Every review we hold for the Driffield office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Customer Service from Laura
I have used Van Mildert for the rent guarantee policies for our landlords for a 7 years and can't fault the service, i generally deal with a lovely lady called Laura McKimmie, her customer service is 5** she's very pleasant and an absolute pleasure to deal with :-)
Lynsey · 23 November 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Lynsey,Thank you so much for leaving such a kind review about our rent guarantee service and Laura in particular! We've passed your kind words onto her, and I am sure you've made her day as much as you've made ours.If there is anything else we can help with, at any time, you know where we are!Kind regards,Jenny
★★★★★ 1/5
TrustpilotNot good
Not good. Alot of the landlords don't want people on benifits renting thier propertyies how discriminating,especially when some people can't help beening seriously ill with a life treating illness such as cancer. Organ failure etc.Why can't private landlords give people a chance. As long as they can afford the rent.
Heather · 16 April 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Heather,Thank you for your review.We're sorry to hear of your experience when enquiring about properties. All properties on Rightmove are uploaded and managed by the Estate or Letting Agent themselves, it's not something we do for them at all and we don't have any private advertisements from the owner/landlord.We absolutely agree that everyone should be given a fair opportunity to rent a property no matter how they receive their income. To prevent any advertisements discriminating against home hunters receiving housing benefits, we don't allow properties to be listed on our website with the terminology of 'No DSS' or 'No Housing Benefit'.At Rightmove, we aren't a Governing Body which means we don't have any regulatory or enforcement powers and we don't have any control over how an agent operates their business or, what their company policies and processes are. We can only control what's advertised on our website.If you or someone you know feels they've been discriminated against or declined a property due to receiving housing benefit, we'd recommend contacting The Property Ombudsman or, The Property Redress Scheme for further advice.We hope this helps clarify our involvement with properties and points you in the right direction.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotFast, professional and a nice personal touch
Mac and I just moved to the UK and this was our first rental offer exerience. Jess at Van Mildert handled our referencing application quickly, professionally and with a very nice personal touch, allowing us to complete the reference check quickly during a very time sensitive process.
M · 12 February 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hi there, Thank you for taking the time out to leave such a wonderful review. I'm so pleased your first rental experience was a positive one, and I'm even happier that Jess was able to support you through the process! I will make sure to pass on your kind words to both Jess and her manager. Congratulations on your new home - we hope you're very happy there!Kind regards,Vicki
★★★★★ 3/5
TrustpilotDecent enough app for what it does
Decent enough app for what it does. My main issue is when searching for flats/apartments for sale, too many of them are investments purchases. I don’t want somewhere to invest, I want somewhere to livePlease look at setting investment buys up as a separate search category
Carl · 30 April 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hello Carl, Thank you for leaving us a review. I have passed your suggestion to our developers, Whilst I can't make any promises, they look at all feedback when looking at future developments. If there's anything else I can help with, please do get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk or call us on 01908 712300 Many thanks,Rightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotResponded quickly to my query and…
Responded quickly to my query and advice given sorted out the problem.
Alison · 26 June 2024
Agent replied · 13 June 2024
Hi Alison,Thank you for your review and we're sorry to hear you don't like the changes we've made to our website. We make thousands of big and small changes to Rightmove every year so that it stays quick and easy to use to find your next home. We know how important the property listing pages are and we took extra care when redesigning them, and they went through lots of testing with home-hunters. We’ve given them a fresh new look, and the pages are faster to load. Our aim for the new look page is to give home-hunters a better view of a property’s features all on one page. The new look page was gradually updated on the website so that we could make further changes as we went along based on the feedback we received from our site users.Our site users shared some great suggestions with us and we've been able to add these to our new property details page to improve it further which has been really successful. We've shared your comments with our specialist Development Teams to take into consideration for you.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotWas a great help with getting…
Was a great help with getting references with our house. Also helped us get a great deal and set up our internet, tv and home content insurance. Emily gave us great customer service and gave us a lot of options to chose from. Thank you
Naomi · 16 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hello Naomi, Thank you for your great review on the service you received, Emily is a valued member of our team and always goes above and beyond for all of our customers. We hope you enjoy your new home.Best wishesBeth
★★★★★ 5/5
TrustpilotAlways quick to resolve any issues
Always quick to resolve any issues. Support team is top class.
Jav · 11 July 2024
Agent replied · 23 August 2024
Hi,Thank you for taking the time to leave us a review. It's wonderful to hear about your experience with Rightmove.If you need anything else, please get in touch 01908 712300, or email us on customersupport@rightmove.co.uk Thanks, Rightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotPaul Crackett - made a tough decision easy.
Paul Crackett, was the advisor who called. He was professional and friendly. He made clear all my options and allowed me time in the conversation to consider my choices without any bias. I am actually happy with my insurance coverage. Coming from me, that’s a compliment.
V · 18 March 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hello Mrs Hull, Thank you for taking time out to leave a lovely review for our colleague Paul. We understand how difficult it is to make the right choice when it comes to insurance, we are really glad you chose us, and Paul made your experience so stress-free. We will pass your feedback on to Paul who I'm sure will be happy to hear it. Best WishesBeth
★★★★★ 1/5
TrustpilotRightmove doing nothing to fix website; I won’t use it again
As per other users. Website has deteriorated to something virtually unusable on iPad on any browser. I tried to follow the rightmove suggestion in the reply to others but their email page also does not work. To save us all having to do this, why doesn’t rightmove publish any fix here?
Carol · 7 August 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hello Carol,Thank you for taking the time to leave us a review.We are sorry to hear of the problems you are experiencing when using Rightmove on an iPad.We would really like to look into this further for you. So that we can look into this, please can you email us at talk-to-us@rightmove.co.uk and advise us of the browser you are using and what version of iPad you are on?We look forward to hearing from you.Many thanks, Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhy have they changed their website
Why have they changed their website. From a brilliant website to awful.
Alastair · 21 June 2024
Agent replied · 23 August 2024
Good Afternoon Alastair, Thanks for reaching out. I'm sorry that you're not enjoying the website. We'd like to look into this further for you, so we can ensure everything is working as expected. Please send us an email to talk-to-us@rightmove.co.uk. Many thanks, Rightmove.
★★★★★ 1/5
TrustpilotI can no longer access rightmove on my i pad.
I can no longer access rightmove on my apple i pad. It keeps on freezing and will not download. Have they changed something on their website . Very frustrating. I have always been able to use on this device with no problem. I have now switched to other property web sites.
Sally · 4 August 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hi Sally,Thank you for taking the time to leave us a review. We’re sorry to hear of the difficulty you’ve had in using the website.Our specialist teams were aware of some errors with the website that was affecting a lot of home hunters. They worked round the clock to fix this as a priority and these errors should no longer be happening.If you’re still having this experience when using Rightmove, can you get in touch with by email? Our address is talk-to-us@rightmove.co.uk as we’d really like to look into this further and get it sorted for you.Many thanks, Rightmove.
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust the place for all house hunting…
Just the place for all house hunting requirements, love the way it all just works and can save what you like to check on.
Mathew · 5 October 2023
Agent replied · 13 June 2024
Hi Mathew, Thank you for taking the time to leave us a review. It's wonderful to hear you are enjoying Rightmove.If you need anything else or have any further feedback, please get in touch 01908 712300, or email us at talk-to-us@rightmove.co.uk Thanks, Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotNew website is awful
New website is awful, Why fix something that wasn't broken, no street view, school info. Its now really clunky, does not flow, its all over the place and not fit for purpose, it actually makes you annoyed to use it, going to look at other websites instead.
Darren · 17 November 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Darren, Thanks for getting in touch and sharing your feedback.We make thousands of big and small changes to Rightmove every year so that it stays quick and easy to use to find your next home. We know how important the property listing pages are and we took extra care when redesigning them, and they went through lots of testing with home-hunters. We’ve given them a fresh new look, and the pages are faster to load. Our aim for the new look page is to give home-hunters a better view of a property’s features all on one page. We’ve been switching on the page to people using the site gradually so that we can make changes as we go based on people’s feedback, as we know we don’t get it right first time. Street view is still available on the new layout and school information, if you click onto any property listing and scroll down on the details page you will see a map where you can open and click on street view. Just below this is the schools information. If you'd still like help with finding these please get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk and we will be happy to help.Many Thanks, Rightmove.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHelpful
Helpful! - I needed some advice about their property adverts and someone from their Customer services got back to me and explained to me more about them and what to do as I have never used their site before. Many thanks :D
Marie · 21 November 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hi Marie, thanks for taking the time to leave us a fantastic review! We're glad you found your experience helpful and wish you the best of luck with your property search. Thanks, Natalie
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery grateful for helping us through this!
Lewis H has helped me and a friend pass our referencing checks this morning. We had filled out the form incorrectly and hadn’t realised which didn’t help, but he sorted this all out this morning and we have both passed with ease. Can’t thank him enough!!!
Laura · 9 February 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hey Laura,Thank you so much for taking the time out to leave us such a lovely review! We're so pleased Lewis was able to help you out and make sure you passed your reference!Congratulations, we hope your move goes well and that you're happy in your new home!
★★★★★ 1/5
GooglePlease stay away from this company, great at getting you in the door. But maintaining the property is none existent, and when it comes time for your bond back, they just make it up as they go along to keep it, crooks! Stay away please!!
Lucy · 26 May 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service
When I contacted Rightmove I thought it would take days to receive a response, if at all from such a big organisation. So I was very impressed when Bobbie from Consumer Experience fixed what I asked and then replied to me within a few minutes! Well done and thanks.
Jill · 2 March 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Jill.Thank you for taking the time to leave us a five star review.We're so pleased to hear you had such a great experience with our specialist Bobbie and we'll be sure pass your feedback on to her.If there's anything you need from us in the future, please don't hesitate to get in touch. Our email address is, talk-to-us@rightmove.co.uk and you can always give us a call on, 01908 712300.Happy home hunting.Many Thanks,Rightmove.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBrilliant experience
Just had our referencing completed through Van Mildert and couldn't be happier with the experience! Every agent I spoke with on the phone was kind and patient. Quick completion time and 5 star communication. Thanks to you we now have our move to Wales ready!
Amanda · 9 April 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hello Amanda, Thank you very much for taking the time to leave such a glowing review for our staff. We really value a fast and friendly service as you do, and we are really happy to hear our staff delivered that with a smile. Good luck on your move to Wales.Best WishesBeth
★★★★★ 3/5
TrustpilotLayout very confusing and i got a lot…
Layout very confusing and i got a lot of spam emails but did get decent attention
Abdi · 22 March 2024
Agent replied · 13 June 2024
HI Abdi, Thank you for taking the time to leave us a review and for providing your feedback. Please get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk or 01908 712300. We'd like to gather a little more details from you regarding the mention of Spam emails, so that we can look into this for you. Thanks, Rightmove.
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust great
I dont understand why people are giving so bad reviews . They are fast and efficient. In 3 days we had an answer regarding the application (delays from our landlord) , they answered the phone within 5 min and they were very helpful. All my regards to the team xx
Madalina · 5 September 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hi Madalina,Thank you so much for your positive review of our services. We are pleased that your reference was completed successfully and hope you are settling into your new home!Kind regards,The Van Mildert team
★★★★★ 2/5
TrustpilotLetting agents do not update properties…
Letting agents do not update properties when already let. It still shows on here. Rightmove should be able to make this mandatory so that customers do not waste time ensuring for property that has been let.
Sweet · 22 August 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hello and thanks for getting in contact.As there isn't a way for us to know for sure if a property is tenanted unless we have been notified, we request estate agents to update this information, so it is clear to users of our site.If there is a listing you're aware has been tenanted or let, then please email dataquality@rightmove.co.uk, as they will investigate this.Many thanksRightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotI contacted Van Mildert to add a rent…
I contacted Van Mildert to add a rent guarantee policy for a Landlord this afternoon and received an almost immediate response from Laura Mckimmie. The info provided was clear and prompt enabling the Landlord to make the decision to proceed without hesitation. Highly recommended.
Luise · 7 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hello Luise, Thank you for taking the time to leave such a positive review for our colleague Laura, she takes great pride in quick, helpful and friendly service, we will make sure your feedback is passed to her and her manager.Best WishesBeth
★★★★★ 1/5
TrustpilotToo expensive to be on it
Too expensive to be on it. Its not worth for the price. They just bombard with same enquiry to many agents and lots of adverts. Also they will divert your client to someone else or to their adverts. A complete waste of time and you will never recover your cost!
Ns · 12 August 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hi,Thank you for your review.I am very sorry you feel this way. We really appreciate you taking the time to provide us with this feedback. Here at Rightmove, we are always trying to improve the quality of leads our users are sending on our website. I will be sure your feedback is passed over to our account management team so they are aware of the impact this has had on you, and your membership with us. If you would like to discuss this further, you can email us at talk-to-us@rightmove.co.uk or call us on 01908 712300. Our office hours are Monday to Friday 9:00am to 18:00pm. Many thanks,Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorst service ever
Worst service ever. I have emailed about so many properties through their website, over 20 now and no one has ever responded to me. The homes on here are also usually sold out and they put them on their website so consumers call up and they can suggest different properties.
Amanda · 26 July 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hello Amanda, Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that you feel this way.The estate agencies who you have contacted via Rightmove should be getting back to you.We would really like to look into both points you have made.So that we can look into these for you, please can you email us at talk-to-us@rightmove.co.uk and provide us with links to the properties that you have inquired about but haven't received responses to. In addition, please can you also provide us with examples of properties that are no longer available but are continuing to be marketed as available on the website. We look forward to hearing from you.Many thanks, Rightmove
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.