Every review we hold for the Dudley office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleJez and the team have been huge help. Can't thank them all enough!
Craig · 11 April 2023
Agent replied · 22 October 2024
Dear Craig, Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star review of our services. Jez and the team are delighted with your feedback, Kind regards, Billingham & Co
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery unprofessional
Very unprofessional. Received a courtesy call back on the house I had booked a viewing on, agent seemed pleasant enough. They pointed out there was mining in the area so that was why it was cash buyers only. We thought that was the reason and said we still wanted to see it. Silence. "Hello?""But you would have to be a cash buyer""Yes?""But can you proceed?""Yes."More silence. This continued till I told them to just leave it. Very condescending and unprofessional, do you really think it's a good idea to presume how much money potential clients have? It's no wonder you haven't sold the house since you won't let people make a viewing. Will never use in the future.
Abi · 11 February 2020
Agent replied · 28 October 2024
Dear Abi, Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better.We have a duty under the consumer protection regulations to be upfront to potential buyers about any material facts that we know will affect your purchasing decision. In this instance, the property was deemed unmortgage-able due to the vicinity of a mine entry and therefore our client requested only cash buyers.Please feel free reach out to me with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.Your sincerely,Matt BillinghamDirectormb@billingham.properties
★★★★★ 5/5
GoogleVery satisfied with all aspects of the sale of my house.
Billingham offered an "All In One Service" combining Energy Performance Certificate, Estate Agent and Conveyancing fees on a no sale no fee basis.
My main contact was with Giles at the Stourbridge Office.
A professional approach to the sale of the house was employed which secured a selling price above my expectations.
Even though the property was empty I was notified of all potential viewings and was given feedback of each viewing.
After a sale was negotiated subject to contract, they kept me informed of the progress, easing the communication with the purchasers and their appointed solicitor.
I have written this review as a thank you and have no vested interest in writing it.
Richard · 24 October 2019
Agent replied · 22 October 2024
Dear Richard, Thank you for taking the time to review our 'All in one service'. It has been an pleasure working with you. Best regards, Billingham & Co - Stourbridge Team
★★★★★ 5/5
GoogleOutstanding would be my one word of choice to describe the service that Jez and Giles gave us, from coming to value our house, taking pictures, marketing and giving advice and updates with viewing as well as helping with our purchase and solicitors. it's been a pleasure all the way to the final day of our move, from two very happy boys and parents thank you both and all for your help.
As an additional opinion we feel Billingham and Co offer a better quality service than the other local estate agents, who in the past and recently didn't seem bothered in answering general questions or being friendly.
Robert · 24 October 2019
Agent replied · 22 October 2024
Dear Robert, Thank you so much for you're above review, I will pass this on to Jez & Giles. It has been our pleasure to work with you selling your home and we wish you and you're family the very best and happiness for the future. Yours sincerely, Matt Billingham. Director
★★★★★ 5/5
TrustpilotWould recommend this agent
As a novice to selling property, I liked the fact that it was an agreed overall figure at the start of the process rather than being a percentage of this and a percentage of that and depending on if this done. I knew where I stood from the beginning. The initial viewing ran smoothly and the photographs taken represented the property well, with a good sale price being given. Throughout the process the staff have been very friendly and helpful, have worked very hard and have kept us fully informed at every step of the way. A successful sale was achieved. Many thanks.
J · 12 September 2019
Agent replied · 28 October 2024
Hi Josephine, Thank you for your lovely and detailed review of the service you have received. We are glad that we lived up to your expectations and made it as stress free as possible for you. Good luck for the future and thank you for your business.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you so much Natalie.
From the time of our initial enquiry for 8 Clent Hill Drive, Natalie has been so helpful and professional in dealing with our daily updates. Always very polite to answer our queries and for meeting our daughter Suzy on our behalf for the viewing. Thank you so much Natalie for helping us to secure a beautiful house, much appreciated.
Sandhu · 10 March 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotCommemdation
I would like to offer commendations to Kelly.From the initial viewing of the property, Kelly demonstrated a very professional mannerism and ensured that further viewings were accommodated accordingly.Throughout the whole process, Kelly kept me well informed of all developments and her support was simply outstanding throughout.I cannot thank Kelly enough for helping me and I am now in my dream home!!Best wishes for the future.
Marie · 19 December 2018
★★★★★ 5/5
TrustpilotSale of Chantry Road
Caroline as been excellent, always informative and contactable. I would definitely recommend Billinghams to anyone looking for a reliable estate agent.
Antony · 18 February 2022
Agent replied · 28 October 2024
Thank you for your review it is greatly appreciated and your comments will be shared with Caroline.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI was selling a house on behalf of the Church
I was selling a house on behalf of the church so many issues relating to Charity Law. However, the team at Billinghams were patient and understanding and helpful in every way. It took eight months for completion to take place!
Mrs · 7 June 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service from a fantastic team
Our sale took a while but that was probably due to the time of year that we put the property on the market. Having said that team were fantastic at trying different strategies to get more interest in the property. We had regular contact to keep us up to date and we had full control over the sale.Once the offer was accepted the support, guidance and clear will to go the extra mile was amazing. During the final weeks in the run up to completion anything that we considered they could help us with chasing up they did. Thank you so much for all your hard work.
John · 25 October 2018
Agent replied · 28 October 2024
Hi John, Sales aren't as easy to get through as people may think. Some take a lot more work than others but glad that we got there in the end for you. Thank you for your kind words. Your feedback has been passed back to the office. Thanks it is appreciated.
★★★★★ 5/5
TrustpilotNatalie was especially helpful to me…
Natalie was especially helpful to me throughout the process. I couldn't of managed without her support and efficient nature. Thank you!!
Tina · 14 December 2021
Agent replied · 28 October 2024
Thank you for your review it is greatly appreciated and your comments will be shared with Natalie and the Dudley Team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBillingham and Taylor - Brierley Hill Branch
Jon and Jamie, were beyond fantastic. Warm, honest, friendly professional services throughout the whole house purchase process. No question was too much and gave good information in efficient timelines. Throughout the whole process we received excellent service and even when external barriers outside of their responsibilities arose, they still went the extra mile to contribute to helping us to complete and enter our new home on scheduled time. Excellent. Thanks again Jon and Jamie. Would highly recommend to anyone looking in the surrounding areas. 1st class service throughout.
Carl · 3 July 2018
Agent replied · 28 October 2024
Hi Carl. Thank you for your kind and detailed review of your recent experience with our company it is appreciated. We always endeavour to go the extra mile in order to ensure that our deals go through. We are glad that it was a pleasurable experience. Good luck with your new home.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery efficient from our first viewing…
Very efficient from our first viewing of the property we eventually brought. Victoria was always available if we had any questions and cane back to us very quickly with the answer
Tim · 24 October 2018
Agent replied · 28 October 2024
Hi Tim, I'm glad that Victoria provided you with the customer experience and made it a pleasant journey for you. Victoria was delighted to receive your kind feedback so thank you it is appreciated.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent professional service
Excellent professional service , full satisfaction . Strongly recommend to sell or rent your properties by Billingham Taylor Estate agent in Bruerley Hill. Many thanks to Jon and the whole team!
Shuxia · 29 June 2018
Agent replied · 28 October 2024
Hi Mr Jin, Thank you for your kind review it is appreciated. We will pass on your comments to the staff at the office who dealt with you. Kind regards.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service
I have been extremely happy dealing with Billingham & Co. They are very professional and efficient. Always willing to help and advise. I would have no hesitation in recommending them for property transactions.
Sheila · 4 September 2024
Agent replied · 25 December 2024
Dear Sheila, Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review of our services. The team are delighted with your feedback. Kind regards, Billingham & Co
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat communication
Jez Rhead was easy to work with, helpful and had great communication with us. His photographs of the property were excellent.
Hannah · 7 October 2021
Agent replied · 28 October 2024
Thank you for your review it is greatly appreciated and your comments will be shared with Jez.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBillingham & Cooke great service!
Billingham & Cooke were a great estate agent from start to finish! Jez in particular was extremely attentive to our needs and would always chase up any loose ends or questions we had. Was also happy to show us around the house numerous of times. Overall a positive experience and would recommend and also use for the future if ever needed again.
Harry · 30 April 2018
★★★★★ 5/5
GoogleThe service from Laura has been brilliant. She understands the views from both tenants and landlords alike and liaises accordingly. All correspondence and documentation have been forwarded to me promptly. Any decisions made by either party have been confirmed in writing, which I think is an integral part of customer service. I sincerely hope this level of service continues in Laura's absence.
Emma · 24 October 2017
★★★★★ 4/5
TrustpilotExcellent buying experience!
Excellent buying experience!Jez and Giles were professional and friendly throughout. Nothing was too much trouble. They kept us up to date by email at all times and were great on the phone too...even when I lost my patience! The new home box was an especially nice treat and a lovely way to end a journey. Thank you to the team.
J · 31 October 2018
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service and communication all through process - Jez was extremely professional and helpful, we really couldn't have asked for more from him!PositiveProfessionalism
Dan · 23 October 2020
Agent replied · 22 October 2024
Dear Dan, Thank you so much for taking the time to review our services. We're delighted with your 5 Star feedback! Best wishes, The Team at Billingham & Co
★★★★★ 5/5
GoogleBrilliant service, helpful friendly and quick would definitely recommend
Laura · 17 May 2025
Agent replied · 9 June 2025
Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review of our services. The team are delighted with your feedback. Kind regards, Billingham & Co
★★★★★ 2/5
TrustpilotPoor service
Poor service. Failed to send through application forms after a viewing, had numerous reminders and phone calls but still nothing forthcoming, poor and far fetched excuses were given!In total, 4 phone calls post viewings were made, 2 email addresses given and no communication received. There must be an issue with the CRM as both emails from Richard have just come through with no issue. Shame it's too late.
Pinnacle · 28 September 2020
Agent replied · 28 October 2024
Dear Mr Croucher, Further to your comments above, I can confirm that the application details were sent to you on three separate occasions from our CRM system. We are sorry that you have not received this, but we have not received any other feedback to say there is a problem from any other of our tenants - we receive multiple applications, daily.Please contact the lettings team if you still have not received this.We do not believe that, because you have not received the application form - which we have sent multiple times, that this justifies a 1 star review of our overall service.Regards,Matt BillinghamDirector
★★★★★ 5/5
TrustpilotWould highly recommend this company
Would highly recommend this company. Excellent service from start to finish by Natalie, we couldn't be happier with our new home! From the moment we made an enquiry Natalie was consistent with her communication - very professional, polite & helpful every step of the way. Thank you once again!
Sophie · 24 May 2021
★★★★★ 4/5
TrustpilotJamie (manager) from dudley office came…
Jamie (manager) from dudley office came round and gave us a good valuation of our house higher than what we expected however this valuation turned out correct as we got more than what we expected we would. Throughout the sale we had correspondence with the other Jamie who was very helpful and answered all our calls and queries throughly and efficiently. We would recommend B & T for any future sales
Louise · 15 June 2018
Agent replied · 28 October 2024
Hi Louise, thank you for your review it is appreciated. Glad you were happy with the service. Jamie x 2
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.