Every review we hold for the Chelmsford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Dawn · 13 June 2022
Agent replied · 12 June 2024
Hi Dawn,
Thank you for the 5 star award for the team based at our office in Chelmsford. I am pleased you were impressed with the level of service you received and hope we can assist you again in the future.
Alison Horsley, Customer Services Manager
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service through out
Rating only, no written review.
Dave · 12 June 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi DaveMany thanks for your positive feedback and 5-star rating.Steven BondManaging Director - Residential Lettings
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service
Rating only, no written review.
Dave · 4 June 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi DaveMany thanks for your positive feedback and 5-star rating.Steven BondManaging Director - Residential Lettings
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery helpful lettings team
Rating only, no written review.
Dania · 23 May 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi DaniaI very much appreciate you taking time out to post your review and I am pleased that you found our lettings team helpful throughout the process.Steven BondManaging Director - Residential Lettings
★★★★★ 5/5
TrustpilotBeen helpful all the way through
Rating only, no written review.
Ian · 1 March 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi IanI just wanted to reply personally to thank you for posting your recent review and giving us a 5-star rating.Steven BondManaging Director - Residential Lettings
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
KatMan · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
It is disappointing to see the 1 star review that you recently left. Having checked our entire database, I am unable to locate a record for you so am unsure if we have dealt with you as a customer in any respect? Please feel free to contact me on a.horsley@beresfords.co.uk with more information and I will be more than happy to investigate accordingly.
Alison Horsley, Customer Services Manager
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Ann · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Ann,
I am naturally concerned and disappointed to see the 1 star review that you recently left. Having checked our entire database, I am unable to locate a record for you so am unsure if we have dealt with you as a customer in any respect? Please feel free to contact me with more information on a.horsley@bersefords.co.uk and I will be more than happy to investigate accordingly.
Alison Horsley, Customer Services Manager
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Emma · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Emma
Thank you for posting your recent review. Naturally I was disappointed to see that you left a 2 star rating. As no comments were included it is not possible for us to understand fully your reasons behind this. We pride ourselves on customer service and always like to hear from those customers who may have been unhappy in some way with the service provided. To these ends it would be great if you could let me have some more detailed feedback. My direct email address is sb@beresfords.co.uk
Many thanks
Steven Bond Managing Director
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Janet · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Janet,
I noticed you gave us a 3 star rating which may indicate you were unsatisfied in some way with the service extended to you. Naturally I am keen to find out more about your experience but having checked our records, I am unable to locate a file for you? Please feel free to contact me on a.horsley@Beresfords.co.uk.
Alison Horsley, Customer Services Manager.
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Rossy · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Rossy,
Thank you for the 3 star review. The 3 star rating may indicate that you were unsatisfied in some way with the service provided to you on this occasion. Naturally I would be keen to find out more about your experience so if you could provide further details via email at a.horsley@beresfords.co.uk it would be much appreciated.
Alison Horsley, Customer Services Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Tia · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Tia
I just wanted to say thank you personally for taking the time to leave a 5 star review regarding the service provided by our lettings team in Chelmsford.
Steven Bond
Managing Director, Residential Lettings
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Riya · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Many thanks for the 5 star award for our Chelmsford office. I am pleased you were impressed by the level of service provided. We really appreciate you taking the time to share your experience with us and look forward to assisting you again in the future.
Alison Horsley, Customer Services Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Elena-Oana · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Many thanks for the 5 star review for our Chelmsford Office team. I am really pleased that your experience with us was positive as the guys work really hard to provide the best possible customer care. We look forward to assisting you again in the future.
Alison Horsley, Customer Services Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Charlie · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Charlie,
Thank you for your 5 star award for our Chelmsford office. I am pleased you were impressed with the level of service received and appreciate you sharing your experience. We look forward to assisting you again in the future.
Alison Horsley, Customer Services Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Paulina · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Hi Paulina. Thankyou for the 5 star award for our Chelmsford office. We really appreciate you taking the time to share your experience with us and look forward to assisting you again in the future.
Alison Horsley, Customer Services Manager.
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnprofessional and deceptive.
Rating only, no written review.
Ahsan · 3 March 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi Ahsan,It has recently been bought to my attention you have left this review on Trust Pilot which is not a site we subscribe to. I am disappointed with your comments following my correspondence via email earlier this year, to which you failed to respond. At the time I explained there appeared to have been confusion with regards to a viewing you requested. Following investigation of this matter, I was disturbed to learn a member or our staff had been subjected to abusive language, which we will not tolerate under any circumstances. Alison Horsley, Customer Services Manager
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Catalin · 10 December 2020
Agent replied · 9 December 2024
It is disappointing to see the 1 star review that you recently left. Having checked our entire database, I am unable to locate a record for you so am unsure if we have dealt with you as a customer in any respect? Please feel free to contact me on a.horsley@beresfords.co.uk with more information and I will be more than happy to investigate accordingly.
Alison Horsley, Customer Services Manager
★★★★★ 1/5
TrustpilotAVOID RENTING FROM THIS COMPANY
Rating only, no written review.
Lorri · 24 November 2020
Agent replied · 19 June 2024
Hi LorriAlthough we do not subscribe to Trustpilot, we have been made aware of your recent 1 star review. Unfortunately, your comments were brief and I am keen to find out more about your recent experience of dealing with us.We put a strong emphasis on customer service, and with hundreds of 5 star reviews on another renowned platform we are always disappointed to learn of any client who has been unhappy with the service they have received. You can tell me more by e-mailing: sb@beresfords.co.uk and I can then investigate further.Steven Bond - Managing DirectorResidential Lettings
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Aris · 13 June 2020
Agent replied · 12 June 2024
Dear Aris
I wanted to respond personally following your recent 2 star review.
Unfortunately you left no further comments, however I was able to trace your details through our system. I suspect the reason for your low rating was due to the fact that you were unable to move into your rented accommodation on the pre-agreed date. You will be aware, following your extensive conversation you had with Joe Wass, our Lettings Consultant at Chelmsford, that the tenants residing in the property prior to you moving in failed to honour the commitments of their Tenancy Agreement, and did not vacate the property on their final day of tenancy as required.
Our internal filenotes demonstrate that Joe and our Lettings Manager did all that they could in the circumstances, but despite their efforts, the previous tenants refused to move out on time.
I fully appreciate how frustrating this must have been for you, but we just ask you to appreciate that as the letting agents involved, everything that could be done within the Law was initiated, but unfortunately our efforts were unable to secure vacant possession as required.
If there were other circumstances that affected your low star rating, please do let me know as I am always keen to retrieve feedback from customers, be it good or bad. My e-mail address is as follows: sb@beresfords.co.uk.
Regards
Steven Bond - Managing Director
Residential Lettings
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Moe · 13 June 2020
Agent replied · 12 June 2024
Dear Moe
It is very disappointing to see the 2 star review that you recently left. Having checked our entire database with the limited information I have, I am unable to locate a record for you as a client in any respect? Please feel free to contact me with more information and I will be more than happy to investigate accordingly.
Alison Horsley, Customer Services Manager
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Jackie · 13 June 2020
Agent replied · 12 June 2024
Hi Jackie,
Thank you for the recent review for the team at our Chelmsford office. It is naturally a little disappointing to see your 3 star award as we invest a significant amount of time into training with a view to delivering consistently high levels of customer service. I would be more than happy to discuss this further with you, please contact me on a.horsley@beresfords.co.uk.
Alison Horsley, Customer Services Manager.
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
Maria · 13 June 2020
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Daniel · 13 June 2020
Agent replied · 12 June 2024
Hi Daniel,
Many thanks for the 5 star review for the team at our Chelmsford office, it is much appreciated. I am really pleased that your experience with the office was positive and thank you for taking the time to submit your award. We look forward to assisting you again in the future.
Alison Horsley, Customer Services Manager
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Simona · 13 June 2020
Agent replied · 12 June 2024
Hi Simona
Thank you for the 5 star award for the team at our Chelmsford office. It is pleasing to see the level of service provided by the team met your expectations and look forward to assisting you again in the future.
Alison Horsley, Customer Services Manager
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.