Every review we hold for the Darwen office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleRobyn has been a gem! From the start they have been so on it, making sure everything is correct and accessible. They provided constant updates and would chase up anything I needed to know. This is my first rental since uni so it’s a big …
Alanis · 20 June 2026
Agent replied · 4 July 2026
Thank you so much for your review. We are so pleased you had great experience with Robyn. Congratulations on your new home, from all at Bentons
★★★★★ 4/5
GoogleNikki, Becky and Jason were good to deal with and responsive when contacted. There were some hiccups towards the end of the process around dates of exchange/completion but these were resolved and I'm now happily living in the lovely home that they sold me. Onwards and upwards 😊 …
Jane · 26 May 2026
Agent replied · 27 June 2026
Thank you for taking the time to leave a review Jane. We really appreciate your kind comments about Nikki, Jason and myself, and we’re so pleased to hear you are now happily settled into your lovely new home 😊
Whilst there were a few bumps along the way towards exchange and completion, which can often be the case in longer property transactions, we’re pleased everything came together in the end and hope our team helped make the process as smooth and communicative as possible throughout.
Wishing you many happy years in your new home
★★★★★ 5/5
GoogleHi Louis and colleagues,
Thank you for the excellent and hard work in helping me to sell my property irrespective of the difficulties from the start to the finish. You have kept us informed throughout, were professional and proactive, and made the whole process as smooth and stress-free as possible even when there were stress. Communication & support were outstanding. We would highly recommend Street Ahead to anyone selling there house. In fact I have already recommend my friend.
Kind regards
Marie
Marie · 24 May 2026
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid this company at all costs.
Reposit is an absolute disgrace of a service. They charge a smaller, non refundable amount to target the tenants that have less money available upfront but it’s a predatory system that traps renters into paying non refundable fees, unfair claims, and ridiculous charges just to dispute them.
I paid £125 upfront for a Reposit. That’s already non refundable even if there’s no issue. Then I was hit with a claim, which was resolved with our landlord privately.
Both myself and my landlord have emailed reposit countless times about closing the claim as it has been resolved, and have only got automated replies, and despite our efforts I received a message on the deadline day (today) saying I owe the full amount.
Reposit also sent me a misleading email 3 days ago saying I had until midnight that night to dispute the claim, which created huge stress and panic, when I followed this up I was told they made an error.
To even dispute a claim, they charge tenants £60. Meaning if you can’t afford to challenge them, you’re basically forced to accept the charges.
You never get to speak to a real human and their support feels entirely AI generated, robotic, and unhelpful. You’re passed from one scripted message to the next. No phone number, no proper customer service.
This company is built to benefit landlords and exploit tenants, especially those in financially vulnerable situations who can’t afford a traditional deposit or to dispute a claim.
I will be filing a formal complaint with the Property Redress Scheme, and I encourage anyone else who’s been treated unfairly to do the same.
Reposit is not a tenant-friendly service. it’s an absolute scam dressed up as convenience. Tenants deserve better.
Rayna · 8 August 2025
Agent replied · 8 June 2026
Hi Rayna,
We are truly sorry to hear that you’ve had a disappointing experience with Reposit.
We want to clarify that Reposit has no financial or operational interest in keeping a claim open once a landlord indicates it should be closed. Any funds collected as part of a claim are passed directly to the landlord. If we are unable to recover those funds, our insurer covers the amount, at a cost to Reposit. In short, it is in our best interest for claims to be closed and for there to be no charges at all, as this avoids triggering insurer costs and supports positive outcomes for all parties.
Our intention in reaching out to your landlord was simply to confirm whether he wished to reduce the charges or close the claim entirely. As I explained, we would never hold tenants liable for charges that a landlord has confirmed were resolved. However, because we cannot re-open a claim once it has been closed, it’s crucial for us to obtain clear written confirmation before taking that final step. We aim to proceed cautiously to protect both tenants and landlords from administrative errors that can’t be reversed.
Regarding the timeline error, we do apologise again. This was a genuine human oversight, and we appreciated your understanding at the time. We are a small team with a high volume of emails, and unfortunately, we missed your landlord’s message on Friday. After our conversation, we even followed up with a phone call to your landlord to try and get clarity on your behalf as quickly as possible.
We also want to reiterate that Reposit does not profit in any way from End of Tenancy charges. Our income comes solely from the initial Reposit fee and annual service fees. When landlords and tenants are able to resolve matters directly without the need for a claim, it’s genuinely the best outcome from our perspective.
We can confirm that the claim has now been formally closed. We’re always here to listen, take feedback on board, and improve our service wherever we can.
Regarding the £60 dispute fee, this is refundable, unless the adjudicator fully agrees with the charges raised by the letting agent/landlord. Should there be any discrepancy whatsoever, even just a small amount, the dispute fee will either be refunded to the tenant or deducted from the charges. This fee serves to dissuade any frivolous disputes where the charges raised by your letting agent/landlord are reasonable and justified.
Thank you for your time, and again, we’re sorry this situation caused you frustration.
Kind regards,
Reposit Customer Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Proffit and Holt:
I am incredibly indebted to the team at Proffit and Holt, Watford. Namely Lesley, Kirsty, Shian, Phil and Charlie for their hard work and professionalism in the sale of my property. The team were always available, with progress updates by phone and email. Their communication was great. I would highly recommend their services and expertise for the sale or purchase of a property
A · 4 December 2025
Agent replied · 4 June 2026
Thank you for taking the time and trouble to leave a review and for the positive feedback, we really appreciate it.
★★★★★ 1/5
GoogleMy experience with Your Move has been undeniably the most Unprofessional company i have used. My details have been shared with unauthorised people and i have been lied to about the situation and progress of the sale. I sent several emails to both the manager and assistant manager over a period of 2 weeks after calling them to find out one was off ill and the other on annual leave neither of them had any auto response emails to state this which i think is just standard procedure if you are out of office. Not a company i recommend at all.
Jemma · 2 September 2026
Agent replied · 20 August 2026
Hi Jemma,
We are sorry to read this review; we appreciate that purchase transactions can be stressful and disappointing when it doesn't coincide with client's needs; however, it is important that responsibility for the circumstances in this particular transaction, is not misrepresented.
We have thoroughly investigated our records in light of the claims that have been made as we take data breach very seriously. However, there are no data breaches from the records we have reviewed here in branch.
At your move we take confidentiality, data protection and professional standards extremely seriously, and all procedures have been followed appropriately.
Our communication with all parties in the transaction, as documented on our system, was sufficient and appropriate. While there was a short period when one member of staff was absent due to illness and another was on annual leave, the branch remained operational and support was fully available from other members of the team.
We regret that your experience did not meet your expectations and would be happy to discuss any specific concerns directly to give you a true reflection of events.
Kind Regards
Chelsea Winstanley
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI was very happy with every aspect of my journey buying my house . Buying a house can be very stressful , Paul Bottomley was there at the end of a phone when needed ( Thankyou Paul . ) I would recommend the company.
Jane · 5 June 2026
Agent replied · 9 June 2026
Hi Jane, many thanks for the lovely review. It was a pleasure getting you moved and hope you are settling well into your new home
★★★★★ 5/5
GoogleI would highly recommend Olly. From the outset he was professional and friendly. His marketing of my property, walk through video and photography were spot one. I received an offer within 3 days! Olly's positivity, confidence and fantastic marketing saw me achieve a sale price in excess of any other valuation I received.
Thanks Olly 🙌🏼
Lucy · 4 March 2026
Agent replied · 4 June 2026
Thank you so much Lucy! Glad we got you a better price than the other agents valuations. Was a pleasure dealing with you from start to finish.
★★★★★ 5/5
GoogleThis is the first time I have rented, and like anyone, was a bit unsure what i actually needed to do. Robyn was amazing really, very happy to break it down to basics for me. Nothing was an issue, including trying to get into the property again after viewing to get some measurements.
Robyn was great. nothing more to say! and was very much appreciated.
Alfie was also amazing. being there to get me in the house on very short notice, and on the first day when the boiler decided not to let me have any hot water. sorted it out and had a plumber there within an hour. Very impressed!
Daniel · 4 July 2025
Agent replied · 4 July 2026
Dear Daniel, We're thrilled to hear about your positive experience with Robyn and Alfie! It's our pleasure to simplify the rental process and provide support whenever needed. Your kind words and recognition of our team's dedication are greatly appreciated. Welcome to your new home, and remember, we're just a call away for any assistance you may need.
★★★★★ 5/5
GoogleReapit is at the core of TBA and our central nervous system. The plug-ins are stable, support is excellent and the functionality is endless. We are big fans and always recommend.
Mark Everett is always at the other end of the phone to assist and a great personality to match. Mark goes over and above which matches our relentless approach to business. Thank you
Adam · 10 December 2025
Agent replied · 10 June 2026
Hi Adam, thank you for your kind words and for leaving such a glowing review. We will share your amazing feedback with Mark. Thank you again, team Reapit
★★★★★ 5/5
GoogleFabulous service from making the appointment with Sam H to the valuation being carried out by Sam C. Viewings arranged by Carol and feedback given at every opportunity. The manager Kirsty was always on hand to give advice. Overall excellent experience and would definitely recommend.
Susan · 10 May 2026
Agent replied · 10 June 2026
Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience. We’re delighted to hear that everything went smoothly from your initial appointment through to the valuation and viewings. Providing clear communication and support at every stage is something we really strive for, so it’s wonderful to see that reflected in your experience. We truly appreciate your recommendation and were glad to assist you. Best Wishes all at Consett.
★★★★★ 5/5
GoogleOlly has been nothing short of amazing from the word go, proffesional,friendly, helpful,and always on the end of the phone. Olly secured an offer on my property in about 10 days.I have no hesitation in recomending Olly as he made the process very easy indeed. Thank you so much
Liz · 4 April 2026
Agent replied · 4 June 2026
Ah that's really appreciated Liz. It's been a pleasure working with you! Olly
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service from start to finish. Dominic, Steve, Jake and Will went above and beyond to provide a first class service. Communication couldn’t be faulted with regular updates from Steve and Jake during the sales process regarding viewings and also from Will as sales progressor liaising with all parties and their conveyancers.
Robert · 11 March 2026
Agent replied · 11 July 2026
Hi Robert! 🌟 Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're thrilled to hear that you found our service to be excellent from start to finish. It's fantastic to know that Dominic, Steve, Jake, and Will made such a positive impact … More
★★★★★ 5/5
GoogleA huge thank you to the team at Your Move Darwen for their excellent service. Everyone was professional, friendly and incredibly helpful throughout the process. They kept me informed, answered all my questions and made everything feel so much easier.
A special thank you to Chelsea and the team for going above and beyond. I would definitely recommend!
Clarissa · 11 September 2026
★★★★★ 1/5
GoogleBeen trying since yesterday to fill an application to view a house. I filled the application out multiple times for someone to speak to me with an aggressive tone saying I haven't filled the application and that 7 people are booked in. I had the same issue with another estate agent but they actually was honest and said they are not taking any more bookings. That was a full afternoon wasted trying to book a viewing. It really that complicated.
Paul · 9 June 2025
Agent replied · 9 June 2026
Hi Paul, I'm sorry that you found the application process difficult, unfortunately when we receive so much interest in a rental property we aren't able to carry out mass viewings, therefore we have to ask people to submit applications prior so we can vet accordingly and in this case had many applications submitted and viewings booked in. Apologies that we werent able to facilitate your viewing on this occasion
★★★★★ 1/5
GoogleThey are basic useless. They ''act'' as a middle man between landlord and tenants and for that they charge a price. Ours was £250. They do nothing at all. They just take your money. Ah, and if you renew it's £15 each for nothing as well. If it's a day or 11 months the renewal is the same. They are useless. If they need to raise a dispute then they charge £60 from your deposit and that's it. It's better to pay the full deposit and get it back then to have this crap company earning your money without doing anything.
South · 8 June 2025
Agent replied · 8 June 2026
Thank you for taking the time to share your concerns. We appreciate your feedback, as it helps us improve our services. However, we are struggling to locate your details in our system, making it difficult to identify the case you're referring to and provide a specific response.
Reposit is a deposit replacement product that allows tenants to pay a non-refundable Reposit Service fee instead of a traditional cash deposit. This fee is equivalent to one week's rent (subject to a minimum of £150). By using Reposit, tenants no longer need to pay for a traditional cash deposit, which is usually equivalent to 5 weeks' rent. This allows tenants more funds when moving into their new property for furniture and other items/services that might be needed.
It is also worth being aware that Reposit is completely the tenant's choice and all details of what Reposit offers and what you are agreeing to are outlined in the Terms & Conditions agreed to upon registering with Reposit.
If the tenancy continues beyond 12 months, then you will be required to pay an annual fee of £30. This fee is divided equally between all tenants on the Reposit and the full fee is required regardless of how long you remain in the property after the 12-month anniversary date. Again, outlined in full in our Terms & Conditions.
If you'd like to discuss this further, please don’t hesitate to reach out directly on hello@reposit.co.uk. We would be happy to look into your specific case and provide more clarification on what Reposit can do to help.
Kind regards,
Reposit Customer Support Team
★★★★★ 5/5
GoogleOlly was so helpful from the day we got in contact with him. From the valuation to the day of completion, Olly ensured the process was moving along as it should be and gave great advice and assistance whenever we required. No question was left unanswered, no matter the time of day (or night!).
Not only was Olly great for the sale of our property, but was knowledgable and helpful for every property he showed us around while we were looking for one for ourselves and our family.
Thank you Olly for all your help!
Katie · 4 June 2025
Agent replied · 4 June 2026
Thank you so much Katie. I am still feeling like I need to call you to give you updates every day 😅. I hope you and the family love your new home. …
★★★★★ 5/5
GoogleSelling and buying a house is a very stressful time and Olly made the experience as stress free as possible, he kept us up to date all the way through and always answered his phone or called us back, Olly advised us with any advice we needed and from the start he marketed our property very professionally, I would very highly recommend Olly for anyone thinking of selling or buying he is a very genuine top bloke. Give him a call he won’t let you down.
Kenneth · 4 June 2025
Agent replied · 4 June 2026
Thanks Ken, going to miss our daily catch up calls ha ha. Olly
★★★★★ 5/5
GoogleOUTSTANDING! I highly recommend Ellie Cook-Snow for their outstanding service. I can’t fault Ellie, she has gone above & beyond for me & the house. She’s great with keeping up communication & updates. Friendly & reliable. Ellie is …
Jade · 4 June 2026
Agent replied · 4 July 2026
Dear Jade, Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear about your positive experience with Ellie Cook-Snow. Her dedication to providing outstanding service and effective communication truly does make a difference. We appreciate your kind words and recommendation. Wishing you all the best from all the team at Bentons
★★★★★ 4/5
GoogleVery good estate agents that were really helpful and attentive during my two years as their tenant. The team are friendly and really do everything they can to make the renting process as easy as possible. There were sometimes slight delays in contacting of the right team member through email, but once the message got through they were always a tremendous help. Their incident-reporting system for any repairs is probably the best I've used in my ten years of renting, and they were quick to refund my deposit at the end of my tenancy.
Keith · 27 May 2025
Agent replied · 22 June 2026
Hello Keith,
Thank you for your review it is much appreciated. It is true we do have different departments and it is important to email thew correct department. For example if you email lettings@yournest.co.uk it will take time to respond as we receive well over 100 enquiries into that inbox each day and it is reserved exclusively for property enquiries. Our emails addresses are as follows:
Lettings@yournest.co.uk - Property enquiries
Info@yournest.co.uk - Administration and applications
Accounts@yournest.co.uk - Rent payment issues usually
maintenance@yournest.co.uk - Maintenance issues, although these are usually dealt with via the app as you correctly mention.
Thank you for being our tenant, it was a pleasure having you.
★★★★★ 5/5
GoogleWith regards to the introduction of AI to complete reports I was a bit sceptical at first but after dialogue with Rosie Hoult in the sales department she persevered and answered all of my questions and although there are areas I feel that could be improved Rosie’s diligence and patience has proved worthwhile because I’ve got a better grasp of AI and I feel that I’m completing reports a lot quicker than I would’ve done without it. I just want to thank Rosie for persevering with me because I did ask silly questions at times and I’m glad to be using AI as i am now an advocate
Thank you
Ernie · 25 March 2026
★★★★★ 5/5
GoogleWe have had nothing but amazing service from the branch, mainly dealing with Kirsty the manager, who has gone above and beyond to help us. We have also dealt with Carole and Sam and again nothing is too much trouble for anyone in the branch. We couldn’t recommend them more highly. Thank you
Maccine · 10 February 2026
Agent replied · 10 June 2026
Thank you so much for taking the time to leave a 5 star review. We’re absolutely delighted to hear about your positive experience with the branch. Kirsty, Carole, and Sam will be thrilled to know their efforts have made such a difference, … More
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Lisa T and your team for getting our house sold. It was a lengthy process but we got there finally! A special mention to Bev...I'll miss our chats! Best estate agent in the Malton area without a doubt. Don't even think about using anyone else.
Michael · 26 March 2026
Agent replied · 26 May 2026
Thank you so much for your fantastic feedback Michael. We’re delighted to hear that Bev, and the whole team were able to support you through the journey. Knowing that our updates, conversations, and commitment made a difference truly means a lot. Your recommendation is much appreciated, and we’re thrilled to have helped you achieve your sale. Lisa & The WG Team
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic service from the Your Move Darwen team. They helped me clear a house a tenant had left in a bad condition using local companies and then marketed it. I received an offer a week later.
Thank you to Hannah, Josh and Chelsea who I have personally dealt with.
Shanley · 2 March 2026
Agent replied · 20 March 2026
Hi Shanley,
We're glad you are pleased with the service so far. Thank you for your positive feedback, it has been a pleasure helping you find a buyer.
Kind regards
Darwen Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.