Every review we hold for the Brierley Hill office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleI have unfortunately really bad and unprofessional experience and I have taken time to review so that they could improve their service. I would be honest, every time I called to book viewing of property to rent , it was pleasant, they would book and send confirmation, I viewed 4 properties with them, For the first one I didn’t go for applying, 2nd viewing was cancelled 10 minutes prior when I was on my way to view on a Saturday morning 1:30 hrs drive from my home, 3rd one I managed to view, sent application on the email address but no one ever got back to me( Very unprofessional) 4th one I cancelled by myself as i didn’t want to be with a company who have such a carefree attitude. I hope team will take this review into consideration and improve their service, letting is such a stressful , time consuming process itself with work and family commitments, it should be facilitated not time wasted.
R · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Sorry to hear of your experience. I can see your second viewing was indeed cancelled however this was cancelled by the landlord which is something out of our control, I can see you were offered an alternative time. Your application was unfortunately not chosen and we did email you regarding this. We will of course take your feedback on board and look to implement improvements where we can.
★★★★★ 1/5
GoogleI have viewed a couple of properties with G&T. The agent who showed me round the first property was unable to answer questions directed to her. She didn’t even know where the garden of the property was and said “I know it sounds like a cop out, but you’ll have to call the office to ask” . When I put an application in for the second property, I was promised I’d be contacted either way. I received no contact after 2 weeks, so had to call myself, only to be told the property had been let. My overall impression is that they are not very professional.
Rebecca · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Rebecca, sorry to see your 1 star review. In regards to questions about the property, as you may appreciate we have a large stock level available so sometimes the filed staff may not no certain questions about the property, rather than just advising they don't know, our staff are trained to call the office so we can answer your queries accurately, so we are pleased this was the case here. In regards to your application, I can see you were unsuccessful and you were emailed advising this. We do have new properties coming to the market every week so please keep an eye on our website or contact our offices where we can add you as a actively looking tenant so you get alerted to any new properties as soon as they hit the market.
★★★★★ 1/5
GoogleFast to take the rent but don’t want to sort any repairs on the property. The staff think they’re something special but they’re just pen pushers who ain’t got a clue. Over 5 months we had to beg them to remove the rubbish that was there before the property was taken on!
Smoke alarms and carbon monoxide detectors were not fitted until I spoke to the council who then contacted them to get it sorted as it’s against the law.
If you have any problems with these clowns your better off going to your local council because they dont want the work
Im not a tenant but a family member is and how can you say that the review is false? Look at the pictures and look at the work that’s had to be carried out on the property when you look at the report of the house! Your company is shocking!! Now because I told you you’re all clowns and pen pushers I’m the one in the wrong? 5 MONTHS before you done what you promised before my family member moved in !! 5MONTHS to fix a broken roof which was leaking in to their bedroom but nothing was done until the council was involved ! More then welcome to Call me and explain I’m more then happy to give you my number privately hit believe me I won’t take the review down because I’ll let everyone who sees this know how much of a lazy company G&T properties are. Ask your worker Tracy to fill you in because she knows about the property!!
Matt · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Matt, I can't see you are one of our tenants. Can you supply the full address of your rental property please so we can investigate this further please? We can also ensure there is no subletting occurring or any fraudulent claims being made. All of our properties will have an inventory check in which will details smoke and C0 alarms (these are tested the day before, when we are preparing the check in inventory), any tenant will then sign the check in inventory confirming that the smoke and C0 alarm are in working order. Providing safe rental properties is at the heart of our business. Calling our staff pen pushers who think they are something special and calling us clowns says more about you as a person than anything else. Our staff are extremely hard working and dedicated and your comments are totally unwarranted, entirely false and out of order, say what you like about our company but don't get personal about our staff, that is totally unfair. We look forward in receiving you address details so we can investigate this further and take the relevant course of action.
★★★★★ 5/5
GoogleFirstly I would like to thank Dean and chloe for all their help and support in helping me find a fantastic new home. Nothing was too much trouble for them and responded very quickly. A professional company with fantastic staff.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value
Adrian · 12 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
An absolute pleasure Adrian. We hope you are settling in to your new home.
★★★★★ 5/5
GoogleIt has been a pleasure to work with everyone at G & T Properties, especially Lara, who has been very courteous and professional at all times. I would not hesitate to recommend G & T to anyone who wishes to let out or rent a property.
Andy HPositiveProfessionalism
Andy · 13 June 2021
Agent replied · 12 June 2024
Thanks Andy.
★★★★★ 5/5
GoogleI highly recommend G and T Properties. The service provided by the team has been fantastic, especially Cloee. Everytime I have called or emailed, I have been met with efficient, friendly, professional help and support. They have responded quickly when I have been in contact and make sure that they do everything they can to make the move-in process as smooth as possible.
Charlotte · 12 June 2023
★★★★★ 5/5
Googleclose is very helpful and friendly
Grace · 2 April 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for your lovely review, Grace!
We’re really pleased to hear you found the team helpful and friendly 😊
We appreciate your feedback and support, and wish you all the best moving forward ⭐⭐⭐⭐⭐
★★★★★ 5/5
GoogleStacey is friendly and polite on phone, very helpful always . And so is Ellis, both helped me to get my own apartment. Great service
Gaz · 14 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you so much Gaz. Great work Stace & Ellis 👍 …
★★★★★ 5/5
GoogleInitially went with this company due to low fixed rates but I’m glad I did. The whole process from start to finish has been faultless and I found them professional, knowledgeable and did everything they said they would.
Highly recommendPositiveProfessionalism, Value
Elly · 12 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Thanks Elly :-)
★★★★★ 5/5
GoogleI have been renting from G&T for the last 2.5yrs and am now moving to another one of their properties to continue renting with them. As a letting agent I can't fault them. They endeavor to help with anything and everything and have made my renting experience fantastic. I highly recommend them to anyone looking to rent and I'm sure I'll use them one day in the future when I'm looking to buy as well.
Lydia · 15 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thanks Lydia, we hope you are enjoying your second property with ourselves 🏠 …
★★★★★ 5/5
GoogleVery thorough valuation. Listing was very detailed and pictures were of great quality. Staff kept me informed of viewings and offers and throughout the sale process. The company provide excellent value for money and offer a high level of customer service.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value
Sharon · 10 January 2022
Agent replied · 11 June 2024
Everything we strive for in one review Sharon, thank you so much.
★★★★★ 5/5
GoogleApplication was handled in a timely manner. I will definitely recommend. Cloee was really helpful.
Ade · 12 May 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thanks Ade
★★★★★ 5/5
GoogleDean and his team did a great job with my property. They had pictures taken and my house on the market within a couple of days. I had my first buyer within a day and they kept communication lines open with me at all times. Thanks for all your help!
Charlotte · 12 June 2020
Agent replied · 11 June 2024
Thank you Charlotte
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the very start of the application for our new home, they have been brilliant. Always contactable by phone, prompt replies to emails and overall just made the process of renting so much easier. Thank you Ellis & Cloe, much appreciated.
Kelly · 19 August 2024
★★★★★ 1/5
GoogleUnprofessional and blatant tenant bias.
I actually came to a viewing based on all the positive feedback but can’t say the same myself.
Turned up to the property and the estate agent sat on her phone the entire time, she couldn’t even answer basic questions about the property.
As it was a decent sized property we decided to put an application through despite the estate agent’s poor etiquette.
An estate agent contacted us to say they’d received our application but never got back to us to say if our application was successful or not. The property was taken off the market without any further contact from G&T.
I find this extremely disrespectful of people’s time. You’re requesting people to submit all these personal details which takes up their time to not even keep them informed. Even just an email to say we were unsuccessful would have been fine.
Would not recommend this company and will discourage others if they’re looking to go with G&T.
Thankfully, I have found and moved into a property with another estate agent that actually knows how to do their job.
Della · 2 January 2025
★★★★★ 5/5
GoogleFrom start to now I’ve almost completed, Louise has not only provided a professional service but been an amazing support through a personally difficult time. I cannot thank her enough for listening, understanding and chasing others in the chain to help move things along. I would 100% recommend G&T but particularly Louise…thanks again I won’t forget your kindness and support 💕
Lorraine · 12 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleQuick easy and patient.
Great service
Fuzz · 16 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Thank you for your kind words!
We’re really pleased to hear you found our service quick, easy, and patient, that’s exactly what we strive for 😊
We truly appreciate your support and are always here if you need us again in the future! 🏡
G&T Properties
★★★★★ 4/5
GoogleGood and professional service
Emily · 26 March 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for your kind review, Emily! 🏡✨
We’re really pleased to hear you received a good and professional service 👍
We appreciate your feedback and wish you all the best moving forward ⭐⭐⭐⭐⭐
★★★★★ 5/5
GoogleI cannot recommend G&T properties enough, I would give more stars if I could. One of the best estate agent around, especially Louise at the brierly hill branch, very helpful helped me secure a property and was hands on and quick in sending all the paperwork to myself and solicitor again. Thank you Louise and the rest at G&T properties.
Addy · 12 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleI worked with Cloee at G&T properties to acquire a commercial property in Dudley. She was very good at communicating and keeping us updated as well as updating me every step of the way! Thank you Chloe
Alexandru · 27 September 2024
★★★★★ 1/5
GoogleI did put posative review 3 months ago, but now I must change my review according to the followings;, G&T properties are untrusted, unprofessionsl, unworthy & zero conduct as an estate agent, based on lies & cheats, end of July 2024 I accepted an offer by G&T, assuring me that buyer creteria is 100% including mortgage offer, 3 months later sale collapsed because buyer did not have a mortgage offer which G&T knew from the begining but did not let me know, I cancelled their sale agency early last month, switched to another high street eastate agent, with in 3 weeks my house got very good offer which I accepted, now G&T properties on my back demanding their full fee to be paid despite the fact of any estate agent No sale No fee, now they have brought up the small prints in their agency agreement, long story, do not trust G&T properties & be very careful if you appointed them as your state agent because they are experts in lies & tricks
Before you sign the sale agreement, make sure that cooling off period & duration of agency are printed on the agreement, G&T agreement is against the law because it does not have cooling off & duration printed on the agreement which is the main catch, pay more for high street estate agent to be safe and sound
Saad · 10 December 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI would definitely recommend G&T properties, Louise was fantastic, she was on the ball if something needed chasing. This is the second time we used G&T. Moving from the west midlands to North Wales, went smoothly.PositiveResponsiveness, Value
Donna · 25 September 2024
★★★★★ 5/5
GoogleCloee and Laura were both very accommodating while booking in my house valuation. Both gave an outstanding service. They were both very professional and helpful throughout.
would certainly recommend 👌 👍 😀 …
Samantha · 20 November 2024
★★★★★ 5/5
GoogleCloee was amazing: always keeping me updated with the latest properties suitable for my needs.
All my gratitude and friendship to Cloee's professional, friendly and caring excellent work helping me to find myself a new home.
Wagner · 4 October 2024
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.