Trusted Agent profile · Bridgwater

Greenslade Taylor Hunt Bridgwater reviews

4.4

★★★★★ Great

283 reviews across 2 platforms

31-33 High Street, Bridgwater, TA6 3BG

Part of Greenslade Taylor Hunt, see every office.

Greenslade Taylor Hunt's office in Bridgwater, at 31-33 High Street, is rated 4.4 out of 5 across 283 reviews on two platforms, including 141 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

141

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

142

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Greenslade Taylor Hunt hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Bridgwater.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Bridgwater office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Dealt with a lady called Ann, she handled the sale from start to finish and was always at the end of the phone when needed. Very professional and well run company, i would definitely use again.

Nathan · 24 February 2025

Agent replied · 13 April 2025

Dear Mr Chillingworth - Thank you for your kind words. We're delighted to hear that Ann provided such professional and attentive service throughout your sale. Your recommendation means a lot to us, and we wish you all the very best for the future ~ GTH

5/5

Google

Becky and Laura very good at their job

Roger · 19 December 2025

Agent replied · 26 December 2025

Dear Roger - Thank you for your kind words about Becky and Laura. We have passed your lovely feedback onto them and wish you all the very best for the future ~ GTH

5/5

Trustpilot

Friendly, professional & compassionate

We have just sold our late parents’ house through GTH and couldn’t be happier with the friendly, professional & compassionate service at what was quite an emotional time for us. Selling a house is always potentially stressful & the experience has the propensity for hiccups along the way but we always felt in safe hands and were kept fully informed by Tom Rawlings.

Katherine · 17 April 2025

5/5

Google

During the time it took for us to complete from start to finish GTH were very Professional and helpful. Emma at the Bridgwater branch is a superstar, keeping us informed, chasing the chain for updates and keeping everyone in the loop. They made this process a stress free as possible and would definitely recommend.

Emma-Jane · 16 April 2024

Agent replied · 20 June 2024

Dear Emma-Jane - Thank you so much for your kind words. It's fantastic to hear how Emma and our team in Bridgwater kept you updated and eased the stresses of moving. We are always eager to help so please don't hesitate to contact us again if we can be of assistance in the future. Best wishes ~ GTH

5/5

Google

Very professional service from all the staff we have dealt with

Neill · 27 October 2025

Agent replied · 26 December 2025

Dear Neill - Thank you for your kind review, which we have passed on to our colleagues in Bridgwater. It's a pleasure to be of assistance and we wish you all the best for the future ~ GTH

5/5

Trustpilot

Fabulous agents

The team have been great at communicating, the entire transaction right from the initial phone call was professional. A great team who did an amazing job of selling my home. I will most definitely use them again and recommend them to anyone wanting to move home.

Carolyne · 23 September 2025

5/5

Google

Very friendly and knowledgeable agents, quick responses and good amount of contact at a time when stress is at an all time high.

Bobette · 16 June 2025

Agent replied · 16 April 2026

Dear Bobette - Thank you for taking the time to leave us this lovely review, it means a lot to us. We are delighted to hear that you have been pleased with our service. It's a pleasure to be of assistance and we wish you all the very best for the future ~ GTH

5/5

Google

Service to date has been very good

Diane · 26 November 2025

Agent replied · 26 December 2025

Thank you Diane, we are pleased to hear that you're experience so far has been positive. It's a pleasure to be of assistance. Best wishes ~ GTH

1/5

Google

We’ve not long stopped renting 16 Biddiscombe close in BW. We first had a leaking bath so we had a whole new bathroom suit fitted (GREAT) except when it was done the bathroom was left un decorated and in a poor state, this was just the start, the radiators downstairs in the property were not working properly leaving the house in winter very cold, this was reported in October still in January nothing was done about it. I also reported a mould problem in November (the house is quite damp too).. still nothing done I was told wipe it down which I did once but what started as a small mould problem became quite big quite fast! I had a conversation with the maintenance dept who informed me that there was no time scale for issues to be dealt with.. I thought letting agents were there to protect the tenant as well as the landlord but apparently they don’t care about the tenant. I had a great experience with Simone who very sadly passed away. I didn’t have a great experience with any of the others the staff are rude and dismissive, they will make you feel horrendous but make it sound like you’re the bad one.. namely Julie Cameron I’ve never dealt with anyone like this and when I asked to speak with someone more senior because I was upset with how she spoke to me her response was ‘you can’t because she’s dead’. I will never rent again with GTH nor would I recommend them. Even now they’re taking money out of our deposit (granted we didn’t jet wash the patio) but for reasons like ‘window frames not wiped’ why should I wipe away mould that I was told would be dealt with!!! Shame I have to give one star as you definitely don’t deserve it! In response to the reply ... it was the plumber who supposedly contacted me (I didn’t have any missed calls but ask for a copy of his call log and correct me?) I was also informed he ‘popped round on the off chance’ both me and Neal had been home LOCKDOWN, FURLOUGH AND WORKING FROM HOME. Don’t talk rubbish to justify your lack of customer service!!NegativeQuality, Professionalism, Value

Samantha · 27 August 2021

Agent replied · 20 June 2024

Dear Samantha, We are very sorry to hear you that you feel you've had a negative experience with our Bridgwater Office. At GTH we pride ourselves for delivering excellent and professional care to our tenants and landlords. Therefore, looking into this further, I can see the issues you raised were not being dealt with by GTH but rather by your landlord, whose builder informed us that he had tried to make contact with you on a number of occasions. We have comprehensive notes on all our property transactions and would be available to discuss this further with you if required. Yours sincerely, Bridgwater Lettings

5/5

Google

Very well organised and by far the most professional agents I have had the pleasure to deal with.

Michael · 28 July 2025

Agent replied · 11 August 2025

Dear Mr Colwill - Thank you for your wonderful feedback. We're delighted to hear that you've been happy with our service. It’s been a pleasure working with you, and we really appreciate you taking the time to share your experience ~ GTH

5/5

Google

We had a good experience with GTH, they were always very helpful and quick to respond to any of our questions. A big thank you to Ann Cragg and her team.PositiveResponsiveness, Professionalism

Helen · 21 June 2021

Agent replied · 20 June 2024

Dear Helen - Thank you for taking the time to leave us a review and also for your kind words. Ann and her team were delighted to be of assistance and wish you all the very best for the future ~ GTH

4/5

Google

Helpful staff, who talked us through each stage of the sale process.

Ruth · 16 September 2025

Agent replied · 16 April 2026

Dear Ruth - Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate it. It's a pleasure to be of assistance and we look forward to supporting you through to completion ~ GTH

5/5

Google

GTH (especially James at Bridgwater) was great when dealing with our purchase. Would definately use GTH when (if) i move again. Thank you GTH.PositiveProfessionalism

Matthew · 21 June 2022

Agent replied · 20 June 2024

Dear Matthew - Thank you for your kind words. It was a pleasure to be of assistance and we hope you will be very happy in your new home. With best wishes ~ GTH

5/5

Trustpilot

Well what can I say tina and trivia…

Well what can I say tina and trivia helped us all the way so happy to get the opportunity and understanding the position we were in quick reliable and pleasure to deal with this company recommend anyone to use them

Sean · 20 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Thank you, Sean, for your kind words which we'll pass onto Tina and Tricia. Delighted to have been of good service to you. ~ GTH

5/5

Google

The best Simply the best ..thank you

Roger · 27 October 2025

Agent replied · 26 December 2025

Dear Roger - Thank you for your kind review. We are delighted to hear you have been pleased with our service. Best wishes ~ GTH

1/5

Google

Very disappointed with how Kate Grant handled my process. I was due to have the keys to my house on the 3rd of December but as I was being paid from work on the 6th I wanted them then. I explained this to her on the phone and midway through conversation she hung up, never called back or apologised. Also she was lying about the process of my mortgage going through saying the reason I'm not in the house sooner like planned is because it was my solicitors fault. But it was all on the sellers end (Kate Grant). - Use anyone else but her. If I could I would put 0 stars.

KeepItLegal · 21 June 2020

Agent replied · 20 June 2024

Dear Sir, We were disappointed to receive your review and have since been in touch to try to understand your viewpoint in more detail. Kate is a long-standing and respected member of our team who has helped many clients through to a satisfactory conclusion with their property transactions. She was working hard as the link between the solicitor for the vendor (our client) and your solicitor and believed that your wishes were indeed met. You did move in on the date you specified, despite this being a different date to the one our client had wished. It is unfortunate that you have taken this view and we have done all we can to investigate the situation. However, if you wish to pursue this further, we would of course be open to discussion. Yours sincerely, Ann Cragg, Residential Manager

5/5

Google

Dealt with Max who was very efficient and helpful. Thank you.

Richard · 21 June 2023

Agent replied · 20 June 2024

Dear Mr Hill - We are delighted to hear that you have been happy with our service. Thank you for taking the time to leave us a review and we wish you well for the future ~ GTH

1/5

Trustpilot

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could, Absolutely abysmal maintenance company, Came home after doing a 12hr night shift to find a drainage company digging a hole to put in a drainage tank. Not a letter, email or phone call to inform us this was happening. yet they expect you to do everything they ask for. If your landlord goes over to them then just move out, it would be the easier option.

Darren · 1 July 2024

5/5

Google

First class service! The lettings department in Bridgwater really helped me out. Julie gave me guidance and saved the day for me regarding my rental property. No need to look elsewhere, I’m really impressed with the wealth of knowledge and service. Many thanks to you all.

Daren · 16 April 2024

Agent replied · 20 June 2024

Dear Mr Venning - Thank you so much for your lovely review of our lettings department. We are always happy to help and we wish you all the best for your future plans ~ GTH

5/5

Google

We dealt with Max at Green Slade Taylor Hunt he kept us informed and was very pleasant, efficient and helpful.PositiveQuality, Professionalism

Jacqueline · 21 June 2022

Agent replied · 20 June 2024

Dear Jacqueline - thank you for taking the time to leave a review for us at GTH Bridgwater. We're happy we could meet your expectations and wish you all the very best for the future. With best wishes ~ GTH

5/5

Google

GTH (especially James at Bridgwater) was great when dealing with our purchase. Would definately use GTH when (if) i move again. Thank you GTH.PositiveProfessionalism

Maddie · 27 December 2021

Agent replied · 26 December 2024

Dear Matthew - Thank you for your kind words. It was a pleasure to be of assistance and we hope you will be very happy in your new home. With best wishes ~ GTH

5/5

Google

After a poor start with our sale in August we quickly realised that the photographs taken were not showing our property at its best. Fortunately Gth sent their new sales adviser Ross who gave some excellent advice about the best way forward and not long after we had a flurry of viewings and then sold quite quickly. After that the process was handled professionally by the very friendly team who clearly understood the pressure involved in selling your house.

Trevor · 21 June 2020

Agent replied · 20 June 2024

Dear Mr Greenslade, thank you so much for your encouraging feedback for Ross, which we have passed on to him. We were delighted to help with your sale and wish you all the best for the future in your new home. GTH

1/5

Google

Very disappointed with how Kate Grant handled my process. I was due to have the keys to my house on the 3rd of December but as I was being paid from work on the 6th I wanted them then. I explained this to her on the phone and midway through conversation she hung up, never called back or apologised. Also she was lying about the process of my mortgage going through saying the reason I'm not in the house sooner like planned is because it was my solicitors fault. But it was all on the sellers end (Kate Grant). - Use anyone else but her. If I could I would put 0 stars.

Melchior · 28 December 2019

Agent replied · 26 December 2024

Dear Sir, We were disappointed to receive your review and have since been in touch to try to understand your viewpoint in more detail. Kate is a long-standing and respected member of our team who has helped many clients through to a satisfactory conclusion with their property transactions. She was working hard as the link between the solicitor for the vendor (our client) and your solicitor and believed that your wishes were indeed met. You did move in on the date you specified, despite this being a different date to the one our client had wished. It is unfortunate that you have taken this view and we have done all we can to investigate the situation. However, if you wish to pursue this further, we would of course be open to discussion. Yours sincerely, Ann Cragg, Residential Manager

1/5

Google

We rented from most estate agents in town and this is by far the worst! Staff are very dismissive and you are forced into 3 monthly inspections. When it comes time to move on they will do anything to try and retain as much as your deposit as possible for feeble excuses. Turns out the cleaner they recommend happens to be a friend of the company. They never show up or are late for viewings and try to force short notice viewings on you! we had to actually show potential new tenants around ourselves. Very poor. Tenants beware.

Martin · 22 June 2019

Agent replied · 20 June 2024

Dear Mr Clifford, We would be happy to talk in more detail about the issues you raise in person. However, on closer inspection of the situation, we can assure you that we have always had a good relationship with the actual tenant of this property and can answer a number of your points here. We always arranged the three monthly inspections at the tenant's convenience and rearranged these if required. I personally carried out most of the inspections and never once received a complaint from the tenant about having them done every three months (as set out in our terms and conditions). When notice was given by the tenant, we began marketing for a new tenant and arranged viewings so that we could show prospective tenants the property. The short notice texts were mostly reminders about viewings that had already been booked. There was one occasion where I got held up with an appointment running over and then held up in traffic and the tenant was very happy to show the people around. If this hadn't been the case, we would have re-booked without question. Regarding the cleaner, she is a well respected local contractor who provides a good service at reasonable prices. We recommend her along with other contractors for end of tenancy services - a usual practise among letting agents. We do not receive commission for recommending these services. Once again, if you wish to take up any of these points, we would be pleased to speak to you and we can be contacted on 01278 457007 or on email at rental.bridgwater@gth.net. Yours sincerely, Simone Palmer, Lettings Manager

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Greenslade Taylor Hunt's Google reviewsLeave Greenslade Taylor Hunt a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Greenslade Taylor Hunt hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Bridgwater.

What do you need help with?
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent