Every review we hold for the County Durham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery efficient in helping us sort out…
Very efficient in helping us sort out our paper work and we desperately needed somewhere as we had troubles with our last house so really helped us out and allowed us to have somewhere to stay quickly in time for us to commence university again.
Joel · 15 January 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotThe worst estate agents in the country
The worst estate agents in the country. Basically they are thugs. Once the property goes on rent, they never pick up the phone and asked me to pay for the maintenance of the property which was the responsibility of the landlord.Avoid them at all cost.Fraudsters
Simran · 22 February 2023
Agent replied · 10 June 2024
Hi Simran, we have no record of you on any of our systems, could you possibly let us know what property it is connection to? Please drop us an email or give us a call so we can discuss this further as we really value feedback and would like to look into the issues you are having - info@mypropertybox.co.uk 01325 582101.Regards,My Property Box
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service again from My Property…
Great service again from My Property Box on the sale of our apartment. Despite the chain falling once they re-marketed quickly & effectively and got a buyer at the price we wanted.
Nick · 6 April 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf I could leave one star
If I could leave one star, I would. Poor service is an understatement, they don't arrange repairs properly, or come back to you regarding issues you've raised. Happy to take your money but when it comes to them fulfilling a decent level of service then it's a no go. Quite happy to give lip service apologies but then nothing changes. Avoid at all costs.
Gem · 12 July 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible
Terrible! Pasive, not co-operating!
Pavel · 20 December 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey have failed to respond to numerous…
They have failed to respond to numerous requests for support with one of thier tenants who, despite police involvement, is still harassing women and running a business from a residential property with 10 large dangerous dogs.
Darlington · 3 February 2023
Agent replied · 10 June 2024
Dear Darlington Resident, I’m so sorry to hear this, we will always do whatever is in our power to resolve these issues, however this does sound like a police matter and there is always only so much that we can do. We also don’t have a record of your correspondence which is making this difficult for me to investigate without a name or an address. Would you be able to send me further details of the issue so I can look into this? Kind regards, Olly Lawson Operations Director, olly@mypropertybox.co.ukHowever speaking to the team and we’re not sure who you’ve spoken to regarding the issues. We will do whatever is in our power to resolve these issues
★★★★★ 1/5
TrustpilotThis My Property Box They're thief and…
This My Property Box They're thief and stolen my money. Now going to take them to court and reported to property ombudsman.
Lai · 3 June 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotEasy experience
Easy experience. Thank you Amaan.
Iris · 24 January 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotMPB has Merged with Shambolic & Incompetent letting agent Readylet
Now that My Property Box have merged with the shambolic & inept Sales and Letting company "Readylet I feel fully justified in leaving this review here.
Rupert · 12 March 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotSAFE AS HUYSERS LETTINGS LTD in Partnership with My Property Box (MPB)
Dear Sir / Madam,As a property investor and landlord I have found My Property Box professional, friendly and approachable. They go the extra mile to ensure that my tenants (customers) are both safe and happy.Without my customers we cant exist and I place a huge importance on their welfare and customer experience as this is their home. Our motto is,' Your Home, Our Mission', and MPB follow our company values.As we look to grow we will be using MPB to support ours and our customers journey.In these COVID-19 times, professionalism and flexibility is so important and MPB continue to deliver.Special thanks to the Marketing, Maintenance and Tenancy Departments.A Huge thanks from, 'Safe As Huysers Lettings Ltd,' and family and customers.Richard HuysersSAHLLDirector
Richard · 5 August 2020
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Only Property Managing Agent you need!
I've been with My Property Box for approx 10 plus years both at Darlington and in the last couple of years or so with their team at Newcastle (Jesmond).
Dav · 24 January 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy Property Box
I was previously with Sanderson Lettings for many years before they amalgamated with Mypropertybox. Over the years have got to know the staff very well. They are always extremely polite, friendly and helpful in all my dealings with them. I cannot speak highly enough of how the whole team have looked after me and my property over the years. I have come to regard them as not only an excellentcompany to look after my property but also as friends
Maureen · 7 August 2020
★★★★★ 5/5
TrustpilotI currently have 2 properties that I…
I currently have 2 properties that I let with my property box and I cannot fault them. Really clear communication and processes and I have the trust I need as a landlord that they will find strong tentants. Will be looking to grow my portfolio and work closer with then in the future.
Richard · 3 October 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotJust spoken to a member of staff whose…
Just spoken to a member of staff whose attitude was alright until I dared to ask a question. Some of the staff here act like spoilt children rather than working professionals who represent a company.The level of customer service and professionalism with these people is STILL non-existent, still no updates as to what will be happening - that was again left to me to contact them, despite the bath tub and the rot and water leaks being pointed out to them weeks/months ago. Does the owner of this company just let the rabble who work in the office do whatever they like while he waits for the money to roll in?
Danny · 23 August 2019
★★★★★ 1/5
TrustpilotAs requested by Mypropertybox
As requested by Mypropertybox, I have reconsidered my previous 2-star rating. I reported several issues in relation to maintenance at my new rental property and am still awaiting someone to update me as to what's going to get done about the repairs that are needed, let alone getting the work done. My first night in the flat and the heating doesn't work. I texted the number for this, which their problem-reporting link stated is classed as an emergency, and no-one' s been in contact or come out to fix it. No wonder they're the only property management company for private tenants I know of that don't give customers their address to do business and resolve issues - they don't act like a professional business and they have proven to be completely useless at resolving issues presented to them. If this company put anywhere near as much effort into assisting all their tenants as they do into their desperate haste in trying to counter the negative reviews they receive, they would get 5 stars from all their clients.
Danny · 22 November 2018
★★★★★ 1/5
TrustpilotI wouldn’t give 1 star if I could take…
I wouldn’t give 1 star if I could take ur money b4 they tell u all the information then keep it it’s a good way to lose £200
Emma · 2 February 2023
Agent replied · 10 June 2024
Thank you for your review, we have refunded part of the holding deposit that you paid to secure the property, unfortunately with your referencing failing due to unsatisfactory referencing we weren’t able to refund the full amount
★★★★★ 2/5
TrustpilotThe owner needs to review the customer experience
The staff CAN be helpful, although as a new and current tenant I have found them to be hostile, rude, unhelpful, unprofessional, and unhelpful. They don't keep me updated of issues which need resolving, the phone rarely gets answered, no call-backs. The level of customer service is awful.
Danny · 10 November 2018
Agent replied · 10 June 2024
Hi Danny Thank you for taking the time to give us a review, we value all feedback and use it as an opportunity to improve our service. Prior to you moving into the property on Friday we removed all the items that you had agreed with the accompanied viewer. Then once moved in, you called to say there were more items to remove, however these were not mentioned to our accompanied viewer initially. The majority of these additional items were cleaning equipment, mops etc. On Saturday you spoke to at least two members of staff and on one of those occasions your phone cut out. We were also extremely busy on Saturday, so we apologise if you couldn’t get through to us after this or leave a message, we’re investigating this with the our phone provider. We ask you to reconsider your two star rating as we feel it’s unfair. If you had pointed out all the items initially we would have had them removed along with the other items. We’re happy to discuss further with you, 0333 358 3676 My Property Box
★★★★★ 4/5
TrustpilotRecommended
I have dealt with many agents. I found My Property Box -and in particular, Georgia - committed and helpful, communicating well and generally providing reassurance and confidence. Recommended.
Imti · 25 November 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotMy brother who has mental health…
My brother who has mental health problems was led down the garden path by these people he is now homeless and £120 out of pocket. Disgusting. I am getting in touch with ombudsman and demand his money back money he carnt afford to lose
P · 9 March 2019
Agent replied · 10 June 2024
Mr Beevers,Thank you for taking the time to write a review. The administration fee paid was held, however there are several factors we feel necessary to highlight, You were warned multiple times that we always advise against taking a property without a viewing as you did.You were also advised that if you decided not to go ahead then the admin fee was non-refundable.After you explained you had a problem with the application form and uploading documents, we met you in person and helped you complete it.Once all information was finally gathered you then ignored multiple calls from our referencing department when trying to organise a move in and then requested a refund.Unfortunately, we can’t keep properties on the market indefinitely and if we don’t hear back from an applicant for an extended period then we need to remarked it.You were also incredibly abusive to our staff members in the process.As a gesture of goodwill, if you / your brother would like to apply for another property in the future then we would be prepared to transfer the administration fee to another property. On the premise that the abuse of our staff is curbed.You are well within your right to contact the Property Ombudsman, please feel free to do so should you feel our response inadequate.My Property Box
★★★★★ 5/5
TrustpilotAidan helped create confidence and…
Aidan helped create confidence and optimism before my friends and I even found a house to our liking. The experience was really enjoyable and end results were very positive. Very friendly and accommodating agent who put effort in and genuine guidance
Anastasia · 28 February 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood experience
They set up a WhatsApp group with all members of the house and the agent which is really helpful. Aidan answered all our questions we had quickly and clearly, making the process easier for us. I would recommend using property box.
Eleanor · 20 February 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotWill not carry work out to make my home…
Will not carry work out to make my home safe also Georgina ‘Georgie’ is very rude and has been the 3 times I have spoken to her. She is a rude full of herself character
Hollie · 14 June 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy property box were very fast and…
My property box were very fast and efficient in finding me my property to rent. Graham was very helpful and friendly
John · 23 November 2020
★★★★★ 5/5
TrustpilotReview
We were showed around a variety of houses in several locations by Aidan and he was super helpful with any questions, where he went out of his way to give context and extra detail on the local area :)
Millie · 28 February 2024
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.