Every review we hold for the Driffield office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 2/5
TrustpilotThe search engine just doesn’t work…
The search engine just doesn’t work properly.You ask for bungalows, it shows you houses, you ask for detached, it shows you semi-detached and even terraces properties.Either the search engine is poorly designed or the estate agents that add properties are too thick to select the correct boxes, either way, I refuse to use it anymore.Update - so I have received a computer generated response that suggests that I expend even more energy calling or e mailing Rightmove to tell them what I have already told them. Just whose problem is this? - just fix it - or don’t - I DON’T CARE !! - it’s YOUR PROBLEM, NOT MINE.
Martin · 27 April 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Martin, Thanks for your review. Were sorry to hear you're experiencing difficulties when searching for properties. If you would like to discuss this further please don't hesitate to get in touch. You can give us a call on 01908 712300 or, email us on talk-to-us@rightmove.co.uk.Many Thanks, Rightmove.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent response from Rightmove Support
Excellent response from Rich led to the source of the inability to reset my password or get any access to my Rightmove account, although I also had to get Microsoft to give me a link to get to my Blocked email addresses, which is where I must have inadvertently set the Rightmove password ''reset email' address.
Mr · 7 September 2023
Agent replied · 13 June 2024
Good Afternoon Neil,Thank you for taking the time to leave a review. I'm really glad to hear you had such a good experience. I've passed your feedback to Rich as I know he'll be happy to hear. Please do reach out if you need anything at all,Many thanks, Rightmove.
★★★★★ 1/5
TrustpilotTenant referencing with Rightmove UK
Tenant referencing with Rightmove.co.uk is a total waste of space & time, trying to be a guarantor for my step son & they want to know the in's & out's of everything, calculating MY income & telling me I'm wrong based on 3mths shown, go direct to the landlord SO much less hassle, a week now & still nothing
Darren · 16 June 2023
Agent replied · 13 June 2024
Good Afternoon, Thank you for taking your time to send in your review. We would like to look into this for you, can you please email RLTcomplaints@rightmove.co.uk with your full name and the address of the property this is regarding? Many thanks, Rightmove.
★★★★★ 5/5
GoogleAs a landlord, I highly recommend Hughes & Co Driffield for their exceptional property management services. Their team is professional, efficient, and always goes the extra mile to ensure both landlords and tenants are satisfied. From finding quality tenants to handling maintenance issues promptly, Hughes & Co Driffield consistently delivers outstanding results. Their expertise and dedication make them a top choice for anyone looking for reliable property management.
Daniel · 11 October 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotLewis H and team
Checks went through relatively quick with no issues. Lewis H kindly asked I leave a review for him and the team and I wouldn’t hesitate using the service again.
John · 9 February 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hi John,Thank you so much for taking the time to leave a review - we really do appreciate it! Kind regards,Vicki
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe rightmove team were excellent and…
The rightmove team were excellent and expedient in dealing with my referencing process! Natalie and Amy were both a pleasure to deal with!
Scott · 10 March 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hello, thank you for taking the time to leave such a great review. We'll make sure Natalie and Amy receive your feedback. If you have any further feedback, or suggestions on how we can improve, do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk, or give us a call on 01908 712300 - we'd love to hear from you. Many thanks, Rightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotFarefield Properties have been…
Farefield Properties have been customers of Rightmove & Zoopla for many years:During this Crisis Rightmove immediately reduced our fee by 75%, nothing to sign very straightforward.ZOOPLA decided to profit from the CRISIS & offer two deals, both to sign new tie in contracts & the better deal to end your relationship with RIGHTMOVE, this was my ZOOPLA Review:Zoopla Profiting from CoronaVirus Zoopla are offering deals at this extremely worrying times under the proviso we stop using Rightmove. My company believes this Is disgusting, ruthless, unethical and ZOOPLA trying to profit from the Coronavirus. Rightmove have just automatically dropped our charges by 75% a very good move. Your reply is lacking and confirms that you are trying to PROFIT from the CORONAVIRUS by clearly offering a good deal if you DUMP Rightmove. ZOOPLA SHOULD BE Ashamed of your clear intentions, when this is over ZOOPLA will see how agents feel about your distasteful offer. RIGHTMOVE on the other hand £75% reduction no forms, no distasteful offers, just straight forward. Farefield Estates.
Adam · 30 March 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hello, Thank you for the amazing 5 star review. Here at Rightmove we value our customers massively and we understand with the current situation it's effecting everyone and we want to provide as much support where possible to all of our customers. Please let us know if we can do anything for you in the future. Our email address is, talk-to-us@rightmove.co.uk and our contact number is 01908 712300.Happy Home Hunting, Many Thanks Rightmove.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery quick response to my request!
Impressed with Rightmove - new photos dated 2020 were added to the ‘sold prices’ portal dating from 1997. We listed our house for sale for a very short period of time in March 2020 which was then removed after just 2 weeks (Covid-19). For privacy and confidentiality I obviously didn’t want the interior of our home to be displayed whilst we are still living in the property, so they were removed within about a 24 hour period! Very quick and efficient- thank you!
CWR · 23 March 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hello,Thank you for your 5 star review.We're so pleased to hear that you had such a great experience with our specialist team and that your query was dealt with so quickly.Please let us know if we can do anything to help in the future. You can always give us a call on 01908 712300 or pop us an email on, talk-to-us@rightmove.co.uk.Happy home hunting.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 1/5
Trustpilotreferencing agents are catastrophic
The referencing agents are a total catastrophe. Expect me to have 100 times monthly rent on my bank account… Completely unresponsive, I had to ask my employer 7 times (literally) to send the employer’s reference until they ‚found it‘ after I insisted. No responses at all if I don’t at least ask 2 times for everything. Worst experience in my life regarding renting and I will in the future refuse to work with them.
Max · 9 September 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hi, thank you for reaching out to provide valuable feedback, we are very sorry to hear of the issues you have experienced with Rightmove Landlord and Tenant services. We pride ourselves on fast and helpful service and we apologise if this has not been the case. In order for me to investigate your issues, we would need further information from yourself to locate your reference. Please email RLTComplaints@rightmove.co.uk with your full name and the property address you have applied for and we will endeavour to carry out a full investigation on the issues you have experienced.Best Wishes, Rightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotWhen house hunting on Rightmove…
When house hunting on Rightmove website, I found that the filtering system was unable to deduct many student accommodation, making my search a lot longer. I went on to email Rightmove customer services, and had a swift reply from Caz Thompson, which included an apology, a perfectly reasonable explanation, a thank you, and a statement saying that they will work on a solution. I am very happy with their services. I could not have asked for a better outcome!Thank you people at Rightmove,Kirstin
Kirstin · 10 March 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Kirstin,Thank you for your 5 star review.It's great to hear of the response you received from Caz and we'll definitely pass your feedback onto her. Feedback from home hunters is very valuable to us as we then know what we can do differently or better to make home moving easier.If we can do anything for you in the future or if you have any other suggestions for us, please don't hesitate to get in touch. Our email address is talk-to-us@rightmove.co.uk and our contact number is 01908 712300.Happy home hunting.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotHello
Hello, I am writing regarding the Rightmove credit referencing team. I have found them to be truly unresponsive and ineffective. They have neither called me nor reached out via email, despite my attempts to get in touch. Because of their lack of action, I have now lost the apartment I was hoping to rent. Thank you for nothing, team. Even giving you one star feels generous.
Sezgin · 8 November 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotI spoke to Nikita today and received…
I spoke to Nikita today and received excellent service. She listened attentively, responded and acted as promised. A credit to your company.
Kate · 21 April 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hi Kate, thanks for taking the time to leave us such a great review and for providing feedback on your experience.If you have any more feedback or suggestions on how we can improve, do drop us an email at talk-to-us@rightmove.co.uk or give us a call on 01908712300 - we'd love to hear from you. Thanks, Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotThe new website is awful
The new website is awful. You have to mess about constantly opening and closing the map and other items. The photos are all underneath each other so you struggle to see different pictures at the same time, and there is no longer a history of sales page (well if there is I can't find it!) so you can't easily see when/what price the property or ones on the same street sold. If it's not broken, why fix it...???
Stressed! · 20 October 2020
Agent replied · 13 June 2024
Good Morning,Thank you for your review and taking the time to share your feedback.We've shared your comments with our specialist development teams to take into consideration for you.The previous sale history is still available on the new layout, If you scroll down the page just underneath the map you will see a tab that says 'property sale history' and 'market information'. If you're still unable to find this we can absolutely help you with this you can get in touch at talk-to-us@rightmove.co.uk. Many Thanks, Rightmove.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service so far
Applied over bank holiday weekend for referencing - had a text today as there something outstanding. Jack Rowntree dealt with this immediately and resolved the issue. Very pleased with service so far. Only downside is there is no way to track the progress of my application like I has on previous tenancy checks with other companies.
Samantha · 30 August 2023
Agent replied · 13 June 2024
Good Afternoon Samantha,Thank you for taking the time to leave us a review. I'll be sure to pass your feedback along to Jack, as I know he'll be happy to read this.I'll also pass along your feedback in regards to tracking the progress of the application, we appreciate you taking the time to send this over, as it helps us improve this experience for others like yourself. Many thanks, Rightmove.
★★★★★ 1/5
TrustpilotI sent an email in about a query and…
I sent an email in about a query and spoke to a friend who had done this previously. We discussed this when we had a catch up, originally thinking we both had special responses. Only to realise we both had almost identical responses and that they don’t care about the individual. They only care about getting the job done in a certain way. Don’t get me wrong the people who dealt with it were polite enough, but after seeing both the responses I can see I was not an individual customer and just another one their list.
123abc45 · 27 February 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hello,Thank you for your review.We're sorry to hear that the responses you and your friend received has left you feeling this way. This isn't ever our intention.Customer service is absolutely something that is of high importance to us and something we very much care about. The majority of our responses are individual and personal between the adviser and enquirer.There are some queries that may not be as personable due to the information that must included in the response. If there is a process that must be followed or, if we need more information around a query, you may find the same advice and questions are shared across the board.We treat each call and email we receive individually however, if we've had something similar or identical raised with us before, we can provide the same reply where appropriate.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotTo the lady who lives in Kingstamerton…
To the lady who lives in Kingstamerton who works for you is an absoloute disgrace !! Shouting and screaming fighting in the street say the C*** word and ranting and raving that she is an estate agent!! F-ing and blinding at 23.30 on a Sunday night !! Definitely not someone I would want advertising my company with a company car and selling or buying house from!!! Disgusting behaviour!!!!
Molly · 18 July 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hi Molly & Tyler,We’re concerned to hear about the experience you had with a local estate agent. While we’re an online platform that estate agents advertise on rather than being estate agents ourselves, we’d like to try and help make sure your complaint gets through to the right company so they can be informed about their employee. It may be that the name or logo of the estate agent was on the car and you may be able to find them that way. If not and if you think we can help you any further with this we are available on 01908 712300, or you can email us on talk-to-us@rightmove.co.uk.
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible company
Terrible company, use shark tactics with regards to price increases, no contact for 2 years since launching my business and then just a letter to say their membership fee is going up by £110 per month + VAT which is extortionate, taking the total well above £1300 for their very basic package!!! I get far more value from Zoopla, for a fraction of this price!Saying they have tried to contact me to discuss in their reply, which is a complete lie I'm afraid. Clearly have all my contact details, but sadly no calls to discuss. Just like no calls in the last 2 years, prior to receiving their letter regarding their increased costs. Complete liars!
Leanne · 17 February 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Leanne,Thank you for your review.Our specialist Account Management Team have been trying to get in contact with you directly to discuss this further and haven't been able to get an answer.If you'd the team to get in touch using alternative contact details for you, please don't hesitate to let us know by emailing membership@rightmove.co.uk. The Account Management Team will then be able to make sure they're reaching out with the correct contact number and email address for you.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery aggressive tactics to their paying…
Very aggressive tactics to their paying estate agents, with a 'oh well we have you by the short & curries attitude' and simply do not add much value! I haven't had any meetings with an account manager since I launched my business two years ago, and then I receive a letter in the post, with no phone call or prior consultation to say they are putting their fees up for no reason by an extra £110 per month + VAT! I get far more leads from Zoopla and my own social media and website. Heading for trouble if they carry on with these constant gorilla tactics. Shocking!
Leanne · 9 February 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Leanne,Thank you for your review.We're sorry to hear you feel this way and can absolutely arrange for your Account Manager to get in touch with you directly to discuss this further.If you'd like for us to arrange for your Account Manager to get in touch, please let us know by email on, customersupport@rightmove.co.uk.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery bad experience as a guarantor
I recently experienced Van Mildert's tenancy service as a guarantor. The information provided over email and telephone conversations was incomplete and unclear. It took me less than a few working days to complete the requested information but during that time I was bombarded with texts, emails and phone calls. I found this to be overly aggressive and completely unnecessary given I'd already spoken to someone to explain it would take some time to go through my employers reference process. I also think that putting the data privacy terms and conditions at the end of the form (i.e. after you've input your details) is disingenuous - why not provide it up front when requesting the information? In addition I didn't have any details on the tenancy agreement which I was expected to be a guarantor for. Surely this should be provided with the request? Instead it came separately and much later from the letting agency - so not a joined up process at all.
T · 31 January 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi TShaw,We’re very sorry to hear that you have had a negative experience when using Van Mildert’s services as a guarantor.We strive to maintain an excellent level of quality and service to everyone we work with, and are sorry that, on this occasion, we haven’t been able to meet your expectations.In your review you have mentioned that information provided over conversations was 'incomplete and unclear', and that you were ‘bombarded’ with communication from ourselves - we would like to investigate this further.Please email: customerservice@vanmildert.net quoting your name and the tenant you were acting as a guarantor on behalf of. This will ensure your complaint is investigated by the right department. We can assure you that our processes and conduct are in line with both the Financial Conduct Authority and the Property Ombudsman Code of Practice. We strive to provide an excellent service, and an accurate, thorough and speedy tenant referencing service to tenants, landlords and letting agents alike - all feedback is taken seriously and learned from to ensure we improve in future.We look forward to hearing from you and finding positive resolution to your experience.Kind regards,The Van Mildert Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotRightmove issued false information about my property
Rightmove has a record of my property in their sold listings. Some data was correct including the address but the property details and photo were for a completely different, smaller house worth less than half ours. This has made my professional property advisers doubt my word in recent dealings with them to plan for the future. If Rightmove can't apply the correct level of stewardship over the information that they are distributing in the public domain, then they should not attempt to do it. I am seeking advice on the situation and also probing to see if there is an element of fraud.
Anthony · 30 January 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Anthony,Thank you for your review and for taking the time to bring this to our attention.We're sorry to hear that there are incorrect images linked with the sold price record for your property. We appreciate the impact this has had on your property and it's something we'd like to get sorted for you.When a property is marketed by an Estate Agent on Rightmove, the most recent listing details will link with the sold price history we have from HM Land Registry. The database will match the address that's been used to upload the property in the background of the Estate Agents system.This is absolutely something we can correct on the website for you by removing the images that currently show with your sold price record.Can you get in touch with us by email confirming the full address and postcode of your property? Our email address is talk-to-us@rightmove.co.uk and we can get these details removed.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 3/5
TrustpilotNot liking the revised website
Not liking the revised website, the floor plan link is in a strange place, I don’t like how the map works and it’s crazy having no street view option. Have used Rightmove as an agent and personally for many years, website definitely needs a rethink!
Justin · 27 April 2024
Agent replied · 13 June 2024
Hi Justin, thank you for taking the time to send us feedback, I will ensure your points are passed to our development teams.Regarding Street View, this has not been removed from the site, but it is up to individual agents to enable it for a listing - this may be what has happened here.If you have any more feedback, or if there's anything else we can help with, feel free to reach out to talk-to-us@rightmove.co.uk
★★★★★ 1/5
TrustpilotWebsite useless on a Mac.
This is an update on my previous review. I contacted Rightmove about problems logging into their website from Mac PCs (I have tried from MacBook Pro and MacBook). They told me they are working on it and it should get sorted out soon. Fast forward 4 month and they have made no progress whatsoever. The website is unusable for a Mac user. In my opinion they should sack their IT team. I am switching to Zoopla from now on.
Maria · 28 May 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hi Maria,Thank you for your review.We're sorry to hear you've not seen an improvement with your account. We'd recommend clearing your cache and cookie settings within your internet browser to try and move past the error.If you're still having difficulty after trying this, we'd encourage you to reply to our email from back in February with some further details of your experience. It's important to us that our specialists can investigate this further for you.Many Thanks,Rightmove
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhat have you done!
I have used the Righmove app for years! Most nights I scroll through looking at various areas and properties.The new website is unusable! Cannot filter, cannot go onto second or subsequent pages. What have you done???
Amanda · 1 October 2024
Agent replied · 23 October 2024
HI Amanda, thanks for taking the time to leave a review.I'm sorry to hear about the issues you are having, what you are describing sounds like ti is most likely a browser issue that you may be able to fix by doing a hard refresh. In most browser you can do this by holding ctrl + F5.We can also provide some more specific advice if you reach out to us at talk-to-us@rightmove.co.ukMany thanks, Rightmove
★★★★★ 5/5
TrustpilotStephanie was a great help and very…
Stephanie was a great help and very patient!
Pau · 18 August 2023
Agent replied · 13 June 2024
Hi Paul, Thank you for taking the time to leave a review. I'm really glad to hear that had a good experience. I'll be sure to pass this on to Stephanie. Many thanks, Rightmove.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.