1/5
AVOID!!! Completely dreadful, we moved into a house with living conditions I wouldnt want to leave a rat in for fear of its health ๐ชฐ๐ฆ๐ฆ โฆ
Trusted Agent profile ยท Brighton
โ โ โ โ โ
126 reviews across 2 platforms
10-12, Lewes Road, Brighton, BN2 3HP
Kendrick Property Services's office in Brighton, at 10-12, is rated 3.5 out of 5 across 126 reviews on two platforms, including 124 Google reviews rated 3.6.
Every review we hold for the Brighton office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
AVOID!!! Completely dreadful, we moved into a house with living conditions I wouldnt want to leave a rat in for fear of its health ๐ชฐ๐ฆ๐ฆ โฆ
1/5
AVOID!!! Completely dreadful, we moved into a house with living conditions I wouldnt want to leave a rat in for fear of its health ๐ชฐ๐ฆ๐ฆ โฆ
5/5
Sold my flat through Kendricks a few years ago and was very impressed with the professionalism and helpful service they provided. On a professional basis I have also used them to tenant source for my company and was equally impressed with the quality of tenant and paperwork they provided.
1/5
Completely useless, caused so many problems, honestly not even sure how they're still a running company.
Dear Kirsty, Unfortunately after searching through our database we are aware that you have not used our services here at Kendrick Property Services and therefore we cannot accept your review on our company and will be reporting it as abuse. We have been advised that a disgruntled previous tenant has asked friends to comment on his behalf and as the issue is now resolved we request that you kindly remove your unfair and damaging comments
1/5
scam you of all your deposit do not go near
Dear Lois, The deposit is held with the Deposit Protection Service and is currently sitting there waiting for you to decide whether to accept or take it to a dispute via the dispute resolution service. One of your housemates has been in discussion with us regarding the deductions and we have explained the next steps that need to be taken. We do not take deductions from the deposit unless there are damages/cleaning that require rectifying. There is no 'scam' as you put it, there seems to be discrepancies between the inventory report when you moved in and the condition that you left the property on the check out report. If you do wish to discuss this further, please give us a call and we will be happy to help.
1/5
Avoid. Difficult to work with.
Dear Richard, Thank you for your review, we are sorry to hear you encountered issues with Kendrick Property Services and after looking through your tenancy record I can see that there were no complaints of our services through-out your tenancy and your complaint regarding the return of your deposit was handled and dealt with immediately and the Deposit was agreed and returned to you and the other tenants at your property within 2 working weeks which we always aim to achieve. After speaking with the lead tenant whom you resided with She confirmed she was happy with our services so hopefully the issue was finally resolved since first leaving your review, however if you wish to contact the office directly we would be happy to speak to you regarding any problems you may still have with our company since you vacated earlier this month.
1/5
Not a great property service for students, where very incompetent and would not recommend
1/5
Not quite the scum of the earth, but scum none the less.
5/5
Brilliant company! Go the extra mile. Would recommend them.
5/5
Brilliant
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Poor customer service.
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
Hi Bridget, thank you for the 5 star review. We are glad you were happy with our service.
2/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
I am sorry that you feel you need to leave a 1 star review. However, we do not have your name anywhere on our system. Please do contact me direct so we can sort out any problems you have. Paul Kendrick
1/5
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
1/5
Rating only, no written review.
Dear David, Unfortunately after searching through our database we are aware that you have not used our services here at Kendrick Property Services and therefore we cannot accept your review on our company and will be reporting it as abuse. We have been advised that a disgruntled previous tenant has asked friends to comment on his behalf and as the issue is now resolved we request that you kindly remove your unfair and damaging comments
1/5
Rating only, no written review.
Dear Josh, Unfortunately after searching through our database we are aware that you have not used our services here at Kendrick Property Services and therefore we cannot accept your review on our company and will be reporting it as abuse. We have been advised that a disgruntled previous tenant has asked friends to comment on his behalf and as the issue is now resolved we request that you kindly remove your unfair and damaging comments
1/5
Rating only, no written review.
Dear Marvalyn, Unfortunately after searching through our database we are aware that you have not used our services here at Kendrick Property Services and therefore we cannot accept your review on our company and will be reporting it as abuse. We have been advised that a disgruntled previous tenant has asked friends to comment on his behalf and as the issue is now resolved we request that you kindly remove your unfair and damaging comments
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Kendrick Property Services's Brighton office has 126 reviews across two platforms: 124 on Google, 2 on Yell.
Kendrick Property Services Brighton is rated 3.5 out of 5 across all 126 reviews, and 3.6 out of 5 on Google from 124 reviews.
Kendrick Property Services Brighton, 10-12, Lewes Road, Brighton, BN2 3HP.