positive experience Phil.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have been living in a Glenham property for 2 years and it has been a great experience dealing with Sophie and Annie. They are always quick to response to emails and get any issues fixed. Highly recommended!
Max · 22 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleThe whole letting process went very well, Glenham property staff were very professional and managed to get the property to letting standard (electrical work had to be done) and find tenants, all of that within a week. Within 2 weeks, the tenants were moving in. Great company to work with.
Colin · 1 October 2023
Agent replied · 22 October 2024
Thank you Colin for taking the time to leave us such a positive review. Much appreciated.
★★★★★ 5/5
FacebookProfessional and efficient forex broker. I never had any issues with withdrawals as well as services. They are always accommodating and helpful. Great trading signals from them. I'm pleased with the overall performance of Mrs Elizabeth Bays service. I made a good amount of profit in a few weeks. Excellent trading services. I highly recommend her platform to everyone out there, who is interested in trading and making money off Crypto. I have no regrets in choosing this brokerage service, they are professional and skilled. Thanks for all you do, you can reach out to her Email: elizabethbays70@gmail.comWhatsApp:+1 {609}701-2234Facebook: Elizabeth BaysBack-up Facebook: Elizabeth Bays
Bonang · 18 November 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.