Every review we hold for the Eastleigh office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotTerrific Operators…
The telephone operators are always calm, polite and professional. These past for times (over a few months) I have had maddening reasons to call in due to planning. The contactor followed those plans so I had to vent long and hard. The operators listened patiently logged the details. To get the issues rectified.
FIVE · 16 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Good morning Thank you for taking the time to leave this review. I'm pleased the advisors were able to listen and rectify the issues you had been experiencing. Many thanks Customer Relations
★★★★★ 5/5
TrustpilotReported the lightning fault on the 20…
Reported the lightning fault on the 20 December 2023 at 1400hrs.Fixed, 1440, 20 December 2023.Absolutely brilliant, what a fantastic service. Many thanks Ray
Ray · 20 December 2023
Agent replied · 12 June 2024
Hi Ray,Thank you for the kind feedback, I'll be sure to pass this onto our repairs team.Kind regardsCustomer Relations
★★★★★ 1/5
TrustpilotSame issue - no hot water
Same issue, no hot water, reported 18 April and same advised it would be fixed within 24 hours. Today my wife checked the ‘chat’ and the job was cancelled! My wife queried via chat why it was cancelled and was informed it is not an urgent issue and someone will come on 25th April! She was advised if she needs hot water then boil the kettle! So if we need to use the bath we must boil the kettle! These so called customer service agents are imbeciles, I do not recall it being this bad when it was Yarlington so it must ABRI’s work culture that is the problem.E-Mail information as requested at 17:38 April 19.
Gary · 19 April 2023
Agent replied · 12 June 2024
Good afternoon Gary Roberts Thank you for taking the time to leave a review and for the inconvenience caused.We would like to look into this further for you. Please can you email customerrelations@abri.co.ukwith more information including your full name, address and email so we can look into this for you. Best wishes Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
GoogleDon't bother! Shared ownership nope! Their properties are disgusting, they take your money and refuse to look after them.
Sam · 11 August 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid if possible!!
Continuously having issues with Abri.
Bonnie · 1 April 2026
Agent replied · 5 June 2026
Hi Bonnie Williams,
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience and the frustration this situation has caused.
This is not the level of service we aim to provide, and we understand how concerning it must be to experience on going issues with your direct debit and communication.
We would like to look into this matter further, please contact our Customer Service Team on 0300 123 1567 or email our Customer Complaints Team on customerrelations@abri.co.uk.
Thank you,
Carla
★★★★★ 5/5
TrustpilotAndrew the call handler from Abri
The call handler Andrew
Evelyn; · 7 April 2026
Agent replied · 5 June 2026
Good Morning Evelyn Sparrow,
Thank you for taking the time to share your feedback, It's great to hear Andrew was kind and knowledgeable.
We're also glad to hear you are pleased with the outcome.
Thank you,
Carla
★★★★★ 1/5
TrustpilotAwful
Ignored antisocial behaviour their staff witnessed, ignored and deleted recordings of that behaviour. Negligence of duty of care. Broken complaints process with harrassive and intimidative employees. Lied to my face about vouchers given saying they were to help me resend recordings(that they didnt listen too and deleted before) when really in the stage 1 complaint resolution they state its a full and final settlement, which I did not agree too and clearly asked whether it was that, and was lied too about it and the nature of that.. Letter saying I can escalate it to stage 2 but not saying how.EDIT: No reply about wrongly getting me to accept an insulting settlement?
Coostewmah · 29 March 2023
Agent replied · 12 June 2024
Good morning coostewmah Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry for the experience you have had. Please can I ask you to email customerrelations@abri.co.uk with your full name, address and email so we can contact you to let you know how to escalate to Stage 2 of our complaints process. Best wishes Abri
★★★★★ 4/5
TrustpilotCustomer Care
I Am currently in the process of moving and have found talking to Maria has been excellent as she has been very patient in regards to helping me with the move and patience is such a very hard skill to have but absolutely justified in this instance
Norman · 8 March 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Norman,Thanks for your review, it's great to hear that you're happy with the service from Maria! We hope the move goes smoothly.Best wishes,Abri
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbri should practice what they preach!
As you can see from my previous review of 'Abri' we are currently having the communal areas painted (and it's far from a decent experience).
Brian · 23 September 2025
Agent replied · 24 August 2024
Good Afternoon Brian,
Thank you for taking the time to leave your review.
We're really sorry to hear about your experience so far, as previously discussed with you this has been passed over to our Home Care Team.
In addition to this please send any further details to hello@abri.co.uk, where one of our Customer Contact Advisors will pick this up, that way the information can be appropriately dealt with to the correct team.
You can also call Abri Customer Services on 03001231567.
Thank you ,
Carla
★★★★★ 1/5
TrustpilotDon't bother complaining
Don't bother complaining, they just withdraw your complaint without notifying you. I have been threatened with a breach of tenancy for having Covid, and was left with no hot water for nearly a year, despite having two people in the house with disabilities.(I appear to not be the only one this has happened to looking at past Abri court cases) When I phoned to discuss this I was told I should be used to not having hot water having been homeless before. Not fit for purpose.
Mrs · 9 February 2023
Agent replied · 12 June 2024
Good morning Mrs Fiona Edwards Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry for the experience you have had with Abri. I can see you have a current open complaint with us and have had recent contact with our Complaint Officer. If you would like us to arrange a call for today, please let us know by emailing CustomerRelations@abri.co.uk Best wishes Abri
★★★★★ 5/5
TrustpilotBelieve it was Emily
Believe it was Emily, who had a call with very helpful, made it very clear and easy for me to understand as I’ve mental issues and I’m disabled she made everything easy for me to understand correct complaint, anyway shape or form with the service I received so far with abri
Billy · 31 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
Good morning Billy Thank you for taking the time to leave a review. We are really pleased to read you find our teams helpful and responsive. Providing great customer service is a top priority for us. Best wishes Abri
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhat a terrible housing association
What a terrible housing association, for 21/2 years I've been a resident, complain about the same thing over and over again.Rubbish blocked the only wheel chair access in and out of the building, phone and complain and told as a priority can take 24 hrs,Communal bin area stinks and is always over flowingCommunal garden access for disabled residents is zeroCommunal areas inside the building are moped once a week so you live in filth. No consultation on communal repainting so now looks like an institutional facility, very depressing. Communal laundry facilities is a joke, 2 washing machines and 1 tumble dryer for 56 flats. 1 washing machine is forever breaking down. A member of the housing team only comes once a month to inspect the building again what a joke. Guttering over flowing every time it rains, put in a complaint 3 months ago still not been fixedWhen you do ask for your complaint to be escalated they always look into it but nothing ever changes. I've finally handed in my 4 week notice to end my tenancy, rather live on the street than remain with Abri.
Michelle · 25 January 2023
Agent replied · 12 June 2024
Good morning Michelle Stone Thanks for taking the time to leave a review. I am sorry to hear about your experience with Abri. Please could email customerrelations@abri.co.uk with more information including your full name, address and email so we can try and put things right. Best wishes Abri
★★★★★ 2/5
TrustpilotBad communicators
Bad communicators, low knowledge levels in customer service, (particulary for shared ownership), and high levels of condescension towards its tenants and owners. These are things I've recognised over 11 years as the shared owner of an Abri apartment. Despite frequent phone and online surveys I've taken part in, and even in a Zoom focus group, to try to raise customer opinion of Abri, nothing ever changes. It's difficult to get fast decisions as there is a steel wall between customer service and the people who make them. This ensures high levels of frustration and doubt, as you await a last moment decision within in their permitted timescales. No, timelines aren't generally breached very often, but neither is common sense or compassion appled when a need for speed seems obvious. Abri is entrenched in its jobsworthy protocols and I am often its victim.My electricity company recognises that at 74 I am considered vulnerable. My gas company recognises the same thing. My local council treats me as a vulnerable person on the grounds of my age, and even my phone company does. Abri, not so much... in fact, not at all. No consideration is given for age and decline in faculties, at all. Although years ago, a very frothy piece about the intended care of their more elderly and vulnerable residents appeared on its (then), Radian website, it has failed to change one jot! Oh if only I could escape my entrapment in shared ownership! Abri is indeed its own version of Hades.
Mrs · 19 January 2023
Agent replied · 12 June 2024
Good afternoon Mrs Susan Ambrose Thanks for taking the time to leave a review. I am sorry to hear about your experience with Abri. Please could you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your full name, address and email so we can try and put things right. Best wishes Abri
★★★★★ 1/5
TrustpilotMy landlord's goons are harassing me as…
My landlord's goons are harassing me as in the photo, i am not sure what plant-ion he comes from maybe a housing partnership... he was witnessed staking my home, banging on my bedroom window, shouting into an open window, taking photos from over the garden fence. this man is a psycho. he has come to my home over 8 times recorded ABRI landlord has sent this madman
Waseem · 6 January 2024
Agent replied · 12 June 2024
Good Morning WaseemThank you for taking the time to leave a review. I am sorry for the experience you have had, we would really like to put things right for you. Please can you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your full name, address and email so we can look into this for you. Best wishes Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotUnsociable behaviour
I've been pleased with the help that you have given me over the phone. The issue with the complaints I brought to your notice may be a long term and I feel may not be sorted. I will continue to inform you of any wrongs that happen against your policyThankyou once again for your help
Angela · 21 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Thank you for your review, please do let us know if you experience any further issues
★★★★★ 5/5
TrustpilotPhoned abri today and spoke to nick he…
Phoned abri today and spoke to nick he spent nearly 40 minutes trying to sort our situation out back and forth with different departments and although not sorted just yet he done as much as he could to sort it and hopefully sorted soon.Excellent communication and so very helpful.
Michelle · 22 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Michelle, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback, and I have passed this to Nick's line manager to share with Nick. Thanks Customer Relations Team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotScammed out of £65
Scammed out of £65. Sent a letter saying get your boiler serviced for £65. Booked it in and they never showed up. Asked what had happened and they said they’d get back to me. I have chased them 5 times and it has been 15 working days. Every time they say we will get back to you. They clearly have no intention of getting back to me and this was clearly a scam. Don’t trust this company if they send you a letter saying get your boiler serviced! It’s a scam. They also have no intention of helping you as it’s now been 15 working days with no response. I have tried every which way politely to solve this problem but they are not interested. Honestly the worst customer service I have ever received and feel totally scammed and infuriated with this company. I have been put in a position where I have no choice but to write this review and take this further to the Ombudsman. I write review so other people can see. Please don’t fall for this scam. You will be £65 out of pocket. PS, watch them reply with a stock answer about contacting and email address… I have already tried that multiple times and it doesn’t work… it’s all part of their scam.
Gavin · 11 January 2023
Agent replied · 12 June 2024
Good afternoon Gavin Thanks for taking the time to leave a review. I am sorry to hear about your experience with Abri. Please could you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your full name, address and email so we can try and put things right. Best wishes Abri
★★★★★ 1/5
GooglePoorly trained and unprofessional, vans blocking driveways and poorly parked for days on end without moving
Andy · 11 August 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotOn the 23rd December I woke up to water…
On the 23rd December I woke up to water pouring through a light fitting. I called to report it to Abri. Someone from Abri came out to place some tarpaulin over the roof to stop the water coming through but when he came out said there was nothing he could do. He called his manager who said a roofer would be out that day. By 4 o’clock it had started to get dark and no one had attended. Called Abri to see what was happening. They relogged the job because they couldn’t see the repair on the system. I was told someone would be out first thing the following morning. 11 o’clock the following day still no one had attended. Called for an update, very unhelpful customer service team who said if the job was logged someone would attend. I asked to look into it and phone the roofer to make sure and was told they couldn’t. Asked to speak to a manager. Said I would be called back. After 2 hours and no call back I called to chase again. Spoke to someone else who said someone would definitely be out that day. 4 o'clock arrived and still no one. Called Abri again, this advisor found the roofer number and called him. Was told the earliest he would come out is Tuesday. Told to ring back Monday to relog the repair. Rang back Monday, was told they would try and ring the roofer to confirm and then ring me back. No ring back. Called again Tuesday at 8:30. Was told they couldn’t see an update so to ring back at 9:30 to speak to the next team. Rang back at 9:30. Now an hour and a half later and 16 phone call attempts I am still yet to speak to an advisor. After 8 minutes the line cuts you off. So not only is the emergency call out period of 24 hours not remotely upheld (it has now been 5 days and counting). The emergency number is now not being manned. I also still have water coming through my ceiling, no update on what’s going on and bad weather on the way which is only going to escalate the problem. I am understanding it is the festive period however when I am told the repair will be made I expect someone to at least attend! Also astounded that I am having to constantly chase this and every time I speak to someone new who is unable to tell me any information. I have been unable to spend Christmas time with my family due to waiting for the repair to be made. It is just not good enough. Poor customer service.Update: almost two weeks later, water still pouring through my light fitting, my ceiling starting to crack, bulge and damp patches spreading due to the sheer volume of water in between the roof and ceiling. Having to constantly call Abri to chase updates. Still no work has been done.
Hanna · 5 January 2023
Agent replied · 12 June 2024
Good afternoon HannaThanks for taking the time to leave a review. I am sorry to hear about your experience with Abri. Please could you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your full name, address and email so we can try and put things right. Best wishes Abri
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhen it comes to a complaint
When it comes to a complaint, they do not follow through. 5 years I have been battling with a problem they finally send someone out to deal with the problem only to make a bodge job. Customer service people great , but in regards to an ongoing problem.i have had, the service has been poor.
Si · 14 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Good afternoon, please could you call our Customer Contact Centre and provide more details
★★★★★ 5/5
TrustpilotBest housing association
Abri are a rare company,they are caring, patient, and do their best to help us with any repairs etc. Their staff I have met are amazing, they are professional and friendly. I have lived in my Abri home for a few years now and only have positive things to say.
Emma · 1 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Emma thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotOne year later
Dear Abri,Can you please check your records, I had a gentleman come and check my door and he agreed that it needs a new barrel so I can open and close the patio door, he said that he would raise a invoice and get back to me, one year later I still am waiting, can you please confirm to everyone hear that this is true.I know that one year later is not that long .But I thought it might be helpful for anyone applying for housing with you.
Dean · 8 December 2022
Agent replied · 12 June 2024
Good morning Dean Thanks for taking the time to leave a review. I am sorry to hear about your experience with Abri. Please could you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your full name, address and email so we can try and put things right. Best wishes Abri
★★★★★ 5/5
TrustpilotI had Victor come and fix my leaky tap
I had Victor come and fix my leaky tap. This is the 2nd time I've had Victor here to fix things in the home. He always greets you with a big smile and nothing is too much trouble. Wonderful customer service and great communication. An absolute gem for Abri.
Chantal · 7 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Good morning. Thank you for taking the time to leave this lovely review. I'm pleased Victor has provide you with the service Abri strive to deliver, and your experience has been positive on both occasions. i will ensure this is fed back to him. Many tanks Customer Relations
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you very much again to Abri for…
Thank you very much again to Abri for going above and beyond to help me today. A small job turned out to be a little more difficult than expected but Chris carried on and made sure that I was safe and comfortable in my home.
Sioux · 24 December 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.