Trusted Agent profile Β· City of Westminster

Access Self Storage Limited City of Westminster reviews

4.4

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Great

493 reviews across 1 platform

London, City of Westminster, W1K 7TB

Access Self Storage Limited's office in City of Westminster, at London, is rated 4.4 out of 5 across 493 reviews on 1 platform.

Trustpilot logo

493

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews

Every review we hold for the City of Westminster office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

NOT REFUNDING

Not refunding when owe money despite chasing up multiple times over the course of a month

Ben Β· 5 August 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Ben, we appreciate the feedback on your experience with Access Self Storage and we apologise if we have not met expectations on this occasion. If you have any further concerns regarding your refund, please email customerservices@accessstorage.com and our dedicated service team will assist you further.

5/5

Trustpilot

Friendly staff

Friendly staff, easy access just what needed whilst moving home. I would highly recommend Access Self Storage.

CHRIS Β· 7 July 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Chris, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Great price and really helpful staff…

Great price and really helpful staff made it an easy process to take on the storage we needed,

Colin Β· 31 May 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Colin, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

helpful staff

the staff are so obliging and helpful nothing is too much trouble and polite.

David Β· 17 September 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear David, thank you for your review. All feedback helps us continue to deliver the service our customers expect. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

3/5

Trustpilot

Good company

We use this company for business and they have a good customer service. The invoicing and payment system is not great.

Paola Β· 24 February 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Paola, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Great people, Great Prices!

Great people, trustworthy storage and staff! cheap prices compared to other storage stores, I will use it again definitely!

MB Β· 20 April 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Manu, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Very friendly staff

Very friendly staff, they where so helpful and understanding. They made a terrible move pleasant...

Sham Β· 5 August 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Sham, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Would definitely recommend

Would definitely recommend - The site feels very secure and staff have been very professional and friendly on every visit.

Shaun Β· 2 March 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Shaun, thank you for taking the time to write your review. We are delighted that you had such a positive experience and we will pass your comments on to the team.

5/5

Trustpilot

Very handy!

Great service, handily located.Gave us just the wiggle room we needed to organise the house.

Lawrence Β· 27 July 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Lawrence, thank you for your review. All feedback helps us continue to deliver the service our customers expect. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Great service and value for money πŸ’°

Great service and value for money πŸ’°. Thanks so much for help in difficult time.

Musawar Β· 24 July 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Musawar, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience. Should you need any further assistance please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

The staff are friendly and the place is…

The staff are friendly and the place is safe and convenient

Sam Β· 3 November 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Sam, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Effective and hassle free way of…

Effective and hassle free way of storing items when needed. Would absolutely recommend. Staff helpful

Gotz Β· 23 July 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Gotz, thank you for your feedback, we are delighted that you have had such a positive experience with Access Self Storage and will pass on your comments to the team.

1/5

Trustpilot

scam

scam. they sell you services they dont provide and later refuse to refund you.

Househouse Β· 15 August 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Customer, we appreciate the feedback on your experience with Access Self Storage and we apologise if we have not met expectations on this occasion. If you have any further concerns, please email customerservices@accessstorage.com and our dedicated service team will assist you further.

5/5

Trustpilot

Very good communication

Very good communication, flexibility, and a very good customer service. I really recommend this company.

FlΓ‘via Β· 18 July 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Flavia, thank you for your review. We value all feedback from our customers, and we are delighted that we have delivered the service we strive to achieve. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Always such friendly and helpful staff

Always such friendly and helpful staff. It’s a pleasure storing my items there.

Ms Β· 2 September 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Suzana, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Lovely friendly staff

Lovely friendly staff, really easy to get set up. The storage space itself is light and clean.

Sam Β· 5 May 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Sam, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Very helpful and knowledgeable customer experience

Very helpful and knowledgeable customer services who were accommodating of last minute changes. Regular communication which was appreciated.

Mark Β· 4 April 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Mark, thank you for your review. We value all feedback from our customers and we are delighted that we have delivered the service we strive to achieve. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Excellent service

Excellent service, great security, easy access to my storage, very friendly and helpful staff

D Β· 25 July 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear DM Coen, thank you for your review. All feedback helps us continue to deliver the service our customers expect. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

1/5

Trustpilot

Criminals

They are thieves from the pit of hell

Ron Β· 18 December 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Ron, we apologise that you have not had a positive experience. If you wish to discuss this with us please email customerservices@accessstorage.com

4/5

Trustpilot

Clear instructions

Clear instructions, friendly staff, nice neat and clean unit, which was easy to access.

Andrew Β· 12 July 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Andrew, thank you for your review. We value all feedback from our customers and we are delighted that we have delivered the service we strive to achieve. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Service

Helpful team who understand customers needs. Manager, Asst. Manager and Abdul are always their to support.

Habib Β· 7 May 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Habib, thank you for your review. All feedback helps us continue to deliver the service our customers expect. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Smooth process

Smooth process, friendly staff, secure but just be mindful that not all branches are 24/7 access

Hosam Β· 1 May 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Hosam, thank you for your review. All feedback helps us continue to deliver the service our customers expect. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Little to be said

Little to be said. Both staff I've dealt with have been friendly and helpful.

Graham Β· 29 June 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Dear Graham, thank you for your review. We value all feedback from our customers, and we are delighted that we have delivered the service we strive to achieve. Customer Service Team

5/5

Trustpilot

Amazing customer service

Amazing customer service, very friendly staff, Isleworth Access storage is a good location and very spacious storages.

LeeRods Β· 28 March 2023

Agent replied Β· 15 June 2024

Hi Lee, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience. Should you need any further assistance please get in touch. Customer Service Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Access Self Storage Limited hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near City of Westminster.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent